Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 442 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 440
Uživatelů: 2
Celkem: 442

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.2. 2017
Příspěvků: 17 | Témat: 2

23.02 2017 21:32


Ahojte,

Zacina ma trapit zvysena spotreba oleja na mojom 2.0 TFSIcku (kod motora CDNC - december 2008).
Lejem tam cca 4 az 5 dcl na 1000 km s tym, ze mam novy PCV, tesnenie na kluke aj SW (tj. prva faza
odporucana Audi asi nezabrala ). Chystam sa cez vikend premerat tlaky vo valcoch co by mi malo
povedat ako som na tom realne s kruzkami...
V pripade, ze sa potvrdi, ze jeden, alebo viac valcov je zlych tak to asi budem musiet nejako riesit...
Mate niekto realnu skusenost s prekruzkovanim/vymenou piestov?

Co som pozeral tak zvacsa davaju vonku cely motor je to naozaj nutne?
Neda sa zhodit hlava a vana bez demontaze motora?

Dakujem za kazdu radu

Dano
nahoru

sponzor





23.02 2017 21:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.2. 2017
Příspěvků: 17 | Témat: 2

26.02 2017 12:55


Mno takze pomerane:

1 valec - 12 bar
2 valec - 12,5 bar
3 valec - 12 bar
4 valec - 11,5 bar

Co vy na to? Kolko je tam za nova nevie niekto?

Dik

D.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.2. 2017
Příspěvků: 35 | Témat: 4

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.2. 2017
Příspěvků: 17 | Témat: 2

21.03 2017 13:58


Ahojte,

Takze spravil som trochu sondovanie cez otvor na sviecky a zda sa, ze to mam zaolejovane(hlavne valec c.2 na zaciatku videa kraje piestu)...

1 valec: - (hned pri retazovom rozvode)
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


2 valec:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


3 valec:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


4 valec:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému



MOja otazka ale stale je potrebujem vyberat vonku cely motor? Nema niekto skusenost s Q5kou? Neviem ci nebude zavadziat napravnica (kedze realne vana/spodna cast je z 2ch dielov...)

Dakujem


Dano
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.5. 2011
Příspěvků: 89 | Témat: 0

21.03 2017 23:53


V prvé řadě jestli to neznáš a chceš to dělat sám někde v garáži tak se na to vys.. motor bych vytáhl už jenom kuli tomu aby se mě pěkně rozdelavali rozvody a videl.na ne pořádně jinak napravnice ti bude vadit ale nějakými​ strašnými způsoby bys to.udelal asi i na autě ale nedělal bych to venku to uděláš líp aspoň můj názor, vytáhnout to celý ven je sranda ale pokud to neznáš a nemáš postup a přípravky tak to nedělej a dej to někomu kdo to dela uz jsem několikrát viděl tyhle motory blbě slozeny.... A ta práce když ti to někdo udělá už v kontextu nových pístu s ojnicema bude zanedbatelná
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.2. 2017
Příspěvků: 17 | Témat: 2

22.03 2017 7:56


Vdaka uz som to konzultoval aj s motorarom z Audi nejde to bez toho aby siel motor vonku( vraj je tam nejaka sruba na vrchnej casti vane ku ktorej sa nedostane clovek bez demontaze motora. Nevadi aspon skontrolujem dvojhmotu a veci okolo. Popravde este som tento motor nerozoberal, ale tesim sa na to Samozrejme naradie mam a pripravky zozeniem (mam ich presny zoznam podla Elsawin),dokumentaciu mam tiez (Elsawin komplet servisny postup). Kazdopadne sem urcite budem davat updates a foto
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.2. 2017
Příspěvků: 17 | Témat: 2

27.03 2017 23:40


Predsa este jedna otazka...
Neviete niekto ci je na tomto motore interval(pocet km) na:
- vodne cerpadlo+remienok co ho pohana
- retaz vacka sanie/vyfuk - klukovka + napinak

- retaz + napinak vyvazovacich hriadelov
- retaz olejove cerpadlo
- klzne listy vsetkych 3 retazi

Dakujem

D.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.2. 2017
Příspěvků: 17 | Témat: 2

16.05 2017 22:02


Ahojte,

Dlhsie som tu nebol no podavam spravu, ze oprava prebehla uspesne
Momentalne mam cca 1000 km po prerabke a olej drzi stale na max.
Az budem mat cas pridam sem foto ( robil som to na chalupe kusok freestyle).
V podstate to slo hladko menil som:
- ojnice -23 mm cap
- ojnicne loziska
- piesty - 23 mm cap (uz komplet aj s kruzkami)
- komplet retaze a napinak
- vodna pumpa
- ulozenia motora ( jeden bol uplne odtrhnuty)
- kopec bizuterie ( o kruzky tesnenia, priruby klukovky)
- gufera na ventiloch, cistenie vstrekov + nove tesnenia atd....

Motor ide ako novy (ved v podstate aj je.... )
Ak by niekto potreboval poradit kludne piste. ( mam aj zoznam dielov)
Btw stare kruzky su cca o polovicu tensie ako nove (nova verzia piestov).
Taktiez stieraci kruzok je uz iny ( stary bol z dvoch casti)
Auto samozrejme zabieham a teraz po cca 1000 km pojde new olej a filter.
Ak by sa do toho niekto chcel pustit tak cena dielov orientacne cca 2500 - 3000 Eur ( ja som daval vsetko orginal). Viem niekto moze argumentovat, ze zato uz je holomotor ale premna je to macka vo vreci... Tak viem na com jazdim a hlavne, ze som si to dal sam
Ak by niekto chcel ist do toho tak urcite bude potrebovat ( drziak motora, zdvihak motora , Elsawin s Audi DB a kooopec casu po veceroch )

D.
nahoru

sponzor





16.05 2017 22:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email