Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 508 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 504
Uživatelů: 4
Celkem: 508

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 4

05.11 2016 18:20


Zdravím všechny, tak po měsíci různého zkoušení a hledání se obracím na vás. Auto audi S3 8l, motor AMK. Vždy po několika kilometrech mi vyskočí chyba:

17608: Ventil omezení tlaku turbodmychadla - N249 - Mechanická závada (sporadicky)
A potom ještě teď nevím přesně ale něco v tom smyslu řADA* válců 1 systém příliš chudý a k tomu ještě úprava směsi nebo tak něco. Pokud to bude důležitý zajdu na to mrknout přesně.

Co jsem tak zjistil tak buď N249 špatný (tak jsem dal nový) a nebo ventil vypínací (06A 145 710N) tak ten jsem dal taky nový. A nebo podtlakový hadičky. Ty jsem prošel a všechny kolem těchto ventilů jsou ok.
Aji klapku jsem vyčistil a udělal základní nastavení.

A teď k tomu jak se to chová:

Kromě toho že se ukazuje check engine a ty chyby co jsou napsaný výše tak se mi zdá že to je trochu línější (ale to může být jen pocit) a do nouzáku to nepadá a podle palubního PC to žere o litr víc.
Další věc je že při přeřazování je slyšet jakoby přerušované odfukování.Když jezdím někde třeba město kde víc řadím tak se mi zdá že je v autě cítit jakoby výfukový plyny. Když jedu dálnici a moc neřadím tak to cítit není. Když to prošlápnu na volnoběh tak se hadice nafouknou a při puštění plynu hadice jakoby pulzují. Jak kdyby ten tlak neodešel naráz ale postupně se to nafukovalo a vyfukovalo. Snad jsem to napsal nějak rozumně.

Díky za jakoukoliv radu.
nahoru

sponzor





05.11 2016 18:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 4

06.11 2016 17:17


V podstatě je to tento zvuk akorát že auto je kompletně v sérii.

Pustit v čase 1:29 https://www.youtube.com/watch?v=JwQami1SVrc&t=267s
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

06.11 2016 19:06


Tak omrkni blow of ventil a vse okolo nej
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 4

06.11 2016 19:38


Blow off ventil tam není. Je tam original Vypínací ventil decelerační. Hadice kolem jsou ok.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.3. 2014
Příspěvků: 15 | Témat: 4

07.11 2016 18:55


Ale je tam bovko..i ten seriovy se muze pokazit a treba neudrzi tlak..pridej se na fb do skupiny "Audi S3 8l CZ" a zkusime na neco prijit
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.3. 2014
Příspěvků: 15 | Témat: 4

07.11 2016 18:58


jinak, ve VAGu/VCDSku udelej nebo nech udelat test n249/N75 a budes vedet jestli jsou/nejsou funkcni zabere to ani ne 5min..bov se da nejak pomoci kompresoru odzkouset,ale s tim ti neporadim..pripadne odkud jsi? u nas ve meste jsme 2 co maji S3, tak kdyz je problem tak si pujcime na test naky ty veci
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 4

07.11 2016 20:11


No co jsem vyčetl tak blow off jsou ventily který vyfukuji ven tedy ne ty seriový ale aby v tom nebyl zmatek řekněme že mám sériový blow off. FB bohužel nemám a bydlím kousek od Brna.

Blow off je novej takže doufám funkční. Stál 1700,- a měla by to být kvalitní náhrada za 710 N což je koncové označení seriového který byl podle diskuzí nejlepší.

Podle testu akčních členů je N249 (taky nový) funkční. N75 by měl být taky. Cvakají oba.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

09.11 2016 16:55


to že cvakaj ještě neznamená že jsou OK ale jestli jsou nový tak asi jo. troche mi nejde do hlavy jak diagnostika resp. ECU* dokáže objevit mechanickou závadu N249. nicméně ten ventil řídí právě blow off ventil. jezdilo to někdy OK? resp. můžeme vyloučit nějaký špatný chip apod.? pro jistotu bych zkontroloval zda je N249 vubec spravně zapojen tzn. parohy-podtlak-blow off a na správné vývody N249
nahoru

sponzor





09.11 2016 16:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 4

09.11 2016 18:31


Jezdilo to celou dobu OK a jede to pořád stejně. Teda až na ty zvuky a že se mi to zdá trochu línější. Ale není to nic razantního pořád to jede slušně. Zapojil jsem ho přesně tak jak byl ten předtím. Auto nijak necuká volnoběh je ok a otáčky nijak neskáčou. Nicméně můžu to vyfotit jak je to zapojený. Jinak auto je kompletně v sérii. Tak jsem ho koupil a taky ho tak udržuji. Nebýt těch zvuků při přeřazování a teda té chyby tak bych ani nic neřešil.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.3. 2014
Příspěvků: 15 | Témat: 4

09.11 2016 19:19


blow off ventily jsou bud otevreny(foukaji ven) a nebo uzavreny(vraci zpet do sani-serie) .. dneska se snad uz delaji i "obojetny" ale o tom uz nevim zas ja..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.3. 2014
Příspěvků: 15 | Témat: 4

09.11 2016 19:21


jinak jestli tam slysis obdobný zvuk jako ve videu-tzn to "odfouknuti" tak mozna mas nekde deravou hadici a tudy to fouka ven..jinak bych se spis na tu druhou zavadu co ti pise,tu chudou smes nebo neco s tim 1. valcem
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 4

09.11 2016 19:34


Tam je první řADA* válců ne jen jeden takže všechny. Zkusím to ještě projít jednou ty hadice a uvidím. Když už to budu dělat tak udělám nějaký fotky a video a opíšu přesně ty chyby.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

09.11 2016 20:02


Tak nech Turbo* hadicr natlakovat pres plechovku a uvidis jestli to tesni
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 4

09.11 2016 20:27


Pravda to vyzkouším. dík za tip.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

10.11 2016 10:22


v nejhorsim ventil vyradit a dát tam mechanickej blow off
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

10.11 2016 11:05


Origo BOV nie je elektronicky. Je len ovladany cez N249.. N249 sa da vyradit a BOV pripojit priamo na sacie parohy. Mam to tak spravene a funguje to normalne. Len hadze mechanicku chybu N249...
nahoru

sponzor





10.11 2016 11:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 4

10.11 2016 12:53


To vím že jde ale rád bych to nechal origo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.7. 2014
Příspěvků: 98 | Témat: 5

10.11 2016 13:45


Pokud to neodfukuje tak jak má, což podle těch rázů v sání a přerušovaném odfukuju neodfukuje, tak ti N249 nepouští podtlak ze sání do DV ( Diverter Valve). Pokud je podltakové vedení a DV ok, tak bych vyměnil nebo si půjčil jinou N249ku...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 4

12.11 2016 14:38


Takže vyřešeno. Byla utržená jedna hadička ze spodní části sání. Ale tak blbě že to nebylo skoro vidět. Díky všem za rady. Ještě detail. Mohlo se tím něco poškodit? Turbo*? nebo jiný věci? Byla to ta co vede z N249 do sání.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email