Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 522 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 517
Uživatelů: 5
Celkem: 522

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.4. 2009
Příspěvků: 7 | Témat: 1

02.04 2009 0:08


Ahoj všem, mám problém s mojí krasavicí. Při normální provozní teplotě mi drží hodně vysoký volnoběh cca 1800 ot. Když na to čučím tak mi ta podtlaková věc co aut. nastavuje ot. furt dotlačuje táhlo na max. Všechny hadičky jsem vyměnil a nepomohlo to. Dejte mi prosím nějaké rady. Taky kdyby se vám někomu chtělo vysvětlit mi k čemu tam ta věc je na co to raeguje a kčemu jsou tam ty dva el. ventily přes který to je propletený. Jsem docela skromnej co?

A pak ještě jedna věc - samozápaly. Vypnu zapálko a motoru se nechce chcípnout.

Díky moc i za malou radu.
nahoru

sponzor





02.04 2009 0:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

02.04 2009 0:51


Zdar, další správný auto v klubu!
Samozápaly po vypnutí obvykle způsobuje chudá směs=žhavý spalovací prostor.
Zkus napsat,odkud jseš, pak se ti na to třeba někdo mrkne.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.4. 2009
Příspěvků: 7 | Témat: 1

02.04 2009 7:57


Jsem z Teplic, nebo spíš z takový malý prdele vedle Teplic.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

02.04 2009 8:21


Taky mi nešlo kdysi vypnout motor, ale to mi dělali gufera ventilů na sacích ventilech. Přisávalo si to olej ten se sám v horkém motoru vznítil a motor se pěkně točil dál

Volnoběh za studena ti drží v normě? Necuká se?
A co to čidlo na přírubě od vody co vede z hlavy. Je z vrchu a je čtyřpólové. Řídí chod karburátoru. Ale jak to všechno funguje se mně neptej. Vždycky jsme se řešili postupnou výměnou komponent dokud to nefungovalo
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.4. 2009
Příspěvků: 7 | Témat: 1

02.04 2009 9:30


Volnoběh za studena je dobrý. nNa to čidlo mrknu.
S těma guferama okolo ventilů, to by mohlo být ono, protože se z toho občas dost černě zahulí, a ten motor na to má i docela právo. Začínám to taky tak řešit, že budu postupně všechno měnit.

Je to supr auto, už to je jen srdeční záležitost.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.4. 2009
Příspěvků: 7 | Témat: 1

02.04 2009 10:23


Jen k tomu tep. čidlu, o kterím psal mira. Jen spíná, nebo má proměnný odpor. Nevíte někdo náhodou?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

02.04 2009 18:23


jestli je to 2E2 tak pro ovládání podtlakový dózy co nastavuje doraz pro klapku prvního stupně jsou tam celkem dva ventily, jeden je "časově-teplotní" (kulatej) a druhej je čistě elektrickej (hranatá krabka),
"časově teplotní" je zezačátku průchozí a pouští podtlak ze spodku karburátoru na vrch, tim pádem je dóza na normálním tlaku a pružina vysouvá doraz - je zvýšenej volnoběh, po zahřátí ventilu se ventil uzavře a v dóze tak vzroste podtlak čímž se začne zatahovat doraz (zmenšuje se volnoběh), pak nastupuje elektrickej ventil (když je odpojenej tak je zavřenej) kterej podle teploty a otáček motoru pouští do toho ovladače tlak z vrchu karburátoru a tim zmenšuje podtlak v dóze - vysouvá doraz volnoběhu
při zastavení motoru se pak elektroventil musí zavřít aby v dóze vznikl podtlak a úplně se zavřela klapka (kvůli samozápalům)
takže to vypadá že je časovo-elektrickej ventil v řiti a je furt otevřenej a nebo k němu není přiváděnej podtlak ze spoda karburátoru, tím pádem se nevytváří v dóze ovladače potřebnej podtlak a nefunguje regulace otáček a uzavírání klapky při zastavení motoru
mimochodem, existujou i verze kde jsou ty elektroventily dva, ta dóza má pak víc vývodů
eště mě tak napadá že může bejt ruplá membrána v ovladači, zkus odpojit obě hadičky od toho ovladače a ucpat přívody do něj, pak ho jednoduše stlačit, jestli to pujde snadno a nebo bude podfukovat tak je to jasný
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.4. 2009
Příspěvků: 7 | Témat: 1

02.04 2009 20:35


Super mockrát ti děkuju, tohle jsem potřeboval, už je mi to jasný. Zítra na to hned mrknu. Ta doza je v pohodě. Ty hadičky jsem zkoušel ucpat a makáto. Karburátor je Pierburg.


Ještě jednou moc dík, hned půjde všechno líp, když pochopím princip.
nahoru

sponzor





02.04 2009 20:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.4. 2009
Příspěvků: 7 | Témat: 1

04.04 2009 10:07


Čaues, tak je v hajzlu tan časovej ventil na karb. To je dobrá zpráva, že už vím od čeho to je. Ale špatná zpráva je, že ten ventil se dá sehnat jen v originále a ta malá věc co je 20 let stará a je velká jak krabička od antiperlí, stojí 2500 kč. Tak to mě trošku dostalo.

Kdyby jste někdo věděl....prosím vás.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

05.04 2009 23:39


Ahoj streetak u.Nějaký Pierburg tu mám,tak se podívám.Zítra(pokud bude čas),dám vědět. Zdeny
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.4. 2009
Příspěvků: 7 | Témat: 1

06.04 2009 11:26


super děkuji moc.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

06.04 2009 21:32


Ahoj streetak u.Díval jsem se.Mám 3 karburátory,1 je 1B,a 2 jsou 2E(přitom je každý jiný ).ALE dúležité je,že jsem našel.Pokud na fotce je to co potřebuješ,napiš SZ s adresou. Zdeny
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

06.04 2009 21:45


todle je regler volnoběhu - elektrickej ventil
street potřebuje teplotní-časovej ventil, ten je kulatej kat. číslo 027 129 630
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

06.04 2009 22:07


combust:
todle je regler volnoběhu - elektrickej ventil
street potřebuje teplotní-časovej ventil, ten je kulatej kat. číslo 027 129 630

Tak je to tohle?Číslo tam nikde nevidím.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

06.04 2009 22:37


jo, to je von
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

06.04 2009 22:43


Díky.To je dobře,aspoň ho mohu streetak ovi poslat (jen co napíše adresu).
nahoru

sponzor





06.04 2009 22:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

08.04 2009 22:27


Ahoj streetak u.Máš ještě zájem o ten ventil,nebo jsi jej sehnal jinde? Zdeny
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.6. 2010
Příspěvků: 14 | Témat: 0

28.10 2015 22:10


Vypada to ze mam stejny problem...
Jak to dopadlo s tim ventilem???
Zabralo to? Volnobeh uz drzi normalni otacky?

Me drzi volnobeh po zahrati 2000-3000 ot/min, myslite si, ze by vymena toho casoveho ventilu karburatoru zabrala?
Dekuji Martin.

(audi 80 coupe 1.8 66kw r.v.85)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.2. 2017
Příspěvků: 6 | Témat: 2

25.03 2017 16:01


Ahoj, mám ten samej problém, scháním pokud možno celej, nebo alspon oba ventily k pierburg E2 mám konkrétně 026 129015
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.2. 2017
Příspěvků: 6 | Témat: 2

04.04 2017 13:48


Ahoj, muže mne někdo popsat jak funguje a zdá se dá nastavit volnoběh na piergurg 2e, jinak samozapaly mám bužel také, sehnal jsem druhej karbec přehazel snad vše co šlo a je to pořád stejné. Předem děkuji za každou radu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

06.04 2017 15:55


Popisovat kompletní funkci 2E (2E2, 2E3, 2E4 a 2EE) je asi na 40 stránek obrázků a textu.
Co se týče volnoběhu tak ten je u 2E2 nastavovanej dorazem škrtících klapek. Základní nastavení se dělá pomocí štelování předpětí ventilu na podtlakový dóze nastavovače doraz škrtících klapek (ve std. provedení je tam jeden uprostřed, u varianty s klimatizací jsou dva). Samotný ovládání volnoběhu je pak věc toho hranatýho elektroventilu a el. relátka co hlídá otáčky.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

třetí obrázek shora, vpravo dole je šestihran - tak to je ono.

Ale na rovinu,v tom chyba nebude.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email