Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 448 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 447
Uživatelů: 1
Celkem: 448

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.9. 2012
Příspěvků: 4 | Témat: 1

20.09 2012 16:35


D2 3.3 tdi -> Chcem poprosit o rady uživatelov alebo znalcov tohto modelu s touto motorizaciou, na čo si dávať pozor a pod. čo sú najčastejšie poruchy, vdaka čomu vznikaju a ako im predísť, a tiež informácie ohladom spotreby, veškereho servisu a vlastne za každú radu ohladne tohoto auta budem velmi povdačný... Dakujem.
nahoru

sponzor





20.09 2012 16:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.9. 2012
Příspěvků: 4 | Témat: 1

20.09 2012 18:02


Chcem silný diesel, a táto A8 bola pre mňa vždy nádherné auto, ktoré nie je horibilne drahé a je stále dosť reprezentatívne... Mal som bmw 740i e38 na osemvalec zvyknutý som, ale bolo to moc problémeové auto počas zimneho obdobia, preto hladam limuzínu s pohonom 4x4... Prípadný chiptuning by bolo moc, alebo je možné bez problemov zvyšiť ešte výkon? za odpovede ďakujem...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

20.09 2012 18:35


tem o 3.3tdi je tu dost...

je to zvacsena 2.5 tdi o 2 valce a jedno turbo co sa tyka chiptuningu na ten by som sa vykaslal... uz bez toho dokaze ten motor slusne potrapit... ale ked pojde tak to bude urcite paradne vozenie.. radsej by som volil v8 benzin ci uz 4,2 alebo 3,7
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

20.09 2012 18:50


Na 3,3 TDI se zeptej Lumpiqa, Když je v cajku, jede prej jako svině, až maj některý vypitý benzíny problém se jí držet. Rozsypaná 3,3 TDI bude ale solidní kasička.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.9. 2012
Příspěvků: 4 | Témat: 1

20.09 2012 20:53


Mám práve vyhliadnutú jednu naozaj peknú komplet zo serviskou, má 212 tisic za sebou, ale servisovaná čisto v audi, a je naozaj krasna ako nová, samozrejme že v značkovom servise plánujem pokračovať...A benzín nechcem mal som podobné v sedmičke, nebola to štvrkolka a pýtala si 17 zhruba, nemyslim že tento diesel by bol až tak hladný aj ked samozrejme počítam s tým že V8 je proste v8 ... Práve preto sa pýtam či je pravidlom ich kazivosť, alebo je to jednoducho od majiteľa a zaobchadzania s vozidlom.... a hladal som tiež možnosť chiptuningu a výsledný graf vychádzal na zhruba 270 koní a 600NM čo je naozaj nezanedbatelný rozdiel a ak to ide, tak prečo nie ... Takže Lumpiq mi može podať nejakú recenziu? Idem mu skúsiť napísať. Zatial vam dakujem
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

21.09 2012 20:46


Na recenzi nemam bohuzel cas, ale jak pise satanas, kdyz je 3.3tdi v poradku, je to uzasny auto, pronikavy zatah od spodu, jedinecny zvuk motoru, spotreba do 12 at jedes jak jedes...vetsina d2 s timto motorem je velke nebo plne vybave..

Na co si dat pozor:

Pocet najetych km, chtit servisku, sfaktury, doklady ze servisu, overit servisni historii v audi a neverit prodejci at povida co povida za pohadky - tady 2x mer, jednou rez plati dvojnasob...

Pred koupi zkontrolovat stav vacek, hyder, vahadel, rozvodu atd...nebo si dat do smlouvy dolozku, ze v pripade vydrenych vacek bude prodejce hradit opravu v odpovidajici vysi jakozto skryta vada..

Juknout na stav vstriku, korekcni hodnoty na kazdem z valcu (tady jsou nastesti jeste stare odolnejsi elektromagneticke vstriky mam pocit, ktere mohou jit vycistit pomoci frekvencniho buzeni o specificke frekvenci)..

pokud je moznost, zkusit studeny start po x dnech, jak je na tom vysokotlaka pumpa, tesnost railu..

Udelat jizdni test, nejlepe nekym, kdo vi jak 3.3 tdi jede, umi s diagnostikou (zkontroluje obe problematicke bosh vahy, variabilni naklapeni lopatek turbinn, plnici tlak a charakteristiku plneni v zav. na zatizeni motoru atd.)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.9. 2012
Příspěvků: 4 | Témat: 1

23.09 2012 21:51


Dakujem za rady, mám svojeho mechanika, tak ho radšej vezmem zo sebou, dohodol som sa s ním tiež nech vezme diagnostiku, koli tým váham vzduchu a vlastne všetkému ospomenutému, tak snád to nebude mačka vo vreci... Pýtal som sa ho aj na ten motor a pod. a vravel že s tým má dosť skúseností, takže ma oboznámil spomínal som mu aj tie vačky a vraj to vie rozoznať - teda vyjadril sa že šak to ked su odjebané, šteká to ja kurva, tak snád nebudu ... a ja len dufam, že to bude tá pravá ...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

24.09 2012 18:49


No tak to jsem na pana mechanika zvedavej;)
nahoru

sponzor





24.09 2012 18:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

24.09 2012 19:45


Na 3.3tdi nestačí pán mechanik ale jedině pán majitel který ovšem 3.3 zná z té druhé stránky a těhle lidí je opravdu málo. 3.3tdi zná málokterý servis a pokud auto jen trochu se nebude zdát už jen z chodu motoru nebo se bude zdát že má snahu zahulit z výfuku pryč od ní. Motor nesmí absolutně klepkat! Než jakoukoliv takovou 3.3tdi raději pět 4.2V8! Ovšem spotřeba opravdu bomba bez problému i pod 10l.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

05.10 2012 9:33


Tak co,jak jsi dopadl? Sem zvědavý,já mám 3,3 chvilku.Byla koupená s vačkama k.o. ale už jede.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.8. 2009
Příspěvků: 99 | Témat: 12

01.10 2016 14:23


Neuděláme nějaký sraz čistě 3,3 TDI?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

01.10 2016 16:21


bobrA8: Já jsem pro.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.8. 2009
Příspěvků: 99 | Témat: 12

02.10 2016 6:57


Tak budem asi jen dva . Mám udělat zvlášť téma?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

02.10 2016 13:36


bobrA8: Zkus to,třeba se někdo přidá
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email