Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 327 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 323
Uživatelů: 4
Celkem: 327

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 18

22.11 2016 21:39


Dobrý den,

jako první bych chtěl poděkovat, že se tu najde vždycky někdo kdo mi pomůže vyřešit jakýkoliv problém.

Mám víc dotazů, takže postupně:

Před rokem jsem měnil termostat, protože mi budík neukazovat teplotu vůbec, po roce mi to začalo dělat znova, tak jsem vyměnil termostat poprvé, teplota jednou vyjela na 90 a pak spadla zase na nulu a pár dní nic. Koupil jsem nový a dal termostat znovu, už to bylo lepší teplota fungovala a držela, předevčerem mi ale zase teplota vyjela na 90, pak spadla asi na 70 a zpátky na 90. Když jsem jel dneska ráno, tak teplota nevyjela na víc jak do 70. Dneska večer teplota zase vyjela na 90, 70 a pak držela 90. Tak mě napadá, že to asi termostatem nebude? Tak mě napadá čidlo? A jaký čidlo a kde ho najdu? Ještě dodám, že jsem neodvzdušňoval oběh, prý to není potřeba a auto topí.

Další dotaz, Když jsem dělal termostat poprvé, tak jsem ''odvzdušňoval'' voda z hadice tekla, ale oddělával jsem obě co vedou do kabiny. Po tom jsem si všiml toho, že když sednu do auta, tak jde těžko sešlápnout pedál ale pak už je jakoby odvzdušní, ale předtím to nedělalo.

A poslední má taky souvislost s ''odvzdušňováním'', při nastartovaném aute a asi minutu po tom co ho zdechnu, jde slyšel že v autě něco syčí jakoby z těch 2 hadic, ale několikrát jsem je kontroloval. Nevíte co by to mohlo být?

Snad to dává smysl.. Budu moc rád za každou radu, díky moc.
nahoru

sponzor





22.11 2016 21:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 18

23.11 2016 6:16


Teplota vody dneska ráno..

Teplota celkem pomalu šla k 90, ale došla asi jenom k 85, chvilku držela a pak během 5 sekund spadla na min, 5 minut byla dole, pak z ničeho nic vyletěla na 90 a držela.

Tak já nevím.

Díky moc za každou radu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

23.11 2016 7:00


Jaky pedal prosim te ze slapes kdyz odvzdusnujes chlazeni motoru? To nechapu...

Povolis pravou hadici (z pohledu ridice) na topeni tu s dirkou a pretahnes ji kus dopredu, aby dirka prelezla pres hranu trubky a tudy mohl jit ven vzduch a voda. Pak vysroubujes 3 sroubky z expanzni nadoby aby si ji mohl zvedat. Urcite nemas origo VAG dil - trubkovy nastavec misto vicka expanzky. No pak nalivas chladici kapalinu a je treba mit expanzku zvednutou nahoru. Abys hladinu kapaliny dostal nad uroven te dirky v hadici.

Dela se to pri vypnutem motoru, pokud by bezel tak se ti pres tu dirku bude prisavat do systemu vzduch. Tohle je zakladni odvzdusneni, zbyvajici nejake bublinky uz zmizi za provozu do expanzky.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 18

23.11 2016 8:17


Díky za rychlou odpověď, zkusím teda odvzdušnit jak dojedu z práce. To s tou brzdou nemá s odvzdušněním nic společnýho, jenom jsem si té brzdy všiml po tom, co jsem oddělával ty hadice od topení.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

23.11 2016 9:52


To syčení tipuji na buď prasklou hadici do podtlakového posilovače nebo netěsná průchodka té hadice do posilovače a nebo prasklá membrána v posilovači. Když v něm není podtlak co ti na motoru vyrábí vývěva, tak jde pedál brzdy ztuha a sakra to poznáš při brždění. Oprav si to a nebo si to nech opravit, než si někde rozbiješ čumák až to nedobrzdíš...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 18

23.11 2016 10:18


To je možný, ale ten pedál jde těžko jenom při sešlápnutí hned po nastartování, sekundu po nastartovaným autě jde zase úplně lehce.

Dělá to asi po tom, co jsem sundal tu druhou hadici, ne tu od topení. To bude zřejmě ono?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.8. 2011
Příspěvků: 64 | Témat: 1

23.11 2016 12:54


měl sem to stejné několik termostatů jsem zkoušel jediný který drží je wahler..ostatní shit jen čas...měnil jsem i chladič ten starý tékl nic jsem nemusel odvzdušnovat a topí a chladí jak vztéklá..ted nějaký měsíc bez problémů teplota po 10km jízdy i v mrazu 90 mám tam i příhřev z výroby... jo a brzda při nebo před startem je vždycky tvrdá po nastartování podtlak v posilovači pedálu odlehčí
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 18

23.11 2016 13:04


No oba jsou wahler, nevím jestli mám kupovat další, nechce se mi dávat 1500 za měsíc za termostat a vodu. Aha, tak ještě to syčení, bude to asi ten podtlak posilovače brzd?
nahoru

sponzor





23.11 2016 13:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

23.11 2016 14:27


Ty si vytahl hadici z posilovače brzd? Z toho UFO talíře vedle hadic topeni?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.8. 2011
Příspěvků: 64 | Témat: 1

23.11 2016 16:24


ještě by mě zajímalo jestli ten termostat tam dáváš správně..mě wahler nezklamal hned na poprvní ... nejak ty druhé značky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 18

23.11 2016 17:00


Ne, vytahoval jsem a nasazoval jsem ty 2 hadice co vedou do topení, je možný že jsem nějak drbl do hadice k posilovači?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 18

23.11 2016 17:02


Dávám ho dobře, navíc naopak by se dával dost blbě.. jde vidět jakovy ta menší část toho termostatu, než připojím hadici. No ale když jsem jel z práce, tak teplota vyjela na 90 a ani se nehla tak nevím.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.8. 2011
Příspěvků: 64 | Témat: 1

23.11 2016 18:56


tak ještě zkus to čidlo teploty pro budík je na straně jak jsou vstříky je to 4 pin ... máš stejný motor jak já
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

23.11 2016 19:20


Lajfa: sycanie: zpetny ventil na posilovaci bude zrejme netesny a po vypnuti motora z posilovaca pozvolne unika tlak. teoreticky to nie je problemom, pokial posilovac samotny je funkcny. vsetky tie ventily su dobre pristupne, tak by ich nemal byt problem vymenit a stoja par korun. to, ze po babrani sa s hadicami si mal pedal tvrdsi moze znamenat, ze problem nebude v samotnom spatnom ventile, ale v hadici, moze byt prasknuta. tym, ze si s vecami okolo hybal si dieru zvacsil a uniklo viac tlaku ako normalne. urcite by som sa pozrel, v akom stave veci su, aby sa ti nestalo za jazdy, ze ti posilovac odide. je to celkom nechutna praca ubrzdit auto vahy A4rky bez jeho pomoci.

lietanie teploty: to, co popisujes podla mna nebude termostatom, ale budikmi samotnymi. mas 1997tku A4rku, co nie je zas tak daleko od poslednych 80tok, ktore mavali problemy s pasikmi na plosakoch pristrojovky, resp. studenymi spojmi a potom sa to vedelo prejavovat aj presne tak, ako popisujes.

najdi si schemu zapojenia snimaca teploty motora pre RJ aj pre budiky a zozen si ohmmeter, staci digitalny. na studenom motore odmeraj ako snimac pre RJ, tak pre budiky, ake ukazuju hodnoty, mali by byt radovo podobne a na studenom motore by mali byt cca 3000 Ohm alebo vyssie, kedze teraz mame aj okolo nuly. nechaj motor ohriat, chcipni a znova zmeraj hodnoty. ak si uz medzitym na budiku videl 90, nez si to chcipol, na oboch snimacoch by si mal namerat hodnoty cca 10x mensie, radovo 200-300 ohmov, ak mal motor cca 80-90 stupnov. ak na snimaci pre budiky nenameras to iste (spravidla by si tam mal mat hodnotu vyssiu ako aspon 500-600 ohm, ak budik neukazuje 80), co na snimaci motora, je vadny snimac pre budiky a treba ho vymenit. ak na oboch snimacoch bude hodnota spravna, potom je vada bud v kabelazi (asi zriedkave), alebo v budikoch samotnych.

tie potom treba rozkuchat a prepajkovat vsetky *KONTAKTY* na cestach veducich od konektora budikov (to zasa bude chciet trocha googlovania ktory pin na ktorom konektore zasobuje budiky informaciou o teplote motora) po kontakty budika a od kontaktov budika po najblizsiu zem.

predpokladam, ze prve A4rky este mozno budu mat bimetalove budiky na teplotu motora a stav nadrze tak, ako 80tky, tie zvyknu plosaky namahat celkom dost.

ktory snimac na ktorych pinoch akym sposobom ukazuje teplotu uz necham na googli, ja sam mam 80tku s benzinom, takze o TDI* nic netusim.

este moze byt v hre aj pripad, ze ti vre voda z nejakeho titulu (zaseknuta vodna pumpa, zabordeleny system), ale to by si si podla mna uz vsimol, alebo by si dolieval litre vody.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.8. 2011
Příspěvků: 64 | Témat: 1

23.11 2016 19:34


to taky může být..budíky mě odešel na těch starých otáčkoměr...teplota nehoupala..sehnal sem na vrakáči VDO Z ROKU 2000 A VŠECHNO OK...jinak napichni to diagnostika ti ukáže jakou skutečně teplotu má motor a porovnej z budíkama
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email