Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 17 listopadu 2017
Celkem je zde 14 lidí (13 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Petr102
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 8
Uživatelů celkem: 39 836
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1
Uživatelů: 13
Celkem: 14

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.4. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 22

13.09 2017 10:46


Ahoj, vedel by nekdo jak maji fungovat vrtule na chlazeni u tohoto modelu. Vcera se mne stalo ze mne ve meste stoupla teplota na cca 95°C, ale po otevreni kapoty se tocila jen visko vrtule a to spis jen lehce. Po vyjeti z kolony a nozmalni jizde mimo mesto se teplota opet vratila. Takze mam podezreni ze vrtule nejdou. Je nejaka moznost jak to zkontrolovat a pripadne maji pri vyssi teplote bezet obe vrtule tzn. visko i ta elektricka? Diky za kazdy tip nebo radu. P.S. VAG nerika nic!
nahoru

sponzor





13.09 2017 10:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 399 | Témat: 20

13.09 2017 18:40


Neni jedna na motor a druha na klimu? Ja by som chybu v sahare nehladala. Zamerala by som sa na termostat, ktory zrejme dava zlu teplotu a tak sa si auto mysli, ze mas mozno teplotu 70 stupnov.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.12. 2008
Příspěvků: 522 | Témat: 61

13.09 2017 19:19


Leni termostat jen otvira a zavira okruh, od nej si auto nic nemysli.
95 °C je pro sepnuti ventilatoru malo ne? To bych videl ze ventilator sepne nejdriv tak nad kilo
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.4. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 22

13.09 2017 19:23


Lenka: Tva odpoved je uplne mimo. Prosim nastuduj si trochu teorii.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.4. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 22

13.09 2017 19:28


Nikdy mne to pres 90° nevylezlo takzeto ted resim a zjistuju jak kdy maji vrtule zapnout naplno a jak to odzkouset. 95° je moc ma byt 90° i s vlekem v kopci to je vyzkousene takze myslim ze v 95° by se minimalne ta visko mela tocit naplno. Ale nevim zda si motor v pripade potreby pomaha i tou elektrickou. Kazdopadne bych uvital radu kde zacit nez zkusim vymenit vrtule, ktere mam nahradni.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.7. 2017
Příspěvků: 57 | Témat: 2

13.09 2017 21:20


certik teplotne cidlo..vag pozna jen nekonecni odpor..
chybu analog veliciny odporu ne..
pokut vim RJ ma svoje cidlo teploty a budiky svoje?
pak rele ventylatoru.. a kavelaz k nemu..koroze v strekrech
cim vecsi proud tym veci efekt sebemensiho prechodoviho odporu.

to mi kaze selsky rozum..resit jako prvni
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.7. 2017
Příspěvků: 57 | Témat: 2

13.09 2017 21:39


certik to ze ventylator sepina nad 100 stupni je naprosto scesny blabol..on sepina pod 90 stupnu..rozdil v intervalech delky sepnuti se lisi tim jak moc se 90stupnim teplota blizi.
a to z duvodu akulumace,tepelny setrvatnosti.chladiciho systemu..takze kdyz prides z ohratym autem vypnes motor.ventylator jeste muze tocit..a i pozdeji se spustit i kdyz motor uz nebezi.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 884 | Témat: 15

16.09 2017 14:55


čertík: Zkus ji nejdřív odvzdusnit.Taky mi to jednou udělalo.
Před třemi týdny jsem měnil teplotní čidlo.Je tam dvojité, čtyř pinove.
Já ho mnenil protože mi to na emisích házelo nesmyslné hodnoty.Myslel jsem ze jsou tam dvě ale našel jsem jenom to jedno.Etka taky píše jenom to jedno.
nahoru

sponzor





16.09 2017 14:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.4. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 22

16.09 2017 16:11


Jak odvzdusnit visko spojku? To nevim .
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 884 | Témat: 15

16.09 2017 16:39


Chladicí okruh.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.7. 2017
Příspěvků: 57 | Témat: 2

16.09 2017 17:45


chladici okruch je napojen primo na kompenzacni nadrzku..a vzduch je lechci nez kapalina..by mel byt porad bez vzduchu??
sem ted z toho jelen..
Certik kdyz to pripojis na wag a budes sledovat merene veliciny
kraficky..co dela teplota??ma nake anomalie..rychle se menici pruchody?
ja myslel ze se netoci elektro vrtule..
visko je pohanena tlakem kapaliny a ta je zavistla na otackach motoru??na podplyne toci houno??
zacina to bejt naky zamotany..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 884 | Témat: 15

16.09 2017 18:08


nio79: No není to tak jednoduché.Nahoře na motoru jsou dva odvzdusnovaky a na hadicich k topení další dva.
A pomocné čerpadlo funguje?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.4. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 22

16.09 2017 19:29


Nio79, uz prosim nerad! Motor je odvzdusnen komplet na 100%. Problem proste je ze vrtule nejede na 100% a me nenapada jak to vyzkouset, protoze test akcnich clenu mne viskovrtuli nevyzkousi. Takze ji nejspis zkusim vymenit za jinou, v tydnu, pokud nekdo neporadi postup jak to odzkouset. Vag ukazuje teplotu spravne, motor odvzdusnen.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.4. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 22

16.09 2017 19:30


Pomocne cerpadlo taky jede. Jak rikam problem je v netocici visko.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.4. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 22

16.09 2017 19:38


Pomocne cerpadlo taky jede. Jak rikam problem je v netocici visko.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.7. 2017
Příspěvků: 57 | Témat: 2

16.09 2017 21:26


banditos..ok..to se rad priucim..benzinak zadnej odvzdusnovak
nema..takze bude naky rozdil v systemech..a cela tahle zalezitos zacina vypadat jako banalita. povolit blbej sroub..nebo pridreny lozisko..
haha ted sem se zasmal
nahoru

sponzor





16.09 2017 21:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 5001 | Témat: 22

17.09 2017 9:27


No tak si všichni podejte ruce inzenyři a buďte dobří.....
Jen taková maličkost hoši 3.3 TDI* v8 žádnou visco nemá a velký větrák je hnany olejem se serva hydropohonem a na servopumpe je elektroventil který dle teploty poušti olej do pohonu vrtule.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 884 | Témat: 15

17.09 2017 11:01


Satas: Ten elektro ventil bere teplotu vody nebo oleje? De
Edit.Tak už vim.Vody.
Naposledy upravil banditos dne 18.09 2017 15:04, celkově upraveno 1 krát. (37% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.7. 2017
Příspěvků: 57 | Témat: 2

17.09 2017 19:30


Satas nehadam..Od toho je forum radi se priucime.o benzine vim vse.Noo..o diezlu,koukam pramalo.Ale vse me zajima..
Lidi co opravdu umi.rad ctu..
Pis vse co o tom vis ,jiste se najdou lidi co ocenei,tve vedomosti.
Tim se hned omlovam opicim
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.4. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 22

18.09 2017 18:50


Dekuju satas,to jsem potreboval vedet. Jasne neni to visko vede tam ta hadice, ale ja na vagu nevim jak ji vyzkouset, nebo to tam neni? Mrknu na ten ventil. Konecne odpoved nekoho kdo nehada.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a4 a4 b5 a5 a6 a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat autopotahy b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistky pojištění popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sds sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner typ táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa voice control volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2011 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email