Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 325 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 323
Uživatelů: 2
Celkem: 325

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 22.2. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 9

21.11 2016 4:07


Zdravim,

je tomu zhruba mesic co sem koupil A4 b5 2.8Q US verze, uz od zacatku pozoruju ze unika chladici kapalina, ale neni to prubezne, proste tam je, je, je a najednou je nadrzka prazda a zadna vyrazna louze pod autem, doplnuju zhruba jednou za dva az tri dny...dnes se mi podarilo zjistit cim to ze unika z niceho nic a vsechna, kazdopadne mi to nijak nepomohlo prijit na to proc se to deje, tak se obracim na vas...takze ted co se mi podarilo dnes zjistit -

po zhruba 40 minutach klidne jizdy do prace sem zaparkoval, pri vystupovani koukam ze se zpod kapoty kouri, tak ji otevru, a nadrzka na kapalinu byla komplet plna az po okraj a prepadem z ni kapalina tekla ven, diky tomu ze tece primo na motor kterej je horkej tak se kapalina rovnou odparuje - tudiz to nedela louzi. Kapalina takhle vytekala zhruba necelou minutu, pak prestala a hladina kapaliny sla okamzite dolu az zustala nadrzka prazdna.
Pohledem laika mi to teda prijde ze neco tlaci kapalinu ze systemu zpet do nadrzky, ta je preplnena a tak to z ni tece, po chvili to prestane tlacit a nabere to zbytek kapaliny zpet. Tusi nekdo cim by tohle cele mohlo byt zpusobeno? Behem jizdy je teplota kapaliny v pohode, klasicky na stredu, zadny prehrivani nebo neco...

taky se mi neustale strasne poti okna zevnitr, kdyz auto stoji a prijdu k nemu okna jsou zapoceny, nekdy se poti behem jizdy nekdy ne, muze to mit souvislost s tim? Kabinovej filtr uz sem vymenil a zadna zmena...

bohuzel nemam k autu nic jako servisni knizku nebo tak, jediny co mam je VIN*...

a ted jeste par drobnejsich dotazu at to hodim vsehno do jednoho vlakna...

prevodovka - mam automatickou, klasicky s moznosti prepnuti do manualniho rezimu, plus razeni na volantu, kdyz presunu paku prevodovky do polohy pro manualni razeni, nic se nestane (melo by se na displeji mezi budikama prepnout z PRND432 na 54321 pokud se nepletu?) muze toto byt zpusobeno tim ze mi sviti kontrolka CHECK ENGINE? Ta pry sviti kvuli spatnemu zapalovani na jednom valci, uz sem vymenil ignition coil pack a ignition cables, jen bohuzel OBD* adapter na precteni/smazani chyby mam doma v CR takze cekam az mi to precte/smaze kamos v servisu...

kola dalsi je spis zajimavostni dotaz, jaky kola se daji na tuhle audi dat aby se vesly do podbehu, nesnizilo to jizdni komfort a podobne, ted tam mam 225/45 ZR17 et45, premyslel sem na leto o 18" ci 19" pokud se tam vejdou (to jestli jsou schvaleny ci ne nehraje roli, tady nastestni nic takovyho nikdo neresi)

displej palubaku - nejaka sance ze by mi nekdo dokazal rict jak vymenit displej na palubaku, klasicky ma spoustu mrtvejch radku, plus takovej krasnej divnej "znak" pres pul displeje nasel sem nejake na ebay, psali tam ze s trochou zrucnosti (tu mam) se to vymenit da, ale ze je potreba nejaka pajeci pasta ci co, ale taky nevim jak moc se displeje lisej, podle ceho vybrat ten spravny. k tomu mam souvisejici dotaz, nasel sem tu na prodej budiky z S4 b5 2.7bT, bylo by mozno vymenit to za tyhle?

no a to v tuhle chvili snad vse, sorry za trochu delsi prispevek, a diky moc za jakoukoliv radu
nahoru

sponzor





21.11 2016 4:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

21.11 2016 8:21


Teplomer na palubovce si zije vlastnim zivotem. Nikdy tam neuvidis vic nez 90°C, behem ohrivani tam ta rucicka najede a drzi se tam jak pribita. Kdyz si napichnes RJ motoru VAGem tak uvidis pri stani na miste uplne jinou teplotu, stejne bys to videl i pres kanal 51 na klimatronicu, klidne 97-98°C, ale teplomer na palubovce bude porad viset na 90°C. Ono zakazniky by desilo, kdyby videli jak se jim teplota motoru blizi 100°C...

Takze si zkontroluj jinak nez teplomerem na palubovce, jestli se ti neprehriva za jizdy motor.
Chladici kapalina ma byt doplnena po znacku MAX ale pri zahratem motoru! Kdyz se voda ochladi, tak zmensi objem a hladina dost vyrazne klesne. Kdyz to doplnis po MAX se studenym motorem, tak jak se ohreje preleze to pres, hodne.

To ostatni ti neporadim, snad jen ten mrtvy Maxidot* - tak vim ze to Satas umi opravit.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 22.2. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 9

21.11 2016 22:29


Nakadah: díky moc alespoň za nějaké info. Dneska ráno sem zkontroloval kapalinu ještě před cestou, nebylo dostatek, tak sem ji za studena dolil po značku MIN hladiny, po přijetí k praci se vcerejsi situace opakovala, ani ne do minuty po vypnutí motoru zacala kapalina pretekat z nádržky, to trvalo asi dvě minutky a pak se hladina vrátila někam nad MIN hladinu, uvidim kde bude az přijdu k autu z práce. Udělal sem ráno i videjko co přesně se děje, hodim ho večer na YouTube a dodam odkaz...

Nějaky návod jak zjistim teplotu motoru pres klínu? Díky moc

O Satasovi vim, bohužel sem na jiným kontinentu, jinak už bych se s ním na opravě domluvil, proto zjišťují jestli bych byl schopnej to udělat i sam, mam elektrotechnicky vzdělání, takže pájení, plošný spoje, počítače a podobně mi nejsou cizí...Každopádně díky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

22.11 2016 7:08


Nevím jaký panel klimy máš, jestli ten starší s červěně podsvětlenými většími displeji a nebo už ten novější s úzkými LCD. Na tom starším stačí společně stisknout tlačítka "vnitřní cirkulace" a "ofuk šipka nahoru" na displeji naskočí 01 - tj. kanál 1. "-" a "+" přepínáš kanály, tlačítkem recirkulace je "vybereš" a uvidíš hodnoty. Návrat z toho pryč opět recirkulace+šipka. Teplota vody je kanál 51, vnější teplota 55, 17 je tuším rychlost auta, 28 otáčky motoru, 29 otáčky kompresoru, atd. Zadej si do gůglu "Climatronic* secret menu / codes" naskočí ti toho hromada.

A nebo VAG kabel, na tvoje auto stačí primitivní KKL za 10$ + VAG 4.09 nebo starší 3.11, 3.04.
Funguje to bez problémů. Jednotka 01-motor, kanál 02 nebo 03, nevím už presně. Je to v prvních 5ti kanálech.

Ještě si říkám, jestli ti neprdí přes hlavu někde prasklinou výfuk do vody, ale to bys poznal. Kapalina by smrděla a dělal by se tam bordel na hladině a stěně nádobky. Navíc by to tlakovalo furt. To špíš vypadá že máš někde "horké místo" které se po vypnutí motoru přestane chladit a teplota prudce vyletí nahoru. No prostě změř skutečnou teplotu vody, jak za jízdy tak při stání na místě. Pak se dá řešit dál (ucpaný termostat, přicpaný chladič, poškozené vodní čerpadlo, atd.).
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 22.2. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 9

26.11 2016 4:42


Tak sem se dnes konecne dostal ke zjistovani hodnot pres klimu, rano sem si pred cestou do prace nahodil kanal 51, teplota zacla na nejakych 25stupnich, postupne se to ohralo na 90 a na tech to zustalo celou dobu, stejne tak cestou z prace...ale ani v jednom pripadne se neopakovala situace s vytlacovanim kapaliny po dojetí. Zatim se mi poradne nepodarilo vyzkoumat kdy se to konkretne deje, neni to vzdy a je to velmi nahodny, takze budu zkoumat dal. Nejaky dalsi info co by se pres klimu dalo zjistit aby to napovedelo kde je chyba?

jeste tedy motor nebezi uplne hladce, co mi predchozi majitel rekl tak dle chyby v pc to melo byt kvuli spatnemu Ignition Coil Packu, ten jsem vymenil vcetne vsech zapalovacich kabelu, bezi to o neco lepe ale stale ne perfektne, jeste udelam svicky az prestane prset a budu to moct udelat...

Kazdopadne nahodim videjko jaky zvuk motor dela, treba nekdo poradi co by to mohlo byt, opravdu to trochu zni jako by nekde unikal vyfuk nebo neco...ale jak rikas, kdyby foukal do obehu chladici kapaliny, tak by to asi tlakovalo porad, ne jen po zastaveni a vypnuti motoru...

Rozhodne budu rad za jakoukoliv dalsi radu na co kouknout a tak...

predem diky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

26.11 2016 8:08


Kolem té 2.8 je hodně podtlakových hadiček, které časem zteří. Doporučoval bych komplet výměnu. V předním nárazníku je i zásobník podtlaku, k němu taky vede hadička. V rodině mám Pašíka s tímhle motorem a hadičky se měnily všude. Ta k zásobníku dokonce byla rozpadlá. A s falešným vzduchem to vždycky blbě jde...

Jo a pokud budeš ty hadičky měnit, tak doporučuji na každý nasazený konec ještě dát tu plastovou stahovací pásku a utáhnout co půjde. Že to jde tak nějak ztuha nasadit, ještě neznamená že to taky těsní. Osobně odzkoušeno na mém autě.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.3. 2016
Příspěvků: 24 | Témat: 6

26.11 2016 12:50


mne to s tou vodou v chladici robilo po vymene chladica, vravel mi v servise ze moze byt v chladici vzduch tak mam doliat, asi 3x som dolieval, voda ziadna motor horuci, este tyzden som nosil destilovanu vodu v kufri ale v pohode uz neje problem
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 22.2. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 9

27.11 2016 4:45


Nakadah: dobre, diky, jak bude moznost kouknu s nekym na ty hadicky, bohuzel sem bez garaze takze doma toho moc neudelam...

M1S0: doleval si primo do chladice nebo do nadobky na chladici kapalinu? dolevam uz asi mesic, tak co druhy den, a stale to stejne, ale prave to leju do nadobky, nevidim poradne kde je vicko na chladici, nejspis asi musim sundat naraznik?
nahoru

sponzor





27.11 2016 4:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.3. 2016
Příspěvků: 24 | Témat: 6

27.11 2016 5:20


nalieval som do nadobky, ked mi zasvietila kontrolka ze nemam vodu, motor horuci, a tiez mi robilo ze mi stiahlo vodu z nadrzky tak vratilo.. prvykrat som nemal nic v kufri iba liter tej naplne do chladicov, proti zamrzaniu, dosiel som domov este liter destilovanej vody som dolial a siel kupit pre istotu dalsiu, no uz som vela nedaval...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 22.2. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 9

28.11 2016 21:43


M1S0: já právě dolevam do nádobky už asi měsíc a stále to stejné, už sem dolil třeba 5 kanistru po 4 litrech...

Jinak tady teda konečně video jak se to projevuje - je to po zastaveni a vypnutí motoru, nikdy to neudělalo za jízdy nebo s běžícím motorem...

https://youtu.be/SbVK5HnmVKA

A ještě teda video jaký zvuk dělá motor, budu rad za radu na co kouknout jako první jelikož každá hodina servisu je tu nekrestansky draha...

https://youtu.be/GQFgnzRmI_A

Díky moc
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email