Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 17 prosince 2017
Celkem je zde 7 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Synek Dušan
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 40 032
Online návštěvníků
Návštěvníků: 4
Uživatelů: 3
Celkem: 7

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 8

08.10 2017 22:04


Zdravim Panove,
mam takovy problem s a6 4f 3.0tdi,BMK, problem se objevuje za studena nez se motor zahreje na provozni teplotu. Rano sednu do auta nastartuju, jenom vyjedu a jedu napr. 50km/h a kolisaji mi otacky v rozmezi 1400-1600I otackach. Auto zpomali - zrychli, ale jenom pri tehle otackach. Nekdy kdyz je to zahrate a auto stoji a motor necham bezet na volnobeh tak mi zase otacky litaji v rozmezi 700-800 otackach. Napadlo me cidlo teploty a nebo nejaky vstrik. Diagnostika bez chyby, akorat jednou mi to vyhodilo chybu skrtici klapky, ale ted je to tak 2 mesice bez chyb. Budu rad za kazdou radu.
nahoru

sponzor





08.10 2017 22:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.3. 2015
Příspěvků: 51 | Témat: 7

09.10 2017 16:55


Moc nerozumím tomu, jak se ti můžou za jízdy propadávat otáčky, ale na volnoběh to bude EGR* - ten můžeš změřit ve vagu, nebo ho prostě rozdělej vč. sání a vyčisti. Měl jsem ten samý problem a pak už byl klid.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 219 | Témat: 20

09.10 2017 18:16


Vypadá to na načatý hydroměnič pokud máš automat.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 8

10.10 2017 20:04


Promerim ten EGR* ventil. Jo je to automat, jak rikam, nejvic to dela za studena na kazdou rychlost a v rozmezi 1400-1500otacek. 1600 je moc. Auto proste v zavislośti na tech otackach skube. Kdyby to byl hydromenic, nedelalo by to furt?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.2. 2012
Příspěvků: 76 | Témat: 20

11.10 2017 16:21


Ja som už riešil hydromenič, síce na BMW a otáčky kolísali oveľa viac, vždy pri stálej rychlosti cca. 70km/HOD*, motor studeny a autom neškubalo iba na otáčkomeri na budíkoch som videl ako to poskakuje.....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.5. 2017
Příspěvků: 3 | Témat: 0

12.10 2017 16:42


Ahoj,

Chápu správně, že ti otáčky zakolísají, když dáš nohu z plynu a auto se ti jakoby brzdí? Zrovna sem to teď taky řešil. Jel sem k Lubovy na Slovensko. Vyměnili jsme hydroměnič a problém se nevyřešil a sem o 900EUR lehčí. Takže to nemusí být nutně hydroměnič, i když se to tady často objevuje jako popis závady. Někdy pomůže pouze adaptace. Klapky, motor, palivový systém bych měl mít v pořádku. Na nic jsme s mechošem nepřišli. Diagnostika bez závad. Zbývají vstřiky. Možná sem to měl udělat první, ale auto mi startuje bez problémů na ťuknutí, nečoudí ani za studena. Nechápu co ještě by to mohlo být. Je pravda, že adaptace mi to kolísání trošku zmírnila, ale pořád to dělá víc než by mělo. Lehčí zakolísání bude u automatu asi vždycky. Už si začínám myslet, že je chyba mezi volantem a sedačkou a naučím si tu převodovku, vždycky nějak špatně řadit.

Tímto mám otázku na ostatní. V kolika otáčkách vám řadí tiptroniky 6st. 6hp19a? Přeřazujete cca. na 1900, nebo si je učíte na vyšší, nebo nižší otáčky ve městě, třeba jenom na 3ku a 4ku?

Mám allroad 4f 171kw. 3,0 TDI*, 2008. Díky za odpovědi.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 2702 | Témat: 25

12.10 2017 16:58


a co novej soft převodovky ? někomu to tu pomohlo snad
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 8

12.10 2017 21:02


Dela to jenom tehdy, kdyz drzim plyn ve stejne poloze,ale jenom pri nizkych otackach a za studena, kdyz pridam, nebo uberu tak je vsechno v pohode, automat radi dobre i kdyz je pravda ze obcas, ale to malokdy trosku kopne. Ted budu nechavat menit olej v automatu tak uvidime.Jinak, jak udelam tu adaptaci? Jaka je hodnota pro nastaveni, nevite?
nahoru

sponzor





12.10 2017 21:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 8

12.10 2017 21:04


na ten soft jsem se ptal, a ten pry neni potreba u tehle prevodovek. Tak nevim
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 2702 | Témat: 25

12.10 2017 21:07


Vymen olej nech udelat novej soft me tehdy nahravali novej soft v audi za 600kc jako hodinu diag prace nebo pokud si z prahy zajed za parikem on ti to nahraje na pockani a adaptaci jen tak neudelas sam
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 8

12.10 2017 21:13


Jsem z Opavy prave, ale jak rikas, necham vymenit olej a pak zajedu do audi a uvidime.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 2702 | Témat: 25

12.10 2017 21:26


pokud jí máš ale načatou tak ti nepomůže ani svěcená voda
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2012
Příspěvků: 153 | Témat: 2

24.10 2017 20:29


https://www.youtube.com/watch?v=8H9bOp6swRE

Went to Audi service. They checked with a computer everythin they could. They send the data to Audi Ingolstadt. Official statement from Audi (I have a copy of that e-mail) is that it should be like that. ITS* because of a soft cluch in the transmission und in some cars it got even softer - so thats why the rmp is going up and down while shifting the gears. They said that it has no negative influence on the lifetime of the transmission. No action is needed. Anyway - I went to a other service and told them to change the oil. They did - but it makes no diffrence. Audi told me not to do software update - it doesent help to this "problem".
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 4743 | Témat: 62

25.10 2017 7:15


Ale on pise, ze aj ked stoji, lietaju mu otacky, predpokladam pri nezaradenej rychlosti. Vtedy prevodovka - menic nie je zapojeny a je to jasny problem motora
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 4743 | Témat: 62

25.10 2017 7:23


Teraz som si prečital prispevok od Kirja. Tu sa ale nedebatuje o zakolisani otacok pri preradeni ale za ustalenej jazdy pri ustalenych otackach!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 8

25.10 2017 20:06


Presne tak, ale co kdyz kolisani otacek na volnobeh neni ta sama chyba? Kazdopadne budu ted menit olej v prevodovce a necham prehrat ten soft, v audi mi rekli ze to bude stat 1000kc(prehrani toho softu), prece jenom tomu neuskodim, doufam. Dneska jsem byl pro auto v servise, nechal jsem si opravit Airbag* a mel jsem vyssi hodnoty na EGRU, dival se na to a rekl mi ze byla praskla hadicka, rikam fajn o starost min, pritom dneska jsem prijel domu napichnul to na vag a vyskočila mi chyba zpetne vedeni vyfukovych plynu, prutok prislis maly. Ted uz to seru, cele to rozeberu vycistim, popr koupim novy EGR*, vymenim hadicky a snad uz bude klid. Zhruba asi pred rokem jsem to daval do servisu, mel jsem tu samou chybu, servisak zjistil ze byla praskla membrana, tak ji vymenil za starsi, a rok byl klid a ted zase, jinak od egru k sani to je ciste, to jsem cistil.
nahoru

sponzor





25.10 2017 20:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.8. 2014
Příspěvků: 72 | Témat: 18

30.10 2017 21:01


Ja na moji a6 4f 4.2mpi taky vypozoroval ze kdyz jen jemne lechtam plyn a drzim se pri nizkych rychlostech tak mi otacky kolisaji +- 200 ale jen cca pri 2000.Kdyz slapnu vic tak to radi upne hladce.Diagnostika mechanikovi nic nehlasi a rikal ze tam mel tu samou v 3.0tdi a delala to prej taky.Kdyz jsem cetl fora,tak nekdo tvrdi ze hydromenic ko a nebo to muze byt i softem.Mam najeto 190000km a olej byl menen ve 120000.Poradi nekdo??
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.8. 2014
Příspěvků: 72 | Témat: 18

30.10 2017 21:10


Popripade by me zajimalo za kolik se da ten zrepasovanej menic sehnat a kde.Diky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 8

06.11 2017 18:41


Tak problem s otackama za jizdy vyresen. Pred tydnem se mi rozla kontrolka baterky, kontrolka zacla svitit a po chvilce zhasla, ale potom uz svitila casteji. Vytahnul jsem alternator, sundal tu plastouvou krytku ze zadu a odsrouboval regulator, uhliky komplet vydrene a byl vydreny i kluzny krouzek regulatoru. Nechal jsem to opravit a od te doby mam klid s otackama za jizdy, ale na volnobeh to sem tam zakolisa. Druha vec, diagnostika mi psala system vedeni vyfukovych plynu-prutok prilis maly. Byl vadny regulacni ventil - pri rozebrani jsem zjistil ze byla praskla pruzinka v tom regul. ventilu a ta nejspis propichla membranu. Koupil jsem novy ventil a ted je diagnostika bez chyb, ale kolisani otacek na volnobeh je porad stejne. Nevim, uz me napasaji jen ty vstriky.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 8

06.11 2017 18:54


Mafioso91.. Myslim si ze to hydromenicem nebude, a byt tebou tak ten olej znovu vymenim, ja ho menim po 50 000km, mam uz docela dost najeto tak chci aby ta prevodovka jeste vydrzela i kdyz je pravda ze mi obcas lehce kopne. Volal jsem do audi a tam mi rekli ze mi prehrajou soft za zhruba 1000,- Diagnostika nepise zadnou chybu?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.8. 2014
Příspěvků: 72 | Témat: 18

06.11 2017 19:23


Ne,nic.Ja se prave chystam v prosinci menit olej a napadlo me ten menic rovnou preventivne vymenit.Nerad bych vymenil olej a filtr,a za par tisic km ho zas vypoustel kvuli menici.Nevim jestli nezkusit taky prehrat soft..Je to zajimavy.Zacal jsem to pozorovat a prijde mi to divny.Spolujezdec to nezaznamena,nic necuka,nevibruje..Proste ty otacky jdou nahoru a obcas se mi trochu vrati dolu,a pak uz to pokracuje normalne.Je to slyset i podle zvuku motoru ze to klesne a zas se to zvedne...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.8. 2014
Příspěvků: 72 | Témat: 18

06.11 2017 20:14


Kdyz stojim,nebo jedu na Tempomat* -otacky drzi jako pribity.Mel jsem komplet auto ted o vikendu napichle a nikde zadna zavada.Zkusim vymenit jen olej a filtr a prehrat to a uvidim..Nic hroznyho to neni ale normalni asi taky ne...nevim nu
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 8

06.11 2017 21:37


No normalni to neni, vim o cem mluvis, delalo mi to taky a ted mam zatim klid. Byt tebou, necham vymenit olej a nechal bych si prehrat ten soft. Jak budes menit ten olej, tak se podivej jestli tam nemas spony, jsou tam magnety na vane. Ja jedu na ten soft pristi tyden, ted jsem menil olej a zadne spony jsem tam nemel, ale stejne to sem tam kopne, tak uvidime jestli to pomuze.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a4 a5 a6 a7 a8 abs aditiva ael afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kurzové sázení kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód sahara schéma sd karta sds sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds velmi spolehlivé informace ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa voice control volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zámok zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2011 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email