Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 442 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 440
Uživatelů: 2
Celkem: 442

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.1. 2013
Příspěvků: 27 | Témat: 8

23.09 2016 18:08


Zdravim vas

tak ze,stary alternator sa rozhodol pokazit v mojej Audi 80 B3 1.6D,našiel som teda uplne novy nepoužity ale pre vw golf 2 1.6 benzin,je to totože s tym z 1.6D,no troška mam problem so zapojenim.

+ kabel je mi jasne kam patrí

no problem je že mam ešte modrý a zeleny kabel,čital som že tieto auta maju už pred prípravu pre otačkomer,na alternatore mam kontakt/vystup s označenim W.

Volny kontakt je B+,tam ide hruby + kabel.

Je tam ešte 2x kontakt D+,do jedneho ide kabel červeny z čiernej krabičky a do dalšieho ide z alternatora modry kabel.

Tak že by ma zaujimalo kam mam zapojit budiaci kabel a kam ten pre otačkomer(budiky mam z benzinu s otačkomerom) a ktory kabel je aky..kam patria.

ďakujem vopred za odpoved
nahoru

sponzor





23.09 2016 18:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.1. 2013
Příspěvků: 27 | Témat: 8

23.09 2016 18:12


nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.1. 2013
Příspěvků: 27 | Témat: 8

23.09 2016 18:12


nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

23.09 2016 18:18


W je otackomer
D+ na matce je buzeni
B+ je baterka

a kabely poznas lehce za pomoci multimetru...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

23.09 2016 18:40


2Pix: Tvl ty ještě žiješ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

24.09 2016 8:41


zije zije, ak niekde napisem nejaku volovinu, typicky od neho dostanem ponaucenie do SZ
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

24.09 2016 20:47


Teda nikdy jsem to nestudoval (bo otáčkoměr je pro člověka s nepoškozeným sluchem u aut co maj šaltpáku a převodovku tišší než motor zbytečnost) ale nebere si otáčkoměr u benzínovejch verzí signál ze zapalování?
Na první pohled mám takovej dojem že krom jiný grafiky (benzín má červený pole od 6.5, chrochročoudomet někde od 4.5) a celkově jinýho rozsahu to bude možná krapet jinak měřit. Nebo je to unifikovaný a i benzíny maj signál pro otáčkoměr z altíku, nebo altík dává impulzy identické PRI?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

24.09 2016 21:12


combust: Benziny to maji z civky..Tedy pokud se bavime o nasich starenkach.
nahoru

sponzor





24.09 2016 21:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.1. 2013
Příspěvků: 27 | Témat: 8

24.09 2016 23:20


Tak alťik som napojil a všetko facha ako ma až na ten otačkomerr,zeleny drot som dal na W a mam na volnobehu cca 5000ot podla budiku hehe tak to asi odpojim a necham to tak zrejme sa to neda nejak spojazdnit aby to ukazovalo normalne..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

24.09 2016 23:48


Hm, takže jsem si to myslel správně.

seven: Kolik to má na volnoběh ukazovat? Čistě teoreticky by to šlo obejít nějakým děličem 1:5, nebo podobným bez vrtání do budíku.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.1. 2013
Příspěvků: 27 | Témat: 8

25.09 2016 10:19


fuha tak co ja viem? je to 1.6D tak na volnobeh asi 900ot? mne to až tak nevadí,ale viac by sa mi to pačilo keby to fungovalo..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

25.09 2016 11:09


CMOS 4017, a na vývodu 1 nebo 12 je to co potřebuješ. Akorát ošetřit napěťový úrovně a případně posílit výstup podle toho jakej má otáčkoměr vstup.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

01.10 2016 15:33


jo... jeste ziju.. ale koukam, ze spousta jinejch lidi uz je asi po smrti ...

sem rozeslal SZ asi desitce tem nejprovarenejsim sebemrskacum s Jetronic-ama, ze sem nasel celou repas sadu na ty rozdelovaci hlavy a vetsina z nich nedorucena :-/ ...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

01.10 2016 19:37


2Pix: u holandskeho mercedes alebo porsche klubu? oni si davali vyrabat membrany na vsetky druhy rozdelovacich hlav, ale bola to palka, cca okolo 100E / kus. kazdopadne link buchni kludne do fora, moze sa zist.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

02.10 2016 14:13


2Pix: To víš, R5 mafia už nějak nefunguje. Ale mě nic nepřišlo...
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

02.10 2016 15:22


Ventyl... nn US Ebay, vyjde to taky na rachandu... ale rikam si jestli to ma vlastne jeste smysl ...

pretesnit hlavu - 3k
evtl repas hlavy (coz ty hlinikovy z KE trpej na vydreni/vyzrani) - 28k tauschovej dil
sada peti vstriku - 5-6k
vymenej bosch tlakoregulator - 3-6k podle stesti
dvoupin - 1-2.5k taky podle stesti
a spousta kravin, srani a nadavani okolo ... hlavne celej ten kram seridit, aby to jelo jak ma je nad uroven vetsiny servisaku i kutilu.. sem si ted stahl z erwinu veskerou dokumentaci a je to pakarna ... mereni tlaku na vstupu, vystupech, vkladani ruznejch specialnich krouzku pro optimalni regulaci tlaku a pyco-co-ja-vim-co

sem se prohrabaval tim EFI co ma ten dedo, on ma sice piggyback jednotku (ktera mmj dostacuje vsem KE/KA jetronikarum), ale delaji za docela slusnej baksis i full EFI system... vyjde levnejc nez se snazit shanet elektriku z 7A/NM - 3B/AAN ... da se nastavovat ... a nemci z tech vydlabanejch ingotu ziskavaj +20-30% vykonu jen tou vymenou v zakladnim nastaveni. (prestavba vyjde okolo 20k kdyz ma clovek stesti na komponenty a na prodavajici)

V tejdnu sem byl v Drazdanech a potkal se tam s jednim znamym z f44, poklabosili sme co a jak a prave ukazoval funkcnost MSIII co s tim dokaze delat... 2.3NFQ doutnik a chovanim se to hodne blizilo zakladne upravenejm MC s tim rozdilem, ze to jelo i v nizkejch ...

takze stelovani a ozivovani jetronicu uz prenechavam jinejm dobrodruhum a po zkusenostech se vsema generacema/mezigeneracema uz nikdy vice

no podivejte se tady na ty repasy:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





02.10 2016 15:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

03.10 2016 10:20


mna by zaujimali hlavne tie informacie okolo. ziskal som uz dost komponentov na to, ze by som mal vediet jetronicy zostelovat, ale chybaju mi informacie o cielovych prietokoch a tlakoch, ktore som nikde zohnat nevedel.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email