Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 541 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 536
Uživatelů: 5
Celkem: 541

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.5. 2011
Příspěvků: 234 | Témat: 12

21.07 2017 6:59


Ahoj lidi, chtěl jsem se zeptat, v sekci S6 jsem to nenašel, ale našel jsem podobné téma u A6 4.2. Prý, když se to přehřívá (teplota kolem 100°C - 110°C) při popojíždění v koloně při zapnuté klimě... co to může dělat? Nebo normální jev? Nějaká viskozita něčeho? Nebo jen prostě nespíná ventilátor? Má se ventilátor sepnout i když stojím? Díky za jakékoliv rady
nahoru

sponzor





21.07 2017 6:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2008
Příspěvků: 319 | Témat: 25

21.07 2017 7:15


Čau, normálne to nemá byť. Teplota musí byť 90. Pozrel by som ventilátor ci sa zapína aj pri státí.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

21.07 2017 10:09


Co treba jen zebra chladice??
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.5. 2011
Příspěvků: 234 | Témat: 12

21.07 2017 12:53


hansdob (21.07 2017 10:09) orig :
Co treba jen zebra chladice??


Očividně se na to budu muset podívat. Dám vědět. Zatím díky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.5. 2011
Příspěvků: 234 | Témat: 12

22.07 2017 16:17


Takže, žebra chladiče jsou ok... Ale co jsem si všiml, při 100°C se spustí ventilátor a skoro okamžitě vypne. Teplota je přitom přes 100°C a ani poté se nespustí, až když zapnu klimu, zapne se přední ventilátor a i ten druhý a potom jedou všechny pořád. Vypne se až tehdy, až zase vypnu klimu a i tehdy se hlavní ventilátor nezapne.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Toto je v pořádku? Kolem 7 sekundy to zabublá, jakmile to otevřu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.6. 2011
Příspěvků: 410 | Témat: 28

22.07 2017 17:25


Termostat?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

22.07 2017 22:13


to, ze ti to zabuble, je normalne, je to uzavrety system s chladiacou kvapalinou, cize je to pod urcitym tlakom. ak by bol tlak vyssi, tak ho prepusti tlakovy ventil na modrom vicku expanznej nadrzky.

podla mna to vypada na vodnu pumpu.. ak to robi len pri posuvackach v kolone a pocas jazdy nie (ked mas otacky) a este ked mas zapnutu klimu, ked ventilatory hucia, tak mi to pripada len ako vodna pumpa... treba to hodit na VAG, moze byt vadne cidlo co spina ventilatory, cize to, co snima teplotu chladiacej kvapaliny na vystupe z chladica... zaklad je to dat na VAG...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.5. 2011
Příspěvků: 234 | Témat: 12

22.07 2017 22:16


Fuxxo (22.07 2017 22:13) orig :
to, ze ti to zabuble, je normalne, je to uzavrety system s chladiacou kvapalinou, cize je to pod urcitym tlakom. ak by bol tlak vyssi, tak ho prepusti tlakovy ventil na modrom vicku expanznej nadrzky.

podla mna to vypada na vodnu pumpu.. ak to robi len pri posuvackach v kolone a pocas jazdy nie (ked mas otacky) a este ked mas zapnutu klimu, ked ventilatory hucia, tak mi to pripada len ako vodna pumpa... treba to hodit na VAG, moze byt vadne cidlo co spina ventilatory, cize to, co snima teplotu chladiacej kvapaliny na vystupe z chladica... zaklad je to dat na VAG...


Já se spíš bál, jestli není těsnění pod hlavou načnuté, když to tak buble do vody... ale když je to ok, tak ok

Divné je ale to, že to dostane impulz na sepnutí, ale ventilátor se roztočí a hned vypne. Kde ve vagu to mám zkontrolovat? Mohl by si mi dát lehký návod?

Dík
nahoru

sponzor





22.07 2017 22:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

22.07 2017 22:27


ak mas vag aj vis, tak ti to pise popisky.. ak mas len vag, tak je to v motorovej jednotke niekde v prvych kanaloch...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


tu su popisky blokov pre benzinove motory, hladaj engine coolant temperature. tusim to je hned v prvych kanaloch.. lenze aj to je zradne, lebo VW group ukazuje teplotu 90 stupnov na budikoch v rozmedzi 80 - cca 120 stupnov a na budikoch ti bude ukazovat stale 90 cez vag skontroluj hlavne v motorovej jednotke chyby, ci neukaze vadne cidlo niektore... ak by si mal tesnenie pod hlavou, tak by to robilo aj pri vyssich rychlostiach... a ak by to bola hlava alebo to tesnenie, dalsia vec je, ze by si mal spinavu expanzku. da sa este spravit bublinkovy test... ale to ti vysvetli mozno aj niekto iny, ak nie, tak ti to vysvetlim ja zajtra..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.5. 2011
Příspěvků: 234 | Témat: 12

07.09 2017 19:15


Dělal jsem nějaké testy. Dotazy... podle všeho se ventilátor nespíná elektrikou, tedy ho nelze vyzkoušet pod Vagem. Jde prý jen teplotou. Každopádně.... budík mi neustále ukazuje 90°C, ale pokud jsem na jednotce, je tam za jízdy 90°C, pokud začnu stát a popojíždět, jde to až na 105°C, pokud je hooodně teplo, tak i 108°C a pak se začně pomalu zvedat i teplota na budíky. Ventilátory se nerozběhnout. Jede jen ten jeden velký na viskospojce. Nějaké další rady? Nebo si něco myslím špatně? Spíná se ventilátor sahary jen teplotou nebo to je čístě jen pro klimu? Při zapnuté klimě totiž jedou všechchny ventilátory.

Napadli mě, že by mohli být i špatná čidla na teplotu, ale chyby žádné.

Díky za nápady či jakékoliv postřehy
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 10 | Témat: 0

07.09 2017 19:33


Mě to dělalo u 2.5tdi taky. V kolone teplota nahoru a po dalnici na plnej kotel to same a byla to visko spojka.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.5. 2011
Příspěvků: 234 | Témat: 12

07.09 2017 19:34


jardacz (07.09 2017 19:33) orig :
Mě to dělalo u 2.5tdi taky. V kolone teplota nahoru a po dalnici na plnej kotel to same a byla to visko spojka.


A co ostatní ventilátory? Sepnou se? Nebo ty jedou jen při klimě? To mi totiž nikdo neřekl ještě
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 10 | Témat: 0

07.09 2017 19:37


Ten elektrický se spína s klimou
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.5. 2011
Příspěvků: 234 | Témat: 12

07.09 2017 19:40


Já mám jedenna visko, druhý vedle něj a pak ještě jeden před chladičem. Visko jede asi pořád, další dva se zapínají při klimě. Ale měl jsem právě za to, že se aspoň jeden z těch dalších zapíná taky při vyšší teplotě
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 10 | Témat: 0

07.09 2017 19:49


vyzkoušej tu visku. při vypnutém motoru s ní rukou zatoč, jestli klade odpor. Ty elektrický musíš vyzkoušet přes vag
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.5. 2011
Příspěvků: 234 | Témat: 12

07.09 2017 19:50


jardacz (07.09 2017 19:49) orig :
vyzkoušej tu visku. při vypnutém motoru s ní rukou zatoč, jestli klade odpor. Ty elektrický musíš vyzkoušet přes vag


Ty elektrické prý přes Vag nejdou prý jsou jen na teplotu, ale nemám to od někoho, kdo dělá audi... Popřípadě kde ve vagu to zjisitt. Dík
nahoru

sponzor





07.09 2017 19:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 10 | Témat: 0

07.09 2017 19:57


vyzkoušíš funkčnost v akčních členech a čidla v měřených hodnotách v motorovy jednotce.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.5. 2011
Příspěvků: 234 | Témat: 12

07.09 2017 20:32


jardacz (07.09 2017 19:57) orig :
vyzkoušíš funkčnost v akčních členech a čidla v měřených hodnotách v motorovy jednotce.


Zrovna akční členy jsem zkoušel v motoru a nic ohledně ventilátoru chladiče tam nebylo A čidla zkusím tedy zítra teda až. Díky moc za info
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

22.09 2017 17:45


Minimálně jeden z nich se určitě zapíná a mně připadá, že se to zapíná podle teploty oleje. Jakmile má nad 80°C, tak to při rozjedu dost hučí. Teplotu vody jsem nikdy víc jak 90°C neviděl, olej obvykle 80-100°C, jenom při dlouhé a rychlé jízdě to leze přes 100 a obvykle to pak zase rychle padá.
Nemohlo by to tím pádem dělat nějaký čidlo teploty oleje? Jinak to asi bude ta visco spojka.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email