Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 18 prosince 2017
Celkem je zde 17 lidí (13 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Golf6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 8
Uživatelů celkem: 40 041
Online návštěvníků
Návštěvníků: 4
Uživatelů: 13
Celkem: 17

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.7. 2014
Příspěvků: 79 | Témat: 6

24.08 2014 14:15


Díky za informaci.Předpokládám, že šla dolů i spotřeba paliva
nahoru

sponzor





24.08 2014 14:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.2. 2013
Příspěvků: 15 | Témat: 1

28.02 2015 9:59


Pěknej průběh, ale ten naměřenej původní výkon to je docela škoda. Zatím mám Passata 96 kw PD a uvažuju o A4 105KW CR. Když jsem před lety chipoval passata (u MVoleska-chipforum), tak jsme naměřili asi 103 kw an motoru, co měl najeto skoro 200tkm. A odladil mi to na 121 kw a 360 NM a to by to šlo bez problémů ještě víc. Nechtěl sem aby to kouřilo a v tý době jsem měl ještě původní spojku a turbo, tak to dělal s ohledem na životnost. Má někdo nějaký další zkušenosti z měření a ladění 2,0 CR motoru?


d3DEk (22.04 2014 8:22) orig :
Tak jsem po chipu, rozdíl ve výkonu a síle motoru je markantní, motor jde krásně od spoda a zrychlení hlavně v rychlostech nad 100 km/h znatelně lepší. Zrychlení z 0 na 100 jsem ještě neměřil. Spotřeba na dálky klesla cca o půl litru, ve městě a při ostřejší jízdě naopak šla o něco nahoru. Zajímavej je skutečnej výkon motoru - původní tovární výkon 143 HP, naměřený výkon před úpravou 130 HP, výkon po úpravě 160 HP. V Dieselpoweru zjistili, že je to díky nižšímu průtoku paliva ve vstřikách (vstřiky mají najeto 150 tkm a už jsou trochu unavené), ale prý je to normální stav - nic zásadního.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.1. 2013
Příspěvků: 22 | Témat: 0

16.11 2016 18:53


Taky to nechám chipnout. Pudu asi do zlína ke steinbergerovi. 105ke je na B8 mááálo měl jsem vzít toho 3.0tdi. dlouho se tu nic neoběvilo,, máte nekdo nejaký info ohledne chipu co jste dělali před pul rokem třeba ?? dlouho se tu nic neřešilo . .
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 949 | Témat: 37

17.11 2016 19:28


2.0 tdi neni nic sloziteho, jen pozor na turbo kkk bv43, pres 180ps bych nesel.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.1. 2013
Příspěvků: 22 | Témat: 0

12.10 2017 13:52


Zdravim borci.
Tak mám po soft. úpravě.
Steinberger zlín malenovice. Pan Žák.

Moje pocity. Ihned po úpravě když jsme to byly projet, jsem cítil rozdíl ale jen na okresce. třeba trojka trhala asfalt.. dobrý.
Ale dnes po cestě do brna už mi to tak super nepřipadlo.. nevim nechápu.
zajel jsem na brzdu a tady jsou výsledky:

Statický výkon: max. výkon kw 113,89 (3141 ot.)
Nm 382,81 (2286 ot.)

Dynamický výkon: kw 132,76 (3898 ot.)
Nm 384,18 (2832 ot.)

realita je podle mě ten statický výkon pokud se nepletu. měřeno na 4 r.st.

Celkově nejsem asi spokojen. Co říkáte na ty hodnoty ? někdo kdo tomu rozumí.. dík za reakce!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 2704 | Témat: 25

12.10 2017 14:12


dej graf celej
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.1. 2013
Příspěvků: 22 | Témat: 0

12.10 2017 14:15


Neumím vložit foto...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 2704 | Témat: 25

12.10 2017 14:23


Tohle se snad upravuje na cc 175hp bezpečných a kolem 400-420nm ale záleží na grafu jak je vyladěnej
nahoru

sponzor





12.10 2017 14:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.1. 2013
Příspěvků: 22 | Témat: 0

12.10 2017 14:27


No a co je pro me duležity za vysledek ? statický nebo dynamický? pokud je realita staticky tak jsem na nejakých 154 k. max. pokud dynamicky tak mám 180 koní.. ale podle mě to na 180 koní nejede...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 2704 | Témat: 25

12.10 2017 14:30


jeden by měl bejt výkon motoru a druhej výkon kola
ale jde to podle grafu poznáš jak motor jde jestli rychlej nástup pak padá nebo plynule atd
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.1. 2013
Příspěvků: 22 | Témat: 0

12.10 2017 15:02


nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 2704 | Témat: 25

12.10 2017 15:06


nejde robrazit
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 2704 | Témat: 25

12.10 2017 15:18


Nevim no
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.1. 2013
Příspěvků: 22 | Témat: 0

12.10 2017 15:19


graf
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.1. 2013
Příspěvků: 22 | Témat: 0

12.10 2017 15:21


graf dynamický
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 2704 | Témat: 25

12.10 2017 15:23


Měření výkonu během akcelerace vozidla˝DYNAMICKÉ MĚŘENÍ˝
Výkon změřený na kolech ˝STATICKÉ MĚŘENÍ˝
STATICKE-Je měření výkonu a kroutícího momentu při určitých vzrůstajících otáčkách ,třeba po 500ot/min až do dosažení max otáček.

DYNAMICKE-Je měření při prudké akceleraci z volnoběhu do max otáček.
tohle jsem k tomu dohledal
nahoru

sponzor





12.10 2017 15:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 2704 | Témat: 25

12.10 2017 15:24


já si osobně myslim že to je rychlej nástup NM a brzo padá a výkon jde pomalu nahoru ale tot muj názor
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.1. 2013
Příspěvků: 22 | Témat: 0

12.10 2017 15:25


Takže je to chip na pikaču ?? viděl bych to na peníze zpět a přehrát na originál. Ty tomu rozumíš jako profi nebo jako amatér ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.1. 2013
Příspěvků: 22 | Témat: 0

12.10 2017 15:26


Jo taky se mi to zdá příliš padající.. a řikal to i chlapík na brzdě.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 2704 | Témat: 25

12.10 2017 15:28


Jako profik ne ale par grafu od svejch aut mam doma nekde zahozene a par aut jsem uz nechaval upravovat pockej na vyjadreni nekoho jineho ale me se zda ze to je naprd treba k tomu nekdo bude mit jinej nazor
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 2704 | Témat: 25

12.10 2017 15:48


A nebo taky muze bejt neco spatne v aute co pred chipem nebylo poznat
Nemas problem s dpf ? (Zda mas ?)
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 949 | Témat: 37

12.10 2017 16:34


nema cenu mluvit, najdi si nekoho, kdo to poradne umi vyladit
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 949 | Témat: 37

13.10 2017 0:47


2.0tdi 88-105kw s turbem kkk bv43-140 max tak 180-185ps ale v edc17cp14 ci edc17c46 musis upravit AIT mapu, jinak to vypada presne podle toho grafu - mrtvej vrsek.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.1. 2013
Příspěvků: 22 | Témat: 0

22.10 2017 13:56


Myslím že problem s motorem nebude, vše šlape jak má. uvidim.. projedu jednu plnou nádrž a pak mužu víc mluvit uvidim co dělá spotřeba a až se více povozím tak budu vědět víc.

Moje otázka je: výkon udávaný výrobcem (105kw) je statický nebo dynamický?
nahoru

sponzor





22.10 2017 13:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a4 a5 a6 a7 a8 abs aditiva ael afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kurzové sázení kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód sahara schéma sd karta sds sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds velmi spolehlivé informace ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa voice control volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zámok zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2011 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email