Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 321 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 316
Uživatelů: 5
Celkem: 321

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.11. 2016
Příspěvků: 11 | Témat: 1

29.12 2016 17:23


Ahoj pánové (a samozřejmě dámy),
mám tu oříšek, audi a6, 2.5 TDI** AKN 110 kw, rv 2001
KOupil jsem to cca před měsícem, udajně je to cca 5.000 km, co bylo měněno čerpadlo. schválně byl odpojen snímač zdvihu jehly. Auto jelo, jen občas se rozvítilo ABS**/ESP** a nejelo to- regulační odchylka.
Když se snímač zdvihu jehly zapojil, nejelo to vůbec.
Když sem auto začal dávat tak nějak do kupy, zjistil se, že špatný čidlo teploty, tak sem ho vyměnil a od té doby to ABS**/ESP** svítí 98% doby, co je auto nastartováný a samozřejmě nejdede. Po překročení 2500 otáček ABS**/ESP** zhasne auto jede jak čert.
Tak jsem se pustil do předvstřiku, který byl nastaven na 16°, nastavil jsem ho podle grafu (-2°) tak ani na volnoběh to nezhaslo, tak jsem ho nastavil na tabulkových 2° a paráda až do cca 3200 otáček, kde auto dostane infarkt a znova se probere až zase tak 2800 otáček. občas to zazlobí i při jiných otáčkách, ale jen tak na cca 2-5 vteřin.
Dále jsem zjistil, že je tam čerpadlo 0 470 506 016 což by měla být verze motoru 132 kw a AKN je 110 kw
Všem děkuji za radu, která povede na jiný výsledek než, vyměň čerpadlo
nahoru

sponzor





29.12 2016 17:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

29.12 2016 22:05


Udajně bylo měněno čerpadlo toto jest nejsvatější informace která proběhne snad vždy při prodeji 2.5 TDI*..není to žádný oříšek nýbrž běžná rutinní zaležitost.

Tak ted jinak,přestan laborovat protože to čerpadlo co tam máš je na stopro po šetřivo- českokutilsku složený z nekolika kusů jen aby to nák jelo a pryč stim ošklivym autem který chtelo jen penize furt sakra.
Bosch service rozebrat a nechat dát dokupy a odtočit na mašině,tak jak se to dělat má.

Dle čísla je tam čerpadlo 106E který tam nemá co dělat anebo viz výše je čerpadlo poskládané z čehokoliv proto byl schválně odpojen řídící vstřik pač snim to nejelo vubec diky tomu jak se tomu ferdovi tak kompletáž čerpadla asi uplně nezdařila.
Naposledy upravil Satas dne 29.12 2016 22:12, celkově upraveno 1 krát. (12% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.11. 2016
Příspěvků: 11 | Témat: 1

29.12 2016 22:10


Já znám toho mechanika, co to tam dával a to čerpadlo je opravdu repas. Jen něco povídal, že tam dával asi tři, než to začalo fungovat, protože se udajně při repasu nemění nějakej ventílek v čerpadla a prej padala nafta nebo co.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

29.12 2016 22:13


Aha a ten mechanik kterej to repasoval má doma EPS stolici od Bosche za 10 míčů jo?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.11. 2016
Příspěvků: 11 | Témat: 1

29.12 2016 22:14


Jo a to čerpadlo už je tam udajně rok, co to koupil (říkal mechanik). Dokud sem nevyměnil čidlo teploty, tak to fungovalo. Ale to čidlo ukecávalo o 30°C
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.11. 2016
Příspěvků: 11 | Témat: 1

29.12 2016 22:16


To nerepasoval on, ten repas někde koupily, nevim kde. Ale auto se dávalo normálně do kupy. Tenkrát do toho narval cca 50.000,- říkal mechanik.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.11. 2016
Příspěvků: 11 | Témat: 1

29.12 2016 22:18


Dělaly se tlumiče, komplet brzdy, atd. Neskládalo se to na prodej.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

29.12 2016 22:20


No on neni repas jako repas nikde neni psaný že se ten repas nemuže znova podelat,kazdopádně pumpa 016 v AKN nema co delat.
nahoru

sponzor





29.12 2016 22:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.11. 2016
Příspěvků: 11 | Témat: 1

29.12 2016 22:22


Takže myslíš, že výměna čerpadla je jediný řešení?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

29.12 2016 22:54


No křistálovou kouli nemam nejsem bohužel schopnej od klavesnice určit zavadu,ale jeví se to jako čerpadlo ko.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.11. 2016
Příspěvků: 11 | Témat: 1

30.12 2016 9:08


Jen hledám možnosti, než budu muset měnit čerpadlo.
A promiň, ale odpovědi typu že slátal čerpadlo na koleni a že tam to čerpadlo nemá co dělat mi moc nepomohou.
Čekal sem spíš odpovědi typu zkus tohle..... Mohlo by to bejt tohle.....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.11. 2016
Příspěvků: 11 | Témat: 1

30.12 2016 9:12


Otázka, je schopný čerpadlo z AKE fungovat v AKN? Abych třeba nenechával opravovat čerpadlo, který tam stejně nebude fungovat.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

30.12 2016 9:55


Odpoved typu slatal čerpadlo je použita naprosto zamerně,neservisuji tyhle auta 3 dny a zažil jsem takovy dobytčárny co jsou lidi schopný udělat kvuli tomu aby nemuseli vyndat korunu že by ses divil.Už jen to že byl jak píšeš zamerně odpojen řídící vstřik o nečem vypovídá.

Pokud diag píše jehlu G80 je to řídící vstřik tzn byl odpojený to si našel..pro sichr mu změř ohmy na konektoru kolik má měl by mít kolem 100 ohmů,ideal nejprve zkusit dát jiný stejný řídící vstřik na zkoušku jestli on nedává čerpadlu špatné info ale za 15 let se mi toto nikdy nestalo a nikdy jsem to neřešil.

Pokud se nadále nic nezmění a stále píše řízení začatku vstřiku a rozvecuje se ABS** je čerpadlo špatně nastavené vuči rozvodu nebo prostě nefunguje dynamické nastavování předvstřiku coz muže být pravě zpusobeno tim složenim z vice kusu třeba.Zjisti si kdo a kde tu pumpu repasoval....on to totiž už dneska dělá kdekdo se ráno probudí.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.11. 2016
Příspěvků: 11 | Témat: 1

30.12 2016 11:15



Řídící vstřik má 97 ohm, když neni zapojenej, tak to za jízdy ukazuje přesvstřik 0° když ho zapojim, ukazuje od 0° do cca 5°.
Jen co sem nevykoukal, kolik tam je, když se vyhodí chyba.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.5. 2016
Příspěvků: 84 | Témat: 9

31.12 2016 0:39


Není jednodušší, než debata na celou stránku, po prvním tipu od Satase rovnou zajet do Bosch a nechat to opravit? Čerpadla na dvaapůlách jsou normální problém a nestojí to svět. Vždycky to má skoro identický příznaky. Vezmi čerpadlo a nech ho opravit. Já jsem pro jistotu nechal vyměnit i vstřiky a mám klidný spaní a auto ve spolehlivým stavu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.11. 2016
Příspěvků: 11 | Témat: 1

16.01 2017 9:32


Jednoduší to samozřejmě je, ale kdybych to chtěl vézt někam aby mě to stálo křivoklát, když by to může být nějaká ˇkravinaˇ tak raději vyzvídám. Jinak to opravdu ve finále budu posílat do toho Bosche.


tenjehozjmenonevyslovuj (31.12 2016 0:39) orig :
Není jednodušší, než debata na celou stránku, po prvním tipu od Satase rovnou zajet do Bosch a nechat to opravit? Čerpadla na dvaapůlách jsou normální problém a nestojí to svět. Vždycky to má skoro identický příznaky. Vezmi čerpadlo a nech ho opravit. Já jsem pro jistotu nechal vyměnit i vstřiky a mám klidný spaní a auto ve spolehlivým stavu.
nahoru

sponzor





16.01 2017 9:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.11. 2016
Příspěvků: 11 | Témat: 1

24.03 2017 10:27


Tak koupeno z vrakoviště jiný a funguje to krásně.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email