Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 340 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 332
Uživatelů: 8
Celkem: 340

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.3. 2013
Příspěvků: 322 | Témat: 65

11.04 2016 9:08


Zdarec, dotáhl sem audinku ve které jsou funkční mlhovky, palubák a teploměr, rád bych to pozapojoval do své audinky, budíky jsou UN4 na UN4 takže by to neměl být problém, budu rád za koaždou radu jak na to např. jak vypadají dráty k tomu teploměru a co všechno sundat z funkčního auta aby to šlo přepojit
nahoru

sponzor





11.04 2016 9:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

11.04 2016 19:47


hmlovky by mali mat v kazdom aute kabelaz predpripravenu. kable s konektormi by mali byt niekde blizko rohov naraznika. na ne staci nacvaknut hmlovky. mechanicky staci prehodit listy, narazniky s/bez hmloviek su identicke. na strane pristrojovky treba pridat rele prednych hmloviek a dotiahnut k nim kabel od spinaca prednych hmloviek. do spinaca ide + pre osvetlenie, spinane + a kostra. + pre osvetlenie privedies z nejakeho ineho spinaca, spinane + by originalne malo byt povodne zapojene tak, ze musis mat zapnute tlmene svetla a zadne hmlovky spinaju aj predne, ale to mf. ja to mam natiahnute tusim od parkovaciek.

palubne PC by malo mat vlastny modul v ramci budikov (vysrubujes mini-check zo starych, palubak z novych a swapnes). kabelaz je tusim tiez predpripravena, jedine, co treba dotiahnut je jeden drot od RJ do konektora pod pristrojovkou (ale to som skumal len pre 2.3E NG, ine typy sa mozu lisit!). packy prehodis kus za kus, kabelaz extra pre palubny PC je separatna.

teplomer sprav takym sposobom, ze odmontuj modul z budikov (ten by mal drzat na dvoch skrutkach a byt uplne separatny od zvysku) a zistuj, ktore kable kam idu. osobne som teplomer nikdy nevidel.

edit: ak to druhe auto malo iny motor, zvlast iny pocet valcov, je mozne, ze budes potrebovat kodovu kartu, alebo ako sa to vola. mala by to byt karta vlozena z boku do modulu palubneho PC. ak malo rovnaky typ motora, malo by to fungovat out of box, akurat sa moze stat, ze budes potrebovat spravne nastavit spotrebu. detaily ako tie 2 tlacidla na boku palubaka funguju, najdes online.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.3. 2013
Příspěvků: 322 | Témat: 65

11.04 2016 20:52


Díky moc za radu, mlhovky jsou fyzicky už na autě jen je zapojit, u toho teploměru právě nevím kde je to čidlo které snímá teplotu (kterej drát hledat) a ten palubák by mohl být ok protože je to z ABK do ABK takže uvidíme bude mi to tam dávat mechanik tak snad když mu toto přepošlu poradí si, ješte jednou díky
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

12.04 2016 10:04


cidlo pre vonkajsiu teplotu je *IIRC* v narazniku. u toho ale nepredpokladam, ze ma v kablovacke predpripravu, aj ked uplne nemozne to nie je.

edit: ofc pozor, ak to ma digi klimu, tak tych cidiel tam moze byt viac.
nahoru

Anonymní





12.04 2016 19:31


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.3. 2013
Příspěvků: 322 | Témat: 65

12.04 2016 21:29


Ok no snad si s tím kamoš poradí, na té z které to beru to vše fungovalo jak mělo tak snad se povede to přepojit na tu mou
Naposledy upravil Kojot_RS2 dne 14.04 2016 21:10, celkově upraveno 1 krát. (35% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.3. 2013
Příspěvků: 322 | Témat: 65

14.04 2016 21:09


Je to čidlo toho teploměru?
nahoru

Anonymní





14.04 2016 21:14


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

sponzor





14.04 2016 21:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.3. 2013
Příspěvků: 322 | Témat: 65

26.03 2017 19:06


nenašel by se někdo kdo by mi byl schopný zapojit palubní pc bez autochecku, teploměr venkovní teploty, přední mlhovky, výhřev sedaček a naklápění předních světel? Konektory atd mám vytažený ale sám si to nezapojím
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.8. 2007
Příspěvků: 30 | Témat: 10

27.03 2017 12:48



Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

29.03 2017 21:49


Kojot_RS2: nevím, jak přesně je to s palubákem u 80ky, ale pokud máš kabeláž ze stejného motoru (vycházím ze zkušeností u c3ky), tak by mělo stačit namontovat páčku, budíky a v kabeláži u spojkového pedálu najít správný konektor, tak to aspoň stačilo u dotuníka, kde je jen jeden konektor, který dává nějaký signál kvůli spotřebě.
v zásadě bych ti byl schopný zapojit asi vše, ale je to na dýl a jsi z daleka :/
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.3. 2013
Příspěvků: 322 | Témat: 65

30.03 2017 5:19


Luigi diky, a jinak uvidím no já jsem si z toho svazku vytahal jen draty od těch veci co chci zapojit a některý jsem musel cvaknout
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

30.03 2017 12:49


chápu, jinak co si pamatuju skrz ten palubák to byl žlutý jednopinový konektor, ale jak jsem psal, to platilo pro doutníka...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.3. 2013
Příspěvků: 322 | Témat: 65

30.03 2017 20:47


Jako podle barvy bych mel byt schopnej draty nějak naletovat ale aby mi pak kvůli nějaké chybe neshorelo auto. Radši bych to dal někomu kdo tomu trochu rozumi
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

31.03 2017 18:21


maczaCZ: pri tej info ani tak nejde o auto / generaciu, ale o motor. podobne sa pripaja aj 2.3 v B4/C4. 2.0 asi nebude mat nic omoc komplikovanejsie, pretoze na vsetkych motorizaciach uz inac v kablovacke auta je vsetko, co BC potrebuje (okrem takych hovadin ako hladina v ostrekovacoch a ostatne veci pre auto-check system).
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

02.04 2017 12:44


ventYl: s tim souhlasim, pravda je, ze co jsem mel doutniky, meli vzdy aspon autocheck, takze jen vymena za budiky s BC, kabelaz a packa.
nahoru

sponzor





02.04 2017 12:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.3. 2013
Příspěvků: 322 | Témat: 65

02.04 2017 18:59


Já tam autocheck mít nebudu, budiky s BC jsou bez toho takže mi to staci na tu spotřebu a dojezd
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

03.04 2017 17:27


To by malo stacit zaviest jeden dodatocny drot zo zlteho konektora v releovom boxe do konektora BC, ale to, ktory pin to je si uz musis vygooglit sam (ja by som to tiez len Googlil).

Je na to pekny obrazkovy manual na nete k stiahnutiu. Kto hlada, ten najde.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2011
Příspěvků: 12 | Témat: 1

29.04 2017 23:43


Nevi nekdo ten pin pro BC v jednotce na 2.3 NG? Napojil jsem to na ten zluty konektor v releboxu a ukazuje to hrozne nesmysly diky za kazdou radu. Radsi si to overim primo u jednotky jestli je to opravdu on.
nahoru

Anonymní





30.04 2017 7:19


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2011
Příspěvků: 12 | Témat: 1

30.04 2017 22:52


Tak ze zluty kabel od konektoru RJ? Podivam se jestli to tak mam. Zapojil jsem to do zlute patice v pojistkovem boxu ale uz nevim ktery pin. Pri resetu samozrejmne hodi a532. Ale spotrebu to ukazuje divne tedvjsem zkousel dalku a mam spotrebu 8 litru ale budiky ukazuji prumer 20 litru a hlavne to ukatuje obracene. Kdyz davam kladu tak to ulazuje mene a kdyz jedu pianko tak treba i 40-50.
nahoru

Anonymní





01.05 2017 2:14


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2011
Příspěvků: 12 | Témat: 1

01.05 2017 16:23


Tu destičku co mam tak je 895-919-100M ale předělaná na 895-919-100N aby byla pro evropsky trh. Ale už jsem to tak koupil z funkčniho auta. Tak že vidim problem v zapojeni.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

01.05 2017 20:42


a nevim jak u 80ky, ale u c3 bylo na budikach zezadu jeste moznost nastavit kterej motor to je, resp.nejakou korekci pomoci mikroprepinace. a zluty jednopin konektor u noh
nahoru

sponzor





01.05 2017 20:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





01.05 2017 21:28


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2011
Příspěvků: 12 | Témat: 1

01.05 2017 21:41


omlouvam se moje chyba. samozřejmě mám M ještě jsem to dnes kontoloval. A vše sedí je to ta Evropska a i kodovaní sedí. Zítra zkontoluju ještě zapojení měl by to byt černý konektor PIN 4 v pojistovem boxu. Ale těžko řict jestli všechny 80 to tam maji natažené a jestli zpravně.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2011
Příspěvků: 12 | Témat: 1

12.05 2017 7:43


Tak jsem vsechno znovu prosel zapojei mam na zluty kabel v cernem konektoru v pojistkovem boxu. Ale stale stejny problem.
nahoru

Anonymní





12.05 2017 9:20


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2011
Příspěvků: 12 | Témat: 1

28.05 2017 7:37


Ta desticka snad ani otocit nejde. Na jedne strane budiku je zarez a desticka je na jedne strane delsi. Uz fakt nevim. Uz premyslim ze koupim i jine AC/BC budiky.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.3. 2013
Příspěvků: 322 | Témat: 65

18.06 2017 16:06


Tak palubni pocitac uz funguje. Zapojeni bylo jednodussi nez jsem cekal. Mel jsem nachystane svazky k packam a do budiku. Z nich vedl pouze jeden zluty drat. Vedel jsem ze jde do cerneho konektoru pod palubkou. Paradni zjisteni bylo, ze ten samy zluty drat uz byl z druhe strany konektoru natazen takze jsem jen napojil ten jeden a hotovo. Snad funguje jak ma.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email