Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 507 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 505
Uživatelů: 2
Celkem: 507

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

08.05 2014 9:03


Ak je odpor v norme, nema byt preco zly...vzdy je moznost pozriet signal osciloskopom...nerozumiem, co si mal na mysli, ze co dokaze...dokaze poslat signal, ked tryska prave vstrekuje, na zaklade toho RJ motora vie presne, kedy doslo k fyzickemu vstreku, nie teoretickemu...ak nefunguje, co zazilo vela ludi vratane mna, tak RJ prestane regulovat predvstrek v realnom case a namiesto toho nahodi nejake vypocitane hodnoty, ktore nie vzdy sedia a motor zacne vynechavat a dymit, pretoze predvstrek je nespravny...ty pises, ze ti motor kope, ani jeden z vas nedal dodnes odkaz na zvuk toho motora, aby bolo jasne, o com hovorite...vyzera to, ze vam vynechavaju valce, RJ ma problem jemne vyregulovat volnobeh a skokovito vypina a zapina valce...kope ten motor iba na volnobeh, alebo aj pri inych rezimoch?
nahoru

sponzor





08.05 2014 9:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 26 | Témat: 0

08.05 2014 11:34


jakoze co dokaze kdyz je spatny nebo odchazi protoze v tom se tady nazory dost rozchazeji. presne jak pises vynechava a dymi. od 740ot. do cca 1500ot. pak jede normalne . dneska to zajdu teda natocit treba to nekomu neco rekne
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 26 | Témat: 0

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 26 | Témat: 0

08.05 2014 17:30


tady je video tak na to nekdo mrknete prosim vas. na chodu motoru to moc nejde slyset ale u vyfuku a na ot.motoru to jde pekne videt a slyset
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

08.05 2014 19:12


moc nejde slyset? je to presne co som cakal ze to bude, nie je to vynechavanie motora kvoli nefunkcnemu riadiacemu vstrekovacu, to sa prejavi hlavne pri zrychlovani, kedy zacne dymit kvoli prilis malemu predvstreku...toto je vynechavanie valcov, cerpadlo nedokaze udrzat plynuly volnobeh a zadrbava mu...ak mas signal otacok motora, riadiaceho vstrekovaca a snimaca otacok v cerpadle v poriadku, a ako vravis trysky mas OK, tak bud skalibrovat alebo vymenit cerpadlo...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 26 | Témat: 0

08.05 2014 19:32


nemam osciloskop ale odporove je snimac otacek motoru ok , ridici vstrik je odporove taky oka . trysky jsem videl kdyz se kontrolovaly vsechny oteviraly stejne a jak rikam reaguje to na odpojeni cidla teploty . diky za tvuj naroz a radu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.4. 2014
Příspěvků: 14 | Témat: 2

08.05 2014 19:41


DAM* tu aj ja svoje video,ale mne sa zda ze ja mam nieco ine...mne za studena bezi celkom dobre,ale ked je auto teple tak mne to bezi inak ako tebe,a ked idem napr.50 km/h na 4tom prev.stupni a drzim plyn tak ze ani nepridavam ani neuberam tak mi auto trha...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

08.05 2014 20:03


nwr:
nemam osciloskop ale odporove je snimac otacek motoru ok , ridici vstrik je odporove taky oka . trysky jsem videl kdyz se kontrolovaly vsechny oteviraly stejne a jak rikam reaguje to na odpojeni cidla teploty . diky za tvuj naroz a radu
Pokud chceš do dvou dnu jezdit stačí mi to auto dovezt.
nahoru

sponzor





08.05 2014 20:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 26 | Témat: 0

08.05 2014 20:33


Satas podle tvoji odpovedi predpokladam ze uz si to zazil a vis cim to je . Bohuzel jsem z ostravy takze to k tobe mam daleko ale horsi je ze jsem nechaval tady u nas frajerovi 15t. za sprovozneni toho auta z toho 7t. chtel za cerpadlo takze pokud je problem v cerpadle vubec bych si nepomohl . priznam se netusim cim to muze byt a nevim kolik by stala oprava pokud se stim nechces podelit chapu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 26 | Témat: 0

08.05 2014 20:35


historie auta je ze bylo nabourane cca 3roky stalo a ted se zaclo davat dokupy jelikoz bylo upraveno od firmy abt tak nekdo ukradl co se dalo a stim i cerpadlo a jendotku .
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

08.05 2014 21:34


Muže to být cokoliv od čerpadla po jednotku vadu v motoru elektrika cokoliv....telepat nejsem to bohužel....jak tvrdím internet to neopraví chce to nekoho u vas kdo naprosto jistě zna tento motor jak mechanicky tak i jeho el řízení.Ost je system pokus omyl.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 26 | Témat: 0

08.05 2014 21:45


jasne chapu na tohle je treba zkusenosti s timhle motorem a vedet kam sahnout . pokus omyl prave nemam rad jsem mechos ale tady mi dosly uz moznosti proto jsem se obratil na klub . bohuzel u nas nikdo neni kdo tomuhle motoru rozumi. na cerpadle vidim ze je opravovana kabelaz to znamena ze uz umrelo ted je otazka jestli je dobre.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

08.05 2014 21:47


nwr, aj ked si to z mojej odpovede asi nepochopil, ale zazil som to tiez, a pokial nie je chyba v tych snimacoch, ani tryskach, tak je v cerpadle, to, ze ti to reaguje na snimac teploty, s tym nijako nesuvisi, iba sa zmenia prevadzkove podmienky, to je cele...podstatne je, ze cerpadlo nedokaze stabilne drzat plynule otacky, RJ motora komunikuje po zbernici s cerpadlom a zadava poziadavky, cerpadlo ich vykonava, no napriek tomu je to samostatna nezavisla jednotka, na svoju funkciu teoreticky RJ motora vobec nepotrebuje...ked napriklad odpojis snimac otacok motora, cerpadlo si veselo funguje dalej, skus to urobit na benzinaku alebo CR ci PD nieco tam proste musis mat mimo toleranciu, ci uz signal alebo mechanicky, co sposobuje tuto nestabilitu regulacie v realnom case...znie to sice jednoducho, ale ako sam vidis, az take jednoduche to nie je co znamena, ze je upravovana kabelaz na cerpadle a ze umrelo? na cerpadle su iba dva ventily, jeden na riadenie predvstreku a druhy na davkovanie paliva, su to v principe iba cievky, takze ku kazdej idu iba dva kabliky a na ich polarite nezalezi...takze tam nie je moc co pokazit...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 26 | Témat: 0

09.05 2014 7:12


to jsem prave vsechno zkousel odpojovat i snimace a docela jsem cumel ze bez snimace otacek motoru to jede jojo vim na co jsou kdyz je nektera z tech civek pridrena shori ty kabely k nim jde videt ze je pres ne davana buzirka . diky za radu ja mu to teda zavezu zpet at se stim potrapi on a doufam ze rekne ze cerpadlo je ko
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

09.05 2014 9:46


cievka sa nemoze pridriet, je to elektromagneticka suciastka, nie mechanicka...nemoze ani zhoriet, to skor zhori ovladaci tranzistor v RJ cerpadla, ako samotna cievka...pridriet sa moze iba presuvnik predvstreku, ale ani ten nemoze sposobit zhorenie ani cievky, ani tranzistora, na to tam tecu moc male prudy a tranzistor pracuje v spinacom rezime, ani trvale zopnutie mu nijako neublizi...odchadza iba spinaci tranzistor ovladania ventilu davky, tam tecu velke prudy a v pripade narusenia ultrazvukoveho zvaru na cipe sa tranzistor prerazi...ovladany ventil davky sa nepridiera, ale aj keby ano, ma taky maly mechanicky zdvih, ze by nijako neovplyvnil elektromagneticku charakteristiku ventilu...ohladom tychto cerpadiel sa popisalo vela bludov, to, ze mas buzirky na kablikoch este nic neznamena, ich originalna izolacia je z mizerneho plastu, ktory sa po rokoch rozpada...kludne mohol niekto ventil menit, jednoduchsie je precvaknut kabliky a napojit ich na nove, ako menit celu kabelaz az do cerpadla, dost divno je to tam uchytene...ak nemas moznosti diagnostiky a merania signalov a ich spravne priebehy, tak metoda vylucovania je tiez riesenie, ale chce to prehadzovat funkcne komponenty z ineho auta, nie kupovat naslepo nove, to by si sa nedoplatil...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 26 | Témat: 0

09.05 2014 20:30


dobra dobra diky za vysvetleni dneska jsem zase prisel k autu nastartoval a jelo to prozmenu celkem slusne no odvezu mu to z5 a DAM* vedet v cem to bylo doufam ze zase nebude zkouset nejaky ojeb
nahoru

sponzor





09.05 2014 20:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

10.05 2014 6:29


A řídicí vstřik jsi zkoušel odpojit taky. Lepší je odpojenej než špatnej..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 26 | Témat: 0

10.05 2014 8:10


jojo zkousel prestane se nastavovat cerpadlo ale jinak zadna zmena porad to kope. zkousel jsem to i na jine 2.5ce a taky zadna zmena
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.10. 2016
Příspěvků: 4 | Témat: 0

23.10 2016 20:33


Mám podobný problém, typ motoru AKE, na volnoběh motor vydává hrozné zvuky, které bych přirovnal k vyrachtanému šicímu stroji. Za studena motor nastartuje perfektně, chod motoru je celkem v pohodě, ale po chvíli, cca po minutě začnou klesat otáčky a začne takhle rablovat. No, píšu na volnoběh, on ten volnoběh neudrží a vždy tak po 5 vteřinách zdechne. Nastartuje opět perfektně a když ho držím trošku pod plynem cca 1000 ot/min, tak je chod motoru dobrý. Po puštění plynu začne rablovat a chcípne. Diagnostika psala špatný řídící vstřik, ten jsem vyměnil a žádná změna. Teď píše diagnostika ,, bez závad ". Porucha nastala ze dne na den, večer jsem normálně přijel domů a ráno tohle.
Nemá někdo podobnou zkušenost? Nějaká rada?
Předem děkuji za jakékoliv info.

P.S. Ještě dodám, že při poslední jízdě, jsem se dostal se spotřebou na nějakých +- 16 litrů. Od výměny vstřiku nevím, protože jsem s autem ještě nejel.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

23.10 2016 21:24


Mam nemilý pocit že te asi čeka menší resuscitace ala 2.5 TDI*.
Ale je to jen doměnka buh ví co stim vše je.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.10. 2016
Příspěvků: 4 | Témat: 0

23.10 2016 22:00


Co si mám pod pojmem ,, resuscitace ala TDI* " představit?
Vstřiky? Čerpadlo? Nebo raděj celý motor? Díval jsem se při výměně vstřiku na vačky, tedy jen na pravé straně a ty jsou naprosto v pořádku. Auto jede úplně normálně, až na to rablování a chcípání při volnoběhu.
Jestli jsem správně pochopil, máš servis a o těhdle motorech víš asi vše. Určitě by se mi hodil nějaký kontakt na Tebe abychom se mohli domluvit na případném servisu.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

24.10 2016 7:53


Lovec1 (23.10 2016 22:00) <a href="/forum/prispevek/1331033-audi-a6-2-5tdi-132kw-nepravidelny-chod-manual#1331033">orig</a> :
Co si mám pod pojmem ,, resuscitace ala TDI* " představit?
Vstřiky? Čerpadlo? Nebo raděj celý motor? Díval jsem se při výměně vstřiku na vačky, tedy jen na pravé straně a ty jsou naprosto v pořádku. Auto jede úplně normálně, až na to rablování a chcípání při volnoběhu.
Jestli jsem správně pochopil, máš servis a o těhdle motorech víš asi vše. Určitě by se mi hodil nějaký kontakt na Tebe abychom se mohli domluvit na případném servisu.

No pokud 2.5 rachoti na volnobeh a dokonce chcipe tak me napadá věc jediná povoleny rozvody.... Vem za řemen jestli tam neplandá volně jako ksanda ...
A pod pojmem resuscitace 2.5 TDI* v6 si představ cenově rozpětí od 10 do 80 tis. Proste dle stavu ohroženi.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.10. 2016
Příspěvků: 4 | Témat: 0

24.10 2016 17:37


Tak jsem koukl na ty rozvody, jen jsem tedy sundal horní dekly a co bys řekl? Jsou volný. Odešla napínací kladka ( na foto označená šipkou ). Už jsem objednal nové a jelikož bude ten prodloužený víkend, tak se pustím do výměny.
Tímto Ti mockrát děkuji za radu a skláním poklonu před vědomostmi, které máš. Je vidět, že jsi opravdový znalec těchto motorů.
Aha, tak obrázek nevložím, hlava mi to nebere.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.10. 2016
Příspěvků: 4 | Témat: 0

06.11 2016 21:05


Po výměně rozvodů, vše šlape jako hodinky.
nahoru

sponzor





06.11 2016 21:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email