Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 514 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 511
Uživatelů: 3
Celkem: 514

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

12.12 2012 17:20


Zapoj na baterku paralerně 4 kapacitatory a už se ti vživotě nevibie. Energie uložená v 1F kapacitorech je schopná nastartovat auto a nebo alespon to není takovej proudovej náraz na baterku, ty kapacitory jsou ti schopný dát impulzně 200amp, takže ten první obrovskej odběr než se startér vůbec otočí je to schopný vyrovnat, nabíjí se cca za pár sekund ))
nahoru

sponzor





12.12 2012 17:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

12.12 2012 19:04


Ricman666: nejde mi o to, aby se nevybila...jde mi jen o to, aby auto vedelo, ze ma novou baterku. I kdyz s tema kondenzatorama to neni spatny napad....ale vim co to dokaze, kdyz to bouchne a to fakt neee, dekuji
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.3. 2011
Příspěvků: 276 | Témat: 14

12.12 2012 21:03


sTeblo: páni, teď si mi oživil vzpomínku na praxi ve škole kdy jsme úmyslně odbouchávali kondíky a měli z toho děsnou prdel
Nicméně, dát si něco takovýho do auta, ... asi bych měl každý ráno strach otočit klíčkem

P.S. sorry za OT
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

13.12 2012 9:51


SickFish: tak my to ve škole nedělali schválně, ale při zapojování různých obvodů se to dost často stávalo Jeden učitel nás za to mlátil tyčkou z růžového deštníku po rukách
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

13.12 2012 10:14


ja dodneska popravde presne nevim, zda si RJ battery managementu drzi v sobe nejaky preddefinovany mapy/krivky OEM baterek, nebo je to opravdu jen o tom, ze pri prekodovani se vymaze wear level a jednotka si sama nastavi nove max. hodnoty z kterych pak ten wear level pocita..

Podle meho nazoru spise ten druhy pripad. Tak jako tak, pokud nechcete kupovat original, dejte tam aspon tu samou baterii co do kapacity, vyrobce, parametru a prekodujte to na puvodni OEM cislo s tim, ze zmenite seriove cislo na nejake vyzssi. To se mi osvedcilo a funguje to bez problemu.

ad prekodovani, urcite to udelat musite, ted s prichodem zimy jsem resil x pripadu, kdy po vymene baterie a neprekodovani auto delalo problemy (na MMI* ukazovalo vybitou baterii, doslo k odpojovani napajecich okruhu MMI* atd..)

Jinak budte opatrni pri odpojovani a pripojovani baterie, nejlepsi je nechat auto na zaloznim zdroji (baterii, kvalitnim bateriovem boosteru, pozor ne nejake trafo nabijecce ci levnem boosteru bez vnitrni baterie!!!) pres predni terminaly v motoru..znam nejeden pripad, kdy odesla pri vymene RJ baterry managementu, ci jina rj v aute (dimmi by vam mohl vypravet, ted ji kupoval novou)..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

13.12 2012 10:24


Lumpiq: super, díky za radu. Mrknu na původní baterku, měla by být tuším stejných hodnot. A dokóduju kdyžtak ji.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.2. 2012
Příspěvků: 155 | Témat: 13

13.12 2012 10:25


Tak to zas tak jednoduché není , jak jsem psal :/
Lumpiqu, bylo by možné se u Tebe zastavit a napravit to.Třeba zítra ? Díky
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

13.12 2012 10:43


zadnou vedu bych v tom ale nehledal, zazalohujes palubni napeti, vymenis baterii, nakodujes a jedes...

zitra sem na sluzebni ceste, v nedeli budu...
nahoru

sponzor





13.12 2012 10:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

13.12 2012 10:45


jinak pokud jezdite kratsi trasy, napr do prace, zpet ci mene casto, doporucuji si koupit udrzovaci pulzni nabijecku..dobra vec

vlasta vam ji doda, boshku..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.2. 2012
Příspěvků: 155 | Témat: 13

13.12 2012 10:56


Super, v neděli bych mohl k večeru.Pojedu z Neratovic z hokeje.Kde bych Tě zastihl třeba okolo půl osmé ?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

13.12 2012 12:03


Lumpiq: A jakou na to dá slevu pražákům, nepražákům a moravské lůze?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.8. 2009
Příspěvků: 119 | Témat: 8

17.12 2012 20:25


Teprve dnes jsem vyměnil baterii (Exide EA1005).

Stav baterie u staré baterie 100%
Připojil jsem zálohu napětí, vyměnil baterii
Stav baterie u nové baterie 5%
Pomocí VAGu jsem nastavil novou baterii a stav baterie skočil na 100%
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2010
Příspěvků: 58 | Témat: 12

18.12 2012 22:42


no to si děláte kozy že se něco kóduje na baterce,kam ten svět spěje,za chvílu budem kodovat aj nové gumy ne
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

25.12 2012 21:50


sTeblo a SickFish: ty kondíky vám jenom tak nebouchnou. Bouchají jenom tím, že se tam dá víc namětí než je dáno. A elektroliťáky bouchnou pokud je tam dlouhodobě víc proudu než je psáno, impulzně vám nebouchnou to fakt ne. To mi připomělo jak jsem oživoval baterii od notebooku svářečkou

zde video k zamyšlení
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 12.12. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 6

31.12 2012 18:44


Nevíte kde sehnat baterii s označením 000 915 105 DL, což je náhrada za původní 4F0 915 105 D. V Audi za ní chtějí přes 6.000 Kč. Je to Varta, 110 Ah, startovací proud 850 A. Na netu jsem našel pouze s vyšším startovacím proudem - 920 A, tak nevím, zda ji tam mohu dát?

Osobně si myslím, že by to ŘJ správy baterie vadit nemělo. Navíc je za poloviční cenu než v Audi
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

31.12 2012 23:52


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
si kup
nahoru

sponzor





31.12 2012 23:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10996 | Témat: 89

01.01 2013 6:42


A8 ma nejake terminaly v motoru, lumpiq?

Jsem nic nenasel a oteviral kufr pres pojistky

Edit: jo, my jsme v a6
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

01.01 2013 13:50


vepredu nema, to ma jen A6..ale vzadu ma jeden terminal primo z Karoserie* pro zem a druhou si musis opatrne chytit na kabelu jedine...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 372 | Témat: 19

01.01 2013 13:55


JTcko:
Nevíte kde sehnat baterii s označením 000 915 105 DL, což je náhrada za původní 4F0 915 105 D. V Audi za ní chtějí přes 6.000 Kč. Je to Varta, 110 Ah, startovací proud 850 A. Na netu jsem našel pouze s vyšším startovacím proudem - 920 A, tak nevím, zda ji tam mohu dát?

Osobně si myslím, že by to ŘJ správy baterie vadit nemělo. Navíc je za poloviční cenu než v Audi


Originál je Varta Siver Dynamic, která se převleče za Origo. Varta může být i BOSCH - je to jen rebrand.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 624 | Témat: 36

10.03 2017 15:49


Zrovna mj, řeším baterku, když nechám chvilku zapnuté zapalování hned to rozvěcuje žlutou baterku na maxidotu a když jsem VeCeDéSoval už jsem nenastartoval. Dobíjí to 14V tak snad na tuty baterka.
A narazil jsem na stejný problém.
Mám tam 4F0915105D 110/520/850. Podle vinka tam má být na konci ještě L v audi origo nesmysl 8000,-
Na trhu je varta s těmito oem kody, ale má startovák 920A.
Rozměry předpokládám jsou stejné.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Otázka zní: můžu ji tam dát?.....a nemuset kodovat...jo kodovat bude lepší, změnit poslední číslo v seriovem čisle, žeo.

Předem díky za vysvětlení, určitě to bude zajímat i další hmmm... zoufalce jako jsem já.




Ad ty kondíky..tady je firma, která je přímo k tomuto učelu vyrábí, už jsem to sem dával. Mám pocit, že k tomu ještě dělají nějaký obvod, že není ten kond trvale připojený, aby se nevybil zároveň s baterkou v případě nějakého vybíjení. V tom videu tam co jsem viděl na ten kondik 5x nastaroval, ale manipuloval přet tím a potom s nějakým přepínačem, vysvětloval to tam v ruštině, tak jsem to nepobral, kdyby to někoho zajímalo, to video najdu a linknu to sem.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.8. 2016
Příspěvků: 13 | Témat: 2

14.03 2017 12:30


Ahoj. Mám K.O. baterii. Stará Varta 85Ah. Chci se zeptat jakou si mám koupit? V návodu jsem to nenašel. Na netu lidí píšou různé kapacity. Někde že stačí 70Ah a jiný zase že 100Ah. Jsem z toho jelen...
PS: A6 c5 132kw quatro
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

14.03 2017 13:09


Damned (10.03 2017 14:49) orig :
Zrovna mj, řeším baterku, když nechám chvilku zapnuté zapalování hned to rozvěcuje žlutou baterku na maxidotu a když jsem VeCeDéSoval už jsem nenastartoval. Dobíjí to 14V tak snad na tuty baterka.
A narazil jsem na stejný problém.
Mám tam 4F0915105D 110/520/850. Podle vinka tam má být na konci ještě L v audi origo nesmysl 8000,-
Na trhu je varta s těmito oem kody, ale má startovák 920A.
Rozměry předpokládám jsou stejné.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


diagnostika dokáže vybít bat.jak nic.
kor když diagnostikuješ delší dobu a bat. není už nejnovější.
já při tom připojuju malou nabíječku,co mě udržuje bat.
v zimě moc nejezdím.
ten start. proud, čím větší tím líp.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

14.03 2017 13:16


C5 se nekoduje baterka tak pohoda a koupit si muzes od 74-po klidne 120 osobne mam 95 a dalsi si koupim 100no a je nejlepsi dle toho kolik mas. vybavy a pokud. mas webasto tak min 85
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email