Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 17 dubna 2024
Celkem je zde 136 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 136
Uživatelů: 0
Celkem: 136

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.8. 2015
Příspěvků: 25 | Témat: 3

19.01 2017 17:23


Jo a jinak,jak tak koukám, tak tenhle problém bude zřejmě výrobní vada !!!
Protože ten počet lidí,co to řeší je dost nestandartní a to je podle mně jen špička ledovce. X lidí to zatím ani neví, že ten problém mají! Co vy na to říkáte ?
nahoru

sponzor





19.01 2017 17:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

19.01 2017 20:21


Je to vyrobni vada a mela by na to byt dle meho svolavacka, stejne jako na treba jako u vw grupe problemu s dvernim zamkem v letech 96 az 2001 je tam prokazatelna chyba pajeni ktera porusuje normu IPC a nikdy na to stahovaci akce nebyla... Takovych chyb jsou mraky kde automobilka mlci aby nemusela platit...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.5. 2014
Příspěvků: 50 | Témat: 3

20.01 2017 8:24


rastahk (19.01 2017 17:23) orig :
Jo a jinak,jak tak koukám, tak tenhle problém bude zřejmě výrobní vada !!!
Protože ten počet lidí,co to řeší je dost nestandartní a to je podle mně jen špička ledovce. X lidí to zatím ani neví, že ten problém mají! Co vy na to říkáte ?

Přesně jak píšeš, dokud jsem to tady nečetl , nenapadlo by mě sáhnout na ten pin . Měl jsem za to že je to samostatný kabel,ne že je to řešené takto. Už cca rok bojuju s tím že mi to dobíjelo jen 13,2 V neřešil jsempáč to stačilo baterku dožduchat. Furt jsem si myslel že to dobíjení omezuje z nějakého nesmyslného důvodu batery management.. Nikdy jsem nepozoroval problém, ale při teplotách co byly teď (-19),startér točil docela vlažně..Startér rozdělaný , ve stavu A1,no prostě netočil nic moc když byl motor stuhlý.Včera jsem přelisoval ten kabel(byl pěkně vyhřátý) a teď startér točí jak za studena tak za tepla jak o život,dobíjení 14,1V...Ještě jsem si všimnul ,že při studeném startu vždycky začalo škvrčet rádio - jasné podpětí na anténním zesáku,teď už to nedělá.
Největší sranda je, že mi sem jezdí na servis 3 x A6 3,0 TDI* stejných ročníků a já jsem si změřil dobíjení a dobíjí všecky blbě jako dobíjelo mi! Proto jsem usoudil že je vše ok . Tak budou mít radost.Nejsem elektrikář, spíš z donucení, toto mě ale nenapadlo.Díky za tohle fórum !
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

20.01 2017 9:09


kleste nemam,tak jsem provedl sverakomackani - vysledek ,sveracek se rozlomil !
Nicmene jedna strana se uz tak nehreje.
Mel jsem zde kamarada co dela elektro.... jede ted na hory,ale az se vrati,prinese kleste na to a zmacknu to jak to ma bejt!
Rikal a ma pravdu,ze to neni reseni to zmacknout "jen ze dvou stran" ,protoze se to na krajich otevre! Chce to oprevdu tema klestema cmacknout ze vsech stran. Uvidim za tyden. Nicmene jsem dnes take pocitove lepe startoval - lepe tocil.

Popripade,nevite,zda se da ten kolik objednat novej?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.5. 2014
Příspěvků: 50 | Témat: 3

20.01 2017 9:32


Ono je to celkove to přelisování nic moc, chtělo by to vyměnit kable. Pokud tam byl přechoďák jak prase,jako že byl, tak je to vyhřáté a je to oprava na chvilku..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 625 | Témat: 36

20.01 2017 10:13


Simvás, kde jsou jaké kolíky v motoru? ...na kterých by se mělo měřit napětí altíku.
Já vím jenom o tom kolíku na kostře u baterimanagementu u rezervy.

Já zas mám nízké palubní napětí když není nastartováno.
V zapalovači je méně než na baterce.

Dík
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.1. 2011
Příspěvků: 4 | Témat: 1

20.01 2017 11:51


Zdarec řešil sem přes svátky to samé na A4 B8,pořád se vybíjela baterka. Pak sem změřil dobíjení na alt 14,8V a pod předním oknem 13,2V. Za altikem se to taky hřálo.
Byl vyhřátý kabel u starteru, celej sem ho vyndal u starteru sme ty konce uřezali , kontakty odvrtali, vyčistili zalili cínem zalisovali , pro sichr ještě prohřáli autogenem složili a auto dobíjí bez jediné ztráty, vybíjení taky žadné tak snad už to bude ok.

Asi to ojebali u všech řad.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

31.01 2017 12:01


Tak hlasim,ze mam klestema znovu zmacknuto a kolík i kabel naprosto studenej!
A jak to toci! (mozna jen placebo ) Ale rozhodne se nehreje!
nahoru

sponzor





31.01 2017 12:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.9. 2015
Příspěvků: 136 | Témat: 11

31.01 2017 12:09


patper:
kde se ty kleště dají sehnat, nebo u koho se to dá udělat?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

31.01 2017 12:22


Mě to dělal kamarád....Kleště donesl z práce.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.8. 2015
Příspěvků: 25 | Témat: 3

28.02 2017 7:59


To jsem našel na jednom foru....jen tak pro zajímavost
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 625 | Témat: 36

28.02 2017 9:04


Kde to probohaje, v kerejch místech?
Já v motoru žádný takový kabely nevidim.
....že bych to zkontroloval.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

28.02 2017 10:36


Ono ro taky mit nemusis ja je taky nemel na a6 jinak jsou pohled pred autem na leve strane u torpeda
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 625 | Témat: 36

28.02 2017 20:33


takže ne pod torpedem
nalevo od palivovyho filtru tam mám něco v černy izolaci
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

28.02 2017 20:47


Ja nepsal pod torpedem ale u torpeda ale ty to taky nemas ten kabel ja taky nemel delali se od roku snad 2005/6 tusim
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

09.03 2017 16:23


Jen info.
Od te doby co jsem klestema na to urcenyma oba konce radne zmacknul,tak obrovske zlepseni startovani i dobíjeni. Kdyz porovnavam jak se to jevilo pred tim (musel jsem dobijet baterii).
Takze, pokud se to deje u vetsiny A6tek,tak doporocuji (pokud se hreje) nekam zajet,kde to klestema na to urcenyma zmacknete! Opravdu je to znat.
nahoru

sponzor





09.03 2017 16:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 255 | Témat: 2

09.03 2017 18:44


ja som dnes cely ten kabel menil za novy, predtym dobijanie 13,7V teraz 14,07V , rozdiel je aj v startovani, rychlejsie toci starter
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

09.03 2017 19:58


A kdyz ten kabel v motorovem prostoru nemam je nekde spojenej ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.2. 2011
Příspěvků: 234 | Témat: 3

09.03 2017 21:35


tiež môžem potvrdiť lepšie štarty. a dokonca sa mi zdá, že aj tie úbohé xenóny lepšie svietia.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 255 | Témat: 2

11.03 2017 12:19


zalisovanie koncovky nepomoze, dnes som rozparal stary kabel, pri tej koncovke ho pekne palilo
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.2. 2011
Příspěvků: 234 | Témat: 3

11.03 2017 12:43


bady555: ja som to až taký extrém nemal, ako ty. mne sa hrial, len keď som zapol vyhrievanie predného okna, inak bol studený. po zalisovaní sa nehreje, takže mi to pomohlo.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 255 | Témat: 2

11.03 2017 12:50


mne tiez vsetko ok,ani sa nehrial,ale na alternatore som mal 14,1 a na tej koncovke kde startujes alebo dobijas bolo 13,7V
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.8. 2015
Příspěvků: 25 | Témat: 3

21.03 2017 5:46


Jinak po ty oprave, kdyz merite to napeti na baterce, tak pri zatezi vse pozapinany (svetla, vetrak naplno atd..) nebo normal bez ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.2. 2011
Příspěvků: 234 | Témat: 3

21.03 2017 20:15


to je jedno. keď je všetko ok, tak ti to musí dobíjať cez 14V
nahoru

sponzor





21.03 2017 20:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

21.03 2017 22:12


Presne, merit po rozsviceni a idealne hned po startu kdyz baterie neni dobita jizdou..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email