Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 429 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 421
Uživatelů: 8
Celkem: 429

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

07.01 2013 10:19


Ale uzamika vždy nad 3+ ,když u teto převodovky odemkne na tři, tak to problém neni, předpokládám, kdyby na 4 tak ano.
nahoru

sponzor





07.01 2013 10:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

07.01 2013 10:25


Ale ked raz uzamkne, uz neodomyka, iba ked sa znizi rychlost atd...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

07.01 2013 11:04


Abych ti vysvětlil situaci kdy se mi to stává. Vjíždim do kopce, podřadí mi auto na 3ku a když padaj otáčky nebo sešlápnu víc plyn, tak se to rozepne. A teď mi to zatim neudělalo, tak přikláním, že tam bylo opravdu málo tekutiny
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.4. 2012
Příspěvků: 22 | Témat: 0

13.01 2013 20:27


No ale mě to pocukává mírně,a to ještě jenom
než se zahřeje.Tak fakt nevím.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

13.01 2013 21:40


knedlifek:
Abych ti vysvětlil situaci kdy se mi to stává. Vjíždim do kopce, podřadí mi auto na 3ku a když padaj otáčky nebo sešlápnu víc plyn, tak se to rozepne. A teď mi to zatim neudělalo, tak přikláním, že tam bylo opravdu málo tekutiny

ako vies, ze je to menic? Ved to sa neda presne urcit, musel by si mat napichnutu diagnostiku a ta ukazuje, ci zamyka/odomyka menic ale ta to vidi len na selenoide na supatkovej skrinke, ci naozaj pracuje menic, to diagnostika nevie.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

13.01 2013 21:42


bol:
No ale mě to pocukává mírně,a to ještě jenom
než se zahřeje.Tak fakt nevím.

najprv to zacne pocukavat mierne, potom viac a raz Ti cukne, ze zostanes s autom kdesi stat a uz sa nepohnes
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.4. 2012
Příspěvků: 22 | Témat: 0

13.01 2013 21:58


lubomt:
najprv to zacne pocukavat mierne, potom viac a raz Ti cukne, ze zostanes s autom kdesi stat a uz sa nepohnes

No mám známého a ten mi nabízí,že převodovku vymontuje a
předělá na sedmilamelovou,za nějakých 23 tisíc.
Tak asi nic jiného nezbývá.Snad by to mohlo problém
vyřešit.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

13.01 2013 23:53


bol:

No mám známého a ten mi nabízí,že převodovku vymontuje a
předělá na sedmilamelovou,za nějakých 23 tisíc.
Tak asi nic jiného nezbývá.Snad by to mohlo problém
vyřešit.

No nehnevaj sa, ale neviem ci si z.... No nechcem ta urazit. Co si tam nalial vobec za olej? Alebo teda doplnil? Pretoze SATAS Ti poradil "... Olej do 5HP19 je G052162A2... "
MAs Ty vobec teda pojem aku tam mas prevodovku? Pretoze 5HP19 je Tiptronic* a teraz tocis o prerobeni prevodovky Multitronic* zo 6 na 7 lamiel...
Asi nemas kde davat peniaze, pretoze co Ti kto povie, toho sa hned chytis a menis !
Co tam mas vobec za prevodovku,aky motor,kolko prevod.stupnov, quattro*?
Trhania sa vymenou len lamiel nezbavis
nahoru

sponzor





13.01 2013 23:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

14.01 2013 7:05


lubomt: Cukání myslím, že je v normě, jel jsem s kamarádovou A6 a o.k. jen to prokloznutí v kopci a občas nechce přadit z jakékoliv ryhlosti tuším 3 a víšě, ale jakmile zmáčknu plus, tak okamžitě přeřadí.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

14.01 2013 8:18


knedlifek:
lubomt: Cukání myslím, že je v normě, jel jsem s kamarádovou A6 a o.k. jen to prokloznutí v kopci a občas nechce přadit z jakékoliv ryhlosti tuším 3 a víšě, ale jakmile zmáčknu plus, tak okamžitě přeřadí.

Ak mas 2.5tdi, tak musis mat vykon v poriadku, inak to potom takto blbne, ze nechce podradit. Ale inak je to zavada , ze to moze byt cokolvek
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

14.01 2013 12:50


lubo ja ti to spíš asi neumím vysvětlit. Až se mi to příště stane tak si to pečlivě poznamenám a napíšu ti ti jak a kdy proč.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

14.01 2013 14:23


nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.4. 2012
Příspěvků: 22 | Témat: 0

14.01 2013 18:10


lubomt:
No nehnevaj sa, ale neviem ci si z.... No nechcem ta urazit. Co si tam nalial vobec za olej? Alebo teda doplnil? Pretoze SATAS Ti poradil "... Olej do 5HP19 je G052162A2... "
MAs Ty vobec teda pojem aku tam mas prevodovku? Pretoze 5HP19 je Tiptronic** a teraz tocis o prerobeni prevodovky Multitronic** zo 6 na 7 lamiel...
Asi nemas kde davat peniaze, pretoze co Ti kto povie, toho sa hned chytis a menis !
Co tam mas vobec za prevodovku,aky motor,kolko prevod.stupnov, quattro**?
Trhania sa vymenou len lamiel nezbavis
___

No asi jsem z....,ale hlavně jsem laik,takže jsem se domníval,
že mezi těmi převodovkami není až tak propastný rozdíl.
Olej jsem koupil podle rady Satase(G052162A2) a ten je špatný? do multitroniku?Motor mám 2.5td 114kw a není to quattro*.Neboj já se neurážím -za rady ti děkuji
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

14.01 2013 18:29


Takze mas Multitronic* a tam ide iny olej ako do Tiptronic*. Ale 0,1ltr nie je take mnozstvo, ze ju odpalis. Preco si to radsej nedas niekomu pozriet, kto sa vyzna?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.6. 2015
Příspěvků: 112 | Témat: 2

03.05 2017 18:30


Ahoj potreboval bych poradit mam taky problem z prevodovkou.pred tydnem jsem pocitil pri prerazeni z trojky na ctyrku lehke kopnuti. Pote jsem zjistil ze kdyz mam zarazene esko a jedu sviznejs tak automat preradi z torjky na ctyrku a hned to vrati na trojku a dal neradi az kdyz sundam nohu z plynu tak to po chvilce preradi.no a o vikendu jsem to spozoroval i na decko pri normalni jizde to radi normalne kdyz jedu treba do kopce v zatahu tak to preradi na ctyrku s hned spatky na teojku
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

03.05 2017 18:47


měl jsem to samé pohon drive ko pak se to rozletí a nezaradíš vubec zeptej se na loboumt mě jí opravoval
nahoru

sponzor





03.05 2017 18:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.6. 2015
Příspěvků: 112 | Témat: 2

03.05 2017 18:49


A kolik te prosim stala oprava?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

03.05 2017 18:51


repas cele převodovky uplně si to nepamatuju ted je to nějakej pátek ale cca 48tis napiš lubovi řekne víc
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.5. 2010
Příspěvků: 108 | Témat: 12

03.05 2017 19:19


Jo holt automat nevydrží celý život i když to zrovna ten předchozí majitel tvrdil.
Vsadil bych se že ve většině případů není problém v oleji, ale spíše problém v samotném automatu. Je to tak?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

03.05 2017 19:24


Automat je proste spotrebni vec bohuzel tim ze mu clovek doprava olej atd atd mu zivot velice prodlouzi ale nezaruci nesmrtelnost jenom oddali to co stejne prijde pak zalezi kdo si toho cernyho petra vytahne
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

03.05 2017 19:57


Měl jsem úplně stejný problém. Než jsem dojel k luboj na Slovensko na repas, už to dělali skoro všechny kvalty. Pak vytekl ven krásně spálenej olej s pilinama a měnila se komplet jednotka za 50k cca
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.6. 2015
Příspěvků: 112 | Témat: 2

03.05 2017 20:07


Fan1s: a jak dlouho jsi s tim takhle jezdil?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

03.05 2017 20:13


foxos: Udělalo to to poprvé. Odstavil jsem auto. Jel projet 2km protože jsem nevěděl co to bylo. Nelepšilo se to a vyrazil jsem na SVK

můžeš se pobavit tady https://audiklub.cz/forum/tema/319371-audi-a4-b7-Tiptronic*-150kw-bkn-prevodovka

+ dořešení tady https://audiklub.cz/forum/tema/320549-a4-b7-Tiptronic*-6hp19-kolisani-otacek-skubani
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.3. 2014
Příspěvků: 196 | Témat: 4

27.05 2017 21:56


tak mi zacal Tiptronic* delat neco podobneho... posledni 2 roky jezdim prevazne v manualnim rezimu a dnes to z niceho nic zaclo delat to, ze kdyz manualne podradim z 5 na 4 nebo z 4 na 3 tak to shodi otacky na volnobeh a to i kdyz neslapu na brzdu. Jsem zvyklej, ze se to takto chova od 3 dolu, kdy staci tuknout o brdovej pedal a vyradi to na plachteni, ale rozhodne to nedelalo na 4 - 5. Divny je, ze to dela jen v TT rezimu, kdyz to DAM* na D, rozjedu na 5 a necham to bez plynu jet, tak si prevodovka krasne podrazuje sama do otacek.... nesetkal se nekdo s timto?
nahoru

sponzor





27.05 2017 21:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email