Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 331 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 323
Uživatelů: 8
Celkem: 331

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.1. 2015
Příspěvků: 68 | Témat: 8

28.03 2017 18:53


Ahoj, chtěl bych se zeptat co si myslíte o změně oleje z 5W-40 na 10W-40 u motoru BMK (3.0 diesel, 165 kW) který má najeto 400 000km. Poradil mi to jeden motorář, když jsem mu popisoval svoje trápení se chvěním zahřátého motoru na volnoběh. Nechci tady teď popisovat co vše jsem již nechal otestovat a zkontrolovat a vyměnit, ale zajímá mne čistě možnost výměny toho oleje. Vím, že na jiných starších autech co jsem měl to skutečně i autorizované servisy po určitém nájezdu km doporučovaly, záriveň se snížením km intervalu výměny. Já na své A6 měním olej každých 10-15t. km a od první chvíle co jsem ji pořídil používám 5W-40. Takže se ptám zkušenějších, příladně motorářů, pokud tady nějací jsou, co si o tom myslíte, když bych tam začal dávat 10W-40? Prosím skutečně jen relevantní příspěvky lidí, kteří vědí nebo mají konkrétní zkušenost. Nikoli "jeden můj kamarád říkal..." Díky moc!
nahoru

sponzor





28.03 2017 18:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

28.03 2017 18:59


podle mě nesmysl, nebude plnit normy pro tvůj motor.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

28.03 2017 22:23


Jestli nemáš DPF* a bude to plnit 505.01 tak můžeš. Ale takový olej se asi nevyrábí.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

28.03 2017 22:52


ale jo a mraky

https://www.oleje.cz/forum/TDI*-pd-olej-vw505-01-t3216.html
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

28.03 2017 22:54


Asi bych nehledal problem v oleji ale v motoru ja mel na ni 360tis a buh vi jestli zkutecnejch a motor absolutne tichouckej nebo v ramci zadne chveni
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

29.03 2017 6:50


Tohle opravdu není olejem, je zbytečné řešit jeho změnu. Je to problém v mechanice motoru nebo jeho uložení.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.1. 2015
Příspěvků: 68 | Témat: 8

29.03 2017 19:41


Kluci já to vím, ale skutečně mi věřte, že jsem již udělal dost a dost, abych zjistil, kde je chyba...a pokud, byť jen teoreticky, může pomoci, např. kvůli větším vůlím, hustší olej a ničemu neuškodím, chtěl bych to zkusit. Proto zjišťuji zkušenosti, příapadně rady zkušenějších....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

29.03 2017 22:33


parik (28.03 2017 22:52) orig :
ale jo a mraky
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


asi jsem slepý ale nevidím tam žádnou 10W40
nahoru

sponzor





29.03 2017 22:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.1. 2015
Příspěvků: 68 | Témat: 8

29.03 2017 23:35


Mimochodem, kde jste prosím vzali tu informaci o specifikaci 505 01? Mě Etka ukazuje pro motor BMK 165kW specifikaci 504 00. Servisní knížku bohužel nemám, abych se podíval...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

29.03 2017 23:59


Jestli mas DPF* tak musis mit vw 507, 504 je pro benziny
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

30.03 2017 10:35


Ja to četl u kámoše v návodu k obsluze k BPP z roku 2008
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

30.03 2017 10:54


Olej ti nevylieči auto ani žiadne trasenie botka.

Zamerajte sa na opravu. Ak na to nemáš predaj to.

Audi si nezaslúži nejaké pokusy to nie je Ford!!!

Zacal by som vstrekmi potom 2spojka.

To trasenie niečo spôsobuje. Kontaktuj majstrov oboru motokár tu na fóre.

Veľa zdaru.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.1. 2015
Příspěvků: 68 | Témat: 8

30.03 2017 11:13


urgi (30.03 2017 10:54) orig :
Olej ti nevylieči auto ani žiadne trasenie botka.

Zamerajte sa na opravu. Ak na to nemáš predaj to.

Audi si nezaslúži nejaké pokusy to nie je Ford!!!

Zacal by som vstrekmi potom 2spojka.

To trasenie niečo spôsobuje. Kontaktuj majstrov oboru motokár tu na fóre.

Veľa zdaru.


Přesně tomuto jsem se chtěl vyhnout...chytrej jako rádio, ale příspěvek s hodnotou nula. Urgi nechej si svoje mistrovský komentáře pro někoho, kdo se chce bavit o ničem. A silácký řeči o tom na co kdo má a nemá si nech úplně pro sebe, na to tady není zvědavej nikdo! Víš tužku kolik jsem do toho dal.... Vstřiky mám překontrolovaný na stolici u Diesel Poweru, spojku komplet novou a milion dalších věcí taky. Tady na foru se to chvění řešilo, ale ani po nespočetných pokusech nikdo k ničemu nedošel... Jediný co tady aktuálně řeším je změna typu oleje ANO/NE a proč...takže opakuji, komentáře prosím pouze k věci nebo žádné...díky!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.1. 2015
Příspěvků: 68 | Témat: 8

30.03 2017 11:14


biimbo (30.03 2017 10:35) orig :
Ja to četl u kámoše v návodu k obsluze k BPP z roku 2008


Děkuju, ale já mám BMK...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.1. 2015
Příspěvků: 68 | Témat: 8

30.03 2017 11:15


Ezio (29.03 2017 23:59) orig :
Jestli mas DPF* tak musis mit vw 507, 504 je pro benziny


Naštěstí mám ještě bez DPF*
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

30.03 2017 11:16


Rob ako chceš ale potom tu neplač

Opraviť sa da všetko navštív Satase a spol
nahoru

sponzor





30.03 2017 11:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

30.03 2017 14:19


Alexamc (30.03 2017 11:14) orig :


Děkuju, ale já mám BMK...


to je uplně jedno,ty motory jsou v podstatě stejný a návod k obsluze taky,prostě pokud nemáš DPF* tak proč bys tam musel lít olej s nízkým obsahem sulfátovýho popela? (LOW SAPS olej). Abys prodloužil životnost DPF* ketrý tam nemáš? To asi ne:)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.7. 2010
Příspěvků: 114 | Témat: 16

25.04 2017 7:17


Ahoj.hustsi olej se do starsich motoru opravdu leje.puvodni 5w je určený pro uložení hřídelí v toleranci h6\h6.coz starsi motor vážně už nemá.ja leju zásadně uz 10w.do motorky která ma dvacet let tak uz 15w.prejdes tak vyklepávání pohyblivych součástí.a kdo remca tak at si laskave dočte zaklady techniky pro 8.rocnik ZS a zaklady spalovacich motoru
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.5. 2012
Příspěvků: 81 | Témat: 5

25.04 2017 13:02


Ahoj,co se týče oleje plně souhlasím s posledním názorem.Jsem strojař a o tolerancích tu netřeba debatovat,zkrátka u motoru co má 400 000km nebude uložení pohyblivých dílů jako u nového kousku.Můj názor je takový,že výměnou za hustší olej rozhodně nic nezkazíš,ba naopak.5W-nebo 10W je stále syntetika.Ty se dají zaměnovat.Já mám sic starou babku ale leju už jen 10w-40.Motor jde krásně.Pokud mohu doporučit značku-Valvoline.Koukal jsem hodně dlouho na recenze a lejou to i do závodních strojů do vrchu,veteránů apod.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

25.04 2017 21:03


Co z toho, ze si strojar, ked nie si mechanik? Videl si uz niekedy moderny motor, po pravidelnych vymenach oleja, po 400tis km? Prezradim ti, ze vyzera stale ako novy a vole su v poriadku, neexistuje, aby sposobovali nejake trasenie, to je uplny nezmysel Takze na otazku odpoviem - nie je ziadny problem pouzit 10W-40, kludne tam daj aj 10W-50, motoru nijako neublizis, skor naopak, ale zarucene tym nic nevyriesis, ani teoreticky, ani prakticky A co sa tyka trysiek, tie by som ani po stolici za zarucene dobre urcite nepovazoval. V prvom rade popis to trasenie - aky charakter, v akych otackach atd atd, ale pocitaj s tym, ze na forach to urcite neopravis
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.2. 2011
Příspěvků: 317 | Témat: 22

25.04 2017 23:41


podle me nesmysl když první číslo určuje tekutost pří mínusu takže by jsi musel spíš zvedat druhé číslo 5w-40,5w-50 atd
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

26.04 2017 19:06


Nech si prehrat ECU* motoru. Buh vi kdo se v tom vrtal a jaky zasahy v ni provedl. Tohle rado dela po neodbornym cipu. Mel jsem tu cest s tim ze to frajer jeste zamknul proti prepsani. Pripadne byl vydany novsi soft ktery tyto neduhy odstrani. Jak uz bylo zmineno muzou to bejt i ty vstriky pokud jsou puvodni tak se nediv. Test na stolici neni vsemocny ty vstriky jsou testovany za studena a v provozu pri jinych teplotach se muzou chovat jinak. Taky to chce davat vif do nafty. I to dela svoje.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.5. 2011
Příspěvků: 89 | Témat: 0

27.04 2017 12:15


Stema olejema se fakt bavím pokud chceš hustší olej tak ok místo 30 dej 40 klidně 50ku 30ce říkají lehkobezny olej dává se kuli údajně nižší spotřebě atd samozřejmě kuli tomu když to nějaký blázni pocitaj v tabulkách ale 5w 10w atd je jak se chová za studena takže když dáš místo např 5w40 10w40 tak jediný čeho docilis tak je že za studena ten olej bude hustší ale cca za provozní teploty budou na tom stejně to dvojité W znamená totiž Winter (zima) jsou na YouTube i zajímavá videa jak který olej je hustý třeba při -10 takže samozřejmě pokud auto provozuješ jen tak že není nikdy na mrazu tak je jedno jestli tam nalijeme 5w nebo 10w ale pokud i v zimě tak 5w, 0w už je zas zbytečná je to pro severské země hlavně a je fakt že v zimě je velký rozdíl mezi mezi 5w a 10w a tím že ten olej je v zimě hustější tak.mu dyl trvá než vše namaže
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2016
Příspěvků: 100 | Témat: 8

01.05 2017 12:05


Přesně tak, já třeba leju Shell 0W-30 a mám najeto 450.000 km, naprosto bez problémů a motor jde hezky i v -15°C. Me spíš překvapilo to co jsem našel v potrubí mezi fitrboxem a turbem. (VIZ. FOTO) na té děrované mrizce byl olejovy film... Je to normální nebo se se mnou loučí turbina a začíná žrát olej? Za cca 10-15.tis. km jsem nedoleval ani jednou. jednou. Jinak ja mám (3.0 BMK r.v.2006) díky
nahoru

sponzor





01.05 2017 12:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.5. 2011
Příspěvků: 89 | Témat: 0

01.05 2017 15:50


To je normální vede tam oddech z klikové skříně takže je to v pohodě...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email