Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 184 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 181
Uživatelů: 3
Celkem: 184

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.3. 2010
Příspěvků: 4 | Témat: 1

15.03 2010 13:32


Ahoj, potřeboval by jsem trochu poradit u A4 avant 1,9 TDI* 1999 . Při plným zatáčení do leva i prava(to není tak výrazné) dochází k odskakování pravýho předního kola. Dochází k tomu pouze při plným rejdu. Když jsem na to koukal vypadá to jakoby pravé kolo chtělo točit menší radius ale auto ho přetlačí a tím odskočí. Pneu jsou sjeté pravidelně není vidět, že by se sjížděla někde více. Ramena, ložiska jsou nový, geo dělaná 2x . Děkuji za rady Johny
nahoru

sponzor





15.03 2010 13:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 2306 | Témat: 59

15.03 2010 14:25


Vitej,
mozna homokineticky kloub, ale pockej, az ti poradi nekdo kdo se v tom vic vyzna..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

15.03 2010 14:43


johnycasch: No mám několik otázek:
- Na kterou stranu to dělá nejvíc?
- Jde řízení volně na obě strany?
- To odskakování dělá už při jaké rychlosti?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.3. 2010
Příspěvků: 4 | Témat: 1

15.03 2010 15:03


Petan:
johnycasch: No mám několik otázek:
- Na kterou stranu to dělá nejvíc?
- Jde řízení volně na obě strany?
- To odskakování dělá už při jaké rychlosti?


ad A, při zatáčení do leva,
ad B, řízení jde volně na obě strany, pouze při přechodu do plnýho rejdu to stáhne volant, ale těsně před dotočením volantu.
ad C, Odskakování jsem pozoroval pouze v pomalých rychlostech(při vyšších rychlostech jsem plný rejd nezkoušel), asi 30 km/h. Nejvyšší rychlosti max při objíždění menšího zatočenýho kruháku. Při rozjezdu když jsou kola zatočená tak do 1,5m je cítit ono odskočení. Vypadá to jako by se to kolo sunulo bokem.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

15.03 2010 15:04


johnycasch: Co uložení tlumiče, to jsi zkoumal?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

15.03 2010 15:08


johnycasch: odkdy to dělá? od výměny ramen? nebo samovolně?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.3. 2010
Příspěvků: 4 | Témat: 1

15.03 2010 15:14


vencaa6

Dělalo to už před výměnou ramen ale i teď to je stejný.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.3. 2010
Příspěvků: 4 | Témat: 1

15.03 2010 15:15


uložení jsem nezkoumal podívám se
nahoru

sponzor





15.03 2010 15:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

29.03 2010 0:11


To mi dělá taky, jakoby třeba když vyjíždim z parkovacho místa na rejd tak jakoby předek poposkočil, ale nikdy mě nenapadlo se tim zabejvat. třeba je to spojený s tim že mam quattro*. taky se to tu řešilo, takový jakoby bouchání od diferáku když jedež do rejdu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2007
Příspěvků: 89 | Témat: 7

10.04 2010 0:00


Mám úplně to stejný, dělá mi to na pravým kole, když vjíždím třeba z parkovacího místa.
To kolo se jako by podsekne, podskočí. Měl jsem to na tu pravou stranu lehce bourané, ale je to po výměně celé poloosy, homokineťáku, ramen, rozebral jsem i celý tlumič s pružinou (zrovna jsem dal snížené pružiny).
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

10.04 2010 0:18


taky mi to dělá,neřešim to!
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

10.04 2010 17:26


No nevím, asi bych se nespokojil s něčím takovým a snažil bych se to vyřešit.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

10.04 2010 17:45


Petan:
No nevím, asi bych se nespokojil s něčím takovým a snažil bych se to vyřešit.

ja ale nehledam problem kde neni,na B5 mi to delalo taky
nahoru

Anonymní





10.04 2010 18:19


johnycasch: .... neni to auto po bouracce? U me je a kdyz se podivam na prave kolo,tak je naklonene (jako zaba) a u A4 nejde seridit sklon.....
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

10.04 2010 18:35


mara A4: Jo, já tě chápu. Ale mě to na mé B5 nedělá. Zřejmě mám nápravu ok.
Ale mě by to fakt štvalo.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.3. 2010
Příspěvků: 12 | Témat: 3

14.04 2010 8:26


Zdravim,

Mam uple presne to same.
Kdyz jsem auto kupoval (bazar-dovoz) bylo mi receno,ze to je tim,ze je to quattro*

Myslim,ze bych si s tim taky nelamal hlavu..jak bylo receno...nedelat problem, tam kde neni

Pri normalni jizde se auto chova uplne bez problemu..pouze pri tom plnym raidu to prave kolo lehce poodskoci....snad je to tim,ze je to 4x4

DD
nahoru

sponzor





14.04 2010 8:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.7. 2008
Příspěvků: 177 | Témat: 44

14.04 2010 13:54


Ahoj delalo mi to same kdyz jsem mel A6 C5 tak vzdy pri vyjezdu z parkovaciho mista nejdriv jsem myslel, ze jsem prejel nejakej kamen, ale pak jsem po nekolikate pochopil, tim to opravdu neni. Nijak jsem po tom nepatral, ale mel jsem taky quattro*.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.6. 2008
Příspěvků: 43 | Témat: 12

14.04 2010 17:24


Přátelé,quattro* nemám a dělá mi to taky. Jen od jistý doby,dříve nee. _Jen nemůžu přijít na to,čím to je. Přední náprava se zdá ok.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

14.04 2010 18:05


No, tak jak už jsem psal, mě to nedělá a mám quattro*. Takže někde nějaká chyba být musí.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2007
Příspěvků: 89 | Témat: 7

14.04 2010 18:23


Petan:
No, tak jak už jsem psal, mě to nedělá a mám quattro*. Takže někde nějaká chyba být musí.


zdarec, hele schválně, zkus si najet na místo s tvrdým podkladem posypaný pískem, třeba na asfalt kde zůstal ještě písek po zimě, toho je všude hafl
a pak se pomalu rozjížděj s plným raidem do leva - schválně co ti udělá pravé kolo,
nejlepší je mít otevřené okno ať to slyšíš

ale zřejmě podle toho co tu všichni píší, nejde o závadu ale vyrovnání NAPNELISMU který vznikne při přechodu z klidového stavu ramen/čepů do plného raidu, ve kterém ty ramena mají úplně jinou polohu a snaží se do této polohy dostat a jelikož je levá strana zatížená více srovnávají se v ní tlaky ramen/čepů postupně, kdežto pravá odlehčená jednoduše vystřelí a srovná se hned - hlavně pak na sypkém podkladu
co vy na to ??? a krom toho je, si myslím, jedno zda jde o quattro* či ne


nahoru

Anonymní





14.04 2010 18:30


jestli mas ASR* tak to dela ono , kdyz nasadis vetsi kola jak 16". Dela to skoro kazdymu takze bych to vubec neresil.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.2. 2012
Příspěvků: 255 | Témat: 10

06.10 2016 10:40


Ahoj,

omlouvám se, že vytahuju tak starý téma, ale toto odskakování je nyní aktuální i u mě.

Přišel někdo na to, co je špatně, v čem je problém?

Projevuje se tak, že při prvních pár zatočeních doprava(hned zkraje jízdy potřebuju plný rejd abych se mohl otočit) pravé kolo zdá se nechce zatočit a tlačí auto ven ze zatáčky. To samé nastává i v případě, že couvu. Dám plný pravý rejd a auto začne odskakovat.
Přirovnal bych to jako by se zasekávala pružina kvůli špatnému hornímu uložení tlumiče na MacPherson.
Dělá to pouze chvíli, prvních pár zatočení doprava. Po chvíli jako by se něco srovnalo, "přemohlo" nebo ohřálo a vše je v normálu. Problém se vždy vrátí po tom co auto nechám delší dobu stát, ráno když jedu do práce, odpoledne když jedu z práce, vždy na prvních pár otočení volantem doprava.
Ještě jsem vypozoroval, že je pár dní klid, když auto zvednu heverem.
Začalo mi to dělat asi před 14-ti dny, když teplota klesla k 10ti stupňům.Přijde mi, že čím je větší zima tím je to horší. Dříve vše bez problémů.

Mám vyměněná komplet ramena, vše zkontrolováno.

Rád bych to dal co nejdříve do pořádku.

Předem děkuji za případné rady a pomoc.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.8. 2012
Příspěvků: 226 | Témat: 34

27.10 2016 16:05


BoneDaddy (Čt, 06.10, 2016 10:40) orig :
Ahoj,

omlouvám se, že vytahuju tak starý téma, ale toto odskakování je nyní aktuální i u mě.

Přišel někdo na to, co je špatně, v čem je problém?

Projevuje se tak, že při prvních pár zatočeních doprava(hned zkraje jízdy potřebuju plný rejd abych se mohl otočit) pravé kolo zdá se nechce zatočit a tlačí auto ven ze zatáčky. To samé nastává i v případě, že couvu. Dám plný pravý rejd a auto začne odskakovat.
Přirovnal bych to jako by se zasekávala pružina kvůli špatnému hornímu uložení tlumiče na MacPherson.
Dělá to pouze chvíli, prvních pár zatočení doprava. Po chvíli jako by se něco srovnalo, "přemohlo" nebo ohřálo a vše je v normálu. Problém se vždy vrátí po tom co auto nechám delší dobu stát, ráno když jedu do práce, odpoledne když jedu z práce, vždy na prvních pár otočení volantem doprava.
Ještě jsem vypozoroval, že je pár dní klid, když auto zvednu heverem.
Začalo mi to dělat asi před 14-ti dny, když teplota klesla k 10ti stupňům.Přijde mi, že čím je větší zima tím je to horší. Dříve vše bez problémů.

Mám vyměněná komplet ramena, vše zkontrolováno.

Rád bych to dal co nejdříve do pořádku.

Předem děkuji za případné rady a pomoc.


Jsem na tom úplně stejně - do písmene, ale též nevím co s tím . Zatím všichni říkají, že to mám nechat, ale mám z toho špatný pocit, spíš myslím, že se do toho nikomu nechce .

Asi jsi na nic nepřišel viď? Co všechno už máš vyměněné? Abych to mohl rovnou vyloučit.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1021 | Témat: 67

27.10 2016 21:02


coolizard: BoneDaddy: Horné uloženie tlmičov máte vymené tiež?
nahoru

sponzor





27.10 2016 21:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.8. 2012
Příspěvků: 226 | Témat: 34

03.11 2016 9:04


Daffer (Čt, 27.10, 2016 21:02) orig :
coolizard: BoneDaddy: Horné uloženie tlmičov máte vymené tiež?


Pokud to neudělal někdo předemnou (o čemž dost pochybuju, protože prachovka na tlumiči je roztržená a nejspíš původní), tak já určitě ne.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.7. 2014
Příspěvků: 98 | Témat: 5

03.11 2016 14:46


Hmm, v létě sem to nepozoroval, ale teď jak se ochladilo tak mám taky tenhle problém. Při výjezdu z parkovacího místa, jedno do jaké strany, v tom lupe
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.1. 2010
Příspěvků: 4 | Témat: 2

08.11 2016 6:07


mam B7 a u mna to tiez robi.
Ked bolo auto nove tak to na 100% nerobilo.
10 rokov parkujem na tom isto mieste a s tym istym spôsobom.
Tato vec sa mi zacala diat cca. 3 roky dozadu.
Nesuhlasim s tym ze to je normalny jav.
Zatial som vymenil komplet ramena a tlmice.
Ked sme porovnali nove ramena a povodne, tak v novych maju silenty v sebe diery, oka alebo ako to nazvat, tie povodne su plne.
Mechanik ma takuto teoriu:
Kedze silenty v ramenach nie su plne tak maju tendenciu ohybat sa.
Pri plnom rajde dolava dojde k ohybu silentu v ramene a tym sa zmeni geometria coho následkom je poskakovanie praveho kolesa.
Je otazka ako su na tom povodne plne ramena, pretoze aj tie to robili.
Myslim si ale, ze problem bude niekde inde.
Chystam sa namontovat kameru pod blatnik ku kolesu a sledovat na pc co sa bude diat pri rajde.
Naposledy upravil Eddie dne 13.11 2016 5:18, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.2. 2012
Příspěvků: 255 | Témat: 10

08.11 2016 13:18


Na nic jsem zatím nepřišel. Vlastně teď jsem měl auto zvednuté, vyměnil za zimní kola (stejný rozměr) a vše je OK. Prostě jakmile se na chvíli kola vyvěší, vše se zlepší nebo úplně zmizí.
A to, že je to v pořádku je pěkná kravina. Letní pneu na pravé vnitřní straně mám úplně rozdrbanou viz příloha. Geometrie dělaná nedávno, vše v pořádku (mám měněná ramena). A na začátku roku, když jsem letní přezouval byly lehce sjeté ke středu, ale jen lehce a hlavně obě stejně.

Horní uložení jsem neměnil. Respektive žádný mechanik ho ani vyměnit nechtěl (i když jsem je jako možnost měl s sebou), že se prý vůbec neotáčí.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.8. 2014
Příspěvků: 21 | Témat: 4

02.12 2016 14:16


Přidávám se se stejným problémem-lupe a odskakuje /A4 B5/. Jen jsem se nyní vyděsil, když mě to na kruháči na mokru při cca 30-40 km ustřelilo a auto chytlo pod předním kolem smyk a já se otočil skoro do protisměru. Naštěstí jsem nechytil obrubník.
Teď mám v zatáčkách blbý pocit, aby se to nezopakovalo a já nedostal smyk.
Pokud by někdo pokročil a našel, kde tahle porucha vzniká, prosím o info pro nás všechny
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email