Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 435 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 430
Uživatelů: 5
Celkem: 435

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 73 | Témat: 25

06.08 2017 22:27


zdravim chalani, poslednu dobu sledujem na mojej audi a4 B6 1.9 TDI* 96kw AWX 2002, ze mi trati vodu z motora resp. ubuda z vyrovnavacej nadrzky .. neviem to odhadnut kolko ale ked chodim kludne tak dolejem tak liter dva za mesiac ale akonahle idem niekde dlhodobejsie cez 130 tak ta voda mizne dost rychlo .. napr dneska spravil som dokopy asi 200km a mam prazdnu nadrzku .. uz ma to prestava bavit .. skusal som menit aj termostat aj zatku na nadrzke ... jeden znamy mi poradil ze mam vymenit aj celu vyrovnavaciu .. myslite si ze moze byt problem aj tam? hadice su samozrejme tvrde a ked pootvorim nadrzku tak ch. kvapalina vyjde trochu naspat hore ... a pod nadrzkou na tom pretlakovom ventile alebo ako to nazvat je stale mokre akoby mi to tamad tieklo .. ked sa tie hadice natlakuju a tamad to pusta alebo? prosim o pomoc
nahoru

sponzor





06.08 2017 22:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.4. 2017
Příspěvků: 34 | Témat: 6

07.08 2017 10:05


No rozhodně bych si nejdřív ověřil, zda kapalina někudy teče (louže pod autem), nebo se ztrácí do motoru (prasklá hlava). Já takhle koupil auto, kdy předchozí majitel opomněl zmínit, že doléval pořád kapalinu a mi to hned po první jízdě umřelo. Ta voda s fridexem udělá z oleje bláto a pak to zadře minimálně Turbo*. U mě to byla oprava za 100tisíc, takže bych dolévání chladící kapaliny nepodceňoval.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

07.08 2017 11:17


Podivej se na plastovej dil kde je vyvod do topeni. Tam bej a vyoxidovanej hlinik na hlave okolo Okrouzku a ten je tvrdlej pak to tam tece.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 73 | Témat: 25

07.08 2017 13:36


dakujem vam za reakcie .. takze vodu pod autom nemam urcite ja to sledujem dlhsie uz a asi z kazdeho miesta ci niekde netecie skusal som menit aj termostat ci nahodou to nebude on ale ziadna zmena do oleja to nejde olej je stale na tej istej hladine aj dneska som to kontroloval ... tak bojim sa aj ja aby to nebola aj hlava .. ale neviem co mam dalej robit ... tu na vychode je problem dat aj niekomu auto do ruky preto si bezne veci robim sam ale tak toto je uz neico ine .. acek ano to vzadu som si vsimol ze mam zaoxidovane pokusim sa to dneska poriesit ale voda tamad netecie to by som si vsimol .. stale mam mokro pod nadrzkou ked tam prst zo spodu na ten vyvod z nadrzky tak je mokry od fridexu .. dneska som vymenil viecko na nadrzke tak uvidim aj ked asi nebude ziadna zmena ale idem od tej lacnejsej alternativy ...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.4. 2017
Příspěvků: 4 | Témat: 1

13.08 2017 20:23


vo vyrovnavacej nadržke nemáš podtlak alebo vysoký tlak? Po odstavení skús otvoriť nádržku či to nevcucne vzduch alebo naopak nevyrazí tlak a skontroluj si vodu či sa nefarbí načierno.

Mal som tiež problém s miznutím vody nakoniec mi začalo tlačiť vodu a bolo to tesnenie pod hlavou..
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

13.08 2017 20:42


Jezdi chvili s povolenym vickem a voda mizet nebude a nebude to tlakovat a hazet pretlakem pres vicko. Nejspis te ceka vymenit tesneni pod hlavou a rovnou nech zkontrolovat hlavu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 73 | Témat: 25

14.08 2017 22:50


uvidim este vymenim zajtra tu prirubu co si spominal a uvidim ... nic sa nestane ked budem chodit s povolenym vieckom?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

14.08 2017 23:10


Stačí ho jen nedotáhnout na doraz.Nestane se nic systém nebude natlakovaný ale voda nepoteče ven.
nahoru

sponzor





14.08 2017 23:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

15.08 2017 7:00


Pred demontovanim hlavy skontroluj tesnost "chladica EGR* ventila", resp. "ohrevu vody" ( kazdy to vola inak ).
Je to hned na vyfukovom potrubi a je v tom chladiaca kvapalina. Pri starsich autach to zvykne prehrdzaviet a vyfuk ide rovno do kvapaliny, resp. kvapalina do vyfuku. Je to poznat bielym dymom z vyfuku.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 73 | Témat: 25

15.08 2017 8:44


áček - diky za rady vyskusam a uvidim DAM* vediet keby bola nejaka zmena

Milos1 - pokial viem tak ja tento chladic vyfukovych plynov nemam ak myslime jedno a to iste ...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

15.08 2017 8:56


Mno kolega ma 96kW 1.9TDi v pasiku, menil tesnenie 2x, potom padla diagnmoza prasknuty blok, mno a ked sa minuli vacsie opravy, doslo na onen vymennik.
A to som ho nan upozornil este pred prvou vymenou tesnenia.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 73 | Témat: 25

15.08 2017 9:01


moze byt ze to niektore maju ale ja to nemam to by som urcite videl uz len ked som zaslepoval EGR* .. ved ten chladic sa nachadza medzi vyfukom a EGR* ventilom vsaK?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email