Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 439 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 435
Uživatelů: 4
Celkem: 439

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.2. 2015
Příspěvků: 33 | Témat: 13

15.01 2017 22:16


Zdravím, mám zájem o AUDI TT 2.0 TDI*, 125kW, 2008. Má nalítáno 188 xxx KM a označení motoru CBBB. Rád bych věděl nějaké informace zda je vhodné kupovat takový vůz s takovým nájezdem, co by mě mohlo čekat za problémy u tohohle motoru.

Vůz bych kupoval od 1. majitele, zatím jsem si sním psal a poslal mi komplet servisní knížku, faktury ze servisování vozu atd. A že o vůz bylo 100% pečováno a je v TOP stavu.

Budu rád za každý koment a informaci.
nahoru

sponzor





15.01 2017 22:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.8. 2016
Příspěvků: 115 | Témat: 15

16.01 2017 16:46


Jestli je to PDčko tak bych do toho nešel a CRko tak asi taky ne taky tam bylo dost problémů. Bylo to snad v pohodě až od roku 2010.Záleží kdo se k tomu jak choval,ale i tak bych raději v TT viděl benzín jak naftu,ale určitě tady bude někdo kdo ti poradi víc. Jinak km jsou na TDI* v pohodě.Hlavně se podivat kdy se měnily vstřiky. Jak je na tom DPFko,rozvody.Nejlépe napichnout na VAG a udělat LOG za jízdy na Turbo*.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.2. 2015
Příspěvků: 33 | Témat: 13

16.01 2017 19:00


No tak to nevím zda je to PD nebo CR, mám naskenovanou servisku vyčtu to tam? Do benzínu bych šel ale bojím se že mě sežere, denně najedu 70 - 100km. Za kolik asi jezdí při normální jízdě ta 2.0 TFSI*? Může někdo říct?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.8. 2016
Příspěvků: 115 | Témat: 15

16.01 2017 21:04


TFSI* te sežere benzínem a TDI* tě sežere opravama. Nakonec zjistíš, že jsi šul nul.Kamarád nemá sice TT ale má a4 b7 v automatu, quattro* a jel 130 na Tempomat* cca 100 km a mel 8.7 průměr.Jinak je to CRko
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

16.01 2017 21:28


CBBB je už CR, mám ho v passatu s nájezdem 375tis a jede uplně v pohodě, původní Turbo* a DPF* . Průměr spotřebu mám 6,2 a to rozhodně nejezdím na spotřebu . NEvidím jediný důvod proč by ho to mělo sežrat na servisu ? Pokud se dává kvalitní olej a mění se kdy má, člověk se k tomu umí chovat tak je to uplně v pohodě i při velkém nájezdu .
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

16.01 2017 21:37


Ja nevim, co maj vsichni proti 2.0tdi.
CR uz byl myslim ve verzi 125kw docela ok, po vymene vstrikovacu.
Myslim, ze tam odchazeli ty siemensove
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.2. 2015
Příspěvků: 33 | Témat: 13

16.01 2017 21:46


Vůz má najeto 183 000 km a je k němu celá servisní historie, jezdil jen do autorizovaného servisu každých 30k vše je na autě děláno podle servisního plánu.

Je to CRko už jsem to zjistil a je to manuál, prý má dlouhodobou 5.3l
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.2. 2015
Příspěvků: 33 | Témat: 13

16.01 2017 21:49


Poslal mi i fakturu na poslední velkej servis ve 160 000, docela se mi to líbí jen jsem chtěl znát názor a nějaké informace od lidí co mají stejný motor nebo i auto
nahoru

sponzor





16.01 2017 21:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

16.01 2017 21:54


Vůbec bych se toho nebál, zkus se projet a uvidíš, těch 125kW jede docela slušně i když v TT by se mi víc líbil nějaký benzín no Třeba 2.0TFSI, ten jsem měl v a4 a taky relativně v pohodě motor
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.2. 2015
Příspěvků: 33 | Témat: 13

16.01 2017 22:50


No my máme doma VW CC se 125kW tak vím kolik to jede a to to TT je ještě lehčí Bral bych benzín kdybych nejezdil deně tolik KM Třeba někdy nějaká víkedovka jen, ale teď na to není prostor, peníze atd. Tak proto volba TDI*
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.12. 2012
Příspěvků: 7 | Témat: 1

17.01 2017 21:43


Jenom pro zajímavost kolik za to chce ? pomalu přemýšlím že bych udělal generační výměnu..

Kupoval jsem to podobně.. i když já starý TT a benzín no .. 156k km ale servisované pouze v autorizáku v Německu, auto po první majitelce.. trošku jsem se těch km bál .. ale zatím jsem spokojen, žádný problém nenastal (ťuk) (ťuk).. ikdyž já mám TT zatím jenom půl roku a najeto 7k, takže ještě pomalu ani není co recenzovat.. možná tak spotřeba .. která je teď v zimě šílená (teď při těch mrazech jezdím za 12l) proto bych taky radši volil TDI*.. ta spotřeba je jinde... jen to chce najít kus kterej byl poctivě servisovanej .. a to je většinou problém...

sorry za trošku off topic ..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.2. 2015
Příspěvků: 33 | Témat: 13

29.01 2017 23:41


No tak auto už mám doma, zajel jsem si pro něj do Berlína. Je to nádhernej kousek. Levné to zrovna nebylo ale je to plná výbava a servis jen v autorizovaném.

Zítra jedu na STK* a přihlásit. Po zimě udělám olej a filtry + nechám zatmavit skla To je zatím asi jediné mínus. Dal mi to na nových zimákách, letní jsou na tom origo 19" s Michelinama.

Jediný na co jsem nepřišel je zda se dá nějak nastavit to otvírání křídla. Četl jsem že by se mělo při 80km otevřít samo, ale to neudělá, když jej otevřu ručně (pomocí tlačítka) tak jak zpomalím pod 80 tak se zavře, ale pak neotevře. Tak nevím zda se to dá někde nastavit.

A jinak tam má na těch zimákách dlouhodobou 7l. Dom jsem s tím jen za 5.6l tak doufám že těch 7l nebude furt Jinak bych šel do benzínu. Snad se to na letních změní.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.8. 2016
Příspěvků: 115 | Témat: 15

30.01 2017 13:36


Ja mam u a4 spotřebu 8.5 dlouhodobou
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.2. 2015
Příspěvků: 33 | Témat: 13

07.02 2017 23:28


Zdravím, chtěl jsem se zeptat v Audi TT mám na středovém tunelu ten telefon, nebo zbytek toho telefonu, chtěl bych to odstranit a dát tam nějakej odkládací kastlík s tou gumou jak bývá.

Ví někdo kde se to dá sehnat?


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email