Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 239 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 238
Uživatelů: 1
Celkem: 239

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2014
Příspěvků: 219 | Témat: 16

22.02 2016 19:16


Zdravím,

prosím, nekamenujte mě za to, že mám hledat a že už se to tu řešilo mnohokrát. Možná řešilo, ale co člověk, to názor, respektive je tu spousty nepřesných a zavádějících informací. Osm hodin sedím nad různýma forama a všude je to stejné. A proto se ptám konkrétně.

Jak je to s motory 2.0TDi 103kW BMM? Z Elsy jsem vysoval, že je to 8V motor, takže zde odpadá průser s praskající hlavou. Co jsem si dohledal, tak to má mít Bosch vstřikovače a né problémové Siemens. Co s průserem mazání? Etka je jaksi asi zhulená, protože u všech vznětových motorů vidím řetěz, nebo nedokážu ze schématu pochopit, jak je řešené mazání? Má BMM také ten rádo se zdrbající šestihran? Podle Elsy se k BMM nedodával DPF ani na přání?

Pokud je vše tak jak píšu, je to tedy ten nejlepší vznětový motor co mohu mít v A3 8P?

Má případně BMM jiné mouchy, na které se zaměřit?

Všem moc děkuji za rady.
nahoru

sponzor





22.02 2016 19:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

22.02 2016 21:25


http://www.vyvazovaky.cz

Je to 8V a vyvažováky nemá. Nemá Siemens vstřiky a má to mít DPF.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2014
Příspěvků: 219 | Témat: 16

23.02 2016 1:40


Takže zkrátka ten motor nemá žádné mouchy. Nějak mě nic nenapadá. Hlavy nepraskají, vyvážováky to nemá a tím blbý šestihran na olejové čerpadlo, tudíž nehrozí zadření nebo poškození turba. DPF mi nevadí. Takže motor v pohodě?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 222 | Témat: 20

25.02 2016 19:27


Mám ho ve Scoutu, objel jsem s tím s karavanem skoro celou Evropu a s motorem jsem problém nikdy neměl. Ale u BMM občas praskají klikovky a jeté motory jsou za raketu.

Kdybych si mohl vybrat, jdu spíš do BKD, i když je tam riziko výměny hlavy, dá se to řešit kolem 20-25t. Když ti na CR rozsype vysokotlaká pumpa, jseš v tom za 3x tolik.

Ale nekupuj auto podle typu motoru, ale spíš podle celkového stavu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2016
Příspěvků: 234 | Témat: 6

25.02 2016 20:30


Pred casem sem resil podobne jaky motor vybrat a nakonec jsem usoudil zebych si diky tomu zadne auto nekoupil a jedina varianta byla benzinovy motor, ale jak chces TDI, tak vyber auto co ma uplnou servisku do konce pred koupi. Tak jsem se rozhodl pro dovoz z DE a kod motoru neresim a vyvazovaky dam udelat neni az takovy ranec jak uz mas auto za cca 200t a vice.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.8. 2010
Příspěvků: 410 | Témat: 16

25.02 2016 22:15


Taky to mám ve scoutu - 180 tis, táta to má ve scoutu - 250 tis, jezdíme jako lidi, měníme olej po 15 tis, lejeme vervu a zatím vše cajk, mě to povozilo také kolem evropy.

BKD měl známy v golfu, který si pořídil v áčkách, načipoval to někde ve stodole u pepi, měnil olej když si vzpomněl, jezdil s tím jak debil, studenej motor otačky do červena a ani prd se tomu autu stalo, nechápu to, nikdy nic nemněnil
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2014
Příspěvků: 219 | Témat: 16

28.02 2016 14:15


Tak ten motor má najeto 163 tisíc, nic mu není, nikdy na tom nic děláno nebylo (kromě údržby), olej měněný po 15-ti tisících. Celkový stav vozidla výborný. Takže jsem snad nakoupili dobře. A ano, opravdu to má DPF.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 884 | Témat: 32

14.09 2016 23:12


A koukal jsem, že lubomt sháněl tenhle motor, protože "kámošovi vylítla ojnice", přitom to se týkalo hlavně 1.9 77kW (a longlife, atd. ...) /BXE a občas BLS (kde teda víc šlo o ojniční šrouby, ev.šály ,... co jsem tak pochytil...), ap., ne?
Co já našel (taky jsem to zrovna řešil), tak jsem si taky řikal, že tenhle motor neni špatná volba a sice vzal bez historie "do konce" (bez posl.něco přes 30 tis.), ale udržovaný, měněná spojka i se setrvákem (což je další argument pro - tomu praskání kliky mezi 3. a 4. údajně krom chipů "od Pepy ve stodole" pomáhá i špatnej setrvák ... a potažmo i longlife,...), najetejch teda přes 180, ale olej by měl bejt necelých 10tkm (pro sichr půjde novej a všechny filtry co nejdřív, už kvůli tomu, že s tim jezdí jeho přítelkyně zvyklá na automat a už jí to i zdechlo...), nový DPFko dle součas.vývoje tipuju na 250tkm i víc(což vypadá taky ok,při couračkách samosebou dřív...), korekce vstřikovačů v rozmezí několika málo desetin, takže ok, spotřeba taky údajně mile překvapila (ve srovnání s větším motorem), tak snad dobrá volba ... (motiver: )
Btw. rozvody to má po 120tkm - měníte někdo dřív(později )?
nahoru

sponzor





14.09 2016 23:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email