Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 19 ledna 2017
Celkem je zde 119 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Rambajz
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 9
Uživatelů celkem: 37 585
Online návštěvníků
Návštěvníků: 117
Uživatelů: 2
Celkem: 119

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: baterka
AK batole
AK batole


Registrace: 29.10. 2008
Příspěvků: 101 | Témat: 18

30.12 2015 0:11


Zdravím,mam takovej dotaz,když měním baterku,za baterku která má úplně stejné hodnoty,musí se ta nová baterka naprogramovat?
nahoru

sponzor





30.12 2015 0:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12517 | Témat: 224

31.12 2015 12:19


musi
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.10. 2008
Příspěvků: 101 | Témat: 18

06.02 2016 20:34


A je možné,ze to špatně naprogramovali,jelikož když s tím třeba týden nejednu,tak baterka klesne na 10% aspoň to tak ukazuje....
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 1783 | Témat: 21

06.02 2016 20:58


Na ten merak se vyprdni ten je k nicemu zkus ji zmerit merakem a uvidis kolik bude mit jinak tyhle auta berou baterku zavodne
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.10. 2008
Příspěvků: 101 | Témat: 18

06.02 2016 21:11


No dnes jsem k tomu po týdnu přišel a nešel otevřít ani kufr.a sotva to chytlo,takže vyždímana asi byla dost.To přece není možný,ze by to tak vybíjelo.před tím u te staré to nikdy nedělalo.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 21751 | Témat: 568

06.02 2016 21:14


Roubic (06.02 2016 20:58) orig:
jinak tyhle auta berou baterku zavodne

tohle je blbost, oprav si to
tyhle auta pokud maj neco v hajzlu zerou baterky zavodne

a pokud je neco v hajzlu tak bude zrat jakykoli auto baterku.

dela se z toho vetsi drama nez to je
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.10. 2008
Příspěvků: 101 | Témat: 18

06.02 2016 21:20


A čím myslíš,ze by to mohlo jako bejt?
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 21751 | Témat: 568

06.02 2016 21:23


bezne je dobre zacit
vyhledavanim
alarmem
dvd, MMI*/radiem

kdovi, tech jednotek je spousta, od stolu ti fakt nikdo neporadi
nahoru

sponzor





06.02 2016 21:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.10. 2008
Příspěvků: 101 | Témat: 18

06.02 2016 21:25


Je divné,ze jeden týden to je v pohodě a další to takhle klesne
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 1783 | Témat: 21

06.02 2016 21:28


Ja nevim me to zere baterku jak krava i znamemu vic jak 3 dny kdyz nenastartuju a neprojedu tak jdu na kabely a to sem mel novou baterku kodovani vse a stejne takze sem si na to zvyknul
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.10. 2008
Příspěvků: 101 | Témat: 18

06.02 2016 21:29


Dělali mi výpis testů celého vozidla jedine co tam je jako zavada je zhavici špička válce 3-přerušeny obvod....
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 1783 | Témat: 21

06.02 2016 21:30


To se takhle nezjisti musi se merit napeti a odpojovat jednotky
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 21751 | Témat: 568

06.02 2016 21:32


Roubic (06.02 2016 21:28) orig :
Ja nevim me to zere baterku jak krava i znamemu vic jak 3 dny kdyz nenastartuju a neprojedu tak jdu na kabely a to sem mel novou baterku kodovani vse a stejne takze sem si na to zvyknul

ze sis na to zvyknul neznamena ze to je vlastnost modelu 4F
me to baterku nezere a kdyby jo tak si na to rozhodne nezvyknu

Spousta veci se svadi na baterku a delaji to i borci co tomu rozumi, ve finale se ale jedna o kratkodobe vyreseni dusledku a ne priciny.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 1783 | Témat: 21

06.02 2016 21:38


Je tu nekolik temat o tom ze se baterka vybiji baterka lumpiq to nekde popisoval
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.10. 2008
Příspěvků: 101 | Témat: 18

06.02 2016 21:41


Me je divné ze před starou baterou to nedelalo...Když jsem ji nechal vyměnit,tak ju hned nenaprogranovali....a začal tenhle problém....volal jsem si i do porsche brno a tam mi řekli,ze to je tím,ze se nenaprogramovala,ze s tim autem nekomunikuje.....takhle jsem jezdil s tím asi měsíc,než ju naprogramovali,sice nevím zda úspěšně....jeden týden drží a druhej se takhle vacuka.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 21751 | Témat: 568

06.02 2016 21:42


Roubic: "sama" urcite ne, zamceny a uspany auto ma minimalni odber
nahoru

sponzor





06.02 2016 21:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.10. 2008
Příspěvků: 101 | Témat: 18

06.02 2016 21:46


Otazka....je tu někdo kdo by zvládnul se na to podívat?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 1783 | Témat: 21

06.02 2016 21:46


Ja to nejak neresim s autem jezdim denne takze to mam na haku
A urcite bych zkusil treba ji nabit a znova nakodovat u nekoho kdo to umi
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 1783 | Témat: 21

06.02 2016 21:47


Lumpiq by to mel dat
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.2. 2016
Příspěvků: 1 | Témat: 0

09.02 2016 19:44


Dnes jsem sem nakoukl a hle stejný problém. Mám Q5 rok 2009. Loni jsem musel nechat vyměnit baterku. Autorizovaný servis, naprogramováno, protokol o spárování a řáné komunikaci. Vše O.K. Až do prvních mrazů letos. Ráno strašně slabá, až už jsem skoro nenastartoval. Test v servisu - okamžitě nabít. Fajn, za 700 Kč dobito, následovala cesta na lyže do Rakouska, minimální pohyb v místě pobytu, čekal bych totální kapacitu při jízdě tam a zpět (800 v jednom směru). Ale opět špatné startování. Jel jsem na kontrolu a dobíjení je v pořádku (více než 14V). Tak mi doporučili kontrolu všech systémů, může tam prý být nějaký odběr a tak se to nějak měří, trvá to prý cca 3 hodiny. A pak, myslím si a doufám, jsem na to přišel. Loni jsem si koupil v Tchibu takovou cipovinu, ionizovač vzduchu a zapnul jsem ho do zapalovače. Protě to tam byloa už jsem to ani nevnímal. Tak jsem to vyhodil a vypadá to, že se baterka vetí. Blbost, která mě vůbec, ale vůbec nenapadla.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.11. 2016
Příspěvků: 6 | Témat: 1

11.01 2017 20:09


Zdravím Všechny, popíšu problém od začátku, mám Audi Q7 3.0 TDI* r.v. 2007, mezi svátky se mi rozsvítila kontrolka výfukového systému, na diagnostice zjištěno vadné čidlo tlaku filtru DPF*, už při diagnostice napsal palubní počítač nízké napětí aku. Auto jsem nastartoval a chvíli jezdil, cca hodinu. Pak jsem auto na pár dni odstavil s tím že čidlo vyřeším po Novém roce. Asi po třech dnech jsem si řekl, že když byla baterka slabá půjdu to radši natočit, ale už se tak nestalo, na displeji chyba "slabá baterie". Koupil jsem tedy novou Fiamm 90Ah 800A, prý podle katalogu tam může být. Vyměnil jsem tedy baterky, auto celou dobu pod proudem pomocí boosteru na terminálu pod kapotou. Po zapnutí klíčku startovat nešlo a na displeji stále hláška o slabé baterii. Napíchli jsme to tedy na diagnostiku s tím že smažeme chybu a nakódujeme novou baterku, chyba smazána, kódování nešlo, protože Fiamm nemá BEM kód. Změnili jsme tedy poslední dvě číslice v sériovém čísle. Pak pokus o start, opět neúspěšný a někde z pod auta bylo slyšet jen slabé cvaknutí. Usoudil jsem, že baterka bude zřejmě slabá na toto auto. Nakonec taky na svorkách ve VCDS ukazovala napětí jen 11.8V. Koupil jsem tedy baterku silnější Exide 100Ah 900A, bohužel ani po té se startér neroztočil, jen pod autem něco slabě cvakne. Může na to mít vliv, že baterka není nakodovaná. Myslím, že by se starter měl roztočit v každém případě, nebo ne? Nebo to vadné čidlo DPF*? Prošel jsem i nějaké pojistky o kterých jsem si myslel že by na to mohli mít vliv, ale jsou ok. Prosím poraďte, neb už jsem z toho zoufalý. Díky, Tom.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 837 | Témat: 35

12.01 2017 0:30


zkus to natocit pres kabely z jineho auto, a pak koukni kolik je napeti.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.11. 2016
Příspěvků: 6 | Témat: 1

před 7 dní (19:37)


Diesel_CB (11.01 2017 20:09) orig :
Zdravím Všechny, popíšu problém od začátku, mám Audi Q7 3.0 TDI* r.v. 2007, mezi svátky se mi rozsvítila kontrolka výfukového systému, na diagnostice zjištěno vadné čidlo tlaku filtru DPF*, už při diagnostice napsal palubní počítač nízké napětí aku. Auto jsem nastartoval a chvíli jezdil, cca hodinu. Pak jsem auto na pár dni odstavil s tím že čidlo vyřeším po Novém roce. Asi po třech dnech jsem si řekl, že když byla baterka slabá půjdu to radši natočit, ale už se tak nestalo, na displeji chyba "slabá baterie". Koupil jsem tedy novou Fiamm 90Ah 800A, prý podle katalogu tam může být. Vyměnil jsem tedy baterky, auto celou dobu pod proudem pomocí boosteru na terminálu pod kapotou. Po zapnutí klíčku startovat nešlo a na displeji stále hláška o slabé baterii. Napíchli jsme to tedy na diagnostiku s tím že smažeme chybu a nakódujeme novou baterku, chyba smazána, kódování nešlo, protože Fiamm nemá BEM kód. Změnili jsme tedy poslední dvě číslice v sériovém čísle. Pak pokus o start, opět neúspěšný a někde z pod auta bylo slyšet jen slabé cvaknutí. Usoudil jsem, že baterka bude zřejmě slabá na toto auto. Nakonec taky na svorkách ve VCDS ukazovala napětí jen 11.8V. Koupil jsem tedy baterku silnější Exide 100Ah 900A, bohužel ani po té se startér neroztočil, jen pod autem něco slabě cvakne. Může na to mít vliv, že baterka není nakodovaná. Myslím, že by se starter měl roztočit v každém případě, nebo ne? Nebo to vadné čidlo DPF*? Prošel jsem i nějaké pojistky o kterých jsem si myslel že by na to mohli mít vliv, ale jsou ok. Prosím poraďte, neb už jsem z toho zoufalý. Díky, Tom.


Problém vyřešen, myslel jsem, že mě trefí, když jsem zjistil co to je! V autě je tlačítko, na které jsem přišel během diagnostiky toho čidla ve filtru a nevěděl na co je (teď už vím, že to bylo tajné tlačítko). Omylem jsem ho nechal v jiné poloze, než když jsem ho našel. V návodu o tom nic nebylo a tak jsem na něj asi pětkrát zapomněl mezi tím. Hádejte na co to tlačítko bylo Ale na druhou stranu, měl jsem druhé Vánoce, když to nastartovalo
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!
6
04.Březen 2016 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.6tdi 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0i 3.0tdi 3.3tdi 3g low 4.2 4.2tdi 4b 4e 4f 4g 80 8e 8l 8p a2 a3 a4 a5 a6 a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa aretace asr audiklub audio autobaterie automat autopotahy aux b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 ba9s baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil blowoff bluetooth bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 cabrio can-bus canbus cd changer centrální zamykání changer charita chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert corner light cukání cívka d1s d2 d2r d2s d3s daylight deaktivace demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání dálkový ovladač e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g201 g65 g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree handyvorb2 hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler interface box ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln1 ln2 loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje nesvítí netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odemykání odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač ostřikovače osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky ovladač zrcátek palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistky pojištění popis pojistek posilovač počátek vstřiku ppc pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro r12 r134a radar radio ramena rds recaro redukce regulace turba relé relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sds sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sponzoring sportovní podvozek spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlakový senzor tlumiče tmc tog topení torsen tpms trip trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa voice control volant volnoběh vp44 vrzání vstřik vstřik bpp 2.7 vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vykon vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna výrobní štítek vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon yatour zadní stěrač zadní světla zamrzání zamykání zapalovač zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep čepy černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2011 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email