Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 366 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 365
Uživatelů: 1
Celkem: 366

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.7. 2014
Příspěvků: 112 | Témat: 20

07.02 2017 15:03


W12 mam v phaetonu, kterej je o peknej kus tezsi, spotreba mesto minimalne 20, spis 22-24, mimo mesto cca 12. Co jezdim trasu Brno-Zurich, tak jsem vetsinou kolem 11-12l/100km, zalezi dost na plynulosti provozu, a taky na hmotnosti boty

A8 D2 4.2i kolem 18l mesto, 10 mimo.

Z te 4.2TDi bych mel spis strach, pokud by to nebylo novy auto. I kdyz nevim jak je na tom spolehlivosti 4.2FSI, ale stara 4.2i v D2 je vyborna a dost spolehliva. Na te nafte se podle me vic podepise napr. zanedbana udrzba predeslyho majitele..

jasne, ze FSI* a MPI* jsou uplne jiny motory, ale porad je to vetsi benzinova atmosfera = tzn min veci k vymene, a vykonova rezerva
Nejak me proste ta 4.2l nafta nedava vubec smysl, snad jen ze je nekdo vylozene priznivce dieselu.
nahoru

sponzor





07.02 2017 15:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.2. 2016
Příspěvků: 105 | Témat: 15

08.02 2017 21:07


Nevím, mám 4.0 TDI* V8. Dělaly se rozvody, na které auto pár let čekalo a od té doby je auto skvělé. Leju jen olej a řeším prkotiny, co jsem si udělal spíš sám svým nadšením. Jako je smazaný MMI* přes bootloader, rozházená geometrie kvůli tomu, že jsem nechal na vzduchu udělat nějaký mistry ze servisu raz dva. A převodovku, která po výměně oleje za nový typ potřebovala update, protože se jinak hřála a po updatu zase udělala špatnou adaptaci. Nyní mám již vše vyřešeno a auto skvěle jezdí. Dávám polodelší trasy, mám kolem 9l spotřebu, když jezdím do těch 150km/h. Faktem je, že tam mám špičkový čip od renomovaného a doporučeného člověka a olej měním po 10 tis. v převodovce jsem měnil pro jistotu 2x za sebou po 10 tis. Ale jak říkám, vše maká dle představ. Kromě kravin, co si udělám sám je auto neuvěřitelně spolehlivé. Nicméně pro lidi je to takový strašák typu co kdyby. Nicméně je fakt, že mám poměrně málo najeto. Auto se kupovalo s minimálním nájezdem z Německa, kde roky a roky stálo a čekalo na nového majitele, který si udělá chrastící rozvody a padalo na ceně.
Takže když to shrnu. Benzín má taky pár much a strašáků a na těch motorech se toho umělo podělat taky dost (viz. banky). Největší dardy na tom autě nedělá ani tolik motor (i když u nafty, 2x EGR*, 8x vstřiky a 2x Turbo* se umí prodražit), ale zbytek periferií. Například takový podvozek umí být za pěkných pár desítek tisíc. Dále Převodovka* je raketa. Rozvody na obou motorech stojí za prd. Ale i zbytek auta je drahý. Takže, pokud je člověk rozhodnutý pro pohodlí a skvělé svezení v Audi A8 neřešil bych tolik motor.
Jinými slovy, svezl bych se v obou a zvolil dle preferencí. Mě vyhovuje nafta. Je mírně úspornější. Na delší trasy více než jen mírně. A není o tolik víc nespolehlivá, jen tomu za začátku nepomáhaly ty rozvodové řetězy z kola. Zase předchozí model neměl DPF*... Chce se trochu rozhlédnout.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.9. 2012
Příspěvků: 54 | Témat: 4

28.02 2017 15:30


Tak už jsem auto vyřešil. A6 jsem prodal a koupil nádhernou Audi A8 3,0 TDI* quattro*. r.v. 2010: Prostě nádherný kočár!!! Dnes v noci s ním poprvé frčím do Švýcarska a už se nemůžu dočkat. Nejdřív jsem si myslel, že 3,0 TDI* mě zklame, protože jsem měl ten motor v A6 ale musím říci, že tenhle nový motor má koníky navíc a ten 8 kvalt je paráda. Musím opravdu říci, že i po stránce zrychlení a síly je A8 lepší, než starší A6 z defakto stejným motorem. Všem moc díky za komentáře. Splnil jsem si svůj Audi sen a jsem šťastný jak blecha. Je to moje nová kočka. Černá, černá zadní okna, interier černý. Dokonce i strop je v černé barvě. K tomu kombinace tmavého dřeva a klavírního laku. Na originál 19 Audi kolech a mám k ní i letní origoš 20" kola. prostě krasavice!!! Všem moc díky a Audi ZDAR!!!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.9. 2012
Příspěvků: 54 | Témat: 4

07.03 2017 11:41


Tak po první dlouhé cestě jsem fakt spokojený. Co se týče komfortu a jízdních vlastností, tak se A8 po dálnicích fakt krásně nese a jen se tak zlehka pohupuje. Uvnitř krásné ticho, takže si člověk fakt vychutná muziku BOSE. Spotřeba na těch skoro 900 kilometrech byla průměr 7,2 litrů nafty a to jsem s ní jel, když to šlo kolem 160 km/h. Spotřeba je ještě o trochu menší, než jsem měl v A6 a to je tohle auto o nějakých 300 Kg těžší. Hodně dělá jistě 8kvalt. Takže z mého pohledu opravdu absolutní spokojenost. Sice jsem původně chtěl 4,2 TDI*, protože je mi jasné, že ten záběr má 4,2 ještě někde jinde a vrnění 8 válců se s vrněním 6ti válců nedá srovnávat ale musím uznat, že 3,0 TDI* plně stačí na tohle velké auto. Jede opravdu skvěle a pokud jde o spotřebu, tak jsem opravdu hodně spokojený. Je to fakt nádherný kus auta.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email