Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 372 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 372
Uživatelů: 0
Celkem: 372

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.9. 2017
Příspěvků: 1 | Témat: 1

21.09 2017 18:24


Dobrý den,
Nejprve bych se rád omluvil, protože spousta podobných témat tu už je, ale nikde jsem si nepřišel na své nebo byly diskuze starší a nabídka i ceny vozů v bazarech se nyní liší.
Za 4 měsíce oslavím 18. narozeniny a potřeboval bych prosím poradit jaký by byl nejvhodnější vůz. 2 roky již chodím na brigádu, nově mám ještě jednu a stihl jsem si vydělat 70 000 Kč.
Brigády budu snad mít i v 18 (stálý měsíční příjem tak 3000 - 4000Kč).
Auto bych potřeboval na každodenní dojíždění do školy / na brigády / s kamarády atd, tak do 30 km po městě za den + o víkendech výlety (100km) + jednou za měsíc cesta za rodinou tak 300 km.
Chtěl bych se trochu lišit od ostatních, kteří nechodili na brigádu jako já a auto jim koupí rodiče. Takže moc neuvažuji nad Octavií, Fábií, Golfem apod.
Přemýšlel ale nad Audi A4 B6 s motorem 1.9 TDI. Bazarové ceny začínají na 50 000, tak doufám, že za 65 000 bych mohl sehnat auto v lepším stavu, které by bylo bez nutných investic. I údajná spotřeba kolem 6 litrů nezní nejhůř a auto se mi i vzhledově dost líbí. :O
Ale rád bych slyšel i názory ostatních popřípadě bych Vás poprosil o nějaké vaše doporučení vozu.
Předem mockrát děkuji.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Pavel
nahoru

sponzor





21.09 2017 18:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

21.09 2017 18:37


Pavel10: a4 b6 je fajn. Jede, nezere. V zasade i vypada. Za 65tis nic moc ale nebude.

V kazdem pripade obetuj 1-2tisic pro nekoho jako je lumpiq/satas, kdo to auto pred koupi opravdu solidne prohledne.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.8. 2012
Příspěvků: 501 | Témat: 4

21.09 2017 20:06


Také můžu potvrdit, super auto pro studenty. Celkem jsem si B6 zamiloval. Doprovází mě celou Vš až do ing Když budes brigadnicit zustane aj na vylety a party s prateli..
Hlavně se podívej at neni rezava na zadni casti atd. Blatniky a dvere pripadne vymenis, to stoji v Pl par stovaku. Pak pozor na dvouhmotu a vstriky, toto jsou "nejdrazsi" polozky na aute

I kdyz za 65.. bud obezretny.. Dobre kousky vyservisovane zacinaji tak na 95 +

Ovsem preji stastny vyber
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

22.09 2017 15:44


Ja len tak vseobecne. Ak by som mal hlboko do vrecka a svojim vyberom by som sa trafil na spodnu hranicu spektra ponukanych bazarovych vozov, tak by som radsej v danej cenovej kategorii volil konstrukcne starsie auto, nez to novsie (samozrejme sa bavime o cca rovnakej cene). Statisticky (!) je vyssia sanca, ze ak vyplajznes X penazi napr. za B5ku s dizlom, tak potencial toho auta bude vacsi, ako ked take iste X vyplajznes za B6tku. Pravdepodobnost stupa s tym, ako sa X blizi prahu cien za ktore sa B6tky vobec daju zohnat.

Potom su na zvazenie take argumenty ako ze B5ky budu olietane a B6tky nie, ale to je IMHO irelevantne, pretoze obom tym autam bude 15 resp. 20+ rokov a su to dizle, takze olietane budu oboje.

Zbezny pohlad na bazos odhalil, ze s cenovkou 65000 budes lovit na hornom konci spektra B5tiek a tuto cenu vyrazne prevysovali len nejake turbovane a biturbovane alebo otunene quattrovky.

Ofc, kundolap potencial B5ky je znacne nizsi ako kundolap potencial B6tky a tiez je mozne ze bude nizsi ako kamaratov tatkom zasponzorovana dvojkova Octavka.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.7. 2014
Příspěvků: 32 | Témat: 5

14.10 2017 12:01


Uznávám, že B5 neí tak hezké auto... Ale za 65k bys mohl mít B5 1.9TDi quattro ve velice hezkým stavu, což se o B6 rozhodně za 65k říct nedá.
Navíc vzhledem k tvým příjmům (bez urážky, nejsem na tom o moc líp ) tak až si "PéDéčko" dupne, tak bude auto stát měsíc na špalcích, jelikož nebude na servis...
Počítej nejen spotřebu, ale i díly... Třeba sada ramen přední nápravy je na B6 asi o 1/3 dražší... a to je prostě spotřebák... tak 30-50 000km podle stylu jízdy...
B5 je servisně rozhodně méně náročná, spolehlivější, díky jednodušímu systému vstřikování... a hlavně, opravdu bych nečekal u B6 za 65k nějaké zázraky...

Plný souhlas s ventYlem... Pohybuješ se na spodní hranici B6 a nebo horní B5...

A taky by nebylo špatný to probrat s někým kdo těm autům rozumí osobně, a vzít ho ssebou, ať nekoupíš vrak!
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email