Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 324 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 317
Uživatelů: 7
Celkem: 324

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.4. 2017
Příspěvků: 10 | Témat: 2

30.04 2017 21:24


Ahoj, mám hlavně na majitele vozidel Audi Q7 několik dotazů, které bych rád znal ještě před tím, než se nakonec pro některý z těchto vozů rozhodnu. Byl bych rád, kdyby mi zde napsal někdo opravdu znalý a nikoliv stručně, ale alespoň více detailně mi odpověděl na několik bodů, které mne zajímají a potřebuji vědět. Dotaz bude na obě motorizace 3.0 a 4.2.

1) Od jakého roku volit ojeté Audi Q7
2) Jak je to s počtem najetých km. Kde je to ideál, od kolika km již vůz raději nekupovat.
3) Prvotní prohlídka vozu. Na co se zaměřit, kde jsou znát nešvary, co prodejci maskují.
4) Prvotní jízda. Na co se zaměřit, co poslouchat. Co po jízde nebo před ní zkontrolovat. Někde jsem četl častý problém s EGR*.
5) Kolik stojí havarijní a klasické pojištění. U jaké společnosti máte pojistku?
6) Pokud se u vozu objevuje často daná závada, kolik stojí její oprava.
7) Jaké jsou ceny ND, v jakých cenových hladinách se to pohybuje. Je lepší kupovat originál díl nebo postačí i nějaká "kopie"
8) Lze auto uživit, když nejsem právník, politik, mafián, lékař, apod.

Díky za odpovědi
nahoru

sponzor





30.04 2017 21:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

01.05 2017 8:02


1) idealne 176kw, to je asi 2009+.
Nicmene ani 171kw neni past.

2) kilometry nic neresi. Dulezity je servis. Jsou auta co maj 400tis najeto a nemaj problem. Motor je stejny jako v a6 4f, je tady o nem spoustu. Pouzij funkci hledat. Motor a prevodovka vydrzi hodne. To same podvozek. Elektrika je zase stejna jak v A6 4f.

3) vzduchove vaky unikaji, a vuz si za 2-3 dny sedne na nejakou stranu. To ale u obhlidky neuvidis. Ja ted prodavam svoji a s kupcem jsme se domluvili na vymene vaku 50:50. Jinak to nejak nevadi, pokud vuz jezdi denne..

4) vem si na prohlidku lumpiq-a. Neco to stoji ale koupis dobre.

5) povinne asi 1200kc, pojistnik je tata bydlici na vesnici, ktery nikdy neboural. Havarijko nemam.

6) klapky na motoru, dnes uz otazka tisicovek. Opravdu se podivej na to a6 4f.

7) ceny vseho jsou na netu. Doporucuju najit nejaky aftermarket servis.

8) tot otazka.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.4. 2017
Příspěvků: 10 | Témat: 2

01.05 2017 9:12


tomko222 (01.05 2017 8:02) orig :
1) idealne 176kw, to je asi 2009+.
Nicmene ani 171kw neni past.

2) kilometry nic neresi. Dulezity je servis. Jsou auta co maj 400tis najeto a nemaj problem. Motor je stejny jako v a6 4f, je tady o nem spoustu. Pouzij funkci hledat. Motor a prevodovka vydrzi hodne. To same podvozek. Elektrika je zase stejna jak v A6 4f.

3) vzduchove vaky unikaji, a vuz si za 2-3 dny sedne na nejakou stranu. To ale u obhlidky neuvidis. Ja ted prodavam svoji a s kupcem jsme se domluvili na vymene vaku 50:50. Jinak to nejak nevadi, pokud vuz jezdi denne..

4) vem si na prohlidku lumpiq-a. Neco to stoji ale koupis dobre.

5) povinne asi 1200kc, pojistnik je tata bydlici na vesnici, ktery nikdy neboural. Havarijko nemam.

6) klapky na motoru, dnes uz otazka tisicovek. Opravdu se podivej na to a6 4f.

7) ceny vseho jsou na netu. Doporucuju najit nejaky aftermarket servis.

8) tot otazka.


Dík moc aspoň za tyhle tvoje řádky. Ty máš konkrétně co za motorizaci? Jak dlouho užíváš, kolik tě již stály opravy?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

01.05 2017 11:32


Kamilos: Q7 mam 4.2tdi. Delam servis dle servisniho intervalu a nic mimo to nebylo zatim potreba. Najeto asi 230.

Na a6 3.0tdi najeto 410tis. Umrelo DPF*, jinak puvodni prevodovka i rozvody. Je to jak se kdo stara.

Ani v jednom pripade zadna velka investice.
(Ale jsou to moje auta. Na inzerat to chce dobre proklepnout)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.4. 2017
Příspěvků: 10 | Témat: 2

01.05 2017 20:37


tomko222 (01.05 2017 11:32) orig :
Kamilos: Q7 mam 4.2tdi. Delam servis dle servisniho intervalu a nic mimo to nebylo zatim potreba. Najeto asi 230.

Na a6 3.0tdi najeto 410tis. Umrelo DPF*, jinak puvodni prevodovka i rozvody. Je to jak se kdo stara.

Ani v jednom pripade zadna velka investice.
(Ale jsou to moje auta. Na inzerat to chce dobre proklepnout)


Ahoj, díky za info. Kupoval jsi Q7 nové nebo jeté? Kolik vyjde servis v autorizovaným servisu (materiál+práce servisáka)?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

01.05 2017 20:55


Kamilos: jete. Myslim ze jsem platival nejak kolem 20-30tis.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.4. 2017
Příspěvků: 10 | Témat: 2

01.05 2017 21:06


tomko222 (01.05 2017 20:55) orig :
Kamilos: jete. Myslim ze jsem platival nejak kolem 20-30tis.


V kolika najetých km jsi kupoval? Co máš za rok?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

01.05 2017 21:09


Kamilos: asi 30tis km, 2008.
nahoru

sponzor





01.05 2017 21:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

01.05 2017 21:31


Tomko222=právník, politik, mafián, lékař, apod.

Však multiplu si lem tak niekto nedovolí hihi

Ale bez srandy zober niekoho znaleno s fóra ala Satase tdifun alebo ďalších tu na fóre
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

01.05 2017 21:45


urgi: ja som mu radil lumpiqa. Pre kolegu mi jednu q7 preklapaval a dopadlo to fajn.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

01.05 2017 22:28


Súhlasím s tebou niekoho znaleho tematiki

A za mňa chod do A7
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.11. 2016
Příspěvků: 57 | Témat: 8

01.05 2017 23:54


Tak nevím jestli jsem dost znalý abych mohl odpovědět, ale přesto odpovím

1. 2017 jsou nejlepší (jestli mi rozumíš )
2. Na tom vůbec nezáleží, záleží jak se kdo o auto staral, kde jezdilo a td.
3. a 4. Pokud nejsi automechanik s praxi, nemá smysl něco radit, nejlepší by bylo domluvit si prohlídku v servisu s diagnostikou, pokud možno Audi, ale tam je to většinou na objednání 14 dní dopředu... možná jak kde, nevím...
5.Povinné ručení drahé není, havarko je horší, platím 16500,- 5% spoluúčAST* (Allrisk u ČPP).
6. Měnil jsem čidlo diferenčních tlaku v DPF* (prý odchází často) cena do dvou tisíc, ale dával jsem repliku v normálním servisu. Jinak nevím.
7. Náhradní díly jsou už z principu dražší než u běžných osobáku, s tím je třeba počítat. Příklad: Nedávno jsem měnil brzdy na předku (kotouče a desky, 40% sleva na díly) zn. Remsa, za tu částku by jsi na O2 vyměnil celé auto v originále... Jestli postačí aftermarket? Myslím si že ano, ale nesmíš kupovat ty největší šmejdy... Některé díly jsou o víc než polovinu levnější, takže pak se rozhoduje snadno...
8. Myslím si, že lze, neznám tvojí finanční situaci, ale zřejmě se budeš muset smířit s tím, že na větší opravu se možná budeš muset zadlužit. Nic méně, to auto za to stojí a bude ti to vracet každý den. Poznáš už na prvních kilometrech. Na dálnici, na chatě, v létě, v zimě, to auto je prostě suverén v každé situaci (myslím v běžném životě).

Všechna ta auta jako nová, stála víc než 2000000,- od toho se všechno odvíjí

Snad ti to pomůže v rozhodování. Měj se.

P.S. Je to jen můj pohled na věc, někdo jiný má třeba jiný názor, tak mě nechytejte za slovo díky.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.4. 2017
Příspěvků: 10 | Témat: 2

02.05 2017 9:03


Díky všem za rady. Je mi jasné, že provoz jiného auta by stál mnohem míň, ale tak nějak jsem se hecnul, že prostě žijeme jen jednou, máme nějaké sny, tak prosč si je nesplnit. Mě se Q7 zalíbila hned od počátku. Proto zjišťuji nějaké podrobnosti k ní. U Q7 se mi líbí i dost velký zavazadlový prostor, jak na dýlku, tak na výšku. Někdo tu psal o A7, ta to asi takhle nemá.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.4. 2017
Příspěvků: 10 | Témat: 2

02.05 2017 9:05


Diesel_CB (01.05 2017 23:54) orig :
Tak nevím jestli jsem dost znalý abych mohl odpovědět, ale přesto odpovím

1. 2017 jsou nejlepší (jestli mi rozumíš )
2. Na tom vůbec nezáleží, záleží jak se kdo o auto staral, kde jezdilo a td.
3. a 4. Pokud nejsi automechanik s praxi, nemá smysl něco radit, nejlepší by bylo domluvit si prohlídku v servisu s diagnostikou, pokud možno Audi, ale tam je to většinou na objednání 14 dní dopředu... možná jak kde, nevím...
5.Povinné ručení drahé není, havarko je horší, platím 16500,- 5% spoluúčAST* (Allrisk u ČPP).
6. Měnil jsem čidlo diferenčních tlaku v DPF* (prý odchází často) cena do dvou tisíc, ale dával jsem repliku v normálním servisu. Jinak nevím.
7. Náhradní díly jsou už z principu dražší než u běžných osobáku, s tím je třeba počítat. Příklad: Nedávno jsem měnil brzdy na předku (kotouče a desky, 40% sleva na díly) zn. Remsa, za tu částku by jsi na O2 vyměnil celé auto v originále... Jestli postačí aftermarket? Myslím si že ano, ale nesmíš kupovat ty největší šmejdy... Některé díly jsou o víc než polovinu levnější, takže pak se rozhoduje snadno...
8. Myslím si, že lze, neznám tvojí finanční situaci, ale zřejmě se budeš muset smířit s tím, že na větší opravu se možná budeš muset zadlužit. Nic méně, to auto za to stojí a bude ti to vracet každý den. Poznáš už na prvních kilometrech. Na dálnici, na chatě, v létě, v zimě, to auto je prostě suverén v každé situaci (myslím v běžném životě).

Všechna ta auta jako nová, stála víc než 2000000,- od toho se všechno odvíjí

Snad ti to pomůže v rozhodování. Měj se.

P.S. Je to jen můj pohled na věc, někdo jiný má třeba jiný názor, tak mě nechytejte za slovo díky.


Ahoj, hele super, i tvůj příspěvek pomohl. Ještě se zeptám, hned po případné koupi vozu, co prvotně vyměnit? Jinak jak tu píšete o té servisní historii, kterou hlavně sledovat, dnes ale jde všechno obejít, dělají se fiktivní servisní knížky, apod., tak jak si tohle ohlídat?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

02.05 2017 10:13


V kazdem servisu audi maj pristup do databaze, a podle VIN* reknou, jak na tom auto je..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.4. 2017
Příspěvků: 10 | Témat: 2

02.05 2017 10:37


tomko222 (02.05 2017 10:13) orig :
V kazdem servisu audi maj pristup do databaze, a podle VIN* reknou, jak na tom auto je..


To zjistí v případě, že majitel jezdil do autorizovaného servisu. Ale co když tomu tak nebylo?
nahoru

sponzor





02.05 2017 10:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email