Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 155 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: xtrancer
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 410
Online návštěvníků
Návštěvníků: 150
Uživatelů: 5
Celkem: 155

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 69 | Témat: 13

29.09 2017 18:37


Ahoj klubáci

Stala se mi nepříjemnost, přišel jsem dnes k autu (Audi A6 2009 3.0TDI vzduchový podvozek) a koukám že vlevo vepředu leží úplně na zemi, evidentně se něco stalo s měchem, protože kolo je úplně zalezlé v podběhu. Ostatní kola jsou v pořádku.

Zkusil jsem auto nastartovat, svítila mi žlutá kontolka autolevelingu se šipkami nahoru i dolu (která se vždy rozsvítila když jsem nastavoval výšku auta) a také zelená (se šipkou dolu) která se rozsvběcela pouze když jsem nastavil režim DYNAMIC než auto sjelo dolu. Podotýkám že jsem nastavování využíval opravdu minimálně, standardně jsem jezdil na automatic..

Zásadní otázky:
1) mohu s tím teďka jezdit?
Zítra máme jet s rodinou na výlet a náhradní auto nemám, vše je domluvené a zajímá mě jestli tím něčemu ublížím a jestli to není nebezpečné?

2) jak postupovat (diagnostika jestli je to opravdu KO, nebo rovnou výměna)

3) kdysi jsme četl, že jak odejde jeden, Kompresor* stále tlačí vzduch aby udržel ostatní na určité úrovni, a odejde také, tak prosím o rady jak nejlépe a nejefektivněji postupovat, abych si nevytvořil další problémy...

Případné rady, tipy, doporučení, cokoli co mi pomůže uvítám
Veice děkuji
nahoru

sponzor





29.09 2017 18:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

29.09 2017 18:44


Zhebnul ti mech
Kdyz nastartujes tak se ti to dofoukne

Chcipni to a pockej za jak dlouho to utece, pokud hned tak s tim nikam nejezdi bo komoresor bude dofukovat neustale
Pokud za x hodin, na vylet bych jel

Diagnostika neukaze nic, je to mechanicky problem
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

29.09 2017 19:14


Ak ho nedofukne, tak nikde na tom nechod!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.1. 2016
Příspěvků: 384 | Témat: 59

29.09 2017 19:23


Ak ti ho do pár min sfúkne nikam s tým nechoď!!Dbaj v prvom rade na bezpečnosť!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 69 | Témat: 13

30.09 2017 0:02


Když to nastartuju, nafoukne to, ale jakmile to chcípnu, začne to padat a je slyšet syčení. Dole to je za pár minut, ani ne 3. je to opravdu frčák...

Znáte prosím nějakého slušného mechanika nebo servis ve východních čechách, který by mi to zdiagnostikoval a popřípadě pokud to bude nad mé síly i vyměnil?

Děkuji za odpověděi stávající i budoucí
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

30.09 2017 7:16


Tam niet co diagnostikovat. Je tam diera. Vymena trva cca 40min,
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

30.09 2017 8:07


Tak tak, kazdej ma pocit ze nekam pichne kabel neco naklape do compu a bude to
Pokud to utika takhle rychle tak na vylet zapomen, musis koupit novy mech
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 69 | Témat: 13

30.09 2017 9:22


V pořádku, mám sehnaný náhradní auto, výlet se neruší jelikož je to domluvené na více frontách, rodina s tím počítá, v cílové stanici také a návštevy atd po cestě. S A6 samo nepojedu, když vidím co to dělá.

Zdiagnostikováním myslím jisté určení závady (vskutku mi je jedno, jestli se to provede tak, že se napojí kabel a ví se to, nebo sundá kolo a rozebere něco dalšího pro to, aby se to zjistilo a veděl jsem co objednat)

Zdiagnostikování závady sem chtěl udělat na doporučení švagra, který dělá v autodílech a když jsem přečetl první odpověd od @Kriznik tak jsem zvedl telefon a řekl mu co se mi stalo a sežeň mi nový tlumič. On řekl ať se neunáhlím, že by to také mohla být nějaká hadice či něco dalšího, abych se neunáhlil a bezhlavě neskočil do výměny aniž bych to měl nějak potvrzené. To mi také dalo smysl.

Pokud ale tvrdíte, že to je na 100% měch, OK nebudu váhat, čekat a ztrácet čas, objednávám měch a bude výměna.

Kontakt na osobu/servis ve východních čechách (okolo Ústí nad Orlicí kde žijeme) doporučíte?
Či pokud je to jednoduché a zvládnu to udělat sám (přístup na zvedák po předchozí domluvě mám, videa na youtubě asi také budou - měnil jsem takto komplet brzdy - kotouče desky všechny) tak se do toho klidně pustím.

Stačí vyměnit ten, který odešel, nebo je nutné měnit to v páru?

Děkuji
nahoru

sponzor





30.09 2017 9:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

30.09 2017 9:59


Hadicky neodchazeji, to uz by musela byt velka nahoda
Staci vymenit jen ten jeden

Sam to vymenit asi muzes, potrebujes vsak diagnostiku abys vypustil tlak ze systemu jinak ti to vyrazi zuby a po namontovani zase spravne nafoukal a nastavil zakladni rovinu
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

30.09 2017 10:16


Staci ked zablokuje podvozok, vymeni ho, nastartuje a odblokuje po chvili podvozok
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 876 | Témat: 6

30.09 2017 10:23


V MMI* zablokujes podvozok,DAS* to na zdvihak, a malinko povolis maticu na hadicke od mechu,aby unikol zvysok vzduchu z mechu.Rozdelovacia kocka vzduch do hadicky pustat nebude. Vymenis tlmic z mechom,zapojis hadicku,spustis voz na zem,nastartujes,vypnes rezim zdvihu v MMI* a zrovna sa to samo. Ma to mechanicke snimace vysky vozu na kazdom jednom kolese.
Neskor vymazes chyby,ktore Ti tam ostanu,cize chyba podvozku a moze vyskocit aj ventil na tuhost tlmica,ktory je na tlmici,kedze bol odpojeny.

//pisem pomaly,Lubo ma predbehool
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 69 | Témat: 13

04.10 2017 23:59


Zdravím po delší odmlce...

Než budu objednávat nový měch, chci mít jistotu že to je opravdu on, proto sem popíši, co to dělá přesně a poslechnu si Vaše názory.

Po nastartování začne Kompresor* foukat a ta spadlá levá přední strana se nafoukne. U kola nic nesyčí až do doby, než je to v normální poloze, tzmn že kastle se zvedá od kola (které bylo zalezlé úplně v podběhu) a bez syknutí se zvedne do normálu, tam začne podcházet (syčet) a dokud je motor nastartován, tak drží a syčí.
Jakmile chcípnu motor, za stálého syčení během dvou minut spadne zase na zem.

Dostal jsem doporučení se s koupí tlumiče neunáhlit, že to může být i nějaké čidlo, hadička, ventil, nebo že prý rádo uhnívá místo, kde je hadička uchycena do tlumiče. Ať nejdřív zjistím o co jde. Když jsem zkusil sundat kolo a nastartovat, stříkal jsem i na tlumič, hadičky, a všude možně jarovou vodu, nic nikde viditelně neucházelo. Syčení bylo slyšet odshora uchycení tlumiče ke kastli (toho místa, kde jsou 3 šrouby, ale celé je to schované v kastli pod plechem). To byla chvíle, kdy bylo auto zvedlé a kolo nebylo zatíženo a kolo i tlumič byli plně vyvěšený.
V tu chvíli nebylo slyšet syčení dole u kola vůbec při zastavení motoru a tím pádem kompresoru.

Po namontování kola zase po nastartování bylo slyšet syšení dole u kola (ale bubliny z jarové vody zase viděny nebyly) a nahoře u uchycení tlumiče do kastle nic....

Jsem z toho dosti jelen, lidi mi říkali že kdyby bouchl měch, bude to rána jak z děla a neudrží to nic, také mi říkali že to takhle může být, že tam může být jen malá díra.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

05.10 2017 7:38


Ale ludia nepovedali, ze mohol sa mech unavou materialu bud prasknut na jednom mieste alebo sa predrat. Buchne malokedy.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

05.10 2017 8:40


jarova voda i jina voda i pripravky na "odhaleni der" jsou uplne nahovno
obvykle to uchazi kolem objimky mechu ktera je bezne orezla a proste se to caem prodre

privodni hadicka ... leda ze by ti ji prekousala kuna ostatne na privod bys mel videt


mech stoji par korun a lubomt je ma, budes mesic laborovat cim vsim to muze byt az nakonec stejne dojdes ke koupi
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 69 | Témat: 13

05.10 2017 10:27


rozumím....
Je pravdou že nemá cenu ztrácet čas, auto raději nechat udělat ať můžu jezdit...

Děkuji za názory...

Lubo měchy má, ale levý přední který potřebuji je jediný co zrovna nemá
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

05.10 2017 10:36


Práveže lavy predny ako jediny nemam, ostatne mam vsetky aj viac kusov
nahoru

sponzor





05.10 2017 10:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 137 | Témat: 17

05.10 2017 12:30


Ahoj, kolik ted zhruba stoji měchy a kolik Kompresor*? Děkuji.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

05.10 2017 13:44


resi se to spis tady
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


at je to pohromade
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.3. 2020
Příspěvků: 29 | Témat: 4

06.02 2021 16:18


Lubomt: jaké a za kolik máš zadní na allroad A6 4F? Dík

Kriznik (05.10 2017 12:44) orig :
resi se to spis tady
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


at je to pohromade
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky! Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email