Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 318 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 316
Uživatelů: 2
Celkem: 318

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.1. 2013
Příspěvků: 27 | Témat: 8

14.08 2017 18:55


Zdravim Audiklub

Už nejake 2 mesiace som majitelom auta Audi S3 8L s motorom 1.8T 154kw APY,auto ma najazdene 160 000km,spravil som servis ako: nove rozvody,oleje,filtre,sviečky atď.

Všimol som si že auto je nejake lenive v nizkych otačkach,ked sa rozbieham tak musim to dost tlačit do otačok,prve som mal problem s vahou vzduchu no po vymene už to je ovela lepšie no stale v nizkych otačkach je to lenive.

Bol som s mechanikom sa povozit a spravit log počas jazdy,vysledok je že Turbo* vraj ma neskory nabeh a to až od 3000ot. no nevedel mi povedat ze od kolko ot. ma zaberat Turbo* pri 1.8T...

Vymenil som aj bov ventil,snimac teploty v sani,palivove čerpadlo,skontrolovali sa Lambda* sondy,vymenene čidlo teploty vody,N75 je v poriadku,vymenena škrtiaca klapka.

Motor ked sa rozbehne do otačok,ide krasne a bez problemov no v nizkych otackach sa mi to zda lenive a taktiez občas za studena motor nechce naštartovať na prvy krat,na 2x to chyti bez problemov..ale to ma až tak netrápi ako ten nabeh turba,viete mi prosim poradit čo mam skontrolovat? Ktore podtlakove hadice alebo prípade ktory ventil to može spôsobovať,ďakujem.
nahoru

sponzor





14.08 2017 18:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

14.08 2017 21:22


takto.. nie je to TDI*, tak si vyhod z hlavy jazdit do 2k rpm... proste benzin potrebuje otacky a nie trapit motor a dvojhmotu nizkymi otackami... co EGR* ventil a vyfuk?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.1. 2013
Příspěvků: 27 | Témat: 8

14.08 2017 23:20


Viem že to nieje TDI*,len som všade pozeral po internete ze od kolko ot. by malo začať zaberať Turbo* a nikde to nieje rozumne napisane.


EGR* ventil je dobra otazka,viem nejako skontrolovať cez vaG ci pracuje? a kde to najdem na motore?

Vyfuk si myslim ze nebude upchaty aj ked všetko je možne,može sa rozpadnut kat alebo nejaky vyfukovy tlmic? na zdvihak sa dostanem az niekedy dalši tyžden aby som mohol sa na to pozrieť.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.7. 2016
Příspěvků: 154 | Témat: 13

15.08 2017 9:24


neni to nahodou cajk 3k ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

15.08 2017 10:02


je to cajk. Akakolvek debata nema zmysel, pokial nam sem nedas graf z logu pozadovany a aktualny tlak turba.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.1. 2013
Příspěvků: 27 | Témat: 8

15.08 2017 13:51


Jasne chapem.

Dnes som akurát pozeral na ventil N249 a niekto už ho zrejme menil,no zabudol dať stahovaciu pásku na hadicu,ktorá ovláda Blow off a zrejme si to podtahovalo falošný vzduch,založil som to tak aby to tesnilo a Turbo* už "záhadné" zaberá aj odfukuje od 2000ot.cca a pred tým az od 3000ot. A auto sa chová celkom v pohode...akurát čo som spozoroval sú popraskané a rozopadajuce sa palivové hadice v motorovom priestore,tak že ešte toto vymením,graf vám tuna pre zaujímavosť hodim neskôr.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.9. 2015
Příspěvků: 39 | Témat: 14

10.10 2017 13:55


Turbo* zabírá kolem 1500, ale občas mi přišlo že vynechalo a taky mi to startuje až na podruhé, navíc jsem přišel že mám vůli na ložiskách na turbu a tama se mi dostává olej do vzduchotechniky, takže jsem vylil 2dc oleje z intercooleru, každopádně budu dělat GO motoru takže uvidíme.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email