Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 364 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 357
Uživatelů: 7
Celkem: 364

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.9. 2008
Příspěvků: 86 | Témat: 19

14.11 2016 13:35


Kluci potreboval bych znat vas nazor. Po novem roce chci prodat Audi TT a koupit vic prakticke auto. Volba padla na Audi A6 Avant 3.0tdi 4F rok 2005-2009 a ccena cca 200-250tisic

1) Co jsem studoval tak nekdo rika ze ty verze 165kw se kazi a ze mam radeji jit do motoru 171kw.Je to opravdu tak kazove jak se pise nebo to vyjde zhruba nastejno?

2) libi se me verze S-Line ale protoze tam chci dat casem i pekne kola 18"-19" tak nekdo pise ze sline jsou hodne tvrde podvozky a s tema kolama to bude jak koza.

3) nektere a6 maji vzduchovy podvozek a nektere jsou primo verze allroud. Samozrejme bych bral vzduchovy podvozek jenze co ctu tak kazdy strasi jak moc se to kazi a jak moc stoji vymena mechu. Sice nechapu proc kupovat cely tlumic s mechem za 18tisic kdyz se da koupit jen ten mech ktery stoji 7tisic a pokud to vydrzi aspon 100tisc/km tak me oprava neprijde zase tak hrozna (teda pokud bych nemusel menit cely tlumic) ma teda smysl jit do vzduchu?
nahoru

sponzor





14.11 2016 13:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

14.11 2016 13:51


1] 171kw, aneb nikdy nekupovat prvni verze modelu (plati vetsinou a obecne)
2] to je na zadku kazdeho soudruha, tezce subjektivni zalezitost
3] ber vzduch


3a] ale vybirej dobre at nekoupis hujdu z bazace, pak to bude za trest.


to plati obecne.
nez se slitnou zase experti jak je vsechno drahy ... za 250-300 uz je z ceho vybirat
vybirej podle historie a ne ceny, taky se divej na vybavu -> nestoji za to kupovat za 300k A6 v holowagenu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

14.11 2016 14:50


Jordy (14.11 2016 13:35) orig :
Kluci potreboval bych znat vas nazor. Po novem roce chci prodat Audi TT a koupit vic prakticke auto. Volba padla na Audi A6 Avant 3.0tdi 4F rok 2005-2009 a ccena cca 200-250tisic

1) Co jsem studoval tak nekdo rika ze ty verze 165kw se kazi a ze mam radeji jit do motoru 171kw.Je to opravdu tak kazove jak se pise nebo to vyjde zhruba nastejno?

2) libi se me verze S-Line ale protoze tam chci dat casem i pekne kola 18"-19" tak nekdo pise ze sline jsou hodne tvrde podvozky a s tema kolama to bude jak koza.

3) nektere a6 maji vzduchovy podvozek a nektere jsou primo verze allroud. Samozrejme bych bral vzduchovy podvozek jenze co ctu tak kazdy strasi jak moc se to kazi a jak moc stoji vymena mechu. Sice nechapu proc kupovat cely tlumic s mechem za 18tisic kdyz se da koupit jen ten mech ktery stoji 7tisic a pokud to vydrzi aspon 100tisc/km tak me oprava neprijde zase tak hrozna (teda pokud bych nemusel menit cely tlumic) ma teda smysl jit do vzduchu?


3) Měch se dá vyměnit pouze vzadu kde je zvlášť tlumič a měch, předek se mění komplet tlumiče včetně měchů protože měch je součástí tlumiče.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.9. 2008
Příspěvků: 86 | Témat: 19

14.11 2016 16:00


a ty mechy maji jakou zhruba zivotnost plus minus?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

15.11 2016 10:30


Životnost je trochu individuální. Pokud někdo pořád jezdil na první polohu, tak měchy jsou hodně vyboulený a trpí tím. Pokud naopak někdo jezdil na třetí polohu, tak měchy jsou daleko míň vyboulený a míň trpí. Taky jim vadí sůl, takže auto z Itálie je bude mít v lepším stavu než auto z ČR.
Jinak měchy vydrží +/- 200 tisíc km. Někomu ale vydrží i 300, ale je potřeba počítat, že prostě jednoho krásnýho dne začnou ucházet. Na cenu v Audi se ani neptej, předek stojí kus 30, zadek tuším 20. Lepší je vzít od někoho zde za mnohem lepší ceny. Ale taky nepočítej, že za desítku vyměníš všechny měchy. Taky je potřeba měchy měnit okamžitě, jak začnou odcházet, pokud to neuděláš, odpálíš kompresor, ten vyjde taky na desítku.
Osobně bych se nebál ani auta, který má měchy po smrti. Výrazně to snižuje cenu, protože v Audi za to chcou nesmysl. A když je vyměníš, tak budeš mít na hodně dlouho klid a nebudeš muset přemýšlet, kdy se ti nějakej vysere.
A taky to nech dělat někoho, kdo měchy umí. Amatér, kterej to nikdy nedělal, měchy dokáže zkurvit.
Na téma měchů je tady samostatné vlákno, je tam toho hodně, ale doporučuju pročíst, pak už tě u nich nic nepřekvapí...
Každopádně za mě taky měchy, je to super svezení.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.6. 2011
Příspěvků: 94 | Témat: 9

16.11 2016 14:46


ja prodavam sovji, ale je to A6 AVANT 2007 2.7 TDI 132KW Quattro Tiptronic.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.9. 2008
Příspěvků: 86 | Témat: 19

18.11 2016 12:24


diky klucu za nazory . Jeste se chci zeptat zda ne nejaky rozdil mezi audinou se vzduchovym podvozkem a allroudem..je tam rozdil pak uz jenom v tom oplastovani auta kolem dokola?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

18.11 2016 13:05


Allroad by měl mít jeden stupeň výšky navíc.
nahoru

sponzor





18.11 2016 13:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.9. 2008
Příspěvků: 86 | Témat: 19

26.11 2016 13:34


a verze S-line se lisi od klasice verze krom sedacek+dekor interiru i tim ze ma tvrdsi podvozek? nebo si chci casem koupit nejake 18" kola (mozna i 19"tky) a mam strach aby to uz nebylo moc tvrde...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.9. 2008
Příspěvků: 86 | Témat: 19

06.12 2016 13:04


Nevite jak poznat ktere motory 3.0 maji filtr pevnych castic a ktery ne? Nebo je to podle roku vyroby ze ty faceliftove od roku 2008 maji uz vsechny filtr pevnych castic?

PS: pokud je tam uz filtr pevnych castic a casem bych ho chtel vyhodit ven, projde to emisema na technicke?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

06.12 2016 13:16


Pokud nemá DPF, tak má výfuky natočený dolů. Případně to určitě říká nějaký kód na štítku výbavy.
DPF bych už moc neplánoval vyhazovat, je velký tlak od automobilek, aby se to na STK kontrolovalo a auta neprocházela, pokud tam není DPF.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email