Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 19 března 2024
Celkem je zde 138 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Janolle5462
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 370
Online návštěvníků
Návštěvníků: 131
Uživatelů: 7
Celkem: 138

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.12. 2008
Příspěvků: 4 | Témat: 2

17.01 2012 20:41


Kamarád má audi a6 c4 2.5 TDI* 103kw. Když je pod nulou a nebo když delší dobu stojí,tak auto chytne hned. A jakmile to nechá v garáži kde má tak 2-3 stupně tak žhavení se rozsvítí a hned zhasne a nechce chytit.Nevíte někdo co s tím? Díky.
nahoru

sponzor





17.01 2012 20:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.3. 2010
Příspěvků: 311 | Témat: 10

18.01 2012 19:53


C4 si žhaví před startem až od určité teploty, cca +5. Možná že v té garáži je teplota těsně na hranici před tím dlouhým žhavení před startem a proto hůř chytá. I když motor v dobré kondici by měl chytit bez problémů taky a po startu si jen přižhavit.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.12. 2008
Příspěvků: 4 | Témat: 2

21.01 2012 20:05


Děkuju za info,bude to muset nechávat venku
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

24.01 2012 18:44


mám pocit že to auto žhaví i když nesvítí kontrolka, když totiž otočíš klíčkem a ukáže se ti žhavení pak ti zhasne a chvilku to necháš tak uslyšíš jak ti cvakne relátko. To samý dělá i když to žhavení jen problikne. Tak si myslím že to auto žhaví i když to nesvítí ale jenom chvilku
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2012
Příspěvků: 2 | Témat: 0

04.12 2012 17:40


Zdravim příznivce značky audi! Shánim řídící vstřik do Audi a6 c4 2,5 TDI* quattro* 103 kw r.v.96! Kód motoru je ( AEL ) Nevíte někdo kde sehnat?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

04.12 2012 18:05


djmasakr:
Vítej na klubu.
Inzeráty sem
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému




Ricman666:
Jo je to tak, občas to přižhavuje i když už to běží.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2012
Příspěvků: 2 | Témat: 0

04.12 2012 19:30


Díky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.12. 2012
Příspěvků: 3 | Témat: 0

08.12 2012 15:29


Dobrý den, auto je z roku 1998, je to 2,5tdi. Mám problém s žhavením, žhaví pouze pravá půlka motoru ve směru jízdy, levá je totálkně hluchá. Nevíte někdo jestli má relátka na každou stranu zvlašť, nebo čím to je? Děkuji moc za radu.
nahoru

sponzor





08.12 2012 15:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 455 | Témat: 17

08.12 2012 18:00


Radek Hosek A6: tohle je špatný tema C4 103 KW je 5-ti válec v řadě najdi pro 6-ti válce
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.5. 2012
Příspěvků: 81 | Témat: 5

10.01 2017 12:20


Ahoj Kamarádi,
Mám dva problémy.Na každej z nich mám svoji hypotézu.
Za 1)měnil jsem žhavičky za nové Bosch,zkontroloval kabely,popřípadě poopravil načatou izolaci kolem fajfky a kontrolka se normálně rozsvítí a cvakne relátko a motor točím jako kdyby vůbec nežhavilo.Tipuju na opálený kontakty na Relé.Jen ted nevím který přesně to je.Č 202 nebo??Jo ještě teplotní čidlo kecá snad celou dobu co auto vlastním,podle klimatroniku je teplota na zahřátým autě cca87 a ručička na palubce nikdy nevyleze vejš jak na cca70.
Za 2)rozsvítila se mi kontrolka dobíjení,když nastartuju s plně nabitou baterií a sleduju voltmetr na palubce,stačí lehce dobíjet když mám jen parkovačky,s obrysovkama to klesá a nestíha.
Z toho usuzuji altík a nejspíš odpálená regulace napětí.Jsem objednán do servisu ale až za týden,do tý doby bych právě zkusil vyměnit to relé žhavení a regulaci napětí.Jdu po správných věcech nebo je ještě někde zakopanej pes???
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

30.11 2017 15:48


Mám podobný problém se žhavením jako tu řešil Georg. Pokud je teplota mezi +3° a +15°, tak C4 staruje opravdu špatně, dlouho točí, nechce chytit a když chytne tak na 3 válce a až po sešlápnutí plynu chytne všech 5.
V létě chytá hned a rovnou na 5 a naopak když je pod nulou a začnu startovat až po dožhavení a cvaknutí relátka, tak na několikátý otočení také chytne normálně.

Nešlo by nějak vyřešit aby dlouho žhavila pořád? Ne jen při nízkých teplotách. Napadá mě oblbnout teplotní čidlo, páč přes ŘJ to asi nikterak vyřešit nepůjde...

Případně kde jinde hledat problém?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.10. 2016
Příspěvků: 111 | Témat: 5

30.11 2017 16:01


co tak trošku na prase dát někam tlačítko co bude natvrdo spínat rele žhavení a to při těchto teplotách používat.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

30.11 2017 16:15


To už mě taky napadlo jako úplně poslední možnost, pokud nic jinýho nevymyslím, případně někdo neporadí něco smysluplnějšího... Přece jen je to dělník a tlačítko navíc by taky uvezl )
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email