Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 506 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 501
Uživatelů: 5
Celkem: 506

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.7. 2017
Příspěvků: 5 | Témat: 2

14.10 2017 13:35


Ahoj,
cestou se mi rozsvítila kontrolka žhavení a motor ztratil značně výkon.
Auto jsme dali do servisu Audi v Poděbradech, kde mi řekli že je problém v EGR* ventilu a nějaké klapky a oprava za cca 10 tisíc,
pak jsem čekal přes týden, s tím že na autě stále dělají a najednou mi řekli že je DPF* filtr na výměnu a materiál vyjde na 70 tisíc.
Je možné to řešit jinak?
Něco jsem googloval o čištění filtru, ale nic o tom nevím
Má s tím někdo zkušenosti?
Vymontovat filtr a nechat ho vyčistit, případně koupit nějaký v druhovýrobě.

za každou radu budu moc vděčný
díky
nahoru

sponzor





14.10 2017 13:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.7. 2014
Příspěvků: 32 | Témat: 5

14.10 2017 14:12


Ahoj,
druhovýroba filtrů... strašně záleží na značce, ale obecně platí že DPF* s menší cenou než 50% originálu funguje buď částečně, nebo vůbec!
Čištění DPF* filtrů je dočasné, samozřejmě oživí tvůj filtr částečně, nebude to řešení na několik let...

Každopádně, pokud koupíš originál, nebo funkční druhovýrobu a auto budeš městsky provozovat... závada se vrátí!
Systém s DPF* potřebuje dlouhé trasy jako sůl! Pokud se využívá jen na couračky, jsou často vyvolávané regenerace, a trpí jak motor, tak filtr a zároveň peňeženka řidiče!

Doporučuji nechat vyčistit, nikoliv vytlouct! nebo koupit nějakou značnovou druhovýrobu a zároveň se zamyslet nad provozováním auta...
Největší problémy s DPF* mají právě auta provozované převážně městským couráním.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.7. 2017
Příspěvků: 5 | Témat: 2

14.10 2017 14:24


děkuji za odpověď
auto sem koupil v létě jako ojetinu v auto ESA
Nechám ho vyčistit a snad to bude dobré
Po městě moc nejezdím, ale dlouhé trasy taky ne, ale dost sem si o tom zjistil na googlu a snad po vyčistění bude alespoň na rozumně dlouhou dobu vše v pořádku
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

14.10 2017 16:17


Důvod proč je zacpanej DPF* je složitější než si myslíš. Valná většina DPF* trpí díky špatným vstřikovačům kdy se to zanáší a pak díky tomu to často regeneruje. Dál je problém na stáří a konci životnosti kyslíkové sondy a tak též na straně snímače rozdílu tlaku. Věskerý tyto věci společně pracují a ECU* si z nich bere info a podle toho řídí systém. Když je něco v nepořádku (dokud není uplně KO) takto ECU* nepozná a dál pracuje s chybnýma informacema.
Tak že základem je kontrola vstřikovačů na stolici. Výměna kyslíkové sondy a čidla rozdílu tlaku,vyčištění DPF* a vymazání adaptačních hodnot v ECU*.Zapsat nové čidlo rozdílu tlaku (G450 výměna za nové) a výměna DPF* za nové aby ECU* mohla začít správně fungovat a sleduj kolik to najede než to začne regenerovat dá se to vyčíst v měřených hodnotách v kanálu 104 pole 4. jen si hlídáš km podle tacho a toho kolik km je od poslední uspěšný regenerace.
Pokud chceš jiný kvalitní DPF* obrať se na zdejšího guru satase ten je umí za slušný peníz a je to od toho samého výrobce co dělá origo.
U replik bych nebral nic ač to vypadá stejně jako origo tak to jsou vyhozený peníze páč se to strašně rychle zanáší a nefunguje to jak má a lítá to z toho ven. Je to neúčinný.
No a co se týká krátkých tras tak po městě je to opravdu smrt.Netastačí se ti to ani ohřát natož zregenerovat. Na to je potřeba dlouhé trasy a svižnější jízda aby se systém dostatečně zahřál a provedl regeneraci.
A pokud to budeš trápit po městě s nedokončenejma regeneracema tak nejen že trpí vše už zmíněné ale taky ti začne nabejvat hladina oleje v motoru naftou. A to může vést k poškození válců které jsou příliš omývané prosakující naftou která je neustále vstřikovaná do výfukového cyklu k regeneraci.Naředěný olej hůř maže a to může pak mít další následky třeba poškození turba atd.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

14.10 2017 18:38


Když se to tu řeší, nikdy jsem se pořádně nedočetl, po jaké době je tak +- správná regenerace DPF*. Tzn. na kanálu 104 v poli 4 by měla být jaká hodnota? Mám anglickou verzi VCDS, ukazuje mi to teď 1400 miles, takže 1 400km, jezdím trasy 250km a pak chcípám, občas kratší, ale to je tak 1/10.

Ty hodnoty předtím jsou max do 20 vždycky. Obě dvě kromě spotřeby oleje nebo co to ukazuje ta hodnota první na kanálu 104.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

15.10 2017 8:50


pokud není systém DPF* v pořádku (vstřiky, olej pro DPF*, EGR* atd) tak čištění filtru je na nic jen zkrátíš jeho životnost

pokud nenajdeš příčinu zanášení tak jen vyhazuješ peníze

pokud se rozhodneš pro čištění zeptej se té firmy na záruky atd pokud nadále nebude fungovat, protože spousta firem funguje na principu vezmu peníze za něco co je jen o slibech a když se to nepovede vhodí se problém na něco/někoho jiného ale peníze zpět nikdo nevrátí stejně tak nevrátí filtr do stavu před "opravou"
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

15.10 2017 9:01


nějaký článek:
http://www.auto.cz/filtry-pevnych-castic-opravdu-j [zkrácená url]

ale to určitě není případ kdy nějaký Lojza po hodinovém školení a obdržení krabici chemie to prolije zázračnou vodičkou za 2000,- a bude tvrdit že filtr je jako nový

tyhle reklamní spamy na zázrak mi chodí do mailu minimálně 1x týdně
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

15.10 2017 9:14


Fan1s:
Pokud jezdis dlouhe trasy tak je to ok. Je to ruzny podle toho kde se jezdi. Pokud se jezdi vic kratky trasy tak se regeneruje driv podle zaplneni.
nahoru

sponzor





15.10 2017 9:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

04.11 2017 22:00


Nešlo by třeba použít tohle na profuk?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email