Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 517 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 510
Uživatelů: 7
Celkem: 517

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

23.04 2017 19:23


Ahoj, vím že je tu založeno několik témat na tohle, ale prozatím mi nic z toho nepomohlo a tak bych rád poprosil, kdyby někoho napadlo co by to mohlo být.

Prošel jsem

https://audiklub.cz/forum/tema/259107-auto-se-pri-jizde-klepe

https://audiklub.cz/forum/tema/283756-jemne-vibrace-pri-jizde-a4-b7

https://audiklub.cz/forum/tema/173239-vibrace-klepani-volantu-pomoc

Do posledního tématu jsem přispíval, ale prostě jsem pořád kde jsem byl.

Vibruje mi volant, auto, tak divně se chvěje - klepe. Jedná se o to, že po rozbitých cestách je totální klid. Jasně že auto skáče, ale volant je absolutně v pohodě, necitím v něm nic, žádnou díru. Pak ale vjedu na českou rovnou silnici, kterých na moc místech není a volant se rozechvěje, cejtím to v celém autě. Pokud dám ruku na područku nebo nechám kelímek v držáku na pití vidím jak se klepe. Je to nepříjemný, strašně mě to sere. Byl jsem v Maďarsku a tam byla funglovka dálnice, žádnej provoz vůbec, jel jsem 120, bylo omezení jak je nová a to bylo utrpení těch 40km.. Myslel jsem že vystoupím a dojdu pěšky. Nevibruje to moc a to je ten problém, je to strašně protivný.

Od posledního příspěvku v posledním tématu se změnilo to, že jedu zase na letních a mám nové gumy. Obul jsem je, vyvážil a klepe to. Jezdil jsem na tom cca měsíc, prvně to bylo dobrý, ale postupně se to dostalo zase k tomu, že je to na hovno. Zjistil jsem, že je nakoplej fest zadní disk. Teď o víkendu sem tedy vyhodil to kolo, dal tam ze předku na zadek jeden letňák, dal zimáky na předek v domění že to bude OK. Není, na opravdu velice rovných cestách to vibruje a je to hnusný. Dělá to například na okruhu v Praze z čerňáku směr jižní spojka. Nebo na D11, kde je nový potah. To je takový typ asfaltu, kde je to prostě vyrovnaný a ty kola se rozvibrujou nebo něco jinýho na autě a nepřestane to dokud nepřejedu na nerovný povrch.
Záleží i na typu asfaltu. Když jedu například po D11, cesta je rovná, necejtím vůbec žádny hrbol, auto jede úplně vklidu, ten asfalt je takovej hrubší. Pak ale přejedu na hladkej a v tu chvíli se to auto rozechvěje a není možný ho nijak zklidnit. Nereaguje to na nic, brždění, pokud dám ve 120 nižší kvalty 5, 4 neraguje to, pořád stejný.

Přijde mi, jako když na té hladké cestě, kde kola jedou fakt rovně se něčím něco lehce rozkmitá a přenáší se to do celého auta. Brní mi zadek, ruce, volant se chvěje. Čím víc se na to soustředím tím víc mi přijde že to dělá

Co to může být? V pátek jsem byl na zvedáku, tam jsme přišli na to kolo. Vůle nikde není v řízení nic. Před rokem jsem měnil čep řízení, při přejetí nízkého obrubáku to někdy bouchlo, tak jsem to měnil, jinak nic, všechno klidný, nic netluče. Kardan* je podle mě i kolegy v servisu v pořádku. Nemá vůli, manžeta jako nová, zaváží jsou na něm všechny.

Můžou to být prostě kola a nebo něco jinýho?

Geometrii jsem dělal před Vánoci a teď v tom Maďarsku jsem zjistil na tý rovný dálnici, že když pustím volant, táhne to doprava. Takže ji musím udělat znovu, ale tím se auto neklepe.

Vím že mám špatný silentbloky motoru, ale to tak, že jsem viděl, že jsou prasklý, ale nic není cítit při rozjíždění brždení apod..diagnostika nic nehlásí o nich.

Díky za každý názor
Naposledy upravil Fan1s dne 24.04 2017 8:57, celkově upraveno 1 krát. (12% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





23.04 2017 19:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

23.04 2017 21:51


Fan1s (23.04 2017 19:23) orig:

Vím

To co popisujes dela Kardan* staci ze je vyschla vazelina v krajnich kloubech a diky tomu to lozisko nechodi volne a klepe se to jak svina. Mel jsem to sami az po vymene kardanu je klid. Starej jsem repasoval a zjistil ty zaschli loziska. Ko stredovy lozisko. Tak ze doporucuju ten Kardan* sundat a rozebrat promazat a slozit zpet.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

24.04 2017 9:32


OK, myslel jsem, že když ze vnějšku vypadá OK, tak s ním nic nebude. Pokud ho sundám, respektive mechanik, tak když bude nějaké ložisko špatné, tak se vymění a promazat? Nebo je třeba kompletní repas o kterým mluvíš?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

24.04 2017 12:21


Ty krajni klouby jdou rozebrat umejt a znovu namazat a poskladat. Tam hodne zalezi na stavu stredovyho loziska v ty gume. To mi totalne odeslo. Proto jsem resil repas a ten zprvu nebyl jistej ze se povede tak jsem koupil novej Kardan*. Ted mi ten starej lezi doma a rezne. Stredovy ulozeni jde koupit v nahrade v ML tuning to je firma na repase kardanu. Tenkrat me to ulozeni stalo 2600kc a musi se vyrezat z obruce to srary ulozeni i s gumou. Nejlepe to jde ohrat a gumu vypalit a zbytky ocelakem na flexu pekne vydrbat. To ulozeni je neco na styl jako velky gufero a musi se do ty obruce nalisovat. A nebo objednat v polsku nahradu. Tusim ze tomu rikaji podpora walu nebo tak nejak. Jedno jsem doma mel ale to jsem prodal. Nekde bych mel mit v pc i odkaz.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

09.05 2017 18:05


Kardan* hotov, ale pořád auto vibruje cca 110 - 130 při konstantní rychlosti
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 126 | Témat: 11

18.05 2017 11:56


Fan1s (09.05 2017 18:05) orig :
Kardan* hotov, ale pořád auto vibruje cca 110 - 130 při konstantní rychlosti


Nechci být šťoural, ale před tím, než dělat repas karadnu, jsi ho měl prostě jen sundat a viděl bys
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

20.05 2017 22:47


Nedělal se repas, pouze byl dole, vyčistili se klouby a znovu namazali. Žádná vůle nikde nebyla a klouby taky suchý nebyly, takže to tím nebude. Bez kardanu se nerozjedu snad ne?

Vibrování pokračuje, za studena je to víc než když je motor ohřátý, ja to asi dávám z avinu silent blokům, za studena motor více vibruje a roznáší se to více do auta a za tepla je to mírnější a na hladké cestě, kde nejsou nerovnosti se to po chvilce rozechvěje celé. Někdy to je opravdu nepatrné a někdy je to fest. Může to tím být? Musím je vyměnit, nicméně jde dát pouze originál za 3k kus, je to ten elektrický :-/
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.2. 2016
Příspěvků: 82 | Témat: 13

24.05 2017 9:41


me vibrace kolem 100 - 130km/h delal homokinetak... tak zkontrolovat.

Fan1s (20.05 2017 22:47) orig :
Nedělal se repas, pouze byl dole, vyčistili se klouby a znovu namazali. Žádná vůle nikde nebyla a klouby taky suchý nebyly, takže to tím nebude. Bez kardanu se nerozjedu snad ne?

Vibrování pokračuje, za studena je to víc než když je motor ohřátý, ja to asi dávám z avinu silent blokům, za studena motor více vibruje a roznáší se to více do auta a za tepla je to mírnější a na hladké cestě, kde nejsou nerovnosti se to po chvilce rozechvěje celé. Někdy to je opravdu nepatrné a někdy je to fest. Může to tím být? Musím je vyměnit, nicméně jde dát pouze originál za 3k kus, je to ten elektrický :-/
nahoru

sponzor





24.05 2017 9:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

24.05 2017 15:46


A co když vyřadiš rychlost v té rýchlosti?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

24.05 2017 16:04


Mám automat, tak se mě to nechce vyřazovat v takové rychlosti. Nicméně pokud stojím a prudčeji se rozjezdu, něco někde jakoby bouchne, lupne nevím jak to poznat a je to třeba při změně směru jizdý ze předu do zadu. Nebo při řazení 2-3 při prudkém rozjezdu. Někde nějaký kloub nebo čep na levé straně u řidiče. Možná to s tím souvisí, že tam je vůle a takhle se to pak rozklepe.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

24.05 2017 18:51


No kdyz to tak ctu znovu tak to ze to tahne ke strane neni dobry neco tam je spatne. Proto to pri rovnym smeru jizdy muze mit za nasledek to klepani. Muze bejt i nejakej naboj ko (lozisko). Muze byt kopnuty disk tak ze to neni moc videt ale i nepatrna siska dokaze pekne kmitat. Taky bych vyzkousel nechat vyvazit kola jinde uz jsem se setkal se spatnou vyvazovackou. Nejlepe tam kde delaji vyvazovani pod zatezi pneu.
To lupnuti jsem dodnes nevyresil je to vlastnost tohoto auta s takhle tezkym predkem. Jediny co cca na pul roku pomohlo byla nova sada ramen ale i tak to zase zacalo delat. Naprava je bez vuli vse je jak ma bejt proste bud pri prudkym pribrzdeni nebo po zastaveni a couvnuti to lupne. Obcas i v rejdu. Jediny opotrebeni je mezi spodnima ramenama u kola kde se v rejdu o sebe otiraji v oblasti cepu je doraz a je hmozny ze ten zvuk to dela tam.
Kardan* jsi nechal prevazit? Je to vec co ma sileny tocky a i nepatrna nevyvazenost umi svoje.
Vyzkousej i jinou sadu kol je to zakonite od neceho co se toci. Mrkni i na diferaky zatahej za poloosy kdyz je tam vetsi vule v jakymkoliv smeru to taky neni dobre.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

24.05 2017 20:21


Kola už nechci znova delat, delal jsem to asi 4x a pokazdy jinde. Dela to s letnima i zimnima a kazdy jsou na jinych diskach. Na tech letnich byl disk kopnuty, sundal jsem ho, dal tam ze zimaku, mam stejny a dela to porad. Je zajimave ze to dela proste za studena min nez za tepla. Zajimave ze to dela na asfaltu co je hladky a ne hruby. Ten na dalnici, co je hruby tak se auto nechveje ale na hladkym asfaltu jo.
Kardan* je vyvazenej. To lupni jsem cetl jak jsi se s tim trapil pred cestou do Spanelska, nicmene jsem to daval za vinu tomu, ze tam nekde bude vule, ale rikas ze ne. Kdyz to bylo na zvedaku, tak jsme to prolezli, nikde nic nenasli. Na zemi taky ne, protoze jsem cetl tady ze kdyz to visi tak to taky nemusis poznat. Je to od neceho co se toci, protoze to proste reaguje na rychlost. Proelzu to znovu proste, sere me to.
Diferak jsem kontroloval vzadu i s olejem, vsechno OK, malo oleje nebylo, olej novy. Nevim fakt cim by to mohlo byt a vytaci me to zejmena na delsi rovny trase, v lete dovolena, chci to dat dokupy. Zajedu asi na STK* a zkusim to tam jestli se to nepozna na deskach, uz fakt nevim :-/

Lozisko me napadlo, ale nic nikde nehuci, muze rozechvet auto myslis? Je to nepatrny proste v urcity rychlosti to je znat fakt fest a pridava tomu podle me bezna vibrace auta, jelikoz za studena je vetsi. Nechal jsem auto ridit i jiny, necitim to jenom ja, neni to jen muj nazor, jak mi tvrdi mechanik co sem mu to daval kdyz sem byl zoufalej ..
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

24.05 2017 20:59


Muzou to delat i pneu kdyz jsou studeny jsou tvrdsi a udela se na ni plocha po stani a kdyz se zahreje tak zmekne a srovna se. Tohle jsem poznal u nakladaku a pokud mas nejaky nekvalitni pneu muze to delat i na osobaku. Zkus opravdu jiny kola aby si vyloucil tuhle moznost. Tady i sebelepsi vyvazeni nepomuze.
No a kdyby si mel nahodou cestu na sever muzem na to mrknout.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

24.05 2017 21:10


Co třeba řízení ? Nemáš tam vůli ? Taky bych zkusil ty kola...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

24.05 2017 22:12


Achjo, kazdy rika kola dela to v rychlostech kdy to delaji bezne kola, nekdy to teda citim treba v 70, ale to jestli uz to fakt neni vsugerovany..

áček: Na sever cestu nemam, ale kdyz udelam statnice za 14 dnu tak bych si vylet udelat mohl, rad bych to odstranil z duvodu ty planovany dovoleny a hlavne to potrebuji udelat, protoze to lehounke dalnicni tahnuti doprava je treba taky udelat -> geoska abych neoddelal gumy..

Nicmene jeste k nekvalitnim pneu, mam continentalky contisport 5tky, rozmerove co tam maji byt z origo 17" 235/45

Rizeni vule neni, vsechno tuhy, nikde nic na volno nejde
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

24.05 2017 22:33


A co je za nich za zemi kde byli vyrobeny? Ono je to obcas rozdil mel stejnou znacku bohuzel jedny byli nekde z rumunska a druhy z nemecka a rozdil byl znatelnej jak v kvalite zpracovani tak i ve vydrzi za stejnou cenu.

Muzem zkusit moje zimaky u me jsou naprosto v pohode. To tahnuti ke strane me dost zarazi. Bude tam neco spatne. I s rozhozenou geoskou taky max sbihavost- rozbihavost na predku nic jinyho nejde nastavit.
Na zadku jsou 4 excentricky srouby na serizeni ty bohuzel zareznou a nejdou povolit. Tam se da serizovat jak sbihavost tak odklon.Na zadku docela trpi zadni raminka pokud tam budou silentbloky vytahany tak nema cenu tu sbihavost nechavat delat. Ale pokud se nesjizdi zadek ke strane nebo vic nez predek tak to je v cajku.
U sebe jsem si nastavil rozbihavost cca 2mm a nemam sebensi problem. Pneu se nesjizdi auto jede rovne.
Naposledy upravil áček dne 25.05 2017 12:35, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





24.05 2017 22:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

24.05 2017 23:10


Na zemi se podivam zitra az pudu k autu, nevim co tam je zac.

Netahne to jako kdyz mas volant otocenej aby si jel rovne, ale kdyz DAS* Tempomat*, dalnici, jedu ke krajnici proste a nebo na rovny ceste nekde. nepatrne to tahne. Gumy jsou sjety rovnomerne, geometrie byla delana minuly podzim a vse bylo OK, pak se to nejak rozhodilo, ale asi to nesouvisi s temi vibracemi, uz se to chvelo pred geometrii na podzim. cekal jsem na prezuti na zimaky, ze se to vyresi a je to porad stejny.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.12. 2015
Příspěvků: 20 | Témat: 0

11.07 2017 18:10


Ahoj,

mám podobný problém auto začne vibrovat kolem 110 a nejvíce ve 140. Přijde mi že slyším hluk ze zadní části, ale auto se klepe celé. Byl jsem na technické a vůle na nápravách také nenašli jelikož mi při prudkém brždění nebo změně směru jízdy (vpřed-> vzad) cvakne v přední nápravě a ramena přední nápravy nová cca půl roku. V servisu jsme měli auto na zvedáku a nikde vůle na poloosách nejsou, akorát si nejsem jistý jak velké vůle má mít Kardan* do stran. Na kardanu je již etiketa ze servisu od ML tuning tudiž předchozí majitel již Kardan* měl vyndaný, nemůže vibraci způsobovat vnitřní Homokinetický kloub*? či jaké jsou příznaky špatného vnitřního kloubu?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.11. 2015
Příspěvků: 854 | Témat: 21

11.07 2017 21:56


Mam tiez nejake vibracie pri jazde ale nasiel som potrhane silace na zadnej naprave.skusim vymenit vsetkych sest a uvidime ci to pomoze...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

12.07 2017 9:35


Ja to davalza vinu pneu, rozhodl jsem se tedy koupit nove, stejne jsem chtel. ted jsem ve spanelsku a mam zmenu. vibrace se projevuji pri rychlosti 90 a 100km pak 110 uz to neni takove a vys je klid, jen nekdy jemne je to citit. Zmena je, ale kolama to nebylo si myslim. ted jsem ve Spanelsku, mam najeto cca 1700km a pri tech 90 nebo 100 je to utrpeni. Pri zmene smeru kozdy predek zadek a nebo jen brzda v krizovatce ci rozjezd je slyset lupani v naprave. Kor kdyz je auto rozpalene jako petnik. Jenze dle STK* a kontrol je vse OK, acek zde rika ze je to normalni jak je to auto tezky. Nic nebooucha, takze problem bude jinde. Ten kloub me napadl taky, tak nevim
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.8. 2016
Příspěvků: 25 | Témat: 6

14.07 2017 14:00


Ahoj měl jsem stejný problém zkoušel jsem všechno možné ale bez úspěchu no nakonec jsem zjistil že problém byl v poloose. nová poloosa a je klid.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.12. 2015
Příspěvků: 20 | Témat: 0

14.07 2017 17:51


Myslíš tyč poloosy ?? A jaká ti odešla přední zadní ?? Jsi měnil komplet poloosu i s klouby ?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

14.07 2017 19:30


většinou klouby
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.11. 2015
Příspěvků: 854 | Témat: 21

14.07 2017 20:38


a ako sa da yistit ze je to poloos.to si ich menil kym si nezistil ze to prestalo? nerypem, pytam sa lebo mozno mam nieco podobne... inak moze to byt aj srubami na kardane?jednu srubu mam inu tak ci je to az tak rozdiel vo vahe...
nahoru

sponzor





14.07 2017 20:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

14.07 2017 21:46


Tak jsem prijel ze Spanelska a zacalo mi pri prejeti diry zejmena spis nerovnosti (jakoze nejaka prekazka nez dira) bouchat leve kolo. Pri brzdeni, sebemensim zavadeni o brzdu bouchne, lupne nebo neco cvakne na leve strane nebo bliz k prostredku auta ve predu. Nekdy je to fakt pecka. Zitra to budu muset hodit na diru a zjsitit co to je konecne. Vibrace budou na 100% zpusobene tim.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

13.06 2018 18:44


Ahoj,

přidám příspěvek sem. Mám A4 B7 3.0 TDI* BKN Q a pořád dokola tak nějak řeším vibrace auta. Teď jsem nechal narovnat kola, vše bylo OK cca 500km a už to zase cítím a to úplně náhodně. Jedu po dálnici a po úplně vyžehleném asfaltu. Schválně jedu 100, 110, 120, 130 a je úplný klid. Pak se cesta změní a nebo přejde dálnice v mírnější kopec a cítím vibrace a je jedno jestli 100 nebo 140, až nad 150 je fakt klid. Zrovna tak, když jedu z kopce, někdy OK, někdy to je cítit. Dělá to náhodně a už nevím co to může být. Dělá to zejména v intervalu rychlosti 100-140km/h.

Nevibruje ani tak volant, jako celé auto. Samozřejmě se to přenese i na volant, ale není to tolik. Někdy se to třese dost (cítí hodně i spolujezdec), někdy míň a cítím to tím jak držím volant.

Když jedu třeba 30km/h nebo 50km/h apod., a soustředím se na držení volantu a zatáčení, cítím takové cukání do volantu, ale ne vždy zase záleží na vytočení kol, rychlosti, asfaltu atd., ale citím.

Co jsem udělal na autě během cca 20 000km je sepsáno dole. Převodovka* je automatická a je komplet repasovaná u lubomt na Slovensku a blíží se prvních 60 000km na výměnu oleje. Té to nepřisuzuju, nepozoruju absolutně žádný problém, řadí jak má, vše OK. Zbytek jsem dělal nedávno a naposledy to byly komplet 4 rovnaná a vyvažovaná kola.

Nikde absolutně nic nebouchá, nemlátí, nejeví se žádná vůle, jen při stání na místě a vytočení kol a couvnutí něco loupne v pravým předním kole, bude to na ramenech něco, hodně jsem četl že vlivem těžkého auta ta náprava trpí a dělá to, ale nemám šanci tu vůli poznat na zvedáku nebo díře pod autem, prostě to je tuhý a na dirách to nemlátí, jen při změně směru jízdy na místě.

Před 14 dny jsem nechal komplet narovnat kola, byla nakopaná + vyvážit, teď jsou fakt 100% a bohužel, vibrace ustaly a za cca 300km byly zpět. První nadšení mě zase už přešlo .


  • srovnání kol + vyvážení u p. Sochůrka http://www.rovnani-kol.cz
  • kompletní ramena Meyle HD
  • komplet všechny 4 tlumiče SACHS
  • všechny 4 brzdy + desky BREMBO
  • silent bloky převodovky
  • silent bloky motoru
  • vstřiky před cca 70 000km + Turbo* (vše nové originál v Audi)
  • SKF vnitřní klouby předních poloos
  • Kardan* byl venku a kontrolován, má všechna závaží a neměl by házet, klouby namazaný, žádná vůle v uložení, nic (áček v autě jel a říkal, že Kardan* se projevu jinak)


Brzdy jsem bohužel udělal před ramenama a ty asi měli vůli a tak je mám trochu zvlněné, jelikož při brždění na dálnici ze 140 do 100 vibruje volant, auto duní. Při nižších rychlostech OK. Nebo se rozkmitá něco jinýho a při tom brždění to vibruje vlivem něčeho jiného?

Vadí mi to a rád bych to vyřešil, ale nevím po čem jít dál? Kde co si udělám doma, případně to někomu dám, když to bude složitější, ale kdyby měl někdo alespoň nějaký tip..

Může to dělat něco na zadku? Můžou to být třeba ložiska ikdyž absolutně nehučej a nejsou slyšet na zvednutým autě? Můžou to způsobovat vnější homokineťáky? Už jsem zoufalej

Ještě možná takový poznatek. Pokaždý, když se něco udělalo, tak přestalo tak na 200-300km! Přijde mi, jako když se to zvedne na zvedák, je pak klid nebo když přemrskám kola. Pak se to ustálý a vše na novo. Udělal jsem ramena + tlumiče a byl klid. Pak znovu. Udělal jsem klouby + silent bloky a byl klid. Pak znovu.. + Zrovna tak, když zrychluju tak to nic nedělá, jen když jedu kousek +- stejnou rychlostí, pak to cejtím. Když dám plnej můžu jet ze 30 do 200 a nic neucítím.

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

13.06 2018 18:46


Ahoj,

tak nejdřív jsem se rozhodl na to kašlat, ale po dálnici je to fakt opruz mezi 100-140km/h to je prostě cítit.

Přijde mi, když projedu prudce zatáčku nebo je víc zavřená, tak pak to je třeba půl kilometru skoro dobrý, jak kdyby se nevím, poloosy pohnuly a pak se to zlepšilo, ale třeba ne.

Zkusil bych si pořídit, druhý použitý Kardan*, který by měl být 100% OK a vyměnit ho. Mám tu možnost v polsku, originál. Pokud poznám změnu, tak bude asi jasno. Nebo mám sehnat obě poloosy a zkusit poloosy? Měnil jsem na svých vnitřní klouby, tak nevím jestli to můžou bejt vnitřní nebo vnější a nebo to může dělat něco jiného na poloose? Nicméně vnitřní klouby mi nepomohli..

K čemu by jste se přikláněli jako k první, co zkusit sehnat? Díky moc

Zkusil bych poloosy tyhle:
http://allegro.pl/a4-b7-polos-quattro*-lewa-3-0tdi-8e0407271ba-i7367924173.html
http://allegro.pl/a4-b7-poloska-prawa-quattro*-3-0tdi-8e0407272ba-i7367923925.html

Kardan*:
https://www.ebay.de/itm/Audi-A4-8E-B7-04-08-TDI*-3- [zkrácená url]
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

13.06 2018 21:41


zkusil jsi vyčistit dosedací plochy na kolech a nábojích? Ty dokážou taky dost vybrovat, když jsou zrezlé
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

13.06 2018 22:41


Ty jsem lestil jak blazen, kola 100% vylucuju. ted me to stalo 4 000,- nechal jsem je rovnat na odchylku 0,5mm u p. Sochurka + vyvazeni a byl klid asi 300km klasicky a pak to zase zacalo. Vzdycky to pak zacne kdyz se neco vymeni.

Co ty loziska, da se to nejak poznat aniz bych to cely rozebrat? Je mozne aby takovhyle vibrace byly od toho? Je mozne aby to bylo od poloos ikdyz jsem udelal vnitrni klouby na nich? Zkusil jsem si objednat za 1200,- ty obe poloosy a zkusim je tam dat, kdyztak je nekomu daruju kdyz to tim nebude, uz fakt nevim
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

13.06 2018 22:55


taky mě trápí vibrace. Já mám auto akorát v servisu na výměně ložiska s nábojem. Nic nehučí, kolo se lehouce viklalo a po rozebrání vypadalo špatně, zítra budu vědět, jestli to pomohlo. Máš ještě původní?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email