Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 438 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 430
Uživatelů: 8
Celkem: 438

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.3. 2017
Příspěvků: 3 | Témat: 1

14.03 2017 21:39


Zdravím všechny,

mám takový problém s A6, r.v. 2006, 2.0 TFSI*, se kterým si nikdo neví rady.

Popis závady:
1) začalo pískat Turbo* (delší dobu)
2) těsně před jeho repasí začala svítit kontrolka tlaku oleje, tak však po rozjetí a zvýšení otáček zhasla. Po ujištění servisem, že pokud mazání nesvítí, tak se nic nestane se s autem chvíli jezdilo. Vyměnilo se čidlo tlaku oleje a kontrolka cca 2 dny nesvítila. Pak se zase rožla.
3) po prár dnech začaly na volnoběh kolísat otáčky, jako by motor běžel na 3 válce

Auto šlo do servisu kde:
1) proběhl repas turba, které bylo kompletně vysypané (v intercolleru byly údajně 2l oleje a ve vaně železné částečky)
2) vyčistilo se čerpadlo oleje
3) vyměnily svíčky
4) vyměnily dvě cívky, které dávaly špatné hodnoty
5) vzducháč + olej

Výsledek:
Auto do zahřátí motoru jede na 3 válce (kolísají otáčky). Po zahřátí jede naprosto normálně. Při vyšších otáčkách jako by byl slyšet proud vzduchu, který se tlačí nějakou škvírou ven, čím více otáček tím více to "fičí". Po cestě ze servisu (cca 70km) se mi rozsvítila kontrolka tlaku oleje těsně před barákem až jsem vyzkoušel vyšší otáčky motoru. Taky se mi zdá, že je motor výrazně línější než byl se špatným turbem.

Pokud mi někdo poradí co s tím, tak budu rád. Mechanici si nevědí rady. Zatím mi doporučili repas/výměnu olejového čerpadla.

Auto bylo čipované na 165kw cca 7 let zpět.

Díky za tipy
nahoru

sponzor





14.03 2017 21:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.2. 2011
Příspěvků: 317 | Témat: 22

15.03 2017 18:08


Čau o tomhle je tu dost tyhle motory trpí na brání oleje a když se to neřeší tak destrukce valcu...zacni že zmeris kompresi válců ....Nebuď líný a hledej např.
https://audiklub.cz/forum/tema/341359-a4-b8-spotreba-oleje-pistni-krouzky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 28 | Témat: 5

16.03 2017 19:08


Prchy: ale on nema EA888 ty byly az 2008 a dal. On ma jeste
starší verzi motoru, ktera nema retez ale řemen a na tohle
Netrpí!!!
1) změřit reálnej tlak oleje, pojed bude nízkej sundat vanu
A podivat se na sací koš, jestli neni zasranej, pokud ne, tak
Čerpadlo..
2) Bezi na 3 válce bez diag ti nikdo nepoví..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

16.03 2017 23:12


petra8 (Čt, 16.03, 2017 19:08) orig:


Ono to neni o rozvodech, ale o typu pistnich krouzku. Ty maji az do roku 2012 vsechny stejny. Jde o jejich tvar a nachylnost k zapekani. daji se zamenit na novejsi provedeni, bohuzel ty novejsi maji jine i ojnice a je nutno to vymenit komplet. Coz je nemala castka za dily a nasledne i praci. Navic je nutno v lepsim pripade pocitat s vyhonovanim valcu. V tom horsim se suchou vlozkou valce x 4.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.5. 2011
Příspěvků: 89 | Témat: 0

17.03 2017 7:46


Změřit tlak oleje to je první podle mě to že se rozsypalo Turbo* bude od toho mazání nechápu že když dáváš nový Turbo* a svítí ti tam mazání tak to nezkontrolujete může se ti stát že teď si dáš Turbo* ještě jednou a zbytečně.... Hlavně az zjistíš že to nemaze nedávej nový čerpadlo a jelikož už ti to jede na 3 válce tak rozdělej vršek tzn ventil dekl dolů a podívej se na váčku a hlavně na uložení váčky a dál podle mě nebudeš muset nic dělat poněvadž budeš řešit pak už jen nový motor... Nechci strašit ale už jsme to párkrát řešily
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.3. 2017
Příspěvků: 3 | Témat: 1

18.03 2017 13:16


petra8 (16.03 2017 19:08) orig :
Prchy: ale on nema EA888 ty byly az 2008 a dal. On ma jeste
starší verzi motoru, ktera nema retez ale řemen a na tohle
Netrpí!!!
1) změřit reálnej tlak oleje, pojed bude nízkej sundat vanu
A podivat se na sací koš, jestli neni zasranej, pokud ne, tak
Čerpadlo..
2) Bezi na 3 válce bez diag ti nikdo nepoví..


1) vana byla sundaná - byly tam nějaké kovové částice (asi z turba)
2) sací koš vyčistil
3) čerpadlo rozebral, vyčistil a složil

Výsledek je ten, že to nedělá tak často jako dřív, ale dělá. Tlak se odečítá z diagnostiky, nebo je na to nějaké tlakoměr? Já nevím přesně co dělal, protože to je ještě přes jednoho týpka, takže to mám jen zprostředkovaně.

Díky H.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.3. 2017
Příspěvků: 3 | Témat: 1

18.03 2017 13:25


Nitro-xXx (17.03 2017 7:46) orig :
Změřit tlak oleje to je první podle mě to že se rozsypalo Turbo* bude od toho mazání nechápu že když dáváš nový Turbo* a svítí ti tam mazání tak to nezkontrolujete může se ti stát že teď si dáš Turbo* ještě jednou a zbytečně.... Hlavně az zjistíš že to nemaze nedávej nový čerpadlo a jelikož už ti to jede na 3 válce tak rozdělej vršek tzn ventil dekl dolů a podívej se na váčku a hlavně na uložení váčky a dál podle mě nebudeš muset nic dělat poněvadž budeš řešit pak už jen nový motor... Nechci strašit ale už jsme to párkrát řešily



Tak Turbo* se dát muselo, jinak by to brzo vlítlo do sání. Tlak oleje přisuzuje špatnýmu čerpadlu (doporučil repas). Otázka je proč otáčky nekolísají když je motor zahřátej, ale jen při studeným motoru?

Díky H.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.5. 2011
Příspěvků: 89 | Témat: 0

18.03 2017 16:37


Hele rozumím tomu proč jsi dával Turbo* ale vysvětlím ti to ještě jednou to že jsi dělal Turbo* je jen následek něčeho jelikož ti svítí mazání tak to bude nejspíš tím neříkám že 100% ale typl bych si to jelikož píšeš že se ti to občas rozsvítí i nyní tak se ti může stát že to nový Turbo* zničíš a budeš ho dělat znovu jelikož z spousty koncernových vozu mazání svítí až od 2tis otáček a další věc je za mazat to může ale málo což bývá většinou proto ti pisu jak ostatní změř tlak oleje měří se tlakoměrem namontujes ho místo snímače tlaku a změř kolik to maže a pak rozdělej ten vršek a podívej se na uložení vačky pac jak jsem ti psal víš možná bude vyřešené a budeš shánět motor veškeré tvé problémy mohou být díky tomu mazání a že bude motor přídřeny a změř si aji komprese jak ti psali ostatní a kovové částice nevěřím že jsou jen z turba takže jak jsem ti psal výše pochybuji že to bude olejovým čerpadlem jestli ho vyměnis a nezkontrolujes zbytek je pak tvá věc a nevím jestli zrovna nahoře u těch Vacek není sítko v jednom těsnění a pokud by to bylo ok tak pak bych řešil kolísání otáček které může být způsobeno tím mazanim
nahoru

sponzor





18.03 2017 16:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email