Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 321 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 319
Uživatelů: 2
Celkem: 321

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.6. 2011
Příspěvků: 656 | Témat: 26

21.06 2014 11:40


Ahoj,
tak klimoška mi konečně chodí, ale vzhledem k tomu kolik s tím bylo průserů, tak se jen chci ujistit, že je vše v pořádku.
Přečetl jsem si tu pár vláken, konkrétně:
http://audiklub.cz/forum/tema/124182-zere-Klimatizace*-porad-stejne/od-30
a
http://audiklub.cz/forum/tema/23907-Klimatizace*-v-zime/od-120

a nějak se tam nikdo nemohl shodnout s tím, jestli u Climatronicu ta klima, když je na Auto jede pořád nebo ne.

Včera jsem jel domu, venku bylo 15°C a v autě taky kosa, topení jsem pro zkoušku dal na nejvyšší teplotu (HI) ale celou hodinu jízdy běžel i Kompresor* Klimatizace*. Vzhledem k tomu že auto topilo, a nepotřebovalo ani odmlžovat, přišlo mi trochu zbytečný aby byl spuštěnej Kompresor*. Je to tak normální? Nebo při takovýhle teplotách se má vypínat?

Další věc je ta, že tahle Audina nemá expanzní ventil variabilní, ale jen, v angličtině zvaný "orifice tube", jen trubička. Tudíž tam není žádná regulace množství, u jiných aut co vím, tak ta regulare právě probíhá tím že Kompresor* cykluje v určitých intervalech, mě jede pořád, tudíž jediné co mě napadá, tak to, že pro daný tlak chladiva, je spočítaný ten ventil tak, aby to nezamrzlo, ale chladilo to jak to jde. Je to tak správně?
Po tý jízdě jsem kouknul na výparník a byl takto omrzlý:

Náhled, klikni pro zvětšení.


Je tohle ještě v pořádku, nebo to takhle omrzlý být nemá?

Pak taky při vypnutí, nebo zapnutí slyším tak 10s syčení od výparníku, to se tu řešilo a prý je to normální, ja se vyrovnávají tlaky.

Díky
nahoru

sponzor





21.06 2014 11:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

21.06 2014 12:12


Když je zapnutá klima na AUTO, tak jede Kompresor* pořád.
Po zapnutí tlačítka ECON se vypne Kompresor* a jde pouze teplý vzduch od motoru. Jde to vždy poznat i na výkonu
Zkus si ho během jízdy párkrát zapnou a vypnout a pocítíš rozdíl, kdy je Kompresor* zapnutý a vypnutý.
Je zbytečné, aby Kompresor* jel, když potřebuješ v autě jen topit. Takže stačí zapnout ECON a vyřadit Kompresor*.
Ale stává se, třeba za deště a dlouhé jízdy, že se auto začne mlžit a nepomůže ani přidat na proudu vzduchu ani si hrát s teplotou a jediné řešení je vypnout ECON a pustit do auta trošku "suchého" vzduchu od Klimatizace*, ať se auto nemlží

Jinak omrzlé trubky značí, že klima funguje a je to běžný jev.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.6. 2011
Příspěvků: 656 | Témat: 26

21.06 2014 12:16


Bojuš: To jsem chtěl slyšet, takže je to v pohodě, díky moc


Na výkonu to poznám, už jsem to zkoušel, je slyšet vevnitř i relátko, jak cvakne při sepnutí/rozepnutí.

Budu muset sehnat jiný displej climatronicu, protože mi nefunguje právě ta část, kde je ta vločka a kus čísel, takže poznám jestli je ECON zapnutej jen podle zvuku motoru a do diagnostiky se mi furt lézt nechce
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

21.06 2014 12:25


Nevím konkrétně co jsi měl s klimatizací. Ale jestli jsi nechával v servise znova naplnit, tak Ti ji museli odzkoušet zda nikde nic neutíká a taky by na něco přišli, kdyby s ní něco bylo v nepořádku.
Moje bývalá Audi byla letos minimálně po pěti letech ( ) (nevím jak tomu bylo přede mnou) na výměně náplně Klimatizace*. Už si nepamatuji kolik, že ji to chybělo z celkové náplně. Ale vím, že v servise nevěřili a nechápali, že to se nestává, aby v tak "starém" autě byl tak nepatrný ůnik a byla Klimatizace* v tak dobrém stavu.

Omrzlé trubky značí, že klima funguje a je to běžný jev.
A ještě počítej při velkých vedrech, kdy pojedeš na klimu, že se Ti budou dělat loužičky, ne-li kaluže pod autem
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.6. 2011
Příspěvků: 656 | Témat: 26

21.06 2014 12:35


Jojo, loužičky dělá, na to už jsem koukal, protože jsem chtěl vědět jestli nemám nějakým bordelem ucpaný ten kanálek na odvodnění.

No kéž by mi to vydrželo tak dlouho jako Tobě, ale myslím že takové štěstí mít nebudu Při plnění to plnili nejdřív dusíkem, bylo to půl hodiny na budíkách a ani se to nehnulo, ale řikal, že pak za jízdy jak se to všechno klepe, tak někde nějaká mini netěsnost být může.

Mám auto dotažený z německa, bylo po bouračce a vypadá to, že to poskládali jen tak, aby to odjelo, takže zadřený Kompresor*, chybělo čidlo tlaku klimy, byl rozdrcenej konektor, chybělo čidlo vnější teploty na nárazníku, popraskaný trubky klimy, stržený závity na hadicích, atd..

Tu klimu jsem dal teď dohromady až po třech letech, původní zůstal jen chladič a výparník, zbytek mám přehozený z druhé audiny, kde to bylo funkční. Bohužel mi tam nedali nový vysoušeč, když mi to skládali dohromady a než se přendal, tak byl asi měsíc otevřený, snad to zatím nebude tak velký problém, příští rok tam ale pro klid v duší chci dát nový, včetně propláchnutí všeho.

Právě tohle je moje první auto s klimatizací a climatronicem, tak jsem nevěděl jak se to chová, jelikož co mám z netu a videí o různých US značkách, tak tam jim právě Kompresor* cykluje, aby to nezamrzlo. Tudíž tady to bude asi vypočítaný tak, aby to bylo OK. Proto asi i jak se dávaly dva různé typy ventilů (se žlutým proužkem a bez) tak měly různé plnící množství..

Každopádně děkuji moc pane za objasnění Hned se mi bude líp usínat
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.10. 2016
Příspěvků: 4 | Témat: 0

20.10 2016 23:30


Čím to může být že to tak omrzá? Mě také a asi po dvaceti km mě to kompletně zamrzne a nefouka vůbec,náplň nová tryska chladič Kompresor* a vysoušeč vše ok.Nechladi na místě ale po rozjetí během 2min jízdy na vyparníku teplota -17stupňů a jede až do zamrznutí už fakt nevím. V jednotce žádná závada a Real data sedí. A4 B7 Avant 2.0tdi 103kW 2005
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email