Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 346 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 341
Uživatelů: 5
Celkem: 346

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

26.02 2010 13:56


Javim: ajo kurwa... necetl... a propo...

Jean: Tiptronic bude akorat prvnich par km nez si tiptronic zvykne a pak to drandi jak ma...

sTeblo: nerikej tomu "jebka", jeste budu muset posilat auto k psychologovi...
nahoru

sponzor





26.02 2010 13:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

26.02 2010 14:00


sanysek: ja tomu jebka nerikam, ja to auto mel rad, to root to tak nazval, tak abych zachoval jeho oznaceni, aby vedel o cem se bavim, jsem to napsal taky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.4. 2008
Příspěvků: 227 | Témat: 12

04.03 2010 22:07


flashmajster:
VLADDO: Trošku nechápem tvrdenie že krutak sa ponecha, potom je aký zmysel čipovania? To čo ťa tlačí do sedadla je krutak a nie výkon takže čo z toho že pri 5000 rpm to bude mať o pár kobiliek naviac keď neťaháš za sebou zabrzdený tank??



V podstate mas pravdu... narazam len nato ze ked som sa ich opytal ci maju skusenosti s cipovanim kombinacie 2.5 TDI 114kw s prevodoukou multitronic ( u tej prevodovky udajne nieje vhodne zvysovat krutiaci moment viac ako je tam od zakladu) ich odpoved bola upravujeme aj riadiacu jednotku prevodovky tak aby sa jej zivotnost rapidne neznizila. to zanmena krutak moc nepustit hore. to mi bolo povedane. a ze smelo do toho. robievaju aj takuto kombinaciu.. ale ci v tom nieje viac vydina € ako skutocnost o vhodnosti alebo nie...
v podstate chcem auto cez leto predat tak sam neviem ci zainvestovat a zneprijemnit zivot buducemu majitelovy(ked sa to zacne kur..) alebo kaslat nato
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

04.03 2010 23:06


VLADDO: Nechaj to tak, okrem multitronicu tam má ešte aj čerpadlo a vačky takže nový majiteľ sa nudiť nebude
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

04.03 2010 23:31


flashmajster:
To čo ťa tlačí do sedadla je krutak a nie výkon


To co tě tlačí do sedačky je setrvačná síla, která je přímo úměrná zrychlení v přímem směru. F = m*a. Základní škola, chlapci ... základní škola.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

04.03 2010 23:44


root:


To co tě tlačí do sedačky je setrvačná síla, která je přímo úměrná zrychlení v přímem směru. F = m*a. Základní škola, chlapci ... základní škola.


Keď sa toto preberalo tak vtedy som chýbal
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

04.03 2010 23:47


root:


To co tě tlačí do sedačky je setrvačná síla, která je přímo úměrná zrychlení v přímem směru.

Ja mám taký pocit že mňa viacej tlačí do sedačky keď idem cez zákrutu a pridávam a nie v priamom smere môžeš mi aj toto vysvetliť...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

04.03 2010 23:50


flashmajster:
Coriolisovo zrychlení?
nahoru

sponzor





04.03 2010 23:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

04.03 2010 23:55


root:
flashmajster:
Coriolisovo zrychlení?

Nerozumiem reči tvojho kmeňa...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

05.03 2010 0:23


flashmajster:
Špatně, sorry to s tím nemá co dělat, přece jen jsem tu kinematiku stejně nedal, coriolis sem nepatří.

Ty řešíš případ rovnoměrně zrychleného pohybu po kružnici no a tam se vyskytuje stálé obvodové zrychlení F = m*a ve směru tečny a dostředivé zrychlení F = m * v^2 / r. To co cítíš je zřejmě vektorový součet příslušných setrvačných sil. Ale vzhledem k výše uvedenému se pouštím do čirých spekulací. Mě šlo o ten vztah moment a zrychlení
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.4. 2009
Příspěvků: 283 | Témat: 29

05.03 2010 0:58


root: co je to zotrvacna sila?

Ked ides do zatacky a pridavas tak tie sily budu funkciou casu, cize ani tie druhe dva vztahy neplatia
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

05.03 2010 1:00


chronikus:
Ty vztahy platí určitě. Ale rozveď to s tím časem, nechápu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.4. 2009
Příspěvků: 283 | Témat: 29

05.03 2010 1:31


root: Len som chcel trochu rypnut s tou zotrvacnou silou. Tie druhe vztahy v podstate platia, ale v pre spravnost by tam mala byt derivacia a za to nas buzeroval profak furt na vyske, tak som sa to hovno rozhodol posunut dalej
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.4. 2008
Příspěvků: 227 | Témat: 12

05.03 2010 7:26


flashmajster:
VLADDO: Nechaj to tak, okrem multitronicu tam má ešte aj čerpadlo a vačky takže nový majiteľ sa nudiť nebude



vacky nu 100% v poriadku. bolo to na kontrole v audi. Auto ma najazdenich 160tis a ja som ho kupúoval ked malo origo 120tis aj podla servisky aj podla servisnej historie. Takze cerpadlo ma este cas
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.4. 2010
Příspěvků: 48 | Témat: 13

11.08 2010 17:58


jen chci dodat, ze cip se dela nejen kvuli vykonu, ale je velka pravdepodobnosyt, ze si snizite spotrebu a to zvysenym vykonem, tzn, nizsi otacky pri stejne rychlosti pred a po cipovani.
Kdo jezdi rychle, urcite rozdil pozna..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.9. 2008
Příspěvků: 95 | Témat: 6

05.09 2010 17:27


Měl jsem RS6 4,2 Biturbo, přeprogramoval jsem jednotku z 450 na 505ps a kroutící moment z 560Nm na 720Nm a nastalo to že TIPTRONIC začal zmatkovat mezi čtvrtým a pátým rychlostním stupněm a bylo více než nutné změnit v řídící jednotce převodovky hodnotu vstupního kroutivého momentu z klikovky motoru do měniče kroutivého momentu z 600Nm na 800Nm a byl klid. Tato úprava jde u TIPTRONIC od roku 2002 pod označením ZF 5HP24A. Toť moje praktická zkušenost.
nahoru

sponzor





05.09 2010 17:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

05.09 2010 17:41


ZF 5HP24A je i v eSku i v u A8 ))) uz od roku 2000

protoze oznaceni ZF 5HP24A je pouze kod prevodovky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.9. 2008
Příspěvků: 95 | Témat: 6

05.09 2010 18:24


To je ale bez 6ti sonoidů na rozvaděči převodovky, tudíž bez elektroniky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.12. 2011
Příspěvků: 1 | Témat: 0

17.10 2013 0:20


HELE JA VIM ŽE JE TO STARÝ TEMA,ALE MAM TEN SAMEJ PROBLEM U ALLROADA,NEŠLO BY TO NĚJAK VYŘEŠIT??JSEM Z PRAHY...DIKY MOC
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

17.10 2013 9:01


Zapamatajte si kazdy jeden, ze upravy softu RJ prevodovky nevie urobit nik tu v SK ani CZ. Takisto ani neviem o tom, ze inde. Teda veta v predoslom prispevku neplati ...e tam od zakladu) ich odpoved bola upravujeme aj riadiacu jednotku prevodovky tak aby sa jej zivotnost rapidne neznizila... HAHAHA
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

17.10 2013 9:02


1bekr:
HELE JA VIM ŽE JE TO STARÝ TEMA,ALE MAM TEN SAMEJ PROBLEM U ALLROADA,NEŠLO BY TO NĚJAK VYŘEŠIT??JSEM Z PRAHY...DIKY MOC

Nepochopil som Tvoju otazku
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 137 | Témat: 17

26.05 2016 13:04


Dobrý den všem, poprosil by jsem o zodpovězení pár dotazů. Mám sice Audi A6 2.8FSI s manuálem, ale zajímá mě, kolik Nm vydrží automat např. po chipu. Když si přečtu, že např. převodovka 6HP19 má vstupní točivý moment 400Nm, co se stane, když jí přidám např. 100 Nm navíc???
Je tam nějaká procentuální rezerva, nebo kolik je bezpečné jít s automatem nahoru? Nebo stačí posunout krouták výše?
Jak je např. možné, že Hyundai ix55 3.0 CRDi 176 kW má krouták 451Nm a verzia E5 dokonce 184kW a 471Nm a vstupní točivý moment převodovky AW TF80SC je podle Vikipedie 440Nm??? A je to od výrobce. Proč to už přímo výrobce překračuje? Děkuji.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

26.05 2016 19:45


Nemas pravdu. Prve 6hp19 malo krutiaci moment 450Nm, druha generacia po upravach 500Nm. Ale vydrzi omnoho viac, samozrejme s rozumom. Popr. Daju sa tam urobit male upravy. Ja som pred upravou prevodovky aj po nej jazdil a jazdim na 760Nm.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 137 | Témat: 17

26.05 2016 20:05


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Jasně, ale tady mi ani tak nejde o to, jestli měla 400, nebo 450Nm, chci vědět, jak jsou převodovky celkově dimenzované.
Zeptám se jinak, kolik procent při správně provedeném chipu převodovku odvaří a kolik je relativně bezpečných a není potřeba se přiměřeného zvýšení kroutícího momentu bát? Při normálním způsobu jízdy.
Vím, že tady se řeší většinou převodovky ZF, ale platí to i pro jiné značky? Např. pro výše zmiňovaný Aisin? Děkuji.
nahoru

sponzor





26.05 2016 20:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

26.05 2016 20:34


na chipu je hlavne dulezity v kolika otackach ten kroutak mas, pokud tomu 6hp19a nalozis 600Nm uz nekdy v 1750rpm, tak jasny ze to nevydrzi, ale v 2500rpm uz to zvladne bezproblemu. Pocitej, ze tam je tak 25-30% rezerva nez co je udavano. Treba u 6hp26 neni problem pres 800Nm.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

26.05 2016 20:50


6hp19 vydrzi po cipe na 300k a cca 600Nm cca 300.000km. Vyskusane, s rozumnym pouzivanim vykonu, vyskusane byvalym pretekarom. Aisin okrem Tuaregu a Cayenne a Phaeton (pozdlzna prevodovka) je sracka (Volvo, Ford, Opel, Peugeot, Citroen atd) - prevodovka zboku
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 137 | Témat: 17

26.05 2016 21:15


Aha, takže se vždy u automatu posouvá krouták až takhle nahoru?
Aisin, např. TF80SC je fakt tak nepovedený?
Je tam vstupní krouták 440Nm, kolik se dá risknout a jak vysoko ho posunout? Je 500Nm moc a ta převodovka nesnese nic navíc? Je opravdu tak špatná? Je mi jasné, že to není ZF, ale dávali to mj. i do Volvo XC90, je ve spoustě jiných aut. Je až tak citlivá na chip? Omlouvám se, že jsem skočil mimo Audi.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

27.05 2016 11:38


s Volvem ti tu asi nikdo neporadi, Aisin v q7/touaregu utahne i letadlo, zvladne az kolem 1300Nm.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

14.03 2017 14:45


Hp HIGH CARS (05.09 2010 17:27) orig :
Měl jsem RS6 4,2 Biturbo, přeprogramoval jsem jednotku z 450 na 505ps a kroutící moment z 560Nm na 720Nm a nastalo to že TIPTRONIC začal zmatkovat mezi čtvrtým a pátým rychlostním stupněm a bylo více než nutné změnit v řídící jednotce převodovky hodnotu vstupního kroutivého momentu z klikovky motoru do měniče kroutivého momentu z 600Nm na 800Nm a byl klid. Tato úprava jde u TIPTRONIC od roku 2002 pod označením ZF 5HP24A. Toť moje praktická zkušenost.


Ano presne ten to problem jsem u RS6 taky mel, byl potreba vypajet svab z rj prevodovky a poupravit tento 600Nm limit a trochu urychlit i razeni.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email