Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 354 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 353
Uživatelů: 1
Celkem: 354

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

30.06 2014 5:06


Čau chlopi,nemá někdo zkušenost s tímto vozem?Díky
nahoru

sponzor





30.06 2014 5:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.11. 2012
Příspěvků: 883 | Témat: 70

30.06 2014 8:05


Jen že je to nejšerednější auto hned po Fiatu Multipla Ne, teď vážně, s autem jsem asi 3x jel cca 3 roky zpátky, tuším že to byl benzínovej dvoulitr, ale na nějaký širší hodnocení si netroufám
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

30.06 2014 8:10


ve statistikách adacu bezkonkurenčně nejporuchovější vůz...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2013
Příspěvků: 185 | Témat: 11

30.06 2014 11:32


souhlas, že je fakt ošklivej jak noc
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

30.06 2014 14:06


podovozek a motory prej z Golfu IV
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 13.7. 2009
Příspěvků: 1063 | Témat: 49

30.06 2014 14:23


Tak tak, jedno z nejporuchovějších aut historie
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

08.03 2015 6:25


NOVON: To co tady kluci píšou je blbost , dost jsem se ted o ty auta zajímal nebo klukovi se líbil a furt ho chtěl . Je to prostě zvláštní auto a musí si člověk na něho zvyknout , né každému sedne a přirovnávat ho k multipě je totální blbost. U nás jich moc nejezdí a jestli jo tak ty starší typy do roku 2005. Jestli by si kupoval ten starší koukej jedině po výbavě Limited a 2,0 benzín nebo 2.2 naftu starší byla 89kw a motor mercedes CRD. S klukem jsme ted byli v Holandsku pro jednoho toho už novějšího omlazeného z roku 2006 2,2CRD 110kw 300Nm , motor zase mercedes . V Holandsku tyto auta jezdí dost často tak je i docela slušný výběr i ceny pěkné. Jinak váha tohoto auta je kolem 1490kg ,díly jsou na to úplně v pohodě co se týká brzd a podvozku , motoricky si myslím taky , nafta má rozvod řetězem . Ale pokud začnou zlobit vstřiky bude to nákladnější. Jinak si myslím že konkrétně u té nafty chybí 6 rychlost, za celou cestu z Holandska jsem se pod 7litrů nedostal, je fakt že jsem to dost honil. Tak kdyby si viděl po Kopřivnici jezdit stříbrného sršně tak je to kluk, dělá v Brose.Pokud by si to chtěl vidět na živo není problém se domluvit.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

08.03 2015 7:48


****edit by lump - bez urazek ano?****

PT Cruiser je jedním z automobilů, u něhož konstruktéři ignorovali základní poučku, a to že podvozek má být rychlejší než motor. V případě vrcholné verze GT s přeplňovaným čtyřválcem 2.4 16V/163 kW to platí minimálně dvojnásob. Auto se žene za plynem jak zběsilé, ale běda, když se na obzoru objeví zatáčka! Brzdný účinek navíc slábne vlivem přehřátí

Bezpečnost dle Euro NCAP
Bariérovým testem Euro NCAP prošel Chrysler PT Cruiser v roce 2002.
Za ochranu posádky při nárazu získal 3 hvězdičky z 5 možných (21 bodů)
Za ohleduplnost při střetu s chodcem dostal 1 hvězdu ze 4 možných (3 body)


Podprůměrné jízdní vlastnost (v případě verze GT hodně slabé), vyšší spotřeba, menší nabídka ojetin.

co se tyce spolehlivosti, tak tento uzasny vuz, ktery ti jen a jen doporucuji obsadil v TUV reportu (samozrejme take pisou blbosti) jako 6-7 lest stary vuz krasne 113 misto ze 113 s siroko daleko nejhorsim vysledkem.
Vyrazne lepe si vedl jako 8-9 let stary vuz kdy bodoval na 93 miste z 95.
Jako 10-11 let stary vuz obsadil fantasticke 78 misto. Bohuzel ze 78

Jedina kdy vyslovena chvala na tento vuz byla vyslovena v souvislosti s cenou jeteho vozu, coz je celkem logicke, sracku co nikdo nechce nelze prodavat za normalni penize.

Souhlasim s tebou ze srovnavat to s Multiplou je blbost, tohle si Fiat nezaslouzi, proti tyhle spatne napodobenine auta je Multipla kočár.
nahoru

sponzor





08.03 2015 7:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

08.03 2015 8:20


no co som pozeral ceny tak aj tie mi pridu uplne mimo.. 2002 rocniky od 4000Euro..za to kupim uplne hocico aj od "premiovej znacky" audi, bmw ..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 13.12. 2008
Příspěvků: 2560 | Témat: 32

08.03 2015 8:43


Martine nedělej to..... k tomu nelze nic jiného napsat...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 13.12. 2008
Příspěvků: 2560 | Témat: 32

08.03 2015 9:17


znal jsem dva lidi kteří cruisera vlastnili a byli rádi,že to prodali za tašku hrušek,když už s tím někam vyrazili,tak ta cesta převážně vedla do servisu..odcházely enormě rychle díly přední,ale hlavně zadní nápravy,nějaká elektronika motoru na 2.0 benzínu,s dieslem 2.2 to bylo kapku lepší,ale zase se srala převodovka.Nehaním americká auta,ty mám rád a taky o jednom v brzké době uvažuji(toto léto)jen tenhle paskvil s amerikou nemá co dělat.Tot vše.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

08.03 2015 9:20


snuff: To si sa kukal na ceny v Madarsku nebo Slovensku Ten rok 2006 v naftě , koupil kluk za 3900eur . Mrkni tu za kolko se predava tento ročnik s tímto motorom . Samozrejme čo nieje Audi všetko stojí za hovno čo
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

08.03 2015 9:24


radimp76: Neříkám aby si ho Novon koupil, ptal se pouze na osobní zkušenost nějakého majitele a to před rokem . Píšu svou i když ho máme krátce.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 20.2. 2008
Příspěvků: 2948 | Témat: 48

08.03 2015 9:47


z meho okoli meli toto auto 2 lide,jeden z nich ho mel od funglnova.Jeden auto prodal do pur roku pod cenou jen aby se toho zbavil a ten druhy vydrzel rok...pak to vyresil uplne stejne...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

09.03 2015 8:27


No založil jsem toto téma,tak se vyjádřím.Na autě mi jde o to,aby fungovala elektrika a nehnilo pod prdelí.Mechaniku si opravím sám,kámoš je výborný autoklempíř a autolakýrník bydlí 10 metrů od naší dílny a chodí nám lakovat..
Sám ještě nevím co manželce pořídím,já mám 80 tku B4,pro sebe to nechci..Jinak až to bude aktuální,tak využiju taky Alfa..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

09.03 2015 9:09


Tenhle kočár si koupil děda na starý kolena asi před 5ti lety. Vydržel u toho 2 roky a radši to prodal. I on co autům moc nehoví výslovně řekl: "Tenhle křáp co nebrzdí a jezdí směr nejbližší škarpa už v baráku nechci ani minutu.". Takže si udělej obrázek sám.
nahoru

sponzor





09.03 2015 9:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

09.03 2015 9:42


Klídek chlopi,dyť dneska se maximálně serou všechny káry napříč automobilovým spektrem..Dřívější etalony spolehlivosti dneska,resp. po roce 2000 neexistujou..Je to fakt na 5 let,250 tis.km a konec !!Smutná realita..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

09.03 2015 12:05


kamarád ho má dva roky a zatim jedinný problém měl přirezlé šrouby ke kolům, spokojeně jezdí dál
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.10. 2008
Příspěvků: 909 | Témat: 7

09.03 2015 18:32


Kluci opravdu si myslim ze je dulezite kdo ma to auto v rukou a jak se o nej stara, pokud si Rockyho syn vylozene pral toto auto protoze je necim jine a bude se o nej starat tak jako rocky o sve tak si myslim ze i ta nej mrdka bude dobre slouzit a on bude spokojeny , na to ze je to jeho prvni auto a bude se s nim ucit jezdit kolem kominu atd.
Motor to ma mercedes , A interier a vzhled je opravdu jiny ale tim se to auto odlisuje , ja v nem jel a sedel na vsech sedadlech, pocit z jizdy bezva, pohodli luxus a vzhled vyjimecny.
Myslim si ze to je o tom aute vse a pokud si chcete merit organy to snad vsichni vi kdo z tech co tady prispival je NEj ale to je jen problem jeho a jeho psychologa.

moderováno mike8:
poklizeno, za pripadnou collateral damage se neomlouvam, fakt se mi to nechtelo lustit cely, pokracujte si v zoo...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.6. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 1

19.03 2015 19:49


Tak si tu čtu co tu kdo píše a chce se mi z vás plakat.
Moc se mi líbí , jak si tu každej přečte nějakou recenzi a hned je znalec dané značky.
Jen tak na okraj , aby jste neřekli , že tu něco propaguju. Deset let jsem jezdil A6.
A teď k danému dotazu.
Ano je zcela jasné a to asi platí u každého auta , že bude takové , jaké ho udělá jeho majitel.
PT Cruisera mám dva roky.Za prvé , je to něco jedinečného ,vzhled není pro každého , ale to bylo u tohohle auta zamýšleno. Mám motor 2.2 CRD starší verzi a to 89kW. Pro tohle auto je to až až , jediné co mi tak nějak schází (rozmazlenost z audi) je šestý rychlostní stupeň a i když mám tu nejvyšší výbavu , amíci tak nějak opomněli na automatickou klimu.
Co se týká motoru , tak jak tu již bylo řečeno , je to Mercedes , takže zatím jsem nikdy neměl problém ( dle stavu km, věřím že bylo stočeno , ale momentálně 230tkm).Technická stránka , kastle je v poho , nerezne a ochrana srovnatelná s audi , trochu trpí zadní náprava , ale při údržbě taky nic hrozného. U elektriky je snad jen problém s mlhovkama , tam někde udělali soudruzi v Mexiku chybu v ovladací páčce a ta dost často odchází.
Jinak povození není ani trochu špatný , není to sice auto na závody , to nepopírám , ale mi to používáme každodenně a nikdy nezklamalo. A pokud člověk potřebuje , tak motor to dokáže dostatečně popostrčit.Spotřeba taky není nejhorší , jezdím převážně couračky a vůbec ho nešetřím , spotřeba je kolem 7 litrů a na dálku , když je více km a nějaká ta dálnice , jsem něco málo přes 5 litrů. Nepopírám , že sedačky by mohli mít i lepší držení , ale při normální jízdě to taky není to nejhorší.
Závěrem asi jen napsat. Není to pro každého , ale pokud se to někomu líbí a chce vyčnívat z řady , já tedy velice rád , tak není co řešit , do auta se člověk zamiluje a když se sním sžije , tak je všechno Ok.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

19.03 2015 23:24


tak a trochu to zklidnime, svoje osobni spory si vyresime v zoo, nebo osobne...

emoce presunuty do zoo
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

19.03 2015 23:26


imho, kolega z prace ho mel a za pul roku s ho s brekem dal pryc, co si pamatuji, nadaval na podvozek, brzdy..ale netusim, jaka to byla motorizace, generace...

supekauf z AAA, takze i to se na tom podepsalo:D
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.9. 2016
Příspěvků: 3 | Témat: 0

29.09 2016 20:59


Zdravým všetkých. Som tu nový ( aj keď inak hrozne starý dedo ). Náhodov ma ujo Google nasmeroval aj na túto stránku, a po prečítaní diskusie nemôžem nereagovať. Mám PT Cruiser 2.2, 89kw rok 2004 základnú verziu (clasic) kupovanú z 114000km ( čomu samozrejme verím ). Auto bolo privezené v roku 2009 z Belgicka ( dozvedel som sa že Belgičania majú vraj horší vzťah k autám ako Taliani). Nakoľko majiteľ autobazáru chcel za auto premrštenú cenu, tak bolo vlastne nepredajné, a ak by som ho v roku 2014 nebol kúpil ja tak tam asi stojí dodnes. Ja som chcel podla možnosti verziu clasic z viac dôvodov: nemá tenpomat ( kde sa často kazí prepínač, ktorí stojí cca 130€, nemá hmlovky ( kde sa tak isto často kazí prepínač tiež v cene okolo 130€ ), nemá koženné sedadlá ( kde sa pánom cez leto potí to najcennejšie čo majú, a naopak cez zimu odmŕza ), Tak som bol rád že som narazil na môju fialku, kožené sedadlá nechcem ani keby mi za ne platili ( aj keď nemám nič proti opačnému názoru ), hmlovky som si dal dorobiť, na samostatní vypínač ( neverím že by niekto prišiel na to že to nie je originál vypínač ), a tenpomat mi nechýba, aj keď iba ojedinele ale sem tam robím cca 300km jazdy po dialnici. Už som sa asi moc rozpísal tak budem končiť, ale poviem iba toľko že za dva roky cca 30 000 km a žiaden problém, luxusné a spolahlivé vozenie. Ale za auto som zaplatil 3400€ plus hneď po kúpe necelých 1000€ servis. No ak si niekto myslí že zaplatí za auto okolo 2 000 až 3 000€ ( pritom nové stáli cez 1 000 000 SK ) nuž tak potom nech sa nediví. Nakoniec ako čítam tak počul som, mal kamarát atď, nuž ja som počul že najhoršie sú BMW rady7
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

29.09 2016 22:16


A to ses kvuli tomu regnul na audi klub? neeee
nahoru

sponzor





29.09 2016 22:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.9. 2016
Příspěvků: 3 | Témat: 0

01.10 2016 2:26


joo
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

03.10 2016 16:09


Já si ho ale stejně nekoupím...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 13.9. 2009
Příspěvků: 780 | Témat: 14

03.10 2016 16:16


Mr. Death: ne? neblbni, vzdyt je to tak vyhodne. a ten nadcasovy design... za ty prachy by ho mel mit kazdy. 4500k je vlastne zcela zdarma.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email