Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 393 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 387
Uživatelů: 6
Celkem: 393

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 2

10.10 2012 22:45


Hola,tak padají nám teploty dolú a zjištuji že termostat je v háji. Když jsem se díval kolik stojí new,tak jsem čučel.... Je to celek s plastovíma přírubama za cca 2000kč. Neví někdo jestli se nedá vyměnit jen termostat,jako vevnitř,jen samotný termík.... Měl jsem dříve Opel Astra G a tam to bylo podobné,stálo to cca 1400 kč a nakonec nějaký výrobce do toho dělal jakoby vložku(samotný termík) která stála 300kč. Jen se chci zeptat jestli nejde i u tohodle typu vozu vyměnit něco podobného...

moderováno mike8:
spatna sekce
Naposledy upravil KALDA_A4 dne 10.10 2012 22:59, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





10.10 2012 22:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

10.10 2012 22:54


přejmenuj ten nadpis, napiš za to aspoň ještě termostat

jak dlouho trvá, než to ohřeješ? Na 90 jedu cca 6-10 km při 2°C, tak asi budu muset taky
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


napiš uživateli Meggy, ten díl sežene za levno
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

10.10 2012 22:59


Na 90 jedu cca 3-4 km při 5°C
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

10.10 2012 23:00


fichtl500:
Na 90 jedu cca 3-4 km při 5°C


dával jsi novej? Zajímalo by mě, jestli je výměna v pohodě nebo musí dolu rozvody
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 2

10.10 2012 23:01


no,myslím že u benzína na 90 při 5 stupních by to mělo jít kolem 3 km. Já jedu cca 10-12km aby to tam vylezlo....
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

10.10 2012 23:08


Ezio: to zatím ješte ne, takže se zárukou funkčnosti to není
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.1. 2010
Příspěvků: 1210 | Témat: 9

10.10 2012 23:10


Záleží jakou jezdíš trasu, pokud jedeš dlouhou dobu z toho z kopce nebo jen rovinka a konstaní rychlost kolem 90 km/h, tak se to samo moc rychle ohřívat nebude (myšleno jakoby na kilometry). Jestli město tak to ohřeješ za chvilku.

Jinak u 1.8my bez turba vymeníš jen termostat samotný, to okolo neni potřeba měnit. Termostat čína by mě vyšla asi na stovku, Wahler kolem pěti set. U verze s turbem to bude podobnný. Tady neni potřeba rozvody dolu, to jen u V6, tady je tromostat zespodu (u 1.8T předpokládám obdobně).
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 2

10.10 2012 23:13


no a kde ho koupit? Jak jsem se díval na Elit,Autokelly,Automobila tak všude jen celek od 2 do 5 litrú...
nahoru

sponzor





10.10 2012 23:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

10.10 2012 23:15


číslo dílu je 06B121111K, k tomu ohřívání, otáčky mám max do 2500 a je to mimo město, tedy rychlost mám cca 90-100km/h a trvá to těch 5-8km
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

20.01 2017 20:16


mám dotaz k tomu termostatu, ám koupit origo za cca 3200Kč, nebo tu mám ještě možnost Behr kolem litra, pak VEMO, Gates nebo CALORSTAT BY VERNET. Práce je to titěrná, tak bych nerad, abych pak zjisil, že je špatnej. Mám koupit origo?

díky
Naposledy upravil Ezio dne 21.01 2017 15:21, celkově upraveno 1 krát. (3% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

21.01 2017 11:28


To je zaujimava otazka...
Mam asi podobny problem, ve VAG vykazuje chybu "elektricky termostat" motor jse ohriva stejne rychle, jak predtím, i ted ve -10°C. TAk nevim co mam taky zvolit za značku.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

21.01 2017 15:20


vemu ten Behr tak pak poreferuji

návod na výměnu
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

21.01 2017 16:01


Díky
Neni to až tak zložite, jak jsem na to koukal z pod kapoty
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

27.01 2017 17:01


tak hotovo, vzal jsem ten termostat Behr (1100Kč) a je to originál, jsou na tom znaky Audi/VW. Výměna cca dvě hoďky ale pohoda


Náhled, klikni pro zvětšení.
Naposledy upravil Ezio dne 28.01 2017 0:37, celkově upraveno 1 krát. (23% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

27.01 2017 18:03


Super...
Prosimte, nemas prosim starej termostat, domeček rozebranej? Jak totiž funguje ta elektricka cast? Jestli to jenom nahriva odporovej drat, ktery otevre driv termostat, nebo co to vlastne elektricka cast je?
Dik
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

27.01 2017 18:53


Ted to nemam po ruce ale ten domecek tam je jen aby to drzelo pohromade, uvnitr je normalne klasickej termostat jako v kazdem jinem aute. Jinak rozdil obrovskej, devadesat mam hned, pri jizde z kopce, zaple topeni, venku -7 a teplota se z devadesatky ani nehne.

Doporučuji ještě koupit nové těsnění 20x3 na hadici, pozice pět na obrázku nahoře (č.dílu n90365302), protože to tam pak kape.
nahoru

sponzor





27.01 2017 18:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

28.01 2017 12:25


Tak jsem o tom neco hledal a docela jsem nenašel nic, kto by o tom vedel vic než ja
Nahrivaci teleso je ten zeleny(modry) senzor, ktery nahriva termostat podle zataženi motora(vyhodnocuje to RJ) Senzor nema označení(čiclo dilu) a tim padem se neda koupit, takže vymena celyho termostatu me asi nemine...
Neco k tematu vyhrivanýho termostatu viz obr.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

28.01 2017 12:45


slušný, to jsem nevěděl. Jinak litr za origo Behr neni moc nebo ?

zapomněl jsem dát nákres


Náhled, klikni pro zvětšení.


je pravda že ta jedna část termostatu je výrobce Mahle a druhá Behr
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

28.01 2017 12:53


Ne, ne litr za "origo" dil je v pohode je videt na obr, že origo znaky audi a vw jsou obroušený
Neco z belaruska
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


asi tohle
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email