Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 22 září 2019
Celkem jsou zde 3 lidé (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Kubcak
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 7
Uživatelů celkem: 44 032
Online návštěvníků
Návštěvníků: 2
Uživatelů: 1
Celkem: 3

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 23.11. 2008
Příspěvků: 133 | Témat: 69

06.03 2011 8:13


cau nevite jak a cim doseridim rucku aby mi bzrdila jak potrebuju? po vymene zadnich kotoucu a desek. musim oddelat stredovej tunel a dotahnout to na lankach
nahoru

sponzor





06.03 2011 8:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13171 | Témat: 43

06.03 2011 10:11


Nedávno jsem to měl rozebraný a ručku venku prasknul mi tam plast kterej odjištuje západku ze zubů a nenašel jsem nikde žádný štelování lana mají danou dýlku a pokud jsou volný budeš je muset vyměnit za nový.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.1. 2010
Příspěvků: 208 | Témat: 12

07.03 2011 20:17


Pokut ty lanka nebudou nějak vytahaný, tak si myslim že půjdou našponovat ze spoda pod tím alu krytem nebo musíš oddělat středovej tunel?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

07.03 2011 20:34


nebo tam bude nejakej samostav
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13171 | Témat: 43

07.03 2011 21:37


Měl jsem to rozebraný a nic na seřizování tam není ani na ručce ani zespoda v průchodkách v tunelu nikde nic.Lano má konce kuličku u brzdiče a odelníkový oko na ručku.Pokud zabírá nahoře bude třeba koupit nový lana.Nebo se pokusit o tuning (vypodložení) lana-bovdenu u brzdičů tak aby se lanko víc naplo,ale jen o tolik aby byl správnej chod rozpínací páky na brzdiči.Jiný rozumný řešení mě momentálně nenapadá.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

08.03 2011 13:10


áček:
Měl jsem to rozebraný a nic na seřizování tam není ani na ručce ani zespoda v průchodkách v tunelu nikde nic.Lano má konce kuličku u brzdiče a odelníkový oko na ručku.Pokud zabírá nahoře bude třeba koupit nový lana.Nebo se pokusit o tuning (vypodložení) lana-bovdenu u brzdičů tak aby se lanko víc naplo,ale jen o tolik aby byl správnej chod rozpínací páky na brzdiči.Jiný rozumný řešení mě momentálně nenapadá.


je to stejny i u B6 nove lana jsem koupil je tam neco jako samostav protože jsem tam nic nenasel u ručky jsem sice mohl postaru trochu dotahovat ale nebylo to znat ,co pomohlo ty zadni třmeny rozhejbat a promaznout pak byl ten chod kratší
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13171 | Témat: 43

20.03 2011 21:11


Protože mi prasknul plast v ruční brzdě který odjišťuje západku ze zubů jsem musel ručku vyndat z auta a prostudoval jak ty lana seřídit a udělal foto jak na to.
Zde je západka která po zatlačení ve směru modré šipky dopne volnější lana a zkrátí chod ruční brzdy,Krajní háky se posunou ve směru červených šipek.K tomuto doseřízení je potřeba jen sundat loketní opěrku a dírou po loketce za použití dlouhého šroubováku odjistit západku,uvnitř je silná pružina která se o to dopnutí postará.Loketka drží jen na jednom šroubu respektive jendný matce na třináctku klíč,a k tý se dá dostat vyndáním popelníku na konci tunelu u zadních sedadel.Podním pro lepší přístup se dá vyndat ještě plastík pod popelníkem z loketky se odpojí konektor od osvětlení loketky a ta se vytáhne nahoru.Pak už jen dírou po loketce podél hliníkového držáku je vidět to okýnko doseřizovacího mechanizmu úplně dole.Pro ty co se chtějí povrtat v autě se dá rozebrat celej tunel a odmotovat vše pro pohodlné a mnohem přístupnější doseřízení lan ruční brzdy.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5483 | Témat: 142

21.03 2011 9:45


áček: Takže ta západka se jen jemně potlačí dozadu?

Jinak dobrý návod...
nahoru

sponzor





21.03 2011 9:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13171 | Témat: 43

21.03 2011 18:34


Tak tak nebo stačí šikovně pootočit šroubovákem v okýnku tak aby se ta západka uvolnila a pružina uvnitř lana dopne je celkem silná.Akorát poprvý když jsem to měl rozdělaný jsem si toho ani nevšimnul že tam je něco jako samostav tomuhle se sice musí trochu pomoci ale svůj účel to splní.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.2. 2011
Příspěvků: 8 | Témat: 1

30.05 2011 14:48


Zdravym hladam pomoc na fore a dufam ze sa mi to podari.Mam problem s ruc.brzdou nepresiel som STK* ZE VRAJ PROBLEM Mam so zadnym brzd.strmenom vymenil som ho+ lanka+ nove kotuce adesticky a stale to slabo brzdi tak fakt neviem co este urobit aby to bolo ok.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

31.05 2011 8:43


pavol:
Zdravym hladam pomoc na fore a dufam ze sa mi to podari.Mam problem s ruc.brzdou nepresiel som STK* ZE VRAJ PROBLEM Mam so zadnym brzd.strmenom vymenil som ho+ lanka+ nove kotuce adesticky a stale to slabo brzdi tak fakt neviem co este urobit aby to bolo ok.


tak si ji dotahni podle navodu co je zde
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.10. 2008
Příspěvků: 223 | Témat: 48

03.06 2011 23:39


skor bude problem so strmenom vyber valcek a kup nove gumicky a vsetko bude ok treba to vycistit
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.9. 2012
Příspěvků: 3 | Témat: 0

17.09 2012 19:30


Musím uznat moc dobrý návod na ručku. Dík
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4043 | Témat: 54

07.10 2013 15:34


áček: myslim (š), že by se to dalo použít obdobně i na B5 .. ?
a pro poo , myslíte, že by byl problém na STK* se špatně brzdící levou stranou na ručce ? Problém by se měl dát vyrešit tímto způsobem ..
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13171 | Témat: 43

07.10 2013 19:24


TAVIC:
Nevím jakej mechanizmus má ručka na B5 to bys musel rozhodit středovej tunel a vyndat to ven.
Jinak podobnej problém mám na OII kdy jedno kolo na ručku brzdí hůř a to druhý je OK a na STK* mi to jen řekl že to brzdí míň ale že to je ok že to to auto udrží.A to už po třetí STK* ten samí problém. Tam je to to krapet jinačí na seřízení a stejně jsem zjistil že to kolo co brzdí na ručku hůř má trošku zatuhlejší lanovod.Tak ty lana přehodím a bude to cajk.Stejný problém budeš mít asi i ty.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4043 | Témat: 54

08.10 2013 8:29


áček: fakt jo, pustili te s tim nekolikrat? me to taky auto udrzi, ale musi byt skutecne zarvana na maximum, myslim kdyz je velky skopec.
Ohledne toho mechanizmu, tak jsme to u B5 uz rozhozeny mel, ale pamatuju si prd, myslim, ze je to tam hodne podobne. Jinak sice nevim, jak by ti pomohlo prehazovani lan, kdyz by byl problem pak zase na druhe strane , ale budis
nahoru

sponzor





08.10 2013 8:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13171 | Témat: 43

08.10 2013 19:11


TAVIC:
Tím přehozením bylo myšleno výměna za obě nový ty už se mi válej nějakej měsíc doma.
Normálně jsem takhle třikrát prošel jen mi to vždy řekl a bylo to napsaný jen jako lehká závada myslím něco jako převod parkovací brzdy nebo tak nějak.
A s audinou když jdu na technickou tak na emisích to jen probrblá a pak najedu na desky tam to omrkne zespoda vyzkouší vůle nápravy a prohlídne osvětlení.Brzdy mi řekne trápit to nebudem válce jen projede,pak pokecáme nalepí známku a fičím.Prostě pohodový STK*
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4043 | Témat: 54

09.10 2013 9:56


áček: jasne, probrbla, pri tom mu sopnes nejaky to kilicko a projdes bez problemu vzdy, zname takovy ptacky

jinak to ted zkousim rozhodit, mam vsechny srouby dle manualu sundany(tam je vzadu na tom tunelu udany jen jeden, jsou tam jeste dva pro loketku) no ale proste me ten tunel nejde sundat. Asi to holt udelam jako ty

ED Zatrsatr proč mě někdo neřekl, že je loketka na 3 šroubech, su to ale koumes
Naposledy upravil TAVIC dne 10.10 2013 18:20, celkově upraveno 1 krát. (21% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4043 | Témat: 54

09.10 2013 15:38


tak to byl zaseklej řmínek na zadní brzdě, zkoukl jsme to při výměně kol, není nad to mít servis hned v areálu zaměstnání krapet se to rozhejbalo, nicméně se výrazně zkrátil chod ruční brzdy, tak by to měl bejt cajk
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13171 | Témat: 43

09.10 2013 19:56


TAVIC:
Budeš se divit ale žádný kilíčko ale normálně ofiko.Jsou tu rozumný a nehrajou si na drsňáky.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4043 | Témat: 54

10.10 2013 12:46


no ona prej závada na ruční brzdě , to jak ty popisuješ , patří mezi vážné závady,takže na tebe jsou opravdu hodní
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13171 | Témat: 43

10.10 2013 19:51


TAVIC:
Tady u nás na severu hodný jsou ale na STK* co mám 2km od baráku jsou přísný a nemám s něma dobrou zkušenost tam si pokaždý někde něco najdou. Už když jsem dělal evidenčku tak mě napsal že nevyhovuje rozměr pneu a nazdar. Pak mě dusil u zápisu tažnýho a další story i předem domluvenejma technickejma s firemníma autama a jinou technikou.To je tam vždycky keců.To mi naposled študoval boční oranžový pozičky a tvrdil mi že to jsou blinkry a že to tam nemůže bejt. hledal nějaký číslo ale žádný nenašel tak pak dal pokoj ale tyhle světýlka tam jsou od výroby pořád stejný tak že měl peška.Ale věřím že kdyby to bylo ofiko nepodmáznutý tak jsem taky letěl.
Takže tam nejezdím a raděj si udělám výlet za kopec do Českýho Dubu v sobotu a naprosto v pohodě a klídku udělám STK* a ještě si tam pokecám.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4043 | Témat: 54

11.10 2013 10:13


áček: neke, nelíbilo se mu že nemáš zapsaný kola ? to je drzoun co ,
Já koukám do areálu STK* z okna bytu, byl u nich švára s motorkou a sou taky moc hodný. Nefungovala mu zadní brzda na motorce, nebo jen nesvítila myslím, no každopádně při kontrole osvětlení ze zadu, ho technik skoro sprdnul, když se mu přiznal, že mu ta brzda nejde, se slovi a co mě to říkáte, to nemůžete brzdit přední,abych si toho nevšimnul
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2612 | Témat: 76

02.07 2014 0:44


áček:
Protože mi prasknul plast v ruční brzdě který odjišťuje západku ze zubů jsem musel ručku vyndat z auta a prostudoval jak ty lana seřídit a udělal foto jak na to.
Zde je západka která po zatlačení ve směru modré šipky dopne volnější lana a zkrátí chod ruční brzdy,Krajní háky se posunou ve směru červených šipek.K tomuto doseřízení je potřeba jen sundat loketní opěrku a dírou po loketce za použití dlouhého šroubováku odjistit západku,uvnitř je silná pružina která se o to dopnutí postará.Loketka drží jen na jednom šroubu respektive jendný matce na třináctku klíč,a k tý se dá dostat vyndáním popelníku na konci tunelu u zadních sedadel.Podním pro lepší přístup se dá vyndat ještě plastík pod popelníkem z loketky se odpojí konektor od osvětlení loketky a ta se vytáhne nahoru.Pak už jen dírou po loketce podél hliníkového držáku je vidět to okýnko doseřizovacího mechanizmu úplně dole.Pro ty co se chtějí povrtat v autě se dá rozebrat celej tunel a odmotovat vše pro pohodlné a mnohem přístupnější doseřízení lan ruční brzdy.


s tymto som mal tu cest osobne nedavno, predtym som sa s tym nestretol takze logicky som siel po tom okienku ktore sluzi na nastavenie no bolo vidno, ze uz bolo omrdane sroubovakem, tak se bohuzel zjistilo, ze je ulomeny ten zoubek co se zamackava, tak probehla komplet seznamka s panom samostavom, kompletne rozebranej, predelanej a poupravenej aby fungoval, jako zmakly to maji dost ale po zasahu kutila s fasitickym pristupom je potom o zabavu postarano...
nahoru

sponzor





02.07 2014 0:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.11. 2014
Příspěvků: 30 | Témat: 2

15.12 2014 20:31


zdarec panove vimze tohle tema už je staré ale přestoto tady navážu,mam zarezlí jeden lanovod,je potřeba pro vyměnu odělat středoví panel nebo není,mam stim trochu problém právě a ještě se zeptám co jsem zjistil tak při normálním nožním brždění mě zadní kolo levé brzdí ale na ruční brzdě ne když zmačknu tu pačku,jde naprazno.. co stim? předem diky za rady
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.11. 2014
Příspěvků: 26 | Témat: 0

16.03 2016 18:14


A Nevis když mi to scvaklo bez lanrk jak to dostat zase do polohy jak to mas na fotce ?

Dik
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13171 | Témat: 43

16.03 2016 23:04


Musi se to odjisit v tom ctvercovym okynku s modrou sipkou. Lana musi byt napnuta tak jak je natahne pruzina v tom mechanizmu. Pokud si je nedotahne tak nechodi volne a nekde pridrhavaji. Spravny napnuti je tak aby byly ty drazy na zadnich brzdicich opreny o doraz a lano u samostavu bylo lehce dosponovany nesmi byt volny pak rucka zabira moc vysoko a je to neprirozene trcici nahoru a vetsinou to i spatne brzdi.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.11. 2014
Příspěvků: 26 | Témat: 0

17.03 2016 9:49


Hele mě to cvaklo jak past na medvědi když zrovna oba lanovody nebyli zahaknuty takže to mám ve stavu rebusu.

Myslis teda že když opět do toho čtverečku vrazim šroubovák a zakvedlam tak to půjde natáhnout zpátky ?

Včera sem u toho trénoval vyjmenovány slova po P....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.11. 2014
Příspěvků: 26 | Témat: 0

17.03 2016 11:11


Tak už sem ani nedoufal.
Rozdelal sem to zezadu vytáhl zase loketku a po troše pile a nervu se mi podařilo dostat zobacky zase do polohy tak aby se na ne dali nasadit očka lanovodu.
Potom jsem ještě cvakl pojistku a už to zase brzdí na prvním zubu.
Paráda
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.10. 2015
Příspěvků: 1 | Témat: 0

27.12 2016 12:43


jak jednoduché, když o tom víte - taky jsem po výměně brzd měl stejný problém a díky fotkám od "áček" se to srovnalo během pár vteřin. Jen nebylo třeba ani sundavat loketku - za loketkou mám jen popelník, který jsem vytáhnul a slabým šroubováčkem jsem se k zobáčku dostal přes něj. Vrazil šroubováček velikosti zhruba toho okýnka, šroubováčkem jsem v něm pootočil, pružiny vycvakly a ručka brzdí jak má.
Dííííky moc za radu, nikdy před tím mi to nikdo neřekl, vždy jsem jen slyšel odpovědi typu "je tam samostav, to se samo srovná, neřeš to"
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] ...... 1 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 110kw 120kw 132kw 2.0 tdi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 250kw 2din 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 5570 8e 8l 8p 8tfsi a2 a3 a3 8p a4 a4b6 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak akn alarm allegro allroad alternátor alu kola ami ank antiradar anténa asn asr audi audi a3 8l audi a4 audi a5 audi a6 audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 b8.5 ban barva baterie bau bene_302 bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus carplay cd changer cdhb centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common rail common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s d3s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dovírání dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid historie hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to jednotka tiptronicu quattro k-jetronic kabel kabely kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor key keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísá kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor motorizace mp3 mtm multifunkční volant multitronic málo tlaku měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odhlučnění odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana omezovač oprava ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phaeton phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek poistka diag. zásuvky pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku prověření pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio radiátor ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s-tronic s2 s3 s4 s5 s6 s8 safe safe kód sahara schéma sd karta sedan sedačky senzor senzor světla service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skrytá kamera skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spz spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrač stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer sundavaci svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tazne zarizeni tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo ulomena šróba update usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec vnitřní voda vodní pumpa volant volnoběh vp44 vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výbojka výfuk výkon výměna výměník vývěva větrák w12 wastegate wate leak webasto xcarlink xenon zadní lampy zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztekanie vody ztráta oleje zvuk zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje únik tlaku čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru šiber škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email