Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 451 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 449
Uživatelů: 2
Celkem: 451

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2015
Příspěvků: 506 | Témat: 28

16.01 2017 14:51


Zdar kamarádi,

jaký olej by jste doporučili do motoru 3.0TDi 165kW? Mechanik mi řekl, že se mám poptat na názory a co tam lít a jak často měnit.

zatím se uvažoval longlife a co 15 tisíc výměna.

Díky za každý názor k tématu
nahoru

sponzor





16.01 2017 14:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

16.01 2017 15:10


http://www.oleje-pema.cz/cs/mazaci-plany.html#.WHzUPlXhCUk

třeba MOBIL 1 ESP* Formula 5W-30 a samo měnit max po 15 nebo 1 rok
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

16.01 2017 19:48


Má to DPF* nebo ne? Pokud ano tak jediná možnost olej s normou 507.00 Dříve 5W30 nyní se přešlo na 0W30.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

16.01 2017 21:47


Mam 3.0 TDI* 150KW BKN, Tiptronic* s DPF* a pokazde davam Castrol. konkretne 5W30 LL Titanium FST a menim pravidelne po 15k. V nekolika tematech se to resilo a vesmes pouzivaji vsichni skoro toto.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.12. 2014
Příspěvků: 53 | Témat: 2

16.01 2017 23:24


Rozhodně není pravda, že by jediná možnost byla 5W30. Já osobně tyhle oleje nemam vůbec rád, a pokud to tabulky dovolují, tak se snažím dávat 5W40. Má totiž mnohem lepší otěrovou i tepelnou odolnost, je s ním u motorů s větším nájezdem menší spotřeba oleje atd. Bohužel nám tyhle oleje pomalu mizí z trhu, ale stále se najdou značky, které je s patřičnými normamy stále produkují. Já osobně mam x let odzkoušenej MOL, MOGUL, Valvoline, a poslední rok dávam asi top olej v téhle kategorii MOTUL 5W40 8100 X-Clean. Nebo super olej je i Liqui Moly Top Tec 4100 5W-40. Jinak s jakýmkoliv olejem 5W40 s normou 505.01 a ACEA C3 kvůli DPF* neuděláš špatně. A měnit samozřejmě max po 15000 km...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

17.01 2017 17:59


Advik990: To jses dobrej pacient. Ty si tam lej co chces ale nerad co do motoru s DPF* patri. Ono to mozna nejakou dobu vydrzi ale az to zasere DPF* olej vytlaci gufera a tesneni a zacne to tyct jak olejnicka tak se nebudes stacit divit. Nehlede na poskozeni nejvic namahanejch dilu ten olej musi splnovat predepsanou normu vyrobcem. A to rozhodne co tu pises naprosto nesplnuje.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.2. 2011
Příspěvků: 355 | Témat: 11

17.01 2017 20:17


Pokud to má DPF* nic jinýho než 50700 nedávat!
Jinak LL oleje nejsou špatný,jen je potřeba nejezdit 45000km na jednu výměnu. Znám auto,který má 320000km na LL olej a vše původní. Motor jde jak hodinky a mění po 30000km Castrol EDGE. Takže buť je to o oleji nebo o kusu. Typuju to první!
Jenom blázen leje do motoru něco co není doporučený. Viděl jsem několikrát jak vypadá vačka a nadzdvihátka když každej leje co ho napadne.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.12. 2014
Příspěvků: 53 | Témat: 2

17.01 2017 23:48


áček (17.01 2017 17:59) orig :
Advik990: To jses dobrej pacient. Ty si tam lej co chces ale nerad co do motoru s DPF* patri. Ono to mozna nejakou dobu vydrzi ale az to zasere DPF* olej vytlaci gufera a tesneni a zacne to tyct jak olejnicka tak se nebudes stacit divit. Nehlede na poskozeni nejvic namahanejch dilu ten olej musi splnovat predepsanou normu vyrobcem. A to rozhodne co tu pises naprosto nesplnuje.


Sám jseš pacient. Od čeho je asi norma ACEA C3 ty jantarte??? Ale přesně jak říkáš. Lej si tam co chceš. Se občas někam koukni do mazacích plánů až víš víc. Tady máš možnosti co tam lze dát:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


A tady specifikace a normy:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Označení 504.00 a 507.00 je prioritně pro longlife oleje a má v sobě zahrnutou normu na DPF*. Ale pokud jedeš na pevný interval, stačí tě 505.00 nebo 505.01 ale v dalších normách toho oleje to musí splnovat ACEA C3, což je norma určující možnost použití v autech s DPF*..
nahoru

sponzor





17.01 2017 23:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

18.01 2017 7:20


O olejich je toho popsané dost, tak je rozhodně dobře o tom něco vědět.
napr...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

18.01 2017 18:24


Hlavne plnou syntetiku nic jinyho! Jako za komara delam si prdel, nalej tam 507cku a vic neres. Menit max po 20 a dvou letech, jestli nejezdis ultra kratke trasy.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email