Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 421 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 421
Uživatelů: 0
Celkem: 421

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

15.01 2017 18:37


Moje teorie je totožná s tou tvojí. Odpor obvodu (myslím paralelní rezistor s LEDkou) je hraniční na oblbnutí ŘJ, při nízké teplotě odpor naroste až za přípustnou hranici a výsledkem je ona hláška, kdy je nedostatečný proudový odběr na ošálení ŘJ. Máš dvě možnosti, nechat to být nebo snížit hodnotu paralelního rezistoru a oddálit se od hraniční hodnoty.
nahoru

sponzor





15.01 2017 18:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

16.01 2017 21:43


Na to kaslu, ted mi to nevadi a pocitam ze az bude nad nulou bude to zase ok. Ted nemam teplotu pres -5 pri startovani tak to proste dela. Do te doby to bylo OK. Uvidime pri obleve
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

23.12 2017 11:40


Fan1s (27.02 2016 14:55) orig :
Tak jsem tam dal obyč žádovky místo parkovaček a denní nějak poladim, až to pořádně proměřím. Každopadně jsem našel takovej popraskanej obal od svazku drátů, kouknu do vnitř a je tam jeden přetrhnutej. Vím, že to nepatří do tohohle tématu, ale co to může být, k čemu slouží kabel? Už jsem ho spájel.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Ladin (27.02 2016 21:34) orig :
Na ty kebely ti kouknu na svem, az se k tomu dostanu a co se tyce tech ledek, neco obdobneho mi to delalo vzadu, kdyz jsem tam daval LED* lampy a zkousel jsem je, nemel jsem pripojene odpory na ochcani jednotky, tak ledky slabe trale prosvitaly, ve dne bych si toho nevsiml, ale po tme to bylo videt pekne, po pripojeni odporu no problem.


áček (27.02 2016 21:05) orig :
No pekny patalie te provazej. Zmer klidovej odber s uvidis. Ty ledky pokud jdou bez odporu tak jim staci zbytkove napeti a prosvecuji. Tohle me trapilo na oktuli ze jsem nastartoval a prosvecovali mi stropni svetla. Tak jsem patral a zjistoval a na nic jsem nemohl prijit. Tak jsem se radil s elektrikarem a s jednim odbornikem co to ma jako konicka. I pres vsechny rady a pokusy me to zlobilo porad bez uspechu auto chcipalo a bylo chyb jak maku. Nakonec to bylo rele za 50 kc od dodelanyho alarmu.
Tim chci rict ze tohle se blbe hleda. Kdyby nahodou byla vadna jednotka centalni elektriky tak jednu mam.
Dratek netusim od ceho je ale pokud nepsala diagnostika zadnou zavadu tak to nebylo nic dulezityho.Schema nemam tudiz ti nepovim co a kam to vede.


Pořád jsem se nedozvěděl, k čemu by ten drátek mohl být Včera jsem si na to vzpoměl. Drát jsem tehdy spojil, moc zaizolovanej nebyl, dneska jsem koukal, že je v jednom místě odhalenej, jelikož jsem tam dal jako izolaci trochu silikonu a ten se samosebou roztekl.. takže jsem dal kousek proplétený trubičky kolem dokola, protože nemám teď doma smršťovací bužírku.

Když jdu po tom celém svazku dolu, tak jdu k alternátoru, jde tam tak 15 kabliků, nevím proč tolik. Nicměně tehdy s přetrženým problém nebyl a po spájení jsem rozdíl nepoznal, teď vše normálně maká.

Je taky dost možný, že tam vede stejný kabel třeba 2x, jako záloha, takže jsem rozdíl nemohl ani poznat?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

23.12 2017 14:40


Ted na to koukam. Jsem to tehda nejak blbe pochopil, domnival jsem se, ze myslis kabelaz v lampe, na to jsem odpovidal. Ale tys mel na mysli ten ohlodanej modrej. Tak to netusim. Nemyslim si, ze by tam jeden signal vedl ve dvou vodicich.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

23.12 2017 18:26


Jop, tak nevím k čemu byl, jakože mám ho spojenej, ale tehdy nebyl a nic jsem nepozoroval, nevím co to mohlo být. Neřeším, dneska jsem si na to v noci vzpoměl prostě a tak jsem se šel ráno podívat a byl lehounce vidět drátek, tak jsem na to dal pletenou trubku silnou a stáhnul zdrhovačkou a seru na to, snad se to už neprodře ikdyž předtím to byla asi kuna..

Btw. žárovky od posledně bez problému, naprosto, vůbec o nich nevím..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

23.12 2017 21:12


Vypadá to na nějakého hlodavce, než že by se to "samo" prošoupalo

Mně v mrazech pindaj zadní mlhovky, mám LED* lampy a ty odpory co tam ty Číňani (nebo kde to vyráběj) dali, jsou prostě málo, už se na ně chystám. Jakmile je pod nulou, zapnu klíček, už to vříská, stačí klíček vypnout, zapnout znovu a je to OK, ale i tak je to vopruz.

EDIT: tak lampách bylo po dvou 15 Ohmových odporech (nebo třech, teď nevím, každopádně na lampě v pátých dveřích, co je mlhovka byl jeden 15R a na lampě na kastli jsou asi další dva). Přidal jsem k němu u té mlhovky paralelně dalších 15R (takže výsledně je to 7R5) a je po pindání, žádné hlášky (když mrzne), že je prasklá žárovka.
Naposledy upravil Ladin dne 28.01 2018 22:02, celkově upraveno 1 krát. (33% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2015
Příspěvků: 506 | Témat: 28

24.12 2017 10:40


Zdar kluci,
šťastné a veselé
Předělal jsme manželce komplet světla na LED* a všude jsem narval čínské odpory. Pokud chcete, zkusím to vyfotit a poslat. Všechny odpory jsem dával mimo světla, protože hřály víc, než se mi líbilo, a proto jsem je upevnil vždy na karosérii nebo kovové díly.

Faktem je, že audin i jiných vW mám doma několik, ale pouze B7 je opravdu labužník na CanBus kontrolu. Oproti tomu A64F nebo Q7 sežere od číňana vše s canbusem, A4B7 skoro nic.

Jdu to vyfotit
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2015
Příspěvků: 506 | Témat: 28

24.12 2017 11:10


Odpory, které dávám do každé A4B7 na jakékoli světlo, krom hlavního a parkovaček:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


SPZ:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Parkovačky CanBus bez nutnosti odporů (ani nevíte, kolik typů jsem naobjednával a odzkoušel, než jsem našel tyto), ale na 3.0TDi odchází cca po 2 měsících provozu dlouhých jízd (1000 km):
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


a teď fotky:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


zadní světlo se mi moc nedařilo ve dne fotit, ale vypadá to jak od A64F číňan k tomu dal na prd odporové krabičky, takže viz první odkaz.

Kabely k odporům mam delší, protože jsem je chtěl dát až vedle baterky, ale nakonec jsem je tam nedával. Vše zaletováno, smršťovačkou zaizolováno.

Mám doma i 80W hlavní svícení na 3.0TDi, které budu dávat bráchovi, ale
v Ivecu to svítí parádně i v noci, fakt... otázka, co na to STK*. Řekl bych ale, že zdroj je stejný, jako žárovka, parabola taky stejná, jen barva světla je jiná a možná oslnění (přechod z nepřímého na přímé svícení bude mít jiný světelný tok).

Třeba pomůže.
nahoru

sponzor





24.12 2017 11:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

24.12 2017 12:32


Hezké se větly problém nemám, libí se mi origo, pouze LED* denní, takže jsem spoko. Teď řeším parkováky, který mi to pořád hlásí ve předu, musím je vyměnit, ani jeden nelupe, něco se v nich posralo. Už mám nové, tak to vyěním.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

26.12 2017 8:18


Issue: presne tyhle odpory uz mam nekakou dobu na ceste jak jsem psal, ze se na ty vřískající mlhy chystám, ucinim tak, jakmile dorazi. Nyní v předních lampach mám vykonovy rezistory klasiku keramickou, mam to uvnitř v lampach a až tak to nehreje. Musí se naddimenzovat jejich "wattáž".
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2015
Příspěvků: 506 | Témat: 28

26.12 2017 9:43


Ladin: ty nové odpory hřejí tak, že tě při dotyku popálí, proto jsem je umísťoval na plechy. Měl jsem obavy, že by to "upravilo" plasty kolem světla a rosící se světlo by se mi nelíbilo. Jinak ty 5W5 parkovačky viz výše opravdu doporučuji, i když je A4B7 na canbus kontroly žárovek "siviňa", toto detekuje jen 3.0TDi a až po 2 měsících. Ještě ty SPZ moduly jsou cajk, pasují do každé audi, ale doporučuju je trochu zatřít lakem na nehty a snížit tak svit pod auto mimo SPZ. Někomu to ale může přijít vhod u ComingHome
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

26.12 2017 12:31


Pokud tomu tak je, ze to tak moc topi, necham tam ty keramiky (v prednich lampach), ty až tak moc nehrejou. A co se tyce zadnih mlh, tam je to mimo lampu pod tapcem, tam je DAM* na plech dveri. Do osvětlení tabulky registrační značky jsem si udelal zarovky made in home. Osadil jsem do každé lampicky po 3 maximálně 4 (už si to nepamatuji) LED* diodach. Tyhle hotove koupene, jak zminujes, moc sviti mam tam decentni bile svetlo (důležité je, ze tam neco sviti).
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

28.01 2018 21:23


Tak jsem udělal už asi třetí verzi odporů k ledkám v předních lampách (parkovačky a denní). Předchozí verze fungovala, šlo spíš o estetiku „pro lepší pocit“, dal jsem tam výkonové rezistory s hliníkovými chladiči místo keramických. Keramiku jsem měl 82R/5W (parkovačka) a 22R/20W (denní). Nyní jsem dal 75R/10W a 18R/50W. Jsou rozměrově téměř stejné. Topí to jak prase, ale udělal jsem to tak, aby se to ničeho nedotýkalo. Hodnoty předřadných rezistorů jsem navýšil (jsou s ledkou v sérii – aby vydržela věčnost a nespálila se během chvíle, snižuje to její napájecí napětí, někde výše jsem to určitě popisoval). Nyní je tam 15R/2W (parkovačka) a 3 + 3R/2W (denní) tedy 6R (dal jsem dva do série kvůli rozložení úbytku napětí, jeden 6R/2W by asi moc topil, možná by to zvládl).
A teď jeden důležitý a zajímavý fakt, který jsem dnes zjistil. Napájení žárovky denního světla (21W/12V) probíhá s největší pravděpodobností pulzně šířkovou modulací PWM (https://cs.wikipedia.org/wiki/Pulzně_šířková_modulace)
Nejde tam stejnosměrné napájecí napětí přímo z baterky, ale přes nějakou elektroniku nejspíš pulzy, což se projeví výsledným nižším napětím menším svitem žárovky (stejně to funguje na zadních lampách, kde jsou jednovláknové žárovky, na parkovačky svítí slabě a při brzdě nebo mlhovce víc). Žárovce ty pulzy nikterak nevadí (rozpálené vlákno nestihne svit snížit), ale u ledky je to vidět (bliká to jak stroboskop), řešení je přidat paralelně s ledkou filtrační kondenzátor, osvědčilo se mi 1000 μF, což jsem měl již dříve, ale to jsem ještě netušil to s tím PWM.
A teď další zajímavost, jaké jde napětí na žárovku denního světla záleží, jak je nastaveno přes VAG (viz. obrázek), píšou, že standard je 70 a rozsah je 51-100%. Já tam měl nastaveno 51%, bez kondenzátoru blikala ledka jak sv*ně (pulzoval její svit). Když jsem to zvýšil na 100%, tak se to podstatně zlepšilo, ale blikání se definitivně odstraní až přidáním toho kondíku, který pulzy vyhladí.
Ještě jedna věc související v výše popisovaným. Před tím jsem měl před VAG nastaveno těch 51%. Paralelní rezistor k denní ledce byl těch 22R. Na ochc*ní počítače, aby to na maxidotu neřvalo, že je prasklá žárovka, to stačilo, ale zjevně se „nerozjela“ ta PWM modulace, protože na ledce bylo po změření plné napájecí napětí před 12V. Když jsem dal na druhé lampě 18R (místo 22R), tak na ledce bylo jen něco okolo 6V (to samé to dělalo, když se tam dala žárovka 21W). Jakmile jsem na diagnostice navýšil z 51 na 100%, tak se na žárovce (popř. i ledce s 18R) objevilo plných 12V.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

28.01 2018 21:24


VAG
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2015
Příspěvků: 506 | Témat: 28

28.01 2018 21:56


Tak se mi to líbí že si někdo pohraje i s tišťákem, měřením, a pak to tu hodí pro ostatní.
Faktem je, že já tam kondíky nikdy nedával a ledky mi neblikaly, ale u 3.0TDi rovnou odcházeli cca po měsíci. Možná to bude tím napětím... asi jsi neměřil kolísání při startech nebo otáčkách, jestli to mají "rovné" pořád?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

28.01 2018 22:12


Měřil jsem to při nastartovaným motoru na volnoběh. Když nad tím přemýšlím, možná by se nemusely dávat ty předřadné odpory a stačilo by to jen stáhnout přes VAG na těch 51%. Ono to blikání není úplně tak vidět, když se na to nezaměříš, já jsem zas moc velkej šťoural. Teď jsem to nechal na 100% a s 6 Ohmy v sérii je na ledce při nastartovaným motoru nějakých 11,9V, takže ideál, aby vydržela věky, navíc ta ledka i s necelými 12V svítí pořád víc než žárovka. Jinak ledky mám tyhle (viz. obrázek). Ještě jsem upravil schéma, dodělal jsem barvy vodičů, tak jak jsou v lampách (žlutá, modrá, hnědá) a přidal vysvětlivku, na co jsou jaké součástky.

Ještě k té "Wattáži" odporů, jsou značně nadimenzované, poněvadž když to teoreticky spočítám tak 18R při 15V (a to tam není) vychází nějakých 12,5 Watt, přesto keramika 20W a hliník 50W solidně topí.
sponzor





28.01 2018 22:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email