Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 23 listopadu 2024
Celkem je zde 234 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MMP
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 830
Online návštěvníků
Návštěvníků: 231
Uživatelů: 3
Celkem: 234

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.6. 2015
Příspěvků: 8 | Témat: 3

28.07 2017 18:10


Zdravím všechny,

Zhruba 4 měsíce zpět jsem nechával měnit vysloužilý DPF* (odmakal téměř 220.000km) za nový. Doposud nebyl problém, až zhruba před týdnem vyskočila oranžová kontrolka DPF* (což mi přišlo podezřelé, auto jezdí převážně dlouhé trasy a tak má hromadu prostoru k regeneraci) . Tak jsem z Hradce vjel na Hradubickou a odjel jsem celý úsek Hradec -> Pardubice -> Hradec, kontrolka nezhasínala, tak jsem druhý den vyrazil ve volném čase na D11, kde jsem dojel z Hradce až k sjezdu u Sadské, kde jsem se otáčel a mířil zpět do Hradce - DPF* stále svítil. Doma jsem zjistil, že po znovu-nastartování kontrolka vypadla. Po chvilce skočila zpět, poté zmizela a takhle průběžně naskakovala. Na diagnostice o DPF* ani zmínka, ale v podrobnostech DPF* byla vidět chyba sběrnice dat hnacího ústrojí a ta dál odkazovala na jednotku hlídání akumulátoru. Dnes již vozidlo spadlo do nouzového režimu a diagnostika vykazuje maximální naložení DPF* + omezení řídící jednotky motoru. Má někdo zkušenost co s tím ? Nepředpokládám (a doufám),že se DPF* po tak krátké době ucpal na max s ohledem na charakter provozu auta. Mechanik mluvil o snímači diferenčního tlaku, v diagnostice hlásil tlak 0, stejně tak teplota před DPF* a za DPF* byla 0 a 16. Než se do něčeho podobného bude pouštět, může mi někdo potvrdit tuto diagnózu ?

Mockrát děkuji za zprávy.
Zdraví Jenda
nahoru

sponzor





28.07 2017 18:10


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2759 | Témat: 178

28.07 2017 18:27


Ja by som šiel do servisu kde ti to robili a reklamoval by som to

Keď sa mení DPF* treba to aj ECU* povedať ze je nový. Je na to nejaký postup a asi tvoje auto si stále myslí že je tam starý.

Tu máš nejaké info
http://dpfcentrum.sk/content/2-montaz-DPF*-filtra
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.6. 2015
Příspěvků: 8 | Témat: 3

28.07 2017 19:02


No, jsem si jist že tohle bylo provedeno, několikrát se o tom hovořilo :/
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14790 | Témat: 53

28.07 2017 19:14


Tak pokud nejsou chyby v paměti závad tak se někdo hrabal v ECU* motoru nejspíš někdo čipoval a taky vymazal chybové kódy z paměti. Doporučuju zajet k někomu kdo ti přehraje ECU* a to obě paměti origo softem na autorizák zapomeň ten ti nahraje jen soft do jedný paměti a ten druhej je tam z fabriky ten přehrát neumí bohužel, v něm jsou ty chybové kódy. Taky tu ECU* mohl zamknout proti přepsání a nikdo ji neotevře pouze zas někdo kdo čipuje.
Tím pádem nejdou udělat adaptace jako výměna čidla rozdílu tlaku nejde spustit nucená regenerace atd.
Dál je potřeba aby byli žhavky všechny ok vyměnit teplotní čidla na vyfukovým potrubí budou KO dál to má za sebou kyslíková sonda.
No až to půjde nastavit v ECU* motoru tak by mělo všechno šlapat musí jít spustit nucená regenerace akorát pozor na to aby filtr už nebyl zaněšenej víc než je hraniční hodnota zaplnění to potom taky nejde spustit regenerace. To potom musí filtr ven a nechat ho vyčistit. Já ho už dvakrát vyfoukával a byla v něm pěkná hromada popílku a sazí než jsem vyřešil problém s regeneracema a dobastlenou ECU* po talentovaným čiptunerovi.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.6. 2015
Příspěvků: 8 | Témat: 3

28.07 2017 19:45


Žhavky byly všechny vyměněny kousek než se měnil DPF*, teplotní čidla zřejmě v pořádku nebudou, Lambda* nemám tušení v jakém stavu bude, ale zřejmě tedy KO, stejně jako pravděpodobně čidlo diferenčního tlaku.

Nějaký čipování doufám toto vozidlo minulo, nucená regenerace se tehdy dala sputit bez problémů. A filtr snad zanešen není, je jen pár tisíc kilometrů ve službě.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14790 | Témat: 53

28.07 2017 19:55


Každopádně jsou vymazaný chybový kódy z ECU* protože jinak by tam bylo popsaný co tam je za chyby. A to je problém protože nevíš že se něco děje.
Kámoš autoelektrikář řešil auto v nouzáku a v paměti nebyla žádná chyba žádná kontrolka nesvítila. No přišel na to že někdo vymazal chybový kódy aby auto prodal jako by mu nic nebylo.
Tak že nahrát novej soft a vyřešit chyby který tam musej naskákat. Rozhodně tam musí bejt chyba čidla rozdílu tlaku a taky toho teplotního čidla na výfuku
Lambda* by se měla měnit cca po 160tkm. To samí ty teplotní čidla.
Pokud je něco špatně na systému tak regenerace nejde spustit.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.6. 2015
Příspěvků: 8 | Témat: 3

28.07 2017 21:03


Aha, aha. Tak děkuji za osvětlení, po víkendu začnu řešit. Děkuju moc
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2759 | Témat: 178

28.07 2017 21:50


#Acek klobúk dole za info

Ľudia sú ale KURVY...
nahoru

sponzor





28.07 2017 21:50


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14790 | Témat: 53

28.07 2017 22:27


urgi:
Hele já měl to samí částečně vymazaný chybový kódy nesmyslně upravený mapy nesmyslná reakce na plynovej pedál a navíc zamčenou ECU* proti přepsání. Tak žádná sranda.Nešlo nastavit čidlo rozdílu tlaku nešla spustit nucená regenerace. 2 týdny to elektrikář řešil s jedním čipařem kterej to odemknul a sehnal nejnovější celkovou zálohu ECU* Origo bez úprav.
Do tý doby jsem měl neustále regenerace vyšší spotřebu občas se rozsvítila kontrolka DPF* nabejval olej no děs. Tak jsem dal nový čidlo rozdílu tlaku a kyslíkovou sondu udělalo se základní nastavení výměny filtru DPF* a nucená regenerace a od tý doby mám klid regenerace je cca po najetejch 1200km co tak průběžně sleduju ani olej nenabejvá.Spotřeba spadla dolů na dálku se dá jet kolem 5,7l/100km. Ale po městě a okolí mám nohu těžší tam není problém spotřeba kolem 10L dlouhodobá je kolem 9L
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.6. 2015
Příspěvků: 8 | Témat: 3

31.07 2017 12:27


A pánové, nemáte někdo tip, kdo by to dal do kupy ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7212 | Témat: 19

31.07 2017 12:52


áček (28.07 2017 22:27) <a href="/forum/prispevek/1361815-audi-a6-4f-3-0tdi-171kw-problem-s-DPF*#1361815">orig</a> :
urgi:
Hele já měl to samí částečně vymazaný chybový kódy nesmyslně upravený mapy nesmyslná reakce na plynovej pedál a navíc zamčenou ECU* proti přepsání. Tak žádná sranda.Nešlo nastavit čidlo rozdílu tlaku nešla spustit nucená regenerace. 2 týdny to elektrikář řešil s jedním čipařem kterej to odemknul a sehnal nejnovější celkovou zálohu ECU* Origo bez úprav.
Do tý doby jsem měl neustále regenerace vyšší spotřebu občas se rozsvítila kontrolka DPF* nabejval olej no děs. Tak jsem dal nový čidlo rozdílu tlaku a kyslíkovou sondu udělalo se základní nastavení výměny filtru DPF* a nucená regenerace a od tý doby mám klid regenerace je cca po najetejch 1200km co tak průběžně sleduju ani olej nenabejvá.Spotřeba spadla dolů na dálku se dá jet kolem 5,7l/100km. Ale po městě a okolí mám nohu těžší tam není problém spotřeba kolem 10L dlouhodobá je kolem 9L
A tohle vše de deje jen kvuli socialum a drždukátum který musej jezdit v audi ale penize na naftu maj na uvery jako i nakonec to celý auto hlavne nic neplatit nikde a za nic jediný co to musí je mít 300 koni za pytel hrachu.To je vše.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.5. 2011
Příspěvků: 89 | Témat: 0

01.08 2017 7:06


Mno ještě pozor na neoriginální DPF*... Ty neoriginální většinou bývají dělaný tak že moc toho nezachytí ale spíš fungují že dělají pouze proti tlak aby si jednotka myslela že tam je... Problém nastává že jednotka po čase zaznamena že se jí nemění jak by měl diferenční tlak a tak rozsvítí kontrolku jen že to chce regenerovat v paměti nic není protože to vyhodnotí že to chce pouze regeneraci jízdou ale ne servisní a nevidí to jako chybu chybu to napíše po čase kdy bude neustále regenerovat a nebude se jí měnit ten tlak... Neříkám že je to tvůj případ jen upozorňuji že se to může stát... Popřípadě dohledejte si to na internetu byl tam.na to krásný článek
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email