Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 260 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 253
Uživatelů: 7
Celkem: 260

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.11. 2016
Příspěvků: 17 | Témat: 2

07.12 2016 20:40


Zdravím pánové,

jsem tu mezi Vámi nový, před měsícem jsem si pořídil A8L D2 4.2 (2002), původně vládní (2002-2010 ministerstvo vnitra). Od mala jsem se vozil a od 18 let i řídil/vlastnil jen Mercedesy (výchova v rodině ), teď jsem si řekl (a kamarád mě k tomu trochu dokopal), že je na čase vyzkoušet něco jiného. Volba nakonec padla na zmíněnou A8 (i když jsem původně hledal něco trochu jiného - E46 3.0i manuál). Nakonec jsem za A8 strašně rád, vlastně jsem až překvapený, jak dobré auto to je, takže jsem rozhodnutý dát autu maximum péče a servisu a nechat si to co nejdéle to bude možné

Zatím jsem stihnul vyřešit pár drobných/spotřebních věcí: Výměna zadních pružin, komplet nové zadní brzdy, výměna brzdovky, oprava LPG* (netěsnost u filtru, výměna lišty vstřikovačů, doladění směsi - díky čemuž přestala konečně svítit kontrolka motoru, Xcarlink).

Aktuálně řeším zvuk motoru při studeném startu, který se mi nelíbí. Jde o zacvakání nebo zaklapání, vždy jen při studeném motoru, jakmile motor jednou nastartuju, pak zase chcípnu a startuju znova, už se to neprojeví, teplé starty jsou v pořádku, volnoběh také, projev motoru v záběru je podle mě také dobrý. Dnes auto stálo po dojezdu necelé 4 hodiny a po takhle dlouhém stání už to zase slyšet bylo, video se zvukem tohoto startu je níže.

Budu tedy rád za Vaše názory, postřehy, doporučení, nerad bych cokoliv podcenil nebo zanedbal. Pán, co mi to prodával, tvrdil, že rozvody byly komplet dělané v 200k km (aktuálně mám najeto 234k km), ale také mi tvrdil, že dělal na jaře komplet brzdy (na které evidentně letos nebylo sáhnuto), také mi tvrdil, že auto je ve stavu sednout a jezdit (prasklá zadní pružina, brzdy, špatně fungující LPG*), takže by bylo i dost možné, že rozvody dělané nebyly, jelikož jsem k tomu od něj nedostal žádné faktury.


Přímý odkaz na youtube video


A na závěr aspoň jedna fotka

Náhled, klikni pro zvětšení.


Předem díky za reakce a názory!
Martin
nahoru

sponzor





07.12 2016 20:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

07.12 2016 20:57


Máš na mysli to mírné zaklepání?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.11. 2016
Příspěvků: 17 | Témat: 2

07.12 2016 21:00


Ano. Je to slyšet přesně v sedmé vteřině a doznívá to v osmé. Po delším stání je to slyšet o trochu déle.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

07.12 2016 21:03


Mám S8 D2 a dělá mě to to samé, řekl bych že jsou to hydroštely než se udělá tlak oleje....
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Nejlepe pustit do sluchátek
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.11. 2016
Příspěvků: 17 | Témat: 2

07.12 2016 21:11


Jo, to zní dost podobně/stejně. Že by to měly dělat hydroštely, než se natlakuje olej, jsem už slyšel, ale zatím mi to nikdo na 100% nepotvrdil. Proto se radši ptám, nerad bych pak řešil nějaký větší průser
Něco na rozvodech to být nemůže? Třeba napínáky? Dokonce od jednoho kamaráda mechanika padnul názor, že jsou to ložiska na klice, ale to se mi zdá nejméně pravděpodobné...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

07.12 2016 21:18


Hydroštely, alias hydraulické zdvihátka ventilů. Po delším odstavení motoru se z nich vytlačí olej. Pak to takhle zacvaká než se natlakují olejem a vymezí se vůle.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

07.12 2016 21:19


Rozvody to nebudou, já je mám nově udělané a lozisko na klice si myslim že je totální blbost to by muselo rachotit i za chodu motoru.

Navíc nevím jeste máš manuál k tomu autu, ale tam se píše že :

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.11. 2016
Příspěvků: 17 | Témat: 2

07.12 2016 21:33


Ok, tak děkuji za uklidnění a i za foto manuálu (nemám)
nahoru

sponzor





07.12 2016 21:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

07.12 2016 21:35


Jediné co byt tebou tak nechám skontrolovat napínáky řetězů které propojují vačky.

Pokud je KO napínák tak to může přeskočit a následně bude potkaly se u Kolína což by bylo horší.

Blbé je že jeden ten napínák stojí přes 15 000,- a nedělá se v náhradě a jsou tam 2ks
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.11. 2016
Příspěvků: 17 | Témat: 2

07.12 2016 21:45


Ok, nechám zkontrolovat - je tu někdo spolehlivý v okolí Děčín-Praha, kdo by se toho ujal/dělá to a rozumí tomu? Potkání u Kolína bych řešit nechtěl, "jen napínáky" jsou furt menší a tak nějak únosné "zlo".
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

07.12 2016 21:46


zdejší uživatel satas ( Praha ) - kapacita přes motory
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.11. 2016
Příspěvků: 17 | Témat: 2

07.12 2016 21:58


Dobře, díky za doporučení.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.12. 2008
Příspěvků: 48 | Témat: 8

07.12 2016 22:55


TheCube: Podle zvuku je to jeden z napínáků řetězu mezi vačkami. Mě to rachotilo ještě trochu víc než tobě a jeden byl KO. Měnil sem oba dva najednou včetně řetězů. Pouze origo díly. Nedoporučuji kupovat přes ebay apod. jsou to čínské napodobeniny vyhozené peníze.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.11. 2016
Příspěvků: 17 | Témat: 2

07.12 2016 23:05


Díky za reakci. Na kolik Tě to vyšlo (díly, práce) a kde jsi to nechával dělat?
Na ebay, apod. by mě ani nenapadlo takové díly kupovat.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.12. 2008
Příspěvků: 48 | Témat: 8

07.12 2016 23:19


Dělal to jeden můj známej mechanik všechno najednou včetně rozvodů, termostatu, pumpy, kladek, řemenů atd. Ceny můžeš najít zde:
https://audiklub.cz/garaz/moje/5979-2002-audi-a8-q
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.11. 2016
Příspěvků: 17 | Témat: 2

08.12 2016 13:44


Nahrál jsem dnešní studený start, video níže, mně se ten zvuk vážně moc nelíbí...


Přímý odkaz na youtube video
nahoru

sponzor





08.12 2016 13:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

08.12 2016 17:56


Čoveče, to vypadá opravdu na ty napínáky. Nevím jak ostatní ale já ten řetěz slyším i když to přestane cvakat. Vypadá to jako by na tom napínaku už byly uplně vydřené ty plastové vodítka po kterých jezdí řetěz a jezdilo to jen po tom kovu na kterém ty vodítka drží.

Tohle jsou ty vodítka :

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.12. 2008
Příspěvků: 48 | Témat: 8

08.12 2016 20:30


Na 100% napínák ten zvuk poznávám. Kdyby tam nebyla ta plastová vodítka tak je to kov na kov a mlátilo by to mnohem víc a pořád jako na tomhle videu dole. Chce to zjistit poslechem který to je. Na straně řidiče je ten napínák vepředu a na straně spolujezdce je vzadu. Třeba bude stačit vyměnit jen ten jeden ale časem se začne ozývat pravděpodobně i druhý.

https://www.youtube.com/watch?v=DFA4eDNiU_A
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

08.12 2016 20:41


Mě by ještě zajímalo jak je na tom napínáku ten konektor k čemu to přesně je, typuju že je to nějaké čidlo že se ten napínák napnul, pokud se nenapne tak by se měla rožnout kontrolka motoru na palubovce?

Nebo se pletu?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.11. 2016
Příspěvků: 17 | Témat: 2

08.12 2016 22:04


Díky za reakce a názory, jsem "rád", že jsem slyšel dobře a ten zvuk není v pořádku. Co se týče těch napínáků, a případně i rozvodů, vážně neexistuje druhovýroba v dobré kvalitě za rozumnější peníz než originál?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email