Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 156 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: xtrancer
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 410
Online návštěvníků
Návštěvníků: 154
Uživatelů: 2
Celkem: 156

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.8. 2017
Příspěvků: 7 | Témat: 2

30.08 2017 11:38


Zdravím,už nějakej pátek chci koupit Audi A6 C6 a teď mi to finančně vychází,vlastníme v rodině A6 C4 už cca 4+let (jedna z těch lepších) pak další dvě Avant a Quanto 2.6,ale už se začíná rozpadat a investovat do všeho nemá smysl,trh toho také moc nenabízí a rád bych pokročil do třetího tisíceletí
Všichni víme,proč chceme Audi i se značnými problémy,tak neni potřeba vysvětlovat proč chci 10+let staré auto.

Koukám po benzínu C6 2.4l,ale známý (mechanik) mi říkal,že radši 2.8l,že žere přibližně stejně a nebude z něj olejnička. Pročetl jsem dost debat,většina byla kolem spotřeby Nějaký vážně vyskytující problém kolem tohoto modelu jsem nenašel,ale určitě si nechám poradit.
Už jsem nějaké 2.4l vyhlédl vizualně vypadá dobře,cena kolem 5 000€+,mechanika na koupi s diagnostikou mám.

Jen nevím po kterém modelu koukat i ekonomicky a trhově (2.4 / 2.8) a s jakou výbavou? Po městě nejezdím,většinou vesnice-dalnice-práce kolem 10l spotřebu si představuji s lehkou nohou.


//Diesel jsme odepsal,po tom co vyvádí EU se zákony a problémy kolem něj.
nahoru

sponzor





30.08 2017 11:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.8. 2017
Příspěvků: 7 | Témat: 2

06.09 2017 11:11


Otázka je pořád aktualní,poradil by mi někdo?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11010 | Témat: 89

06.09 2017 12:05


C6 2.8 netusim, ze se delal.
Znam jenom

2.4 = zere, nejede
3.2= zere, jede
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 3

06.09 2017 13:01


Já mám 4,2 a žere a jede dost
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11010 | Témat: 89

06.09 2017 14:50


strela007: o tom zadna.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2014
Příspěvků: 106 | Témat: 25

06.09 2017 15:56


2.8 se delal.Jede to tak nejak normalne.Ja se spis poohlizel po stare mpi 4.2 a taky ji koupil.Ta 2.8 uz je fsi.Jede to tak nejak normalne.pokud nepotrebujes zavodit a najdes nejakou v dobrem stavu tak bych ji asi vzal.Ale podminkou by byl pravidelnej,dolozitelnej servis,a dukladna prohlidka pred koupi.Dale pozor na prevodovku.Delal se i manual pokud vim a i automat.Tady uz zalezi na tobe.Ja chtel automat..Pokud ten-tak aby v nem byl meneny olej,samozrejme ten co tam patri.Auto bude potreba nastartovat za studena.Takhle poznas jak se ta prevodovka chova nez se ohreje a zaroven si pri startu poslechni rozvody.nesmi delsi dobu pri po startu chrastit.Ta prevodovka pak za tepla po zahrati nesmi cukat,skubat,prokluzovat,nesmi kolisat otacky,a pri rozjezdu se musi plynule sama rozjet.
Pokud auto bude dobre radit a nebudou slyset rozvody,nebude tam nic klepat apod. tak bych rekl ze z financne nejnaroznejsich problemu jsi venku.Pak uz jen napravy.Dale si psal o vybave a ta uz je na tobe.Ucite bych ale bral quattro a barevne mmi..ja svoji kupoval v DE protoze je tam vyber mnohem sirsi nez v cr.Skutecne ale trvej na dolozitelnym servisu vem si ssebou nekoho kdotomu rozumi.Preju dobrou koupi a posli foto.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.8. 2017
Příspěvků: 7 | Témat: 2

06.09 2017 18:01


Teď jste mi zkazili představu Věděl jsem,že to bude žrát kolem 10l a i dražší díly,ale takový odsuzování 2.4 jsem nečekal.

2.8l jsem ani na bazaru nenašel,abych začal koukat buď po jiné serii nebo značce,ale určitě bych rád něco s komfortem audi,výkonu a ne moc nízké.


Snad se ještě někdo ozve a 2.4l vynachválí
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

06.09 2017 18:30


jak nenasel? to jsi asi nejak spatne koukal
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


atd.
miluju kdyz lidi neco nenajdou, pritom to trva 30vterin

spotreba je zase vesela debata, benzin proste zere, pod 10 nemas sanci, kdo rika opak lze si do kapsy
zena ma trilitr benzin Q a jezdi za 15

Ted ji chci brat C6tku a bude to nejspis 3.2 nebo 4.2, neni v tom proste zadnej rozdil ve spotrebe
nahoru

sponzor





06.09 2017 18:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.8. 2017
Příspěvků: 7 | Témat: 2

06.09 2017 18:51


Automat jsem ani nehledal a do těch 170 000,- se ještě dá,ale 230+ bych asi nedal.

Žena má asi težkou nohu,skoro všichni uvádí kolem 10l.


Mám teda na výběr,buď risknout 2.4l, jinou řadu nebo Octavii
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

06.09 2017 18:52


10 je proste picovina, smir se s tim
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1358 | Témat: 10

06.09 2017 20:54


De to.., ale musíš častějc vyřazovat..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 3

06.09 2017 22:11


Dlouhodobá spotřeba na 4f 4,2mpi mám 14,7 a ať dělám co dělám min to nejde. Občas se někam klidnou a predpisovou jízdou doplňují za 8,5 ale dlouhodobě tam prostě svítí skoro 15, pokud resis spotřebu kup si Octavii.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.8. 2017
Příspěvků: 7 | Témat: 2

11.09 2017 12:18


Se mi nechce vzdávat kruhu. Ono kdyby byl v A6 C4 2,6l 4x4 lepší interier a novodobá výbava,tak motoricky se mi líbí,žere kolem 9l. Ale jak ríkám,chci už neco novejšího.

Co by jste mi doporučili za auto audi nebo jiné, s komfortem audi,spotreba 10l a ať to nemá problémy v kopci. Kolem 150 000,- .

//Peníze mám,jen nechci koupit auto,co za pár mesícu prodám,chci neco trvalejšího na pár let a opravit to.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

11.09 2017 12:40


komfortem jako audi bude zase jenom audi
volkswagen skodovka seat = zebrinak

bmw za 150 nekoupis (kdyz tak na pokraji sil) a stejne maj hnusnej interier vetsina

japonci maj prisernej design, mozna tak jeste subaru legacy by se dalo povazovat za jakz takz
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.8. 2017
Příspěvků: 7 | Témat: 2

11.09 2017 20:28


Tak to děkuji za shrnutí toho co nemám brát Na radu o jiné značce bych měl zajít mimo audiklub. Jinak děkuji za rady,zkusím se poptat přímo lidí s 2,4 / 2,8l a když ne,tak vemu nějakej žebřinák.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

11.09 2017 20:43


a co cekas za odpoved na otazku "komfort jako audi za 150" ???
nahoru

sponzor





11.09 2017 20:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1358 | Témat: 10

11.09 2017 20:50


Komfort jako v Audi jsem zažil snad jen ve svym prvním autě - Dacii 1300. Snad jeste nejaky Frantik, nevim teda, jak ty novejsi..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11010 | Témat: 89

11.09 2017 20:50


Za 150 se uz necha jednou za cas koupit A6 C6, i v 3.0tdi.
A 2.8 jsem fakt nevidel. Jenom 3.2fsi.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

11.09 2017 20:59


tomko222 (11.09 2017 20:50) orig:
A 2.8 jsem fakt nevidel. Jenom 3.2fsi.

tady mas tri
Kriznik (06.09 2017 18:30) orig:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/a6-avant/17421504?goFrom=list
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému



tomko222 (11.09 2017 20:50) orig:
Za 150 se uz necha jednou za cas koupit A6 C6, i v 3.0tdi.

jo, ale on chce benzin a 150 bude na hrane jebkovosti je potreba vybirat vic nez peclive
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11010 | Témat: 89

11.09 2017 21:06


150 je 150. Je jedno jake palivo tam bude lit. Drzim palce


(Nazivo jsem nikdy 2.8 v benalu nevidel)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.11. 2013
Příspěvků: 128 | Témat: 22

11.09 2017 21:20


Zdar,
níže je odkaz na jednu nabídku
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11010 | Témat: 89

11.09 2017 21:22


tomasino1: chce c6tku
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.11. 2013
Příspěvků: 128 | Témat: 22

11.09 2017 21:29


Pardon, to mi nějak uniklo:-)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.6. 2016
Příspěvků: 18 | Témat: 4

12.09 2017 0:48


k spominanej spotrebe. mam A6 C5 Avant Quattro 3.0i V6 a priemerku mam 11.8l/100km...Ale nesetrim to. mozno by sa to dalo aj na 10 "vytiahnut" ale taka jazda ma nebavi a iba by som tomu autu ublizoval
nahoru

sponzor





12.09 2017 0:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
11
31.Leden 2018 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email