Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 17 října 2017
Celkem je zde 6 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: mario1p
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 39 592
Online návštěvníků
Návštěvníků: 5
Uživatelů: 1
Celkem: 6

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Žena
Registrace: 9.10. 2017
Příspěvků: 1 | Témat: 1

09.10 2017 18:16


Ahoj. Mám krátce (asi 3 dny) svoji první Audi a oproti BMW (měl jsem předtím) moc žere.
Jedná se o audi a4 B7 Avant, 1,9tdi 85kw, 5q.
Mám průměrnou spotřebu 8-9l na 100 a to to nějak nehoním.
Potom mě ještě trápí to, že nejde otevřít kapota... před koupí šla v pohodě, ale teď se jí už nechce :/
Čím by to mohlo být?
Díky za jakoukoliv odpověď.
nahoru

sponzor





09.10 2017 18:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5372 | Témat: 138

před 7 dní (8:17)


bigmike: Ahoj, vítej na Audiklub-u.

Tak ta spotřeba na 1.9TDi je skutečné vysoká.
Auto jede normálně? Netahá do strany, z kopce má tendenci jet samo? => brzdy a pod je v pořádku?

Pokud ano a vyloučíš mechanický původ spotřeby, pak jediná možnost je napojit auto na diagnostiku a podívat se, zda je všechno v pořádku tam.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Žena
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 3557 | Témat: 51

před 6 dní (12:37)


bigmike: k té kapotě, zkus ji pomoc pod maskou, mě někdo couvl do auta a hned to nešlo, přizvedla jsem a zase ok
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: před 7 dní (0:00)
Příspěvků: 5 | Témat: 0

před 6 dní (22:49)


ahojte mam dotaz koupil jsem si audi a4(b5)AVANT o obsahu 1,6 R.V. 1998 a ma vysokou spotrebu cetl jsem zde prispevek ohledne odvetrani kliky ze to byl celi problem muzete prosim nekdo poradit prijde mi ze jsou na sani pouzity trubky ze spatneho modeli audi.
Mohl by prosim poslat nekdo nejake schema jak ma byt spravne natazene sanitento motor ma odvetravani vacky a to je natazene a napojene primo do trubky ktera vede do klapky sani a to by asi nemelo byt nebo ano? dekuji za pomoc typ motoru co mam AHL
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.9. 2017
Příspěvků: 6 | Témat: 1

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: před 7 dní (0:00)
Příspěvků: 5 | Témat: 0

před 5 dní (18:09)


dik
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 1985 | Témat: 25

před 5 dní (18:38)


Odvetranie kluky je problem hlavne na 1.8T, kde ak je zadrbany ventil, co zatvara pristup tlaku do kartra, stupne razom spotreba kludne aj o pol litra alebo viac. Bude sa na teba vztahovat to, co bolo napisane hore. Skontroluj si brzdy. Neviem teda ci 1.6tka ma vzadu bubny alebo kotuce, alebo ci sa vobec na B5ku este bubny davali, ale VW riesenie zadnych kotucov s rucnou brzdou je vesmes debilne a vyzaduje si kazdorocne rozobranie a vycistenie dosadacich ploch. Tym, ze sa kotuce vzadu pomerne malo pouzivaju to cele zvykne cez zimu zatuhnut a potom to pribrzduje.

Po tom, co zastanes po aspon 10 km jazde obid auto a chyt stred kazdeho disku (bud pomedzi luce, alebo ak sa neda, tak staci spredu okolo skrutiek. Podla toho ako velmi budes brzdit by v tomto pocasi zadok nemal byt teply vobec a predok iba ak by si siel usek cesty s intenzivnejsim brzdenim. Ak by boli zadne disky teplejsie ako predne je vysledok zly automaticky, ak by bol predok velmi teply a zadok trocha teply, defakto je vysledok zly tiez.

Priznakom moze byt tiez aj to, ze auto samo brzdi pri zjazde maleho kopca alebo netreba na semaforoch na ceste z kopca / do kopca drzat brzdu.

V zavislosti od toho ako velmi zle to je to urobi kludne aj 2 litre na spotrebe a riesenie je lacne. Ak nie su brzdy velmi zanedbane, staci dat kazde koleso dole, zmontovat brzdic, vycistit vodiaci cap, namazat ho (vymenit prachovku ak je zla, pripadne automaticky, stoji par korun) vybrat dosky, opilovat dosadacie plochy od hrdze a zlozit naspat.

Potom riesis standardne veci - teplomer chladiacej kvapaliny, Lambda*, vaha vzduchu. To, ze teplomer na pristrojovke ukazuje dobre neznamena, ze vidi spravnu hodnotu aj riadiaca jednotka motora. Tento motor je este z ery, kedy mali motory separatne snimace pre pristrojovku a separatne snimace pre motormanagement (asi, ten motor v 80tke to tak mal). Napojenie na diagnostiku nikdy nicomu neposkodi.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: před 7 dní (0:00)
Příspěvků: 5 | Témat: 0

před 4 dny (5:04)


dekuji moc za rady, urcite udelam mel jsem to na diagnostice znovu a ukazalo to vadnou vzduchovou klapku, vahu vzduchu a nejake teplotni cidlo ale mechanik byl prijemny jak osina v zadku tak mi nerekl jake tepl.cidlo je spatne pokud je tam jenom jedno tak asi tusim kde je
nahoru

sponzor





před 4 dny (5:04)


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 423 | Témat: 8

před 4 dny (18:14)


Celý systém odvětrání motoru a podtlaky musí být v perfektním stavu, jinak to nikdy nepojede jak má a už vůbec ne za nějakou přijatelnou spotřebu. Je to stejné jako na 1.8 ADR*.
Všechny díly které ovlivňují podtlak v motoru a odvětrání kliky jsou po 20 - ti letech už v dezolátním stavu a je třeba je vyměnit. Přes zpuchřelé hadice a trubky ti motor může přisávat falešný vzduch. Nejdřív je tedy třeba vyloučit tyto možnosti. Podstatná "vada na kráse" je ta, že se koncern rozhodl za každou cenu přinutit lidi zbavit se starých a kvalitních aut, takže už jde koupit jen minimum originálních ND a ještě ke všemu za šílené ceny. Druhovýroba těch dílů kolem sání a odvětrání mnoho nedělá a když, tak často v příšerné kvalitě.
Čeká tě poměrně mravenčí práce.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: před 7 dní (0:00)
Příspěvků: 5 | Témat: 0

před 2 dny (16:29)


tak jsem vymenil klapku vzduchu a jelikoz skrze ni vede voda tak jsem ji musel upustit a kdyz jsem ji dolil tak mi to zacalo piskat a blikat kontrolka vody mam hruzu z toho jestli jsem zapojil hadice ktere do ni vedou zpravne bude mozne poradit jestli jsem to udelal dobre ???
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 423 | Témat: 8

před 2 dny (17:39)


Zapomněl jsi připojit konektor zespodu expanzní nádržky, takže to řve, že má nedostatek chladící kapaliny.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: před 7 dní (0:00)
Příspěvků: 5 | Témat: 0

před 2 dny (17:42)


to bude asi ono mas pravdu diky moc
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: před 4 dny (0:00)
Příspěvků: 9 | Témat: 2

před 19h (8:37)


Michal.K (10.10 2017 8:17) orig :
bigmike:
Auto jede normálně? Netahá do strany, z kopce má tendenci jet samo? => brzdy a pod je v pořádku?


AHoj tohle mě zaujalo, jsem také čerstvý majitel audi (předtím jen oktavky na normal kolech) ted mam A4 B8 105 Kw (chip) s 18" kolama a z kopce se autu moc ject nechce spíš na neutral spomlauje, musí bejt fakt kopec aby jelo. Daval sem to zavinu gumam že maj velkej valivej ospor (245/40 R18)

Může to bejt znamka i něčeho jiného? Npž něco od brzd? Díky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5372 | Témat: 138

před 18h (9:31)


Sallvator: Spíš po jízdě odstavit někde na cesty (s minimem brždení => nejlépe mírný kopec nahoru) a zkusit zkontrolovat teplotu kol, zda není některé teplejší. Pokud máš elektron, nejlépe samotného kotouče. Bacha, prst vždy předtím naslinit...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 100 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a4 a5 a6 a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat autopotahy b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centralne zamykanie centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistky pojištění popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sds sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa voice control volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2011 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email