Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 421 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 421
Uživatelů: 0
Celkem: 421

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.12. 2012
Příspěvků: 14 | Témat: 1

20.01 2013 21:19


Dobrý večer prajem,

rád by som nadviazal na túto tému. Mám na ruke Audi A6 2.7 biturbo quatro allroad 240 000 km, automat, tiptronic, priaznivá cena, servisované len v origo audi ( doložené overené ) všetky mechy aj kompresor menené v roku 2010 ( čož som sa tu dočítal že sú v podstate najdrahšie servisné položky ). Pán predajca mi hned oznámil že je nutné meniť rozvody ( cením si že to povedal hned ). Moja otázka teda znie či sa vozidlo s toľkými kilometrami ešte oplatí kupovať? Áno viem že prevláda názor že benzíny v A6 sú spolahlivejšie a viac vydržia, no rád by som sa tiež spýtal že koľko ? Odhadom rátam že ročne najazdím okolo 22 000 km takže auto bude mať za 5 rokov 350 000 km čož mi už príde hranica konca životnosti motora...Taktiež som sa tu dočítal že repas alebo oprava automatickej prevodovky víde niečo cez 50 000 czk coz je takmer polovica kúpnej ceny vozidla. Kedy končí životnosť prevodoviek v tomto type auta? Za akékoľvek postrehy, názory a najme osobne SKUSENOSTI Vam budem veľmi povdačný.

Dakujem
nahoru

sponzor





20.01 2013 21:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

21.01 2013 11:36


bjon: cena ? fotky ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.12. 2012
Příspěvků: 14 | Témat: 1

21.01 2013 14:43


SCORPION:
bjon: cena ? fotky ?


Cena 80 000 czk, fotky nemam k dispozicii
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

21.01 2013 14:54


řekl bych že ta cena je dost nízko,ale možná je to tím že je to ta 2.7BiTurbo + tiptronik ... když se o to člověk stará ak si myslím že není se proč těch km bát,já mam na A4 1.8T Q 348tis a motor je naprosto v pořádku
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

14.10 2013 22:41


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Nepoznate ju niekto?
Chcem ist na nu mrknut, mam to 200 km.... aby to nebol vrak
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

15.10 2013 6:38


mám to 10km,jetli chceš abych tam zajel
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

15.10 2013 8:12


s2 coupe:
mám to 10km,jetli chceš abych tam zajel


To by som ti bol velmi vdacny ak by si sa isiel na nu pozret.
Je na inzerate snad uz 3-4 mesiace a stale sa nepredala.Pise ze ma nove predne mechy a kompresor no aby to nebol len nejaky lacny repas.Ak by to bola pravda a su naozaj nove tak by som mal na chvilu s podvozkom pokoj.
Allroad s 2.7 T na LPG, manual + redukcie je dost vzacny. A este ma aj BOSE a siber.
Chcem S6 avant ale ak by bola tato v dobrom stave tak nevaham a berem ju
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

15.10 2013 16:53


Oli:


To by som ti bol velmi vdacny ak by si sa isiel na nu pozret.
Je na inzerate snad uz 3-4 mesiace a stale sa nepredala.Pise ze ma nove predne mechy a kompresor no aby to nebol len nejaky lacny repas.Ak by to bola pravda a su naozaj nove tak by som mal na chvilu s podvozkom pokoj.
Allroad s 2.7 T na LPG, manual + redukcie je dost vzacny. A este ma aj BOSE a siber.
Chcem S6 avant ale ak by bola tato v dobrom stave tak nevaham a berem ju

Tak jsem tam byl,pravý přední blatník má nový lak,je i nový nárazník(bylo odřené),světla přední původní(bude potřeba je rozleštit)špatně sedí blatník k nárazníku předek,nad předním oknem na střeše se odlupuje barva 2x2cm-začíná reznout,zadní nárazník z boku je odřený+trochu blatníku není to asi promáčklé,má to drobné šrámy z provozu,al kola na zimákách,vzorek nic moc,interier je v pohodě(nekoukal jsem moc důkladně)Měchy přední jsou vidět,že jsou nové.Auto startuje a jezdí(popojel s vím aby šly otevřít zadní dveře)No to je tak vše.Ostatní věci ti snad říkal po telefonu.......
nahoru

sponzor





15.10 2013 16:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

16.10 2013 10:12


Dakujem za ochotu
Na tomto inzerate ktory je starsi je videt ze ten predny naraznik je burany.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Po telefone mi toho pan moc nepovedal, dokonca ked som sa ho pytal ci to ma redukcie tak mi povedal ze nie.
Hovorim mu ze tam na pake musi byt cerveny gombik...po par sekundach sa dostal k autu a hovori ze ano ano je to tam.
Takze auto je obuchane od bezneho pouzivania, to by mi nevadilo.
Blatnik dopasujeme. Hlavne aby bol v pohode motor a podvozok.
Auto v tejto vybave sa oplati aj ked ma nejake chyby.
Vecsinu veci si dokazem opravit sam a mam na to aj priestory.

s2 coupe : Este raz vdaka
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

18.10 2013 17:41


Niekto tu na fore spominal ze 2.7 T sa od 2002+ nejak upravil a vychytali sa nejake problemy s prehrievanim.
A od 2001+ boli nejake casti na naprave ktore su namahane zo zeleza namiesto hliniku.
Vie mi o tom niekto povedat viac?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.10. 2015
Příspěvků: 4 | Témat: 0

28.10 2015 21:28


Zdravím, zaujala mě tady audi allroad quatro 2.5tdi, rv 2002, letos po výměně spojky. S jakými problémy se dá u téhle audiny počítat po 13letech provozu a skoro 300tisích km? Díky
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

28.10 2015 22:27


Naprosto cokoliv, motor, podvozek, převodovka, pokud je to automat. Všechno opravy za desítky tisíc. Takový auto doporučuju kupovat s někým, kdo tomu opravdu dobře rozumí, protože jinak tě to bude stát velkou hromadu peněz...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.10. 2015
Příspěvků: 4 | Témat: 0

29.10 2015 21:13


no právě, jde o tu hromadu peněz, díky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

18.05 2016 11:30


Chalpi, mám možnost koupit z DE doveženého alíka se serviskou od pána co netahá žádné vraky, Je to 2,5 rok 01 a bude za to chtít snad míň než 90t , je vůbec možné sehnat dobrého alíka za ty prachy . Už jen za tu prču by to stálo, i kdyby to mělo jezdit 2roky no ne ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.8. 2014
Příspěvků: 32 | Témat: 4

29.01 2017 9:45


Ahoj. Taky zvažuji 2.7 biturbo LPG a 2.5 TDI. Měl jsem 2.5 132 kw avanta 3 roky, ale nedávno mi ho ukradli. Ted zvažuju jedno z těchto. Každopádně vaše rady stojí často za hovno a každého tady umíte rychle sejmou a toho jsem si všiml dávno. Musíte si uvědomit že každý má svůj názor a jiné zkušenosti. Já jdu rozhodně do 2.7 ! Další věc názor na plyn. Ani nebudu komentovat, když ho nebudu chtít, prostě tam dám benzín . Jinak 132 kw a 184 kw je značný rozdíl. Ta 132 je sice velice dobrá, ale na váhu auta nic moc. Každopádně neřešte co se sere a co se nesere. Nejlepší je když má auto servisku a je udržované. Pokud není a kupujete auto které nemá dohledatelnou historii, tak budete jen čekat, kde vás někde nechá díly se serou u každého auta. Záleží jak se k němu chováte čau
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email