Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 436 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 434
Uživatelů: 2
Celkem: 436

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 153 | Témat: 10

14.01 2017 10:32


Ahojte,

Od kedy mam auto mam problem s kurenim, najskor teplota kolisala od 70 po 90 bol vadny termostat, ten mi dnes vymenili, teraz auto pekne drzi na budikoch 90 (aj cez VCDS som to sledoval za jazdy a vzdy drzalo 83) dufal som ze sa tym problem odstrani, ale problem s kurenim je stale. Je to o nieco lepsie ale stale to nieje ako ine auto
Ked stojim na mieste a motor bezi tak ide teply vzduch z fukarov ale aj ked mam climatronik nastaveny na 28 tak ide len taka teplota cca do 22 (odhadujem) Ale ked autom jazdim dlhsiu trasu hlavne mimomesto tak okolo 90km\h tak ide teplota z fukarov dolu mozno okolo 17 az niekedy studeny vzduch a v aute je zima. Trochu ta vymena termostatu pomohla lebo vtedy aj pri jazde mestom bolo v aute zima teraz sa to v meste este da vydrzat v aute.
Predpokladam ze radiator nebude upchaty lebo inak by to nekurilo asi ani ked s autom stojim na mieste.
A kontroloval som hadice co idu do radiatora a obe su teple, keby je upchaty tak by bola spatna cesta studena asi...

Chcel by som sa spytat na co je tento ventil? Ta spodna hadica co je tam oznacena ta je celkom tepla az tak ze sa neda dlho udrzat, ta vrcha je len tepla. A tie co idu odtial do radiatora niesu horuce len take teplejsie.





skusal som to aj odvzdusnovat, pri nastartovanom motore a zapnutom kureni, voda isla hned ako som to otvoril takze zavzdusnene to nebolo, tlak vody bol lebo to striekalo.



Este by som sa chcel spytat co sa presne nastavuje tymto:




A takto mam nastavenu klimu:




P.S.: Webasto funguje (teda ked ho zapnem cez Climatronic* tak sa rozblika kontrolka vedla hodin a pocujem ako ho pri motore zapne a ide) Aj ked vypnem motor tak webasto dalej ide a ostane zapnuty Climatronic*


v RJ climatroniku su tieto zavady:

00732 - Potentiometer in Positioning Motor for Right-Hand Footwell Flap (G140)
010 - Open or Short to Plus

00065 - Rear Left Footwell Heater (Z42)
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

00819 - High Pressure Sensor (G65)
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

myslim ze ani jedna zavada by nemala sposobovat to ze auto nekuri. Prva zavada to je len ovladanie klapky u spolujazdca na nohy, druha zavada je len daky vyhrievac pre zadneho spolujazdca na lavej strane na nohy a ta posledna zavada bude asi snimac tlaku freonu v klime (zrejme je ho pomenej)

Dakujem za kazdu radu lebo takto sa s autom jazdit neda ked je vonku zima
nahoru

sponzor





14.01 2017 10:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 153 | Témat: 10

18.01 2017 19:59


co este vyskusat aby to kurilo?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

18.01 2017 20:36


Ta posledna chyba je vysoky tlak. Ak by bolo malo chladiva, tak predsa nebude pisat vysoky tlak. Skor bude ten snimac pre klimu zaneseny, zoxidovany alebo co. Hadice s kurenim su vsetky teple, pokial si sa dostal k hadiciam? Pelovy filter si dal von, skusil ci to fuka bez toho? Na A6 sme mali, ze nam nesiel teply vzduch, bol upchaty uplne pelovy filter, po vymene zrazu kurilo. A co diagnostika, nepozeral si v meranych hodnotach teploty?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 153 | Témat: 10

18.01 2017 22:38


Aha hej mas pravdu to cidlo hlasi vysoky tlak asi ho teda vycistim alebo DAM* skontrolovat tlak chladiva.
Bez peloveho som to neskusal a ja som ho nemenil zatial tak to mozem zajtra pozret v akom je stave. Hadice som rukou skontroloval a ako som pisal motorove boli ok a aj na palubovke sa uz pekne drzi tepota na 90 stale. Tie hadice co idu k radiatoru tak ako som pisal ta spodna pred tym ventilom (ktory neviem ako pracuje) ta bola celkom vrela ale ta horna pred ventilom uz bola len tepla (to bude asi voda z radiatora kurenia) snad ten ventil funguje ok ked na VCDS zavadu nepise a za ventilom boli hadice tiez teple (nie horuce len teple) Cez VCDS som pozeral climatronik a aj teploty v mernych hodnotach dake tam pise ale co ta teplota znamena to neviem
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

19.01 2017 8:57


Zahrej auto jazdou tak 15 min, dnes dost mrzne. Zapni kurenie, potom vyber pelovy filter a uvidis. Ak si jo nemenil, tak ho kazdopadne vymen, ved novy stoji okolo 20 eur. Ten ventil co ma vysoky tlak, neviem ci sa da vycistit, asi skor nie, taketo veci radsej rovno vymenit, stoji okolo 30 eur, nieco taketo -
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 153 | Témat: 10

19.01 2017 19:06


Dnes som vymenil pelovy filter a preplachol som prudom vody radiator kurenia cca na 2min a isla uz uplne cista voda.
Autom som sa previezol na dlhsiu trat a konecne to kuri ALE zo soferovej strany (2 fukare na palubovke + horna polka vyhrevu na celne sklo) tak tam ide len taky vlazny az studeny vzduch, u spolujazdca a v zadu ide vsade pekne teply. Otazka je ako je oddelena soferova strana od spolujazdca? Ma to vlastny radiator alebo to riadia len klapky? Ziadne klapky nevykazuju na VCDS zavadu. Nemoze si auto mysliet ze na soferovej strane dosiahlo pozadovanu teplotu (skusal som nastavit aj 28) a preto miesa studeny vzduch?

Dakujem
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

19.01 2017 19:07


A já doplním dotaz k nastavení:
středový výdech je pro tvz funkci "nohy v teple,chladná hlava"=protiúnavové topení. Když dáš studenější, bude Ti auto všude topit, ale ze středového výdechu Ti půjde vlažný vzduch. Když otočíš doprava na teplejší, půjde Ti ze středového výdech teplý vzduch. Já používám teplý,funkce je spíše na dlouhé trasy
dále:
ECON: doporučuji vypnout, vypíná to klimačerpadlo. Na A8 zbytečné používat funkci ECON. Skoro nic to neušetří a korát zbytečně neobíhá chladivo, což není úplně dobré. Stejně se klima pod nějaký minus nezapíná. Další výhoda je rychlejší ohřátí auta
AUT.OBĚH: doporučuji zapnout. Ty máš vypnuto, takže Ti veškerý studený vzduch jde pře radiátory do kabiny. Pokud zapneš, nasává se přes radiátory vzduch z interieru a rozhodně se Ti auto lépe ohřeje a bude rozhodně o dost více topit
SYNCHRONIZACE: ovládánáš jedním tlačítkem topení řidiče i spolujezdce (prostě stejná teplota). Tady je jedno, jak to používáš.
STŘEDNÍ VENTILÁTOR: Vysvětleno výše (nohy v teple,chladná hlava)
NEZ.TOPENÍ: to je jasné, není co vysvětlovat
NEZ.VENTILACE: zapíná ventilátor v letním období, kdy je v kabině velké teplo. Ventilátor je napájen se střešního šíbru, čili nežere akumulátor. Já spíše doporučuji vypnout . Šetříš si problematické uhlíky na centrálním ventilátoru
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

19.01 2017 19:19


Dále k závádám. Mýlíš se:
Klapky právě vykazjí závadu:
chyba 00732: klapka servomotoru v prostoru podlahy vpravo (G140) - proto Ti netopí pravá strana
Chyba 00065: topidlo v prostoru podlahy vzadu vlevo (netopí vzadu vlevo na podlaze, nebo možná topí, ale vykatuje závadu)
Chyba 00819: vysokotlaký snímač G65 - je to ten, co Ti ukázala Lenkaaa. Ale pozor ! Závada je: dolní limit překročen - sporadicky. nemusel by to být tlakový spínač, i když Lenkaa doporučila vyměnit, tak já bych to udělal také. Stojí to pár kaček. Ale mohlo bý to být i něco jiného. Z jara bych ale nejdříve nechal nejdříve zkontrolovat stav chladiva. Popis chyby zde:
nahoru

sponzor





19.01 2017 19:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 153 | Témat: 10

19.01 2017 19:33


SUP1 Dakujem pekne za rady

Ta klapka pise ze je na nohy moze to sposobovat to ze to kvôli tomu nekuri ani na vyduchy?
Ten zadny vyhrievac planujem skontrolovat snad bude k tomu v pohode pristup.
To cidlo bude asi dobre ale mozem ho vymenit nieje drahe ale chyba bude podla mna v tom ze chladivo treba doplnit lebo ked som dal dolu naraznik tak som si vsimol ze chladice su nove (takze bol asi tukanec) ale nedoplnili chladivo.

Este sa spytam kde by som nasiel ten senzor ze by som ho skontroloval. A ta klapka co pise ze na nohy tam je aky pristup kde by som ju nasiel?

Dakujem
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

19.01 2017 20:00


Tohle jsem ještě na A8 bohužel neměl rozdělané, ale jestli je to podobné, jako u ostatních, bude to velká pakárna. Začal bych demontáží schránky spolujezdce (5 šroubků) a podíval se tam fyzicky na topení za současného štelování ofuku, nebo s ním hýbat pomocí VAGíny
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 153 | Témat: 10

19.01 2017 20:11


No zbohom uz sa teda tesim na tuto opravu... Nebude lepsi pristup zo spodu palubovky od soferovej strany? Ci ten motorcek by mal byt pristupny od spolujazdca?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 153 | Témat: 10

19.01 2017 20:31


A este som skusal zatial zavret tie soferove vyduchy na palubovke tym kolieckom ale samozrejme ze to fukalo stale, uz aj tam asi niekto nieco "tuningoval"
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 153 | Témat: 10

19.01 2017 21:36


Teraz som si pozeral dake fora a googlil a potom som si tu zavadu precital lepsie a vlastne tato zavada: "klapka servomotoru v prostoru podlahy vpravo (G140) - proto Ti netopí pravá strana" nemoze sposobovat to ze mi nekuri soferova strana. Lebo ved ta chyba je kurenie na nohy u spolujazdca a presne stym aj mam problem ze raz tam fuka teply vzduch a inokedy nefuka nic. To je OK o tej chybe viem ale to mi az tak neprekaza to opravim neskor. Ale otazka je preco zo vsetkych inych vyduchov ide vzduch teply ale len u sofera (2 na palubovke, soferova polka celneho skla ten jeden vyduch) tam ide len vlazny vzduch az studeny.
Napriklad aj to je zaujimave ze na celne sklo fuka na spolujazdcovu polku teply a na soferovu polku vlazny az studeny. Ono mi to pripada ako keby si elektronika myslela ze soferova zona uz dosiahla pozadovanu teplotu a preto tam miesa studeny vzduch. Alebo je dáka klapka pre miesanie vzduchu na soferovu zonu zle nakalibrovana (lebo chybu nevykazuje)

Da sa na dako zresetovat tie klapky do zakladneho nastavenia?

Dakujem
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 153 | Témat: 10

19.01 2017 21:42


Nasiel som aj jeden zaujimavy dokument tak prilozim tie obrázky sem, mozno to niekomu inemu pomoze:







nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

19.01 2017 23:06


Myslim si, ze problem bude v klapke co ovlada kurenie. A tam tusim musi ist dole cela palubovka. Ale opravte ma ak sa mylim. To by mala byt robota na cely den.

Pokial ide o klimu, ked je klima uniknuta, tak by to malo padat do ECON rezimu, cize by ti po case pri behu klimy malo klimu vypnut, zapnut ECON a to z toho dovodu, ze sa predpoklada, ze neni ani chladivo, ani olej a tym padom sa klima moze zadriet. Ako uz bolo poznamenane, ECON netreba zapinan, neusetris nic, ved v zime aj tak nebezi, len ju kruti a maze. Zaroven bezi odvlhcovac/vyparnik. Ak by si mal klimu vypnutu a bezal na ECON rezime, tak by si jazdil ako kamarat asi tyzden a pol so zahmlenymi oknami, utieral to handrickami, proste ako v casoch Skody 120 GLS. Potom dosiel reku na diagnostiku, jedno stlacenie na vypnutie econ, kliknutir na auto, fukanie na okna a opravene jeho zhmlievanie okna.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 153 | Témat: 10

19.01 2017 23:13


Jasne to ECON viem co je, VW Grouo mi je známy a toto sa pouziva v celej grupe nikdy som na ziadnom predoslom aute econ nevypinal jedine na 1.6 benzin tam to zato citit na vykone ECON mi zapina auto samo lebo je malo chladiva takze to musim dat doplnit a uz teraz sa modlim ze tam nebude niekde unik.

A dufam ze stou klapkou sa mýliš. Lebo palubovku sa mi teda dolu davat zrovna nechce snad to bude niekde odspodu. Ale zasa keby je vadny motorcek miesania vzduchu pre soferovu zonu tak to hlasi aj diagnostika ale problem ziaden. Takze pripada do uvahy ze je ten motorcek a klapka len dako zmagorena. Da sa spravit na climatroniku alebo na tej klapke dake zakladn nastavenie?
nahoru

sponzor





19.01 2017 23:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.9. 2015
Příspěvků: 15 | Témat: 2

19.01 2017 23:13


jsou tam dva radiátory , tak vyměnit nebo zkoušet proplachovat nějakýma sajrajtama . Já jsem kvuli tomu sundal celou palubku abych zjistil proč občas topí levá a občas pravá a někdy to topilo jenom z bočních výdechů. Celej problém byl v radiátorech, když je proplachuješ a teče ti nazpátek čistá voda tak je z pulky nějakej radiator ucpanej .Takže topí jenom pulka radiátoru a pak to dělá psí kusy.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 153 | Témat: 10

19.01 2017 23:17


Takze jeden je pre pravu a druhy pre lavu stranu? Oba su niekde vedla seba a navzajom prepojene alebo kazdy ma svoje pripojenie na vodu? Nemas niekde dake obrazky pre lepsiu predstavu?
Tohto som sa bal ze musi palubovka dolu aky sajrajt by som mohol skusit pred tym nez bude posledna moznost ta palubovka?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.9. 2015
Příspěvků: 15 | Témat: 2

19.01 2017 23:24


Jo jo pro levou a pravou. jsou v topení vedle sebe ,ale každej má svoje připojení k těm ventilům topení pod torpédem . Při výměně radiátorů nemusí palubka ven jenom kastlík u spolujezdce ,pak u řidiče dekl pod volantem a pár blubůstek okolo aby si radiátory vytáhl. Na prolachování zkus třeba ocet , kys. citronovou nebo nějaký chemie na čistění chladícíh systému .Obrázky žádný nemám .
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 153 | Témat: 10

19.01 2017 23:30




Z tohto ventilu idu aj pre druhy radiator hadice? Lebo dnes som odpojil 2 hadice co isli z tohto ventilu a ten som preplachoval.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.9. 2015
Příspěvků: 15 | Témat: 2

19.01 2017 23:33


No musíš odpojit ty menší 4 hadičky . ty blíž ke kabině jsou pro spolujezdce a ty blíž k motoru jsou pro řidiče.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

20.01 2017 8:02


Ked pises o preplachu octom, tak zrejme pises o vodnom kameni. Pretoze ho ocot rozpusta. To si kup radsej v drogerii za asi 2 eura chemikaliu s nazvom Pulirapid, to je odstranovac vodneho kamena. Alebo ak v Lidli maju od W5 odstranovac vodneho kamena. A urcite ti poradia aj nieco ine v drogerii alebo dakej mototechne.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

20.01 2017 8:15


Podle obrázků bych ještě zkusil live data z VAGíny u čidla G151 (mělo by to být čidlo teploty vpředu vpravo), jestli náhodou nekecá. Nevěřím, že máš radiátory ucpané a vůbec bych nezkoušel jejich proplachování.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 153 | Témat: 10

20.01 2017 10:23


Tak prave som vyplachol aj ten soferov radiator, ale bezozmeny...stale ide ta soferova zona len tak letny az studeny vzduch.
Spolujazdcova uz ide pekne teply, tam ten preplach zjavne pomohol.

Treba si dat pri preplachu pozor odkial treba vodu tlacit? Alebo je jedno na ktoru z tych dvoch hadic napojim vstup? Skusal som aj bez tlaku len som zdvihol nadobu cca do roviny vrchu celneho skla a voda pekne pretiekla cez radiator, takze by mal byt cisty ked to tieklo aj "samospadom"
nahoru

sponzor





20.01 2017 10:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 153 | Témat: 10

20.01 2017 14:06


Trosku som to pomeral, ale realne teploty fukajuceho vzduchu su pre soferovu zonu pocitovo nizsie...

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.9. 2015
Příspěvků: 15 | Témat: 2

20.01 2017 23:29


To topení musíš proplachovat čerpadlem ,samospádem je to nahouby. Výstup a vstup do topení střídej ať se toho vyplaví co nejvíc a nech to cirkulovat dlouho minimálně 10-20 minut ,pak to profouknout vzduchem z každý strany a opakovat.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 153 | Témat: 10

21.01 2017 12:44


Vcera som sa na tom bol este povozit aj na dlhsiu trat a vsetky fukare OK (fukali teply vzduch) az na jeden soferov na palubovke ten pri MMI*, odtial isiel totalne studeny vzduch a ten vyduch sa nedal ani kolieckom zavret, stale fukal. Tak som to este potom napojil na VCDS a preskusal som akcne cleny na climatroniku. Ked som prechadzal tie akcne cleny tak som pocul samozrejme tie klapky a ked to malo ovladat tu klapku pre ten fukar tak bolo ticho. Ale zavadu diagnostika nepise. Ale aspon sa dal ten fukar po tomto napojeni zavret tak dufam ze sa neotvori sam ked ide odtial studeny vzduch.
Pri tychto klapkach ked sa preklopili tak isiel z toho fukara teply vzduch.




Takze radiator je uz ok. Uz len vyriesit ten vyduch. Da sa k jeho ovladaniu dostat dako bez zlozenia palubovky?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email