Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 360 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 359
Uživatelů: 1
Celkem: 360

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.1. 2017
Příspěvků: 11 | Témat: 4

10.01 2017 12:59


Zdravim, potreboval bych poradit. Chtel bych koupit A4 1.8 TFSI*, je to rok 2011 najeto 153.000, krasny auto, jako novy. Vcera jsem se na to byl podivat, je to od soukromeho majitele, on ji kupoval v DE. Zarazilo me, ze na to ze to ma 118 KW, je to dost liny. Kdyz to srovnam s moji babickou Octavii TDI* 81kw z roku 2000, tak je to fakt liny
Chtel jsem se zeptat, hodne jsem cetl o velke poruchovosti techto motoru, pry preskakuje rozvodovy retez a motor k.o. Ma nekdo nejakou zkusenost? Dekuji za odpoved.
nahoru

sponzor





10.01 2017 12:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.1. 2015
Příspěvků: 32 | Témat: 9

10.01 2017 14:25


Zdar, nevím jak u tohodle roku já mám 2009 a řetěz mi přeskočil ... chybou byl špatný napínák. Známej mi docela dlouho sháněl ten poslední typ který by měl mít inovaci ze by neměl povolit řetěz...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.1. 2017
Příspěvků: 11 | Témat: 4

10.01 2017 14:29


A kolik na tom mas najeto? Kolik stala oprava? Takze u techto motoru je to temer pravidlo? Radeji TDI*?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.1. 2015
Příspěvků: 32 | Témat: 9

11.01 2017 8:33


Dovezl jsem to z Německa mělo 145k a svítila kontrolka motoru... někdo mi řekl ze to je čidlo tak jsem to nebral vážně. Diagnostika hodila myslím chybu klikovky ale nevím to jistě... potkalo se mi to při startu tak Škoda nebyla až tak fatální... oprava díky známému mě vyšla cca na 50 tisíc....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.1. 2015
Příspěvků: 32 | Témat: 9

11.01 2017 8:35


Dat si pozor na tuhle chybu sehnat si poslední verzi napínáku a budeš v pohodě... jen mám ještě strach co se tyče oleje tenhle motor si olej občas bere tak nevím jestli mám změnit olej nebo co s tím ....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 146 | Témat: 3

11.01 2017 10:10


Vonkis: To Tě v tom Německu pěkně napálili oni vědí proč to prodávali moc dobře...

Ty motory 1.8 tsi jsou bezva, když mají málo najeto. Má i dobrou spotřebu benzínu, ale bohůžel po 100 000km i pěknou spotřebou oleje..

Ten kdo nevyměnil rozvody s napínákem za novější provedení, tak se ani ty motory 100k nedožily

Oprava toho motoru, když začne brát olej, je hodně drahá..

Já si myslím, že TDI* bude lepší volba, to má klasické rozvody, a olej by snad neměl brát...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.1. 2015
Příspěvků: 32 | Témat: 9

11.01 2017 10:33


Prave ale auto opustilo stát a reklamace bohužel ... teď auto zatím šlape už mám asi 175k najeto ale bojím se každým dnem aby se s tím něco nestalo.... vrásky mi děla už jen ten olej ...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.1. 2017
Příspěvků: 11 | Témat: 4

11.01 2017 10:57


Jo toho oleje je plny internet. Pry je normalni, ze to zere 1l az 1.5l na 1.000 km. To je naprosto sileny. Kaslu na to, jdu do TDI*. Je TDI* s najezdem okolo 200.000 v pohode? Je to rok 2011 88kw. Serviska, Cebia.
nahoru

sponzor





11.01 2017 10:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

11.01 2017 12:27


Já mám TDI* z roku 2009 (125kW CR)a mám najeto 375 a zatím vše původní a vše šlape jak má, jak Turbo* tak DPF* . Člověk co to měl předemnou se staral tak to tak taky vypadá
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 146 | Témat: 3

11.01 2017 12:37


Já bych do 1.8 tsi nebo 2.0 TFSI* nešel.

Ta 2.0 TFSI* má sice hezký výkon, 155kw ale taky se kazí..

Nejlepší je asi 3.0tdi, navíc to je 176kw,ale pořizivací cena tomu odpovídá, ale i servis 3.0 je někde jinde...


Asi nejlepší bude ta 2.0 TDI* CR, tam by to mělo být vychytané..jen si pohlídat stav a km, ...

good luck
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 81 | Témat: 1

11.01 2017 14:18


u 2.0 TDI* doporučuji vybírat rok modelový rok 2010 a výš. Tam už je vyřešený pohon olejového čerpadla a nemělo by dojít k zadření. Já mám bohužel 4/2009 (provoz 2/2010) a musel jsem si ho nechat upravovat v Liběšicích od p. Šerbery za cca 10 000 i s olejem Jinak s 2.0 TDI* spokojenost. Mám najeto už 244 444 km a zatím žádný zásadní problém.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email