Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 448 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 447
Uživatelů: 1
Celkem: 448

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.4. 2017
Příspěvků: 2 | Témat: 1

08.04 2017 20:21


Dobrý den plánuju koupi Audi A6 Allroad rok 2007-2008 . A pár lidi už mi vymlouvalo motor 3.0 TDI* tak bych si rád nechal poradit .Ted mam A6 Avant 1.9 TDI* 96 kw ale už je to babča je třeba něco novějšího . Předem děkuji za jakékoliv typy nebo rady
nahoru

sponzor





08.04 2017 20:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2673 | Témat: 171

08.04 2017 20:31


Za mňa 3.0TDI 245 HP rok 2012 a vyšie

Osobná skúsenosť mam rok auto A7 motor CDUC a všetko šľape ako hodinky pri 215000km tuk tuk
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.9. 2008
Příspěvků: 86 | Témat: 19

19.04 2017 16:15


3.0TDI ti vymlouvaji jen proto ze vetsina ma doma max 1.8 v benzinu a maji jen z internetu nactene ze je to drahe na servis. Vseobecne je ten motor 3.0TDI V6 jeden z nejspolehlivejsich a na svuj objem +ze je to 6ti valec tak je prekvapive usporny motor, samozrejme ze servis bude drazsi nez na bezne motory co se davaji do skodovek ale pokud je o nej dobre postarane od predchozich majitelu tak bych se ho vubec nebal..

Pokud chces A6 allrouda z roku 2007-2008 tak tam je uplne jasna volba verze 171KW (a vice)..ta problemova 165kw verze se tam ani uz nedavala...

Ja mam 3.0TDI, 171kw, mam tam ted najeto 250tis (poctive), beru jen premiovou nafu, dodrzuji vymenu oleju a zatim velka spokojenost..Jezdim z 80% po meste a spotrebu tam mam prumernou kolem 9L. Pokud jedu mimo mesto tak me to ukazuje prumer cca 7L. Proste max spokojeny


Svezeni je proste uzasne, ma to poradny zatah a i hezky zvuk 6ti valce.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

19.04 2017 16:25


Ja musim rict, ze mam tu "problemovou" 165kW s najezdem 240000 a zatim musim rict, ze taky v poradku - nic nechrasti, nic nemlati a jede to krasne. Spotrebu mam teda kolem 10l kombinovanou.
Jediny co, tak ted necham preventivne zkouknout vstriky.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.4. 2017
Příspěvků: 2 | Témat: 1

19.04 2017 23:19


Děkuji moc všem co se vyjádřily . Dost mi to pomůže v rozhodování. ted mám 1.9 TDI* 96 KW a mám přes 400 tisíc najeto a motor pořád krásně jede tak bych nerad koupil něco do čeho bych jen sypal prachy horem dolem . Děkuju všem i za budoucí odpovědi
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 28 | Témat: 5

20.04 2017 11:41


Asi takhle. 3.0 TDI* je rozhodne spolehlivej motor a s ohledem na astronomicky najezdy nekterych kusu, ktery u spousty aut nejsou videt na budiku, protoze je nekdo stocil. Allroad se skutecne kombinoval az s kodem motoru ASB 171 kw a novejsima. BMK 165kw o kterem se rika a mam toto info od meho technika je problemovejsi se do Allroada vubec nedaval. Jinak klasicka bolest rozvody. Nekomu zacnou chrastit ve 200 000 km, nekdo najel 400 000 km a nic. Ale je potreba brat v potaz ze muzou, to samy vstriky. Ma to vzduchovej podvozek, kterej muze slouzit x let, stejne jako muzes rano prijit a auto bude stat nakrivo. Spis je treba si uvedomit ze jako nyvy to stalo kolem 2 mega a cena servisu je tomu umerna, respektive nemyslim, ze bezny servis jako olej, filtry, brzdy, ramena bude radove drazsi, nez na tvy soucasny A6. Drazsi bude, ale ne zasadne. Spis je potreba pocitat s tim, ze muze nastat situace, kdy do toho muzes zahucet 40 000 za rozvody, nebo 30 000 za predni mechy atd..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email