Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 407 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 405
Uživatelů: 2
Celkem: 407

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.1. 2015
Příspěvků: 38 | Témat: 5

18.05 2017 17:23


Nazdarek,

potreboval by som poradit s majitelmi C4 - aktualne jazdim W124 250D - klasicky radovy 5 valec - skvele auto ale ako vsetky Mercedesy - hnije. Zvonku to nejako neni strasne, ale bolo mi povedane, ze je dost zhnity zospodu auta, a tak som sa rozhodol presedlat na iny R5.

Chcel by som teda ist do Audi C4. Presnejsie A6 2.5 TDI*. Ponuky inzeratov z Nemecka a Rakuska vyzeraju celkom fajn, tie auta boli zinkovane a mali skvelu ochranu proti hrdzi teda - na fotkach su velmi pekne a zachovale, mozno jemna hrdza na zadnej kapote z dazdovej vody co sa prebrusi a schova.

Otazka znie : ako tie auta znasali hrdzu zospodu? Ked su zvonku zachovale, budu zachovale aj zospodu?
Nemam problem dat 3000€ za kvalitnu Audi C4 aby som si ju podrzal 3-5 rokov. Podmienka je aby bola zdrava a bezpecna zospodu - inymi slovami - aby ma neobehllo koleso za jazdy



A uz ked sme pri tej 2.5 TDI*. Zvazujem agregat 85kW alebo 103 kW - Ktory z tychto agregatov ma na 6. stupnovom manuali (predny nahon) lepsiu spotrebu po dialnici/v meste?

Dakujem
nahoru

sponzor





18.05 2017 17:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 3

18.05 2017 22:32


Mam a6 c4 v lednu dovezenu z De. Krome kapoty neni nikde zadna koroze. Motor 103kw. Spotreba dle tankovani za 9000km je 6.2.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.1. 2015
Příspěvků: 38 | Témat: 5

18.05 2017 22:35


Cize je mozne, ze tie auta mali protikoroznu ochranu aj zo spodu? Jedna A6 v ponuke je celkom zachovala, avsak ma hrdzu na zadnom kufri na spode (podla linie svetiel musel byt zadny kufor montovany znova, lebo neni presny, kvoli comu aj zatiekla voda do spodnej casti veka kufra a odtial to zacalo hrdzaviet) - cize je mala sanca, aby sa od 5 cm skrvrny hrdze rozsirovalo dalej?

Ja viem, pytam sa ako dement a mozno aj v duplicitnej teme ale chcem si robit poznamky pre istotu lebo W124 mi za rok dokazala nakvitnut na roznych miestach.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.6. 2014
Příspěvků: 818 | Témat: 18

18.05 2017 23:30


Johnny_Man:
Nemam problem dat 3000€ za kvalitnu Audi C4

Za 3000e sezenes takovej prumer. Kvalitky uz mas okolo 5-6000e a vejs

Citace:
Ktory z tychto agregatov ma na 6. stupnovom manuali (predny nahon) lepsiu spotrebu

Nejsem si nejak vedom, ze by se 85kw delala v 6ti kvaltu. Kazdopadne zalezi co s tim autem chces delat. Ja jezdil 5ti i 6ti kvalt a 5ti me bavi vic. Ten sestikvalt bych doporucil tak lidem, kteri od auta ocekavaj cestu z bodu A do bodu B. Vetsi pozitek z rizeni mi daval ale 5ti kvalt.

A k te spotrebe, to si ku A4 nebo Oktavku v 1.9TDI. S R5 jsou dalky prumerne za 6, mesto cca za 8, kombi cca 7.2. Respektive tak to ma muj tata, kterej jezdi jen do prace a na chatu.

Ja se rad vozim, jedu si auto vytahnout jen tak do serpentin, atd. Dlouhodobej prumer mam okolo 8.5, dalky za 7, mesto za 9. Kdyz se dari a projezdim vetsinu nadrze pri sranda projizdkach, tak se dostanu na 11, 12 litru.





A jeste k te rzi. Nevidel jsem za celou dobu snad jedinou rezavou C4 zespodu. Tady trpi na rez hlavne oba dva predni blatniky, kapota a obcas viko kufru.[/quote]
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.2. 2016
Příspěvků: 15 | Témat: 4

19.05 2017 0:21


C4 ma super antikoroznu ochranu, na mojej 100 nie je okrem povrchovej na miestach kde sa porusil lak ziadna hrdza, okrem kufru odspodu, ktory je uz ale z A6, kvoli nehode (povodny bol tak isto ako zvysok auta bez hrdze). Co som si vsimol, 100 byvaju ovela menej hrdzave (ak nie su zhumplovane samozrejme) ako A6.
85kw mala 6 kvalt, ale tusim asi az ako moznost k A6. Este som sa na tdicku nevozil, ale obcas mam chut sa mojej zbavit, a zohnat prave 103kw TDI*
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.1. 2015
Příspěvků: 38 | Témat: 5

19.05 2017 0:26


Nejde mi o radost z jazdy, na to mam 5er kebyze sa chcem vyblaznit. Ja skor potrebujem seriozne spolahlive auto na 500km trasy dialnicou s dobrou spotrebou a pohodlim. S tym autom budem jazdit dost po meste rano do prace a po vikendoch obcasne naspat po dialnici 500km.

Je ich dost co mali 85kW 6 kvalt predpokladam, ze to bola doplnkova vybava, nemyslim si, zeby si to prerabal kazdy jeden z nich.

A pod A6 nejdem lebo chcem velke auto (meriam takmer 2m a chcem aj aby za mnou niekto mal miesto + male auta sa mi zle soferuju)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.1. 2015
Příspěvků: 38 | Témat: 5

19.05 2017 0:28


No prave to sa chcem spytat, ze ako to je s tymi kuframi, lebo ta ktora ma hrdzu na spodku kufra vidno, ze neni rovna linia prechodu zadnych svetiel na jednej strane, takze s kufrom asi bolo nieco robene.

Takze teda kedze mali ochranu aj zo spodu tak vo vacsine pripadov by to nemala teda byt macka vo vreci zhnita zo spodu?

Lebo Mercedesy su nachylne tak preto sa pytam nech mam jasno ako to bolo u Audi.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.2. 2016
Příspěvků: 15 | Témat: 4

19.05 2017 0:37


100 je samozrejme A6 pred faceliftom.
Nemala by byt. Ale nikdy nevies, vzdy je lepsie si to overit. Ale ak tam nie je, ani tam nebude v buducnosti
nahoru

sponzor





19.05 2017 0:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.1. 2015
Příspěvků: 38 | Témat: 5

19.05 2017 0:38


Skor som mal na mysli kupu Audi A6... Audi 100 je tazsie splasit uz
nahoru

Anonymní





19.05 2017 8:17


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.1. 2015
Příspěvků: 38 | Témat: 5

19.05 2017 8:59


Hm a ma tu niekto 2.5 TDI* quattro*? Kolko to zerie pri normalnej jazde s 6st manualom v meste a na dialnici?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email