Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 177 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 176
Uživatelů: 1
Celkem: 177

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.12. 2015
Příspěvků: 64 | Témat: 18

26.07 2017 10:41


Ahoj, je nekdo v okoli Prahy s VAG-COM*, kdo by mi mohl v patek za flasku vina nebo tak neco opravit servisni interval v MMI* (Audi A5 1.8 TFSI* 2015)? Vcera jsem byl na na servisu (garancni kontrola/inspekce... nevim jak presne se to jmenuje) a mechanik tam nastavil pristi servis na 30t km nebo 1 rok, coz by podle me melo byt 2 roky. Olej je nastavenej dobre na 15t nebo 1 rok. Vzhledem k tomu ze najedu min nez 30t za rok, tak by me pak sralo ze to furt otravuje. Nebo jsem mozna uplne blbej, a nevim ze Audi zmenila garancni interval na 1 rok, ale to snad ne... Vaze se k tomu teda jeste prihoda o kterou bych se chtel podelit...

Dnes rano jsem volal technikovi a rikal, ze pry pri fixnim intervalu oleje to tak je (1 rok). Ja mu na to rekl, ze olej budu menit po 1 roce nebo 15t, ale inspekce by mela byt po 2 letech ne? A on na to: "Ale vy stejne urcite najezdite 30t za jeden rok" Coz teda neni pravda, DAM* tak 20. Kdyz jsem mu to rekl, tak otocil a rikal, ze teda muzu prijet az po tech 30t a nemusim se ridit tim casovym intervalem. Tohle mi prijde jako docela smutny priklad jak zdimat z lidi prachy, protoze podle me vetsina zakazniku nevi a ani je moc nezajima, jak to chodi a az jim zacne pipat upozorneni, tak proste do servisu zajdou a udelaji predrazenou inspekci. Jeste vic me zarazi, ze se tohle deje i v Nemecku (ziju v Karlsruhe a nechavam si tu delat i servis), ale asi to teda prehodnotim. Jednak je to tu predrazeny a pak tenhle pristup se mi nezda vhodny. Take me zarazi, ze pry se ceny standardnich praci lisi servis od servisu (v ramci site audi autorizaku v Nemecku), tak predpokladam ze treba v Drazdanech to bude o dost levneji. Vite o tom nekdo neco?
nahoru

sponzor





26.07 2017 10:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 880 | Témat: 32

26.07 2017 21:45


No moc jasný mi to nejni, ale přijde mi, že pleteš jablka s hruškama a jasno nemáš ani v tom samotnym olejovym intervalu ...
Inspekce je obvykle 2 roky/60tkm a to je komplet kontrola podvozku, brzd, výměna brzdovky, atd. ...
Olejovej interval, ať už klasika nebo ten "vym*danej" LL je vždycky na 1 rok (je to divný, ale i olej stárne, paradoxně často ztrácí mazací schopnost rychleji při delším odstavení, podobně jako při přehřívání než při běžným používání...) a LL je "max." 30tkm (měl by být v kombinaci s čidlem na vaně/teploty oleje a podle teplot.cyklů řj upravuje/snižuje ty km od těch 30...), ale prostě vždy po roce měnit olej ...
A jedna "hnidopišská" poznámka nakonec ... MMI* ten interval jen zobrazuje, uloženej je v budíkách ...
A bohužel je běžná praxe i to, že se ty intervaly slučujou/oba mažou s výměnou oleje ...
Ale kdo chce kam ... nejde to sice nastavovat úplně libovolně, ale nějaký možnosti "individualizace" tam jsou/dá se nastavit různě ...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.12. 2015
Příspěvků: 64 | Témat: 18

26.07 2017 23:03


FandaTDI (26.07 2017 21:45) orig :
No moc jasný mi to nejni, ale přijde mi, že pleteš jablka s hruškama a jasno nemáš ani v tom samotnym olejovym intervalu ...
Inspekce je obvykle 2 roky/60tkm a to je komplet kontrola podvozku, brzd, výměna brzdovky, atd. ...
Olejovej interval, ať už klasika nebo ten "vym*danej" LL je vždycky na 1 rok (je to divný, ale i olej stárne, paradoxně často ztrácí mazací schopnost rychleji při delším odstavení, podobně jako při přehřívání než při běžným používání...) a LL je "max." 30tkm (měl by být v kombinaci s čidlem na vaně/teploty oleje a podle teplot.cyklů řj upravuje/snižuje ty km od těch 30...), ale prostě vždy po roce měnit olej ...
A jedna "hnidopišská" poznámka nakonec ... MMI* ten interval jen zobrazuje, uloženej je v budíkách ...
A bohužel je běžná praxe i to, že se ty intervaly slučujou/oba mažou s výměnou oleje ...
Ale kdo chce kam ... nejde to sice nastavovat úplně libovolně, ale nějaký možnosti "individualizace" tam jsou/dá se nastavit různě ...


No mozna jsem to napsal nesrozumitelne, ale jasno v tom mam. Olejovy interval a interval inspekce se zobrazuje zvlast. Na olej mam nastaveno 15t a na inspekci 30t. Nevim jak v CR, ale v Nemecku se dela inspekce po 30t nebo 2 letech mala (vymena brzdovky je treba uz i tu) a pak po 60t respektive dalsich 2 letech vetsi. Olej vubec neresim, ten menim po 10tis a muzu si to vyresetovat primo v MMI* sam, ale ten servis ma byt nastaven na 2 roky a je tam jeden rok. Tot vse, ale to je jedno sehnal jsem si diagnostiku svoji a udelam si to sam.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 880 | Témat: 32

27.07 2017 8:18


Už je to srozumitelnější (že "servis" bereš jako inspekci a ne výměnu oleje...) To tě sice šlechtí, že měníš olej po 10tkm - na městskej provoz ideál, na dálky zbytečnej luxus a imho pořád menší zlo měnit olej po 15tkm i při městskym provozu (/krátkejch trasách) než měnit brzdovku po 4 letech (ač taky záleží na způsobu užívání a i po těch 4 letech může mít bod varu pořád ok, ale na to bych nespoléhal ani v případě, kdy se na jedny desky a kotouče najede přes 150tkm )... Ale jak řikam, kdo chce kam... Ok, už tě necham, jen ještě jedna poznámka - předchozí příspěvek se necituje
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2666 | Témat: 171

27.07 2017 8:32


Olej ma byt 365 dní / 15000km minor servis

Servisna prehliadka 730 dni / 30000 km major servis

A v tej servisnej prehliadke sa robí automaticky aj olej + filter

Takže ak to bol autorizak podaj sťažnosť. A nech to dajú do poriadku. Možno budeš mat servis grátis.

A ak to bol len nejaký podomový servis tak je to na tebe aby si si to zmenil na 2 roky(730dni) a nebude to na teba po roku stále svietiť ako hovoríš.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.12. 2015
Příspěvků: 64 | Témat: 18

01.08 2017 11:20


FandaTDI (27.07 2017 8:18) orig :
Už je to srozumitelnější (že "servis" bereš jako inspekci a ne výměnu oleje...) To tě sice šlechtí, že měníš olej po 10tkm - na městskej provoz ideál, na dálky zbytečnej luxus a imho pořád menší zlo měnit olej po 15tkm i při městskym provozu (/krátkejch trasách) než měnit brzdovku po 4 letech (ač taky záleží na způsobu užívání a i po těch 4 letech může mít bod varu pořád ok, ale na to bych nespoléhal ani v případě, kdy se na jedny desky a kotouče najede přes 150tkm )... Ale jak řikam, kdo chce kam... Ok, už tě necham, jen ještě jedna poznámka - předchozí příspěvek se necituje


No, brzdovku menim po 2 letech. Naposled pred tydnem. Zrovna jsem mel shozeny predni brzdovy trmeny a vidim ze asi fakt najedu na jedny desky aspon 60tisic. Hold moc nebrzdim no...

Jinak byl to autorizak a budu to asi nakonec reklamovat. Lepsi nez se v tom rypat sam. Ale ta diagnostika se neztrati, na vymenu zadnich desticek je potreba.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email